Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2018, 11:53   #321
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Naar alle waarschijnlijkheid is racisme een eigenschap die enkel een blanke kan hebben. Nu is het nog wachten op de eerste linkse knuffelstudie die dat bevestigt.
https://www.facebook.com/rika.debrui...3918631031809/
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 12:34   #322
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Dat is geen racisme, maar wettige zelfverdediging tegen die racistische blanke die zomaar op straat ligt, en het verkeer stoort.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 14:21   #323
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zonder voorvallen als dit goed te praten heb ik toch ook de indruk dat vele van die 'zogenaamde leuke meiden' niet direct interesse zouden hebben in een leuke beleefde jongen. Soort zoekt soort zeiden de mensen vroeger.
Jij hebt, als leuke beleefde jongen, echt veel blauwtjes gelopen bij leuke meiden hé ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 14:33   #324
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Naar alle waarschijnlijkheid is racisme een eigenschap die enkel een blanke kan hebben. Nu is het nog wachten op de eerste linkse knuffelstudie die dat bevestigt.
Ik vind dat niet geloofwaardig klinken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 14:40   #325
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Jij hebt, als leuke beleefde jongen, echt veel blauwtjes gelopen bij leuke meiden hé ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 14:57   #326
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik vind dat niet geloofwaardig klinken.
Voor de linksen is dat uiterst geloofwaardig. Voor alle bleke bruinen en donkerder getinten eveneens. Laat dat nu net het probleem zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 15:41   #327
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Naar alle waarschijnlijkheid is racisme een eigenschap die enkel een blanke kan hebben. Nu is het nog wachten op de eerste linkse knuffelstudie die dat bevestigt.
Aan zo'n knuffelstudie werken zij al jaren, maar het vlot niet goed. Het is gemakkelijker om er een 'axioma' van te maken.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 maart 2018 om 15:50.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 15:59   #328
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Jij hebt, als leuke beleefde jongen, echt veel blauwtjes gelopen bij leuke meiden hé ?
Pech voor U maar om eerlijk te zijn neen want in mijn geval loop je nooit een blauwtje bij een leuke meid. Ik kan daar enkel maar mee lachen.Die zever en dat geslijm is niet aan mij besteed. Ik heb daar andere middelen voor
U denkt toch niet dat ik mijn tijd en speeksel zou gaan verspillen in de Roxy

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2018 om 16:13.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 16:57   #329
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Aan zo'n knuffelstudie werken zij al jaren, maar het vlot niet goed. Het is gemakkelijker om er een 'axioma' van te maken.
Ze doen anders naarstif hun best. Men bedenke de schuldgevoelens die men ons vanwege het kolonialisme probeert aan te praten. Of het minstens stilzwijgend goedkeuren van misdaden zoals de plaasmoorden, ed meer.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 17:00   #330
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Dubbel misschien, ik heb de draad niet helemaal gelezen:

titel: 40 van de 43 daders groepsverkrachting in Zweden hebben migratie-achtergrond
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180321_03421443
De laatste zin uit het artikel:
De allochtone daders zijn jong. De meesten niet ouder dan 21 jaar.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 17:08   #331
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dan zou Afrika nog stampvoller zijn geweest, en kwamen er vliegdekschepen van Afrika naar Europa in plaats van rubberbootjes.
Misschien, maar dat wrokgevoel bij den neger zou minder zijn geweest. Nu gaan ze naar Europa omdat ze vinden dat ze recht hebben op een uitkering en huis. Dit omdat blanken rijk zijn geworden van het zweet van hun voorvaderen. Laatste ben je mooi jarig mee.

Grt,
Frank

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 maart 2018 om 17:09.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 18:10   #332
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ze doen anders naarstif hun best. Men bedenke de schuldgevoelens die men ons vanwege het kolonialisme probeert aan te praten. Of het minstens stilzwijgend goedkeuren van misdaden zoals de plaasmoorden, ed meer.
Dan moeten zij de Saksen Coburgs maar viseren. Hun rijkdom stamt uit het koloniaal tijdperk. Mijn voorouders hebben hun akkers nooit verlaten, zoals de meesten hier. Die wisten niet eens hoe een neger er uit zag.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 maart 2018 om 18:11.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 18:13   #333
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Misschien, maar dat wrokgevoel bij den neger zou minder zijn geweest. Nu gaan ze naar Europa omdat ze vinden dat ze recht hebben op een uitkering en huis. Dit omdat blanken rijk zijn geworden van het zweet van hun voorvaderen. Laatste ben je mooi jarig mee.

Grt,
Frank
Mogen wij dan ook op de kap van de Fransen gaan leven? Die hebben Vlaanderen meermaals geplunderd. Zij hebben tevens nog steeds een ferme hap Vlaams grondgebied in hun bezit.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 maart 2018 om 18:14.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 18:58   #334
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Voor de linksen is dat uiterst geloofwaardig. Voor alle bleke bruinen en donkerder getinten eveneens. Laat dat nu net het probleem zijn...
Laten we dat dan maar even 'kleuterklasgewijze' zien op te lossen met wat wijze woorden in hun richting te scanderen zo van: Al wa ge zegt zijde zelf nah nah na na na nah!!!

Een leuk dansje tijdens het scanderen van de prachtige tekst kan het geheel nog aangenamer maken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 maart 2018 om 19:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 19:07   #335
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Mogen wij dan ook op de kap van de Fransen gaan leven? Die hebben Vlaanderen meermaals geplunderd. Zij hebben tevens nog steeds een ferme hap Vlaams grondgebied in hun bezit.
Nee dat mag niet; Fransen zijn gevrijwaard om de medewitte Vlaming van huisvesting en inkomen te voorzien. Enkel om de reden wit vs wit.

Zwart vs zwart telt ook niet

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 maart 2018 om 19:08.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 19:22   #336
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Nee dat mag niet; Fransen zijn gevrijwaard om de medewitte Vlaming van huisvesting en inkomen te voorzien. Enkel om de reden wit vs wit.

Zwart vs zwart telt ook niet
Zou dat iets met magnetisme te maken hebben, kwestie van aantrekkingskracht of afstoten?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 20:04   #337
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Mogen wij dan ook op de kap van de Fransen gaan leven? Die hebben Vlaanderen meermaals geplunderd. Zij hebben tevens nog steeds een ferme hap Vlaams grondgebied in hun bezit.
U mag dat altijd proberen. Onze nukes staan klaar.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 20:36   #338
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Misschien, maar dat wrokgevoel bij den neger zou minder zijn geweest. Nu gaan ze naar Europa omdat ze vinden dat ze recht hebben op een uitkering en huis. Dit omdat blanken rijk zijn geworden van het zweet van hun voorvaderen. Laatste ben je mooi jarig mee.

Grt,
Frank
Niet vergeten dat de wrok bij de neger er nog veel recenter ingestampt is vanwege het kolonialisme. Ik ben er niet van overtuigd dat de transatlantische slavenhandel de hoofdreden daartoe is voor de hedendaagse Afrikanen die naar Europa komen. De negers in de Nieuwe Wereld, wellicht. Een ander interessant punt is, dat die wrok niet tegenover de Arabieren schijnt te bestaan, hoewel die Afrika op een nog veel wredere en gruwelijkere manier uitgebuit en leeggeroofd hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 20:40   #339
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Niet vergeten dat de wrok bij de neger er nog veel recenter ingestampt is vanwege het kolonialisme. Ik ben er niet van overtuigd dat de transatlantische slavenhandel de hoofdreden daartoe is voor de hedendaagse Afrikanen die naar Europa komen. De negers in de Nieuwe Wereld, wellicht. Een ander interessant punt is, dat die wrok niet tegenover de Arabieren schijnt te bestaan, hoewel die Afrika op een nog veel wredere en gruwelijkere manier uitgebuit en leeggeroofd hebben.
De Arabieren hebben zwart Afrika nooit echt gekoloniseerd. Ze dreven handel in slaven en meestal deden ze dat door akkoorden te maken met de Afrikaanse stamkoningen voor het leveren van slaven.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2018, 20:40   #340
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dan moeten zij de Saksen Coburgs maar viseren. Hun rijkdom stamt uit het koloniaal tijdperk. Mijn voorouders hebben hun akkers nooit verlaten, zoals de meesten hier. Die wisten niet eens hoe een neger er uit zag.
Het probleem is dat de zwarten de blanken net zo stereotyperen als de blanken de zwarten: voor de doorsnee Afrikaan is elke blanke een kolonialist met hopen rijkdom. En laat nu juist dat iets zijn dat de linksen vanwege politieke correctheid en zelfhaat niet onder ogen willen zien.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be