Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2016, 15:02   #181
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies taboe op het juridisch forum.

Heb dit naar de beheerder van JF en denlowie gezonden (die alle bewijzen had ,maar duidelijk een shijth......... is.)

Van: paul van der es [[email protected]]
Verzonden: dinsdag 17 mei 2016 15:32
Aan: 'lowie'
CC: 'Bart Demyttenaere - Beheerder Juridisch Forum'
Onderwerp: MATHEMATICS/RECHT

DENLOWIE

Lees eens de laatste berichten in politics;

Je kan misschien eens vragen of immo dinges ,asperges ,Leen ……………………………………… er nog van overtuigd zijn dat ik het intellect van een 8 jarige heb ?

cannae / Heb ze 4 weken laten lachen en aanvallen en hen het idee gegeven dat ze totaal gewonnen waren net zoals hanibal deed en toen de vraag kwam waarop ik wachtte "wat heeft sterfhuisconstructies te maken met wiskunde" heb ik de deur dichtgeklapt en nu hoef ik ze enkel nog maar een voor een af te maken.

https://www.youtube.com/watch?v=IY-Hcr4bB3U

Ik ken enkel recht en wiskunde en nu weet je ook dat ik mijn geschiedenis zeer goed ken.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 09:53   #182
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Heb geen copie ervan omdat de uitspraak bestond uit een vonnis van over de 150 blz herhaling van de vorderingen van de prokureur sterfhuisconstructie per sterfhuisconstructie en dan 1 zin morivatie van de rechtbank eenvoudig schuldigverklaring en dan een opsomming van de straffen voor de 27 beklaagden.

In mijn geval 2 jaar voorwaardelijk en 10 jaar beroepsverbod.

Toen moest ik veel geld betalen voor een kopie van dit vonnis en was er niet meer in geïnteresseerd.

Het vonnis is uitgesproken in 2005.
Wat ik niet goed begrijp is dat jij "hogere wiskunde" ( sic) hanteert om een analyse te maken van gerechtelijke uitspraken en dat je niet eens beschikt over een afschrift van jouw vonnis.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 10:03   #183
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De reden hiervoor is dat onze besluiten een rechtsgevolg beogen en geen bespreking zijn om de innerlijke overtuiging van de rechter te beïnvloeden.(formalistisch in plaats van intuïtief)
Je had beter een prejudiciële vraag laten stellen. De rechter zou gebonden zijn geweest aan de uitspraak ten antwoord op deze prejudiciële vraag.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 13:59   #184
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard beroep sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat ik niet goed begrijp is dat jij "hogere wiskunde" ( sic) hanteert om een analyse te maken van gerechtelijke uitspraken en dat je niet eens beschikt over een afschrift van jouw vonnis.
Ik was niet meer geïnteresseerd in dat vonnis ,omdat je tegen een eenvoudig schuldig verklaring niets kunt doen.

Kort na deze veroordeling gaf cassatie mij na 17 jaar volledig gelijk.

Een deficitaire vereffening is geen frauduleuze vereffening en is niet het omzeilen van de faillissements wet.

Dus ik kon voortdoen ,trouwens alle advocaten doen nu deficitaire vereffeningen.

Ik denk dat de nieuwe generatie eenvoudig niet begrijpt waarom ik zo vervolgd ben om iets dat nu overal wordt aangeraden en toegepast.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:00   #185
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Beroep sterfhuisconsulent.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Je had beter een prejudiciële vraag laten stellen. De rechter zou gebonden zijn geweest aan de uitspraak ten antwoord op deze prejudiciële vraag.
Mijn Trend kan je downloaden hier (is verplaatst ,weet niet waarom )

http://www.carrieretijger.nl/forum/member.php?u=12621

en hier is wiki.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sterhuisconsulent
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 mei 2016 om 14:14.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:00   #186
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Beroep sterfhuisconsulent.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Je had beter een prejudiciële vraag laten stellen. De rechter zou gebonden zijn geweest aