Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 augustus 2019, 05:12   #461
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ze vlogen mee met de Lolita express omdat ze dachten dat ze daar pannenkoeken en ijsjes gingen eten.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 05:14   #462
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ah, het wordt zelfs nog beter, het is hun eigen schuld nu al
Kom aan niet naïef zijn. Ik heb een enorme hekel aan zulke valsaards.
Ik heb geen enkele voeling met Epstein, een vriend van de Amerikaanse elite die denkt dat hij alles kan. Maar eerlijk gezegd ook niet met die verachtelijke wijven die doen alsof ze van niets wisten, nu op de tram van metoo springen en het grote geld rieken.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 06:10   #463
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Een echte communist weet als geen ander wat het slijk der aarde doet met een mens.
Freudiaans doordenkertje, Tommie?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 06:18   #464
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Die zaak wordt nooit uitgespit. Wees daar maar zeker van. De FBI buigt zich over de zaak en het is net de FBI die verdacht wordt van manipulatie.

We hebben voor zo ver ik weet ook nooit gehoord van Acosta wie hem gedwongen heeft om Epstein vrijuit te laten gaan, enkele jaren geleden. Acosta wilde het zelf niet maar werd gedwongen. Alleen mochten we niet weten door wie, en vandaag de dag nog steeds niet.

Doet allemaal heel erg denken aan het Dutroux tijdperk
En Marcel Vervloesem !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 07:02   #465
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
In deze draad heb mij ontvallen over de grootte van tieten kwestie. Epstein viel op jongpubers niet op kinderen. Die discussie wil ik nog een keer voeren in deze draad. Wat mij aan deze zaak intrigreert is hoe de 'macht' zijn werking doet. Eurosceptic gelooft in een verantwoordelijke — Acosta zou in dat rijtje passen.

Voor mij is Acosta niemand anders dan een scheidsrechter die een terecht doelpunt afkeurt omdat de grensrechter heeft afgefloten voor buitenspel. Omdat de scheidsrechter niet anders kan dan naar de grensrechter te luisteren en om niet het stadion over zich heen te krijgen — geeft hij een hoekschop als troostprijs.

Een onderzoek volgt: De grensrechters bleken niet over de juiste visuele vaardigheden te beschikken en stellen de opticien verantwoordelijk, die weer de fabrikant van de meetapparatuur verantwoordelijk stelt. Dit omdat deze niet altijd even nauwkeurig meet.. En zo gaat het dus maar door — tot het wegebt uit nieuws..

Voor mij rest de vraag hoe het godsnaam mogelijk is dat de 'macht' deze dingen voorelkaar kan krijgen. Deze macht zie je telkens weer terugkomen. Bijvoorbeeld: na 2 jaar Mueller onderzoek heeft nog niemand in het team een navraag gedaan bij de aanstichter van dit alles. Idem gebeurde is soortgelijks bij WMD Irak.

Terugkomend op mijn voorbeeld zou de vraag moeten zijn wie de verantwoordelijken waren die de grensrechters door de keuring hebben laten gaan en deze verantwoordelijken zulke hoge straffen in het vooruitzicht stellen dat ze gaan praten. Dat gebeurd tot op heden dus niet. Ondertussen groeit (terecht) de ballon aan conspiracy. Met dank aan lieden die de macht misbruiken om maar aan hun instincten te kunnen voldoen. En er zijn mensen als een Panareus, Kojak, Parcifal en Tavek die MSM nieuws als ontastbare goden blijven zien. Het stoort mij niet, het intrigreert mij dat zulke kwakeloze leugens als zoete koek geslikt blijft worden.

En / eigenlijk beter gezegd / Dus: waren er mensen die al aangaven dat Epstein zelfmoord zou plegen omdat de informatie Hillary Clinton niet aanstond. En verdomd het gebeurde dus nog ook. Ik kan je filmpje posten; het is notabene comedian Jimmy Dore, die een paar dagen voor de zelfmoord van Epstein nauwkeurig voorspelde dat ditbinnenkort gaat gebeuren. Ik wist in iig wel dat dit allesbehalve een normale zaak is toen ik mij enigzins in dit onderzoek had verdiept.

Hiermee sluit ik af:

Als je liegt doe het dan goed; doe het in ieder geval beter dan bananenrepubliekniveau.
"...gelooft in" is het sleutelwoord : conspirationisten 'geloven' inderdaad in schuld of onschuld van het voorwerp van hun obsessie. Ratio komt daar niet bij te kijken. Als de uitslag van het onderzoek hun geloof niet ondersteunt, dan is het een samenzwering.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 07:04   #466
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een massa meiden weten niet hoe ze zich moet draaien en keren om in die wereld te mogen vertoeven dus moeten ze nu niet beginnen klagen.
Ziekelijke opmerking, moreel failliet...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 07:22   #467
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ze was 16... Die van Epstein (de jongste) waren 14.

