Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 november 2021, 17:43   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard Denemarken zet Syriërs uit naar Damascus ...

Denemarken zet Syriërs uit naar Damascus – 25.000 “bootvluchtelingen” enteren Groot-Brittannië.

Citaat:
Dit jaar bereikten tot nu toe bijna 24.000 migranten per boot de Britse kust. Deze maand waren het er 4000 – een nieuw record. Daartegenover laat Denemarken zijn aankondigingen volgen door daden. Syriërs uit Damascus moeten het land verlaten. De stad zou ondertussen veilig zijn, zegt men.
Zij die niet meer bij de EU horen, de Britten dus, blijven migranten binnenhalen of miste ik weer ergens een regel?

De in Denemarken terechtgekomen Syriërs zijn teleurgesteld.

“Denemarken is een begraafplaats voor de hoop en dromen van vluchtelingen geworden”

Misschien moeten andere EU landen het voorbeeld van Denemarken maar eens volgen want het loopt serieus uit de hand.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 17:46   #2
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Denemarken zet Syriërs uit naar Damascus – 25.000 “bootvluchtelingen” enteren Groot-Brittannië.



Zij die niet meer bij de EU horen, de Britten dus, blijven migranten binnenhalen of miste ik weer ergens een regel?

De in Denemarken terechtgekomen Syriërs zijn teleurgesteld.

“Denemarken is een begraafplaats voor de hoop en dromen van vluchtelingen geworden”

Misschien moeten andere EU landen het voorbeeld van Denemarken maar eens volgen want het loopt serieus uit de hand.
Een paar dagen geleden op het Franse tv-jounraal (France2)
Migranten aan de Poolse grens. Ze wilden niet terug naar Irak maar naar Europa. Naar Duitsland. Of België.
'nuff said.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 21 november 2021 om 17:46.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 18:01   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Een paar dagen geleden op het Franse tv-jounraal (France2)
Migranten aan de Poolse grens. Ze wilden niet terug naar Irak maar naar Europa. Naar Duitsland. Of België.
'nuff said.
Ik denk niet dat als ze mochten terugkeren naar hun eigen land(en) men ze daar terug met open armen gaat ontvangen want dan is het plan mislukt om de EU overhoop te halen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 18:03   #4
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.041
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik denk niet dat als ze mochten terugkeren naar hun eigen land(en) men ze daar terug met open armen gaat ontvangen want dan is het plan mislukt om de EU overhoop te halen.
Irak ging ze toch zelf terughalen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2021, 18:12   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Irak ging ze toch zelf terughalen.
Dat klinkt niet echt geloofwaardig in de oren.

En op welke manier zouden zij dat eventueel willen doen zoals volgende??

Citaat:
Nederland geeft Irak onder voorwaarden 5,5 miljoen euro voor de herintegratie van uitgeprocedeerde Iraakse asielzoekers die vanuit Nederland terugkeren naar ...
En waren er niet zolang geleden géén berichten over dat éne zekere Taliban ergens ten velde meer geld wilde zien of dat hij anders nog meer van zijn 'volgelingen' op pad zou sturen richting de EU????

De BRON ontbreekt daar ik niet meer weet waar ik het gelezen heb.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be