Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 december 2018, 12:58   #21
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
niet alleen de kindjes, ook hun moeders moeten teruggehaald worden
Als het over kindjes gaat gaan er bij mij alarmbellen rinkelen...
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 26 december 2018, 13:06   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
niet alleen de kindjes, ook hun moeders moeten teruggehaald worden
Gekker kan het toch niet worden ! Die rechter verplicht Belgie terroristen met open armen te ontvangen en te onderhouden !
daiwa is offline  
Oud 26 december 2018, 13:16   #23
Midas
Partijlid
 
Midas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Berichten: 264
Standaard

Wie is die rechter in Brussel die Belgie verplicht om IS-vrouwen en kinderen te importeren in belgie ? Naam, toenaam, woonplaats, partijkaart, en financien aub.

Als dat foutgaat mag die rechter en zijn familie opdraaien voor ALLE kosten, net zoals voor de opvang, bewaking en gevangeniskosten.

De VRT en Vranck'ske doen deze dagen weer lustig aan politiek correcte propaganda. Op kerstdag werd de vlaming getracteerd op Canvas met de boodschap dat hij veel kleiner en zuiniger gaat moeten wonen, dat een open bebouwing niet meer kan, én daarna nog effe een reportage over hoe racistisch de blanke wel niet was in Congo. De VRT voert oorlog tegen een groot deel van de bevolking die haar betaalt.

De sociale problemen onder de eigen bevolking, daar heeft de VRT geen interesse in, behalve als er een showke van kan gemaakt worden met veel muziek en dans. Enkel de problemen van vreemdelingen en moslima's, daar heeft de VRT nog oog voor. Deze VRT-propangandisten dragen een verpletterende verantwoordelijkheid voor de teloorgang van onze maatschappij.
Midas is offline  
Oud 26 december 2018, 13:23   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Midas Bekijk bericht
Wie is die rechter in Brussel die Belgie verplicht om IS-vrouwen en kinderen te importeren in belgie ? Naam, toenaam, woonplaats, partijkaart, en financien aub.

Als dat foutgaat mag die rechter en zijn familie opdraaien voor ALLE kosten, net zoals voor de opvang, bewaking en gevangeniskosten.

De VRT en Vranck'ske doen deze dagen weer lustig aan politiek correcte propaganda. Op kerstdag werd de vlaming getracteerd op Canvas met de boodschap dat hij veel kleiner en zuiniger gaat moeten wonen, dat een open bebouwing niet meer kan, én daarna nog effe een reportage over hoe racistisch de blanke wel niet was in Congo. De VRT voert oorlog tegen een groot deel van de bevolking die haar betaalt.

De sociale problemen onder de eigen bevolking, daar heeft de VRT geen interesse in, behalve als er een showke van kan gemaakt worden met veel muziek en dans. Enkel de problemen van vreemdelingen en moslima's, daar heeft de VRT nog oog voor. Deze VRT-propangandisten dragen een verpletterende verantwoordelijkheid voor de teloorgang van onze maatschappij.
Veel kans dat het om een PS-er gaat.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 26 december 2018, 14:02   #25
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Veel kans dat het om een PS-er gaat.
Een vraag. Is Moureaux dood? Ik vernam dat zijn dochter Schaarbeek verder gaat mishandelen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 26 december 2018, 16:06   #26
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

als ze terugkomen moeten ze hier hun straf uitzitten. Gezien ze fan zijn van de koran, sharia en IS, moeten ze ze dan maar straffen op gelijkaardige manier
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 26 december 2018, 16:29   #27
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
als ze terugkomen moeten ze hier hun straf uitzitten. Gezien ze fan zijn van de koran, sharia en IS, moeten ze ze dan maar straffen op gelijkaardige manier
We hebben nog wel wat cellen vrij in onze gevangenissen.
Bobke is offline  
Oud 26 december 2018, 16:46   #28
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.225
Standaard

We hebben gezien hoe Vrancken dwangsommen en die crap omzeilde terwijl de molen van justitie doormaalde. Benieuwd hoe Maggie het nu zal aanpakken.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 26 december 2018, 17:38   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Gekker kan het toch niet worden ! Die rechter verplicht Belgie terroristen met open armen te ontvangen en te onderhouden !
Niet echt overdreven. Eén van die "moeders" had een mitrailleur op het geboortekaartje afgebeeld. Echt een voorbeeld-moeder dus

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eren~a7493ea5/
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 26 december 2018, 17:38   #30
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
We hebben nog wel wat cellen vrij in onze gevangenissen.
Lang gaan die 2 terroristen niet in de cel zitten hoor.
Een paar maanden voor het oog van de bevolking en dan naar huis met een bandje met het oog op het welzijn van de kinderen.