Met een 16 jarig meisje vrijen met wederzijdse toestemming vindt U dus even erg als homo's van gebouwen smijten?

Wat dat handen afkappen betreft, in Kenia en heel Zwart-Afrika worden dieven gelyncht... niet goed te praten, maar in België worden dieven 20 minuten ondervraagd en mogen ze beschikken... het slachtoffer blijft langer in het politiekantoor. En o wee als je die dief durft een stevige klap verkopen, dan word jij vervolgd... er zijn hier ook dingen die totaal niet correct zijn...
16 jaar ... voor een volwassen vent is dat gewoon ziek, tomm.

daarom nog niet vanuit haar standpunt, maar uit dat van een volwassen man wel.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 08:00   #468
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
16 jaar ... voor een volwassen vent is dat gewoon ziek, tomm.
daarom nog niet vanuit haar standpunt, maar uit dat van een volwassen man wel.
Misschien is dat een goede hint naar Tomm's basisprobleem. Ik herinner me die ietwat ziekelijke vroegere postings waar, (Tomm's eigen bewering) op dames werd gemept... uit zelfverdediging, dacht ik me te herinneren...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 08:05   #469
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Een echte communist weet als geen ander wat het slijk der aarde doet met een mens.
Het zijn heus niet enkel communisten die dat als geen ander weten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 08:06   #470
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Misschien is dat een goede hint naar Tomm's basisprobleem. Ik herinner me die ietwat ziekelijke vroegere postings waar, (Tomm's eigen bewering) op dames werd gemept... uit zelfverdediging, dacht ik me te herinneren...
just, dat was ook tomm ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 09:17   #471
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
16 jaar ... voor een volwassen vent is dat gewoon ziek, tomm.

daarom nog niet vanuit haar standpunt, maar uit dat van een volwassen man wel.

De norm van toen was compleet anders dan nu. Misschien omdat kinderen door de demografische scheefgroei steeds 'zeldzamer' worden. Ik kan mij van vroeger nog meerdere leerkrachten herinneren die nu aan de hoogste paal zouden hebben gebundeld met hun onethisch gedrag destijds tegen 'jongpubers'.

Nu is het weer de andere kant op geslagen.

In Suriname begint het de de norm te worden dat er geen enkele man het nog in zijn hoofd durft te halen om leerkracht te worden op een basisschool. Nu met Facebook moet je zo ontzettend goed uitkijken. 1 foute ouder kan je leven ruïneren. Gelukkig dat Europa er nu (eindelijk) zaak van maakt om Facebook te suen en slachtoffers van Fakenews ondersteunt bij het verkrijgen van schadevergoeding — meen ik.

Maar is dit waar die zaak om draait? Het afpersen en chanteren van mannen die het eiland hebben bezocht en sex hebben gehad met jongpubers heeft bepaalde deuren voor Epstein heeft doen openen die voor de gewone sterveling gesloten zouden blijven. Dit blijkt o.a. hoe makkelijk hij de vorige straf ontlopen is — en moet uitgezocht worden. Zij het dat het waarschijnlijk nu te laat is.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 augustus 2019 om 09:39.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 09:59   #472
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Kom aan niet naïef zijn. Ik heb een enorme hekel aan zulke valsaards.
Ik heb geen enkele voeling met Epstein, een vriend van de Amerikaanse elite die denkt dat hij alles kan. Maar eerlijk gezegd ook niet met die verachtelijke wijven die doen alsof ze van niets wisten, nu op de tram van metoo springen en het grote geld rieken.
14-jarige naïve bakvissen die gegroomed en gemanipuleerd worden om uiteindelijk misbruikt en verkracht te worden door een 45jarige vetzak, en die al dan niet uitgeleend worden aan vriendjes,... maar zij zijn wel verachtelijke wijven die nu op de populaire metootrein springen omdat ze geld geroken hebben.

Loverboys worden ook verkeerd voorgesteld door onze maatschappij eh Tomm. Misbegrepen, die tienerprostituees moeten maar beter weten

juist, gij zijt deel van het probleem
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 10:29   #473
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Met een 16 jarig meisje vrijen met wederzijdse toestemming vindt U dus even erg als homo's van gebouwen smijten?
Seks met mensen van rond die leeftijd is onder alle omstandigheden een complexe zaak.

