Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 januari 2017, 01:11   #21
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Wat bedoel je hiermee? Hoe verhouden de lokale zeden zich tot deze zogenaamde hoerendorpen?
De Chinezen wonen met en tussen de lokale bevolking. (ik ook trouwens, en dat is zeer uitzonderlijk voor een "mzungu"). Zelfs al verstaan ze elkaar niet, dat schept een nauwere band dan met de westerlingen die meestal in afgegrendelde compounts wonen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 01:15   #22
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Kenia lijkt me wel een land om eens te bezoeken. Waar zou je de Belg aanraden om naartoe te gaan?
Natuurlijk de nationale parken en de kust. Daarnaast is de historische moslimstad Lamu ook interessant, en het noorden van Kenia als je van ruige woestijnen, nomadische volkeren en avontuur houdt, en niet erg op comfort gesteld. Het nachtleven van Nairobi is legendarisch.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 01:18   #23
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik speel al een tijdje met het idee Afrika te bewerken vooral de rijkere landen zoals Kenia etc. Maar ik ben al op zoveel plaatsen bezig en het is terug een totaal andere mentaliteit en organisatie. Maar gezien de groeiende Afrikaanse economie en een rijker wordende middenklasse en hogere klasse moet dat er vroeg of laat van komen.
Ik wil je wel waarschuwen dat zaken doen in Kenia tricky is. Het voordeel is dat iedereen goed Engels spreekt en, anders dan Azië, de lokale cultuur vrij toegankelijk is, het nadeel dat er veel corruptie is.
De haven van Mombasa is het breekpunt, als je daar de juiste mensen kent ben je binnen, zoniet vergeet het.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 01:26   #24
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Namibië en Botswana zijn de beste landen om handel mee te drijven volgens mij.

Tamelijk grote middenklase en veel veiliger dan de rest van Afrika.
Veiligheid is niet het belangrijkste als het om zaken gaat. In Somalië bvb. gaat er veel geld om. Ze importeren alles zonder een euro belasting te betalen, ze investeren massaal in Nairobi, onder andere het geld van de piraten ging bijna integraal naar Nairobi. Die piraten hebben er alle belang bij om zo respectabel mogelijk over te komen en zullen dus graag zaken doen met Europese partners.

Kenia heeft een groot potentieel. Maar je moet de juiste mensen kennen, in de haven, bij de douane, etc. . Ik ken de juiste mensen, maar het kapitaal ontbreekt me. Overigens als communist ben ik niet voorbestemd om een kapitalist te worden. Anderzijds is geld hebben en invloed hebben de enige manier om iets te kunnen veranderen in het land. Ik heb al enkele belangrijke personen tot het communisme kunnen bekeren, onder andere m'n advocaat. Iedereen in Kenia beseft wel dat het gigantische klassenverschil niet gezond is. Maar tot nu toe wordt er niets aan gedaan.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 13:39   #25
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht


Ik zie weinig busjes op de traffic jam foto voor een Afrikaans & zwart land.

Hoe komt dat toch ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 20 januari 2017 om 13:42.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2017, 01:28   #26
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik zie weinig busjes op de traffic jam foto voor een Afrikaans & zwart land.

Hoe komt dat toch ?
Hangt ervan af naar welke wijk. Nairobi wonen 6 miljoen mensen waarschijnlijk nog meer want officiële statistieken zijn onbetrouwbaar.


Laatst gewijzigd door tomm : 21 januari 2017 om 01:30.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 09:33   #27
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Toen recent in Gambia de uittredende president niet wilde vertrekken en delen van het leger meteen maar een soort staatsgreep probeerden zijn ECOWAS troepen (verschillende buurlanden) geintervenieerd op tamelijk bloedeloze wijze.

De uittredende president MOET uittreden,zoals de verkiezingsuitslag aangaf,en het Gambiaanse leger is voorlopig "dringend" verzocht in de barakken te blijven.

Dit is hoopgevend,groepen Afrikaanse naties die elkaars zaken in de gaten helpen houden en samen proberen te beletten dat oude ziektes (weigering de macht over te dragen,zelfs met verkiezingen) blijven bestaan....Dat gedrag van "oude mannetjes" is keer op keer oorzaak van onstabiliteit in ganse regios gebleken (waarvan we op de Zuid-Europese kusten de gevolgen zien aankomen) en wordt binnen de ECOWAS groep blijkbaar niet langer aanvaard.


.....en dit zonder enorme slachtpartijen.....

Laatst gewijzigd door kelt : 22 januari 2017 om 09:38.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 09:49   #28
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dit is hoopgevend,groepen Afrikaanse naties die elkaars zaken in de gaten helpen houden en samen proberen te beletten dat oude ziektes (weigering de macht over te dragen,zelfs met verkiezingen) blijven bestaan....Dat gedrag van "oude mannetjes" is keer op keer oorzaak van onstabiliteit in ganse regios gebleken (waarvan we op de Zuid-Europese kusten de gevolgen zien aankomen) en wordt binnen de ECOWAS groep blijkbaar niet langer aanvaard.

.....en dit zonder enorme slachtpartijen.....
Tot daar de positieve noot.

https://www.theguardian.com/global-d...-the-challenge
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 13:16   #29
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Toen recent in Gambia de uittredende president niet wilde vertrekken en delen van het leger meteen maar een soort staatsgreep probeerden zijn ECOWAS troepen (verschillende buurlanden) geintervenieerd op tamelijk bloedeloze wijze.

De uittredende president MOET uittreden,zoals de verkiezingsuitslag aangaf,en het Gambiaanse leger is voorlopig "dringend" verzocht in de barakken te blijven.

Dit is hoopgevend,groepen Afrikaanse naties die elkaars zaken in de gaten helpen houden en samen proberen te beletten dat oude ziektes (weigering de macht over te dragen,zelfs met verkiezingen) blijven bestaan....Dat gedrag van "oude mannetjes" is keer op keer oorzaak van onstabiliteit in ganse regios gebleken (waarvan we op de Zuid-Europese kusten de gevolgen zien aankomen) en wordt binnen de ECOWAS groep blijkbaar niet langer aanvaard.


.....en dit zonder enorme slachtpartijen.....
Een nieuwe president zal de problemen niet oplossen. Verkiezingen dragen net bij tot de instabiliteit. In Azië zie je dat landen als China het uitstekend doen omdat er een lange termijn visie is, die ontbreekt in Afrika.
Een van de beste landen in Afrika is Rwanda, een zware dictatuur, net als Ethiopië.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 14:34   #30
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Ethiopië heeft veel weg van Zuid Afrika. Een stam de Tigray - de blankste stam onder de stammen - heeft de macht over de andere stammen in dit land.

Ingeving: De beste ontwikkelingshulp zou zijn om elke blanke mannelijke immigrant > 100 zwarte vrouwen cadeau te geven. Hieruit zal zich een nieuw volk ontwikkelen die hoogstwaarschijnlijk zal heersen over de andere stammen. Een zware dictatuur zal het vervolgens een van de beste landen van Afrika maken...

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 januari 2017 om 14:36.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 21:24   #31
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ethiopië heeft veel weg van Zuid Afrika. Een stam de Tigray - de blankste stam onder de stammen - heeft de macht over de andere stammen in dit land.

Ingeving: De beste ontwikkelingshulp zou zijn om elke blanke mannelijke immigrant > 100 zwarte vrouwen cadeau te geven. Hieruit zal zich een nieuw volk ontwikkelen die hoogstwaarschijnlijk zal heersen over de andere stammen. Een zware dictatuur zal het vervolgens een van de beste landen van Afrika maken...
Weinig hoopgevend. U hebt geen enkel geloof in Afrikaanse continent.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 21:27   #32
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Weinig hoopgevend. U hebt geen enkel geloof in Afrikaanse continent.
Rassenvermenging in Afrika is weinig hoopgevend..

Verklaar !

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 januari 2017 om 21:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 00:34   #33
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Rassenvermenging in Afrika is weinig hoopgevend..

Verklaar !
U bent nogal negatief over de kansen van Afrika. Volgens u kan Afrika het niet redden zonder blanke invloeden. In dat geval moeten we refereren naar Zuid-Afrika. In Zuid-Afrika bevindt zich een grote groep mensen van gemengde afkomst. 80% van die zogenaamde "kleurlingen" spreekt de Afrikaanse taal, nauw verwant aan het Nederlands. De "kleurlingen" in Zuid-Afrika zijn er even talrijk als de blanken. Ieder een kleine 10% van de bevolking. Volgens uw theorie zal in Zuid-Afrika het Afrikaanse herrenvolk ontstaan.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 00:59   #34
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ethiopië heeft veel weg van Zuid Afrika. Een stam de Tigray - de blankste stam onder de stammen - heeft de macht over de andere stammen in dit land.