Ik begrijp trouwen niet waarom ze terug willen komen, het was ginds toch veel beter. Of willen ze van onze kinderen weeskinderen maken?

Citaat:
Een Antwerpse vrouw die met haar jonge kinderen in Syrië zit, heeft op Facebook bedreigingen geuit tegen de politie. “Uw bedreiging om onze kinderen af te pakken zullen enkel een reden zijn dat mijn kinderen met de wil van Allah van uw kinderen weeskinderen zullen maken”, zegt Bouchra Abouallal (23) op de sociaalnetwerksite.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...m19aR3PmppGw-M
daiwa is offline  
Oud 26 december 2018, 17:42   #31
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kinderen zijn altijd slachtoffer van de keuze van de ouders.
Waarom zou België moeten optreden wanneer het misgaat en de ouders spijt krijgen van hun beslissing ?

misschien om dezelfde redenen waarom andere landen hun bandieten moeten terugnemen.


principes werken in twee richtingen, behalve voor rechts, die steeds in wij/zij denken, en de principes aanpassen al naar gelang
spherelike is offline  
Oud 26 december 2018, 17:49   #32
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
misschien om dezelfde redenen waarom andere landen hun bandieten moeten terugnemen.


principes werken in twee richtingen, behalve voor rechts, die steeds in wij/zij denken, en de principes aanpassen al naar gelang
Hebben de Koerden België gevraagd om die terreurteven terug te nemen dan ? Of hebben ze hen een uitwijzingsbevel gegeven ?
Mankt uw vergelijking niet een beetje ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 26 december 2018, 17:51   #33
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
misschien om dezelfde redenen waarom andere landen hun bandieten moeten terugnemen.

99% van de landen waar dit gespuis vandaan komt neemt hun bandieten niet terug omdat er meestal geen verdragen gesloten zijn met dergelijke landen en als er dan toch geprobeerd wordt om dergelijk crapuul terug te sturen dan oordeelt hier wel één of andere rechter dat zo'n clown niet terug mag gestuurd worden omdat er risico is dat hij/zij mishandeld wordt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
principes werken in twee richtingen, behalve voor rechts, die steeds in wij/zij denken, en de principes aanpassen al naar gelang

Jah, zoals in dit geval van die IS kinderen waar procedure na procedure werd opgestart tot er een linkse rechter hun gelijk gaf... DAT zijn nogal principes he
Hypochonder is offline  
Oud 26 december 2018, 17:58   #34
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Hebben de Koerden België gevraagd om die terreurteven terug te nemen dan ? Of hebben ze hen een uitwijzingsbevel gegeven ?
Mankt uw vergelijking niet een beetje ?
Dat heeft de Koerdische minister bevestigd in Vranckx. Er zijn gesprekken geweest, daarna bleef het stil langs Belgische kant.

De vergelijking klopt dus
spherelike is offline  
Oud 26 december 2018, 18:02   #35
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
99% van de landen waar dit gespuis vandaan komt neemt hun bandieten niet terug omdat er meestal geen verdragen gesloten zijn met dergelijke landen en als er dan toch geprobeerd wordt om dergelijk crapuul terug te sturen dan oordeelt hier wel één of andere rechter dat zo'n clown niet terug mag gestuurd worden omdat er risico is dat hij/zij mishandeld wordt.





Jah, zoals in dit geval van die IS kinderen waar procedure na procedure werd opgestart tot er een linkse rechter hun gelijk gaf... DAT zijn nogal principes he
Ik had het over principes, als jij geen voorstander bent van het rechts beleid dat uitwijzing van bandieten naar hun land van oorsprong wil, dan heb je een punt. Dat er weinig concrete verdragen verdragen zijn, doet niets af aan dat principe.