Ik ben van de zomer nog als begeleider meegeweest op een kamp met tieners waarvan de jongsten "bijna 17" waren, zoals de dat zelf zeggen. Een van die meiden kwam 's nachts naar onze tent toe of ze haar bed daar mocht neerleggen omdat ze last had van heimwee en paniekaanvallen. Ze had behoefte aan de geborgenheid van ouderfiguren in de buurt. Dat doet niet iedere 16-jarige, maar het is een voorbeeld van jong gedrag dat volkomen normaal is op die leeftijd, als ze 19 zijn doen ze dat niet meer. Datzelfde meisje heeft deze zelfde zomer een vakantiescharrel opgesnuffeld van 25, even oud als een van de eerder genoemde begeleiders. In hoeverre is er dan sprake van een romantische relatie tussen gelijken? En in hoeverre is zo'n tiener op dat moment de behoefte aan een partner en de behoefte aan een ouderfiguur door elkaar aan het halen? Ik weet het niet.

Ze vinden zichzelf altijd erg volwassen, vooral de meiden, en velen zien er al goed uit, met dikke tieten en alles, maar dat zegt allemaal niet zoveel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik denk dat de meeste het niet zo erg vonden om op het privé eiland van een miljardair te vertoeven. Maar goed, nu krijgen ze waarschijnlijk hoge schadevergoedingen. (alhoewel, door die zelfmoord misschien net niet, want de erfgenamen hebben geen schuld en vermoedelijk komt er zelfs geen proces nu, misschien was dat net zijn bedoeling, om die aasgieren te vlug af te zijn, en zeker te zijn dat heel zijn fortuin naar zijn kinderen gaat)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De slachtoffers zijn geschokt, ze zullen geen gigantische schadevergoeding krijgen.
We hadden je de eerste keer gehoord hoor. Maar fijn dat je het nog even benadrukt.

Op de een of andere manier krijgt een vrouw al gauw de schuld van alles wat op relationeel vlak fout gaat. Harrison Ford en Carrie Fisher hadden op de set van Star Wars een fling. Hij was 33, een gevestigde naam in het vak en getrouwd, zij was 19 en onzeker. Niet alleen was het zijn verantwoordelijkheid om niet vreemd te gaan, hij was ook de oudere en meer ervaren partner in de relatie. Toch is voor veel mensen de reflex om de schuld bij Fisher neer te leggen, als een verraderlijke bitch die zijn huwelijk probeert te saboteren. Ik vind dat raar. Maar ik vind het nog veel raarder als je dat doortrekt naar zaken zoals die van Epstein. Daarom zijn dit soort reacties zo poep:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Meiden die op hun 13e of 14e sperma slikken voor geld en cadeau's kan je beter later niet als huwelijks partner hebben. Ik ken een geval uit mijn directe omgeving die zo'n domme beslissing heeft gemaakt - en met zo'n madammekke is getrouwd en van haar kinderen heeft gekregen. Het bleek om een chanteur pur sang te gaan; hij is berooid gestorven, zijn kinderen zijn door deze dame tegen hem opgehitst. Zozeer dat zij ook geld gingen eisen. Persoon in kwestie is inmiddels al enige jaren geleden overleden. Zijn leven was niet verwoest omdat hij een rasoptimist was.

Ik weet niet niet wie morte-vivante is; maar ik hoop wel dat hij niet de naïeve persoon is die een partner uit de 'goot' neemt.

