Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Internationaal
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Internationaal In dit forum kun je discussiëren over internationale politiek (niet-Europees).
Discussies over de Europese politieke en die in de Europese lidstaten horen thuis in het subforum over Europa.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2019, 21:52   #801
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb gewoon weinig interesse in de hoeren en drug scène. En mijn reizen naar Azië zijn hoofdzakelijk omdat ik daar laat produceren. Tot zover mijn persoonlijk leven waar ik volgens u weinig over zeg.

Ik maak me nu wel de bedenking wat u in al die landen gaat doen en wat daar de reden en de bekostiging van is. Buiten uw obsessie om dit forum te overtuigen van de weldaden van uw communistische paradijzen en neersabeling van landen die dat niet zijn vraag ik me wel ineens af wat uw redenen en inkomen zijn. In deze wereld bestaat gratis niet, wat is uw drijfveer en bron van inkomsten? Zo maar juist met nobele doeleinden zoals een apostel het goede comunistische woord verkondingen zonder beloning?
Ik heb familie wonen in Zuid-Oost Azië, en die heeft daar een bedrijf waar ik soms zaken mee doe. Ik kom trouwens niet zo veel meer daar, hoogstens een week per jaar. Ik vind het een aangename regio. Daarnaast een bedrijfje en een kind in Kenia, waar ik wel veel kom.
De magere inkomsten uit mn bedrijf en mn loon in België zijn voldoende om dat te bekostigen. Ik ga niet naar dure hotels, reis met het openbaar vervoer, kies de goedkoopste luchtvaartmaatschappij. In Nairobi heb ik een appartementje gekocht. (20000 euro)

U had waarschijnlijk liever gehoord dat ik een drugshandelaar of pooier ben, maar helaas het is minder spectaculair.

Laatst gewijzigd door tomm : 23 augustus 2019 om 21:53.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 17:56   #802
Reverberation
Parlementsvoorzitter

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

ON TOPIC ipv zielige mijn piemel was niet in de foute buurt.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...uwen~a0247a78/

Citaat:
De prins stelt in een verklaring dat hij Epstein sinds 1999 kende. Hij zag hem een tot twee keer per jaar zag en zegt dat hij tijd heeft doorgebracht in een aantal verblijven van de multimiljonair. “Tijdens de beperkte tijd die ik met hem doorbracht ben ik nooit getuige geweest van gedrag dat vervolgens leidde tot zijn arrestatie.”
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be