Nog dit: wat is een pedofiel? Iemand die kinderen gebruikt en misbruikt voor eigen genot.

Hoe noemt men iemand die kinderen gebruikt en misbruikt voor politiek gewin en het veilig stellen van de eigen vet betaalde post aangezien dat goed ligt bij een aantal domme kloten, en stemmengewin geeft?
spherelike is offline  
Oud 26 december 2018, 18:11   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
misschien om dezelfde redenen waarom andere landen hun bandieten moeten terugnemen.


principes werken in twee richtingen, behalve voor rechts, die steeds in wij/zij denken, en de principes aanpassen al naar gelang
Moeten die bandieten niet eerst hun straf uitzitten in het land waar hun misdaden gepleegd worden?
Of gelden die principes niet voor links?
Bobke is offline  
Oud 26 december 2018, 18:12   #37
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

En nog eentje
Ik ben oud genoeg, en zat op school met kinderen van collaborateurs, en heb nog gezien hoe die behandeld werden.
UIt rechtse hoek werd toen terecht gezegd dat dit niet kon om kinderenverantwoordelijk te stellen voor de keuzes van hun ouders.

nog een voorbeeld over twee maten en twee gewichten, al naargelang.
spherelike is offline  
Oud 26 december 2018, 18:15   #38
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Dat heeft de Koerdische minister bevestigd in Vranckx. Er zijn gesprekken geweest, daarna bleef het stil langs Belgische kant.

De vergelijking klopt dus
"Er zijn gesprekken geweest". We mogen dus aannemen dat er geen uitwijzingsbevel gegeven is aan deze familie en dat men de Belgische regering niet officieel gevraagd heeft om hen terug op te nemen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 26 december 2018, 18:15   #39
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Moeten die bandieten niet eerst hun straf uitzitten in het land waar hun misdaden gepleegd worden?
Of gelden die principes niet voor links?
Ik dacht het niet, als ik de voorstellen zie aan bvb Marokko, dan was het de bedoeling om de bandieten hun straf in "eigen land" te laten uitzitten, en er zijn al rechtszaken geweest om daartegen in te gaan. Ondanks de overbevolking in de gevangenissen hier, is het nog steeds de Hilton, tegen de gevangenissen ginder.
spherelike is offline  
Oud 26 december 2018, 18:17   #40
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
De kinderen van IS-strijders worden niet terug naar België gehaald.
De tekst waar ik de draad een tijdje geleden met opende is al teniet gedaan want men gaat ze gewoon uitnodigen en onderhouden.

Een rechter besliste in een kortgeding dat men ze met zen allen maar terug naar België moet halen.

Ik verslikte mij haast in mijn boke met choco toen een nieuwslezer het voorlas op tv.

Ik dacht direct en maakte aan de tafel gezeten met familie gelijk de opmerking: "Is die nu helemaal van lotje getikt?"

Om mijn uithaal kracht bij te zetten, laten we hier over nadenken:

Wie heeft die vrouwen ertoe aangezet om zich te laten inlijven bij een terreurorganisatie zoals bvb het IS?

Dat is hun eigen keuze geweest.

Wie heeft die vrouwen ertoe aangezet om als legbatterij te dienen?

Hun eigen keuze.

En nu hun 'winkeltje' niet goed meer draait of men hoog van de toren blaast dat in dit geval het IS zou verslagen zijn zetten ze het op een janken.

Sorry, persoonlijk geloof ik er niet in dat het IS verslagen zou zijn.

Ik ben van mening dat ze die keuze mogen maken om zich aan te sluiten bij één of andere terroristische organisatie, dewelke dan ook maar dan zouden ze ook direct hun Belgische nationaliteit moeten verliezen/inleveren.

Ook maakte men er gewag van dat ze terug in ons land aangekomen celstraffen zouden opgelegd krijgen. (5 jaar)

Is er echt iemand waarbij dat geloofwaardig in de oren klinkt denk ik dan.

Die zullen geen dag moeten zitten want ik hoor het gejank al tot hier dan.

De enigen die er met gestraft zullen worden zijn de brave belastingbetalers in 'ons' land.

Die rechter moet men wandelen sturen wegens incompetent of zou met die op de achtergrond al ergens in de 'tang' hebben?

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 december 2018 om 18:21.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be