Om dan toch op die goot terug te komen: daarin verschil ik van mening met Tomm en Gipsy denk ik. Wie zijn vingers aan zulke dames brandt als 'paapie paapie' of 'snoepoom' moet achteraf niet gaan janken.
Wat is dit? Kan je met dat soort opvattingen niet beter in Saudi-Arabië gaan wonen ofzo? Als jongens 13 zijn steken ze dingen in de fik omdat een oudere tiener zei dat het cool zou zijn. Dat rekenen we ze ook niet aan alsof zij hun acties volledig kunnen overzien en compleet verantwoordelijk zijn, en dat is een veel minder scheve machtsverhouding en voor hen veel bekendere materie dan waar deze zaak over gaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik geloof niet echt in de vermoorde onschuld van die meisjes die vrijwillig met een geile miljardair (dat weet iedereen al decennia) meegenomen worden naar een eiland.En pas na al die jaren komt er een zaak van...
Meisjes van 13 jaar worden met valse beloften van modellenwerk, leuke feestjes en een beetje doen alsof ze al bij de volwassen wereld horen naar een grote villa of zelfs een privé-eiland gelokt. Eenmaal daar worden ze direct aan het werk gezet met het geven van erotische massages door mensen die in alle opzichten macht over hen hebben, veel ouder, veel ervarener, rijker, bekender, iedereen op het eiland is hun gast en de enige manier om er weer af te komen is hun vliegtuig. Dat is allemaal super intimiderend voor een kind dat de leeftijd heeft waar je je kamer op gaat ruimen als je ouders dreigen met vanavond geen computerspelletjes. Maar jullie beweren dus beiden dat het hun schuld is, dat zij de meest verstandige persoon hadden moeten zijn, dat ze meteen hadden moeten aanvoelen dat dit niet normaal is ondanks dat iedereen daar doet alsof het zo hoort, en dat ze de miljardairsclub die al langer tieners misbruikt dan dat zij überhaupt leven gewoon even op hun nummer hadden moeten zetten? Ze gewoon maar even dwingen om hen met dat vliegtuig terug te vliegen en dan naar de politie stappen, omdat openbare aanklagers erom bekend staan dat ze altijd op het woord van 13 jarige kinderen vertrouwen in het aanklagen van de rijken der aarde? In wat voor fantasiewereld leven jullie? Zijn jullie ooit 13 geweest?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
14-jarige naïve bakvissen die gegroomed en gemanipuleerd worden om uiteindelijk misbruikt en verkracht te worden door een 45jarige vetzak, en die al dan niet uitgeleend worden aan vriendjes,... maar zij zijn wel verachtelijke wijven die nu op de populaire metootrein springen omdat ze geld geroken hebben.

Loverboys worden ook verkeerd voorgesteld door onze maatschappij eh Tomm. Misbegrepen, die tienerprostituees moeten maar beter weten

juist, gij zijt deel van het probleem
Enfin, wat morte-vivante zegt.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 augustus 2019 om 10:33.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 10:37   #474
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

TL;DR...
Flair reading stuff for Tomm.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 11:28   #475
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Het is me in het verleden ook al overkomen dat adolescente meisjes me de pap in de mond gaven. Hard op de tanden bijten en een klik doen werken van nee dit kan niet.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 11:32   #476
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is me in het verleden ook al overkomen dat adolescente meisjes me de pap in de mond gaven. Hard op de tanden bijten en een klik doen werken van nee dit kan niet.
1946?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 11:37   #477
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
1946?
Was nog niet geboren dan, nie overdrijven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 11:38   #478
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Was nog niet geboren dan, nie overdrijven.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 12:34   #479
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En Marcel Vervloesem !
De witte ridder die zelf pedofiel bleek te zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2019, 12:39   #480
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ziekelijke opmerking, moreel failliet...
nochtans is het gewoon zo. In onze maatschappij wordt geld en status verheerlijkt, zie je halfnaakte vrouwen overal in de reclame. Dat dan een miljardair lolita's naar z'n eiland brengt hoeft nauwelijks te verbazen.
Het zou me trouwens niet verbazen dat Trump, en Clinton, beide goede vrienden van de rijkaard (ook toevallig natuurlijk, het is niet zo dat geld en macht tot elkaar aangetrokken zijn... "NOT") daaraan meededen of op z'n minst op de hoogte waren. Trump zei in een interview in 2003 dat "Epstein net als ik graag mooie vrouwen ziet, de zijne zijn wel wat aan de jonge kant")

Hetzelfde met de Amerikaanse rappers, ze rappen constant over geld, misdaad, minderjarige meisjes en drugs (het zijn zwarten daarom komen ze er mee weg, daarin heeft Frankenstein gelijk) moet het dan eigenlijk verwonderen dat er regelmatig een neergeschoten werd, dat ze vrijen met minderjarige meisjes, en dat ze drugs gebruiken en verhandelen?
In Rusland heb je het shanson genre, die zingen over misdaad en gevangenissen. Ongeveer de helft daarvan is doodgeschoten...
https://www.youtube.com/watch?v=JNoGmcmB_2o
https://www.youtube.com/watch?v=11Czq7eSOpM
https://www.youtube.com/watch?v=s66ta-9CnKI
https://www.youtube.com/watch?v=5qakcAMWhp4
(wat seks betreft, daar wordt minder over gezongen of bericht in Rusland, daar is dat geen issue, er zijn ook meer vrouwen dan mannen, dus de genderverhouding ligt helemaal anders, er wordt in het Westen meer gespeculeerd over de veel jongere vriendin van Poetin dan in Rusland zelf, het interesseert hen maar matig)

En dat een fervente gamer die constant online mensen zit neer te schieten, dat ook ineens begint te doen in de echte wereld (zeker als je halfautomatische oorlogswapens kunt kopen in de lokale supermarkt zoals in de VS)?

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2019 om 12:58.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be