Ingeving: De beste ontwikkelingshulp zou zijn om elke blanke mannelijke immigrant > 100 zwarte vrouwen cadeau te geven. Hieruit zal zich een nieuw volk ontwikkelen die hoogstwaarschijnlijk zal heersen over de andere stammen. Een zware dictatuur zal het vervolgens een van de beste landen van Afrika maken...
Ja, dat klopt, de Tigre hebben de meeste macht in Ethiopië. Maar ook andere stammen zijn in de regering vertegenwoordigd. Het land doet het goed omdat de regering nadenkt en op lange termijn denkt. In Kenya wordt enkel gedacht aan de eerstvolgende verkiezingen, men wil namelijk aan de vetpotten blijven zitten. Gevolg: veel blabla, weinig lange termijn denken.
Ik heb alvast m'n best gedaan en een mulatje voortgebracht. Ik ben niet politiek correct maar zo mag je echt niet denken. Overigens in Kenia heb je de stam van de kikuyu's, degene die in opstand zijn gekomen tegen de Engelsen. Deze stam werd al 100 jaar geleden verwesterd en je kan gerust zeggen dat deze Kenia rechthoudt. De president, die ik 10 jaar geleden eens ontmoet heb, behoort tot die stam en ik moet zeggen dat ik hem het voordeel van de twijfel gun. Net als Bouterse is het Westen tegen hem, ze wilden hem vervolgen in Den Haag, en net daarom stemden de Kenianen massaal voor hem. Erg goed is hij niet, daarvoor blijft de corruptie te overheersend, maar ik zie toch enkele positieve ontwikkelingen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 02:25   #35
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Net als Bouterse is het Westen tegen hem, ze wilden hem vervolgen in Den Haag, en net daarom stemden de Kenianen massaal voor hem. Erg goed is hij niet, daarvoor blijft de corruptie te overheersend, maar ik zie toch enkele positieve ontwikkelingen.
OFF TOPIC

Bouterse heeft 3 x het land naar de financiele afgrond gebracht. Begin jaren 80 -coup-, jaren 90 - stroman Wijdenbosch - en nu dus. Het is voornamelijk door de jeugd gekomen dat sedert 2010 Bouterse aan de macht is, deze hebben massaal op hem gestemd.

Het land maakt nu de ergste crisis mee na de onafhankelijkheid, het inkomen is onderuit gegaan, de armen en middenklasse hebben het heel zwaar, het inkomen ligt nu ca. 2 x van een Kenyaan. Kinderen gaan zonder eten naar school, 2 jaar geleden ondenkelijk. Ps, haal geen cijfers van Suriname erbij, die zijn nu nml allemaal achterhaald ! De inflatie gaat recentelijk heel hard en de lonen stijgen niet tot zeer summier !

Nergens is in Suriname meer een paarse NDP - Bauta -vlag te bekennen. Ik zeg tegen de jeugd "als jij zegt niet bij de decembermoorden was en het daarom irrelevant vindt , zullen wij dan ook maar de holocaust vergeten en de slavernij ? "
Dan zie je die snotapen nadenken.

Maar gvd wat schiet ik ermee op !! Het land is nu een puinhoop. Rovers worden standrechtelijk opstraat door militairen doorzeefd met kogels, zeer onSurinaams maar wel zeer Latijns Amerikans of Afrikaans.

Is dit wat je wil Tomm ?!!

Of geef maar gewoon toe dat je geen snars verstand van Suriname hebt ? Dat laatste lijkt mij beter.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2017 om 02:47.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 03:06   #36
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
U bent nogal negatief over de kansen van Afrika. Volgens u kan Afrika het niet redden zonder blanke invloeden. In dat geval moeten we refereren naar Zuid-Afrika. In Zuid-Afrika bevindt zich een grote groep mensen van gemengde afkomst. 80% van die zogenaamde "kleurlingen" spreekt de Afrikaanse taal, nauw verwant aan het Nederlands. De "kleurlingen" in Zuid-Afrika zijn er even talrijk als de blanken. Ieder een kleine 10% van de bevolking. Volgens uw theorie zal in Zuid-Afrika het Afrikaanse herrenvolk ontstaan.
Het grootste probleem negers is 1. jaloezie, over dit onderwerp kan ik wel pagina's over volschrijven en doe ik dus niet, 2. het gehele plaatje niet kunnen zien, 3. broers en zussen hebben buitensporig veel macht. Dit -macht broers / zussen - is ook een van de voornaamste reden denk waarom het scheiden en weer ergens anders samenhokken met een andere partner zo vaak gebeurd bij zwarten. Je wordt er nml. knettergek van als dan weer een broer, dan weer een zus met een tros nichten bijelkaar de deur platlopen en van alles (menen) te bepalen. Om daar de hele hele dag van 's ochtends tot 's avonds blijven hangen. Er zijn meer punten, maar dit zijn zo wel de kernpunten.

Met deze 3 punten moet gebroken worden ! willen die negertjes (echt) vooruitkomen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2017 om 03:22.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 03:17   #37
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
OFF TOPIC
Nederland heeft Bauta in het geheim gesteund met de coup destijds, de rest is geschiedenis.

Het probleem met een land als Suriname is dat ze hun geschiedenis niet kennen. 'Ze' bedoel ik de mensen die na 1980 zijn geboren.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2017 om 03:24.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 11:50   #38
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
OFF TOPIC

Bouterse heeft 3 x het land naar de financiele afgrond gebracht. Begin jaren 80 -coup-, jaren 90 - stroman Wijdenbosch - en nu dus. Het is voornamelijk door de jeugd gekomen dat sedert 2010 Bouterse aan de macht is, deze hebben massaal op hem gestemd.

Het land maakt nu de ergste crisis mee na de onafhankelijkheid, het inkomen is onderuit gegaan, de armen en middenklasse hebben het heel zwaar, het inkomen ligt nu ca. 2 x van een Kenyaan. Kinderen gaan zonder eten naar school, 2 jaar geleden ondenkelijk. Ps, haal geen cijfers van Suriname erbij, die zijn nu nml allemaal achterhaald ! De inflatie gaat recentelijk heel hard en de lonen stijgen niet tot zeer summier !

Nergens is in Suriname meer een paarse NDP - Bauta -vlag te bekennen. Ik zeg tegen de jeugd "als jij zegt niet bij de decembermoorden was en het daarom irrelevant vindt , zullen wij dan ook maar de holocaust vergeten en de slavernij ? "
Dan zie je die snotapen nadenken.

Maar gvd wat schiet ik ermee op !! Het land is nu een puinhoop. Rovers worden standrechtelijk opstraat door militairen doorzeefd met kogels, zeer onSurinaams maar wel zeer Latijns Amerikans of Afrikaans.

Is dit wat je wil Tomm ?!!

Of geef maar gewoon toe dat je geen snars verstand van Suriname hebt ? Dat laatste lijkt mij beter.
Ik ken weinig van Suriname, ik zie alleen de gelijkenis met Kenyatta. Nederland wilde niet dat Bouterse aan de macht kwam, en net daarom kwam hij aan de macht. De VS, het VK, etc. wilden niet dat Kenyatta aan de macht kwam, en net daarom kwam hij aan de macht.
Wat Kenya betreft het maakt niet echt uit wie verkozen raakt, het zijn allemaal dieven. Maar Kenyatta is al ontzaglijk rijk (z'n vader was de stichter van de republiek) dus die moet niet meer stelen, was zowat de teneur. En inderdaad ik zie de laatste jaren enkele positieve ontwikkelingen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 12:05   #39
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Het grootste probleem negers is 1. jaloezie, over dit onderwerp kan ik wel pagina's over volschrijven en doe ik dus niet, 2. het gehele plaatje niet kunnen zien, 3. broers en zussen hebben buitensporig veel macht. Dit -macht broers / zussen - is ook een van de voornaamste reden denk waarom het scheiden en weer ergens anders samenhokken met een andere partner zo vaak gebeurd bij zwarten. Je wordt er nml. knettergek van als dan weer een broer, dan weer een zus met een tros nichten bijelkaar de deur platlopen en van alles (menen) te bepalen. Om daar de hele hele dag van 's ochtends tot 's avonds blijven hangen. Er zijn meer punten, maar dit zijn zo wel de kernpunten.

Met deze 3 punten moet gebroken worden ! willen die negertjes (echt) vooruitkomen.
inderdaad, maar ik ken ook veel Kenianen die volledig gebroken hebben met hun familie. Zwarten zijn inderdaad erg jaloers van elkaar en gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Daarom is de samenwerking gebrekkig, anders dan bij Aziaten.
Cubanen zijn ook jaloers, maar uiteindelijk zullen ze toch samen partij trekken tegen de "Yuma" (buitenlander), in Kenya niet.
Groot probleem in Kenia is de bijgelovigheid. "Juju" of hekserij is alomtegenwoordig. Op Cuba ook (voodoo) maar daar wordt het meer gezien als een nationale traditie, terwijl in Kenia mensen levend verbrand worden en enorme sommen gespendeerd worden aan het "beheksen".
Een ander probleem is het absoluut gebrek aan respect voor elkaar. Dat zie je op de openbare weg, je ziet het aan het schrikwekkende aantal verkrachtingen, het feit dat de meeste vrouwen alleenstaande moeders zijn, de manier waarop ze elkaar behandelen op de bus (dikwijls zet de bus met volle vaart aan als iemand aan het opstappen is, puur en alleen om die persoon te pesten). Kenia is dan ook een ongenadige maatschappij, ziek worden is een doodsvonnis voor de meeste, en overal zie je bedelende kindjes gekleed in lompen en aan de lijm. Aan de shoppingcentra staan bewakers met elektrische stokken om op de straatkinderen te slaan als ze proberen binnen te glippen. Een dief wordt levend verbrand, en de politie waarschuwt eenmaal en schiet dan, niet op de benen maar op het hoofd.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 12:09   #40
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

ik vond de foto van in de discotheek de leukste, tomm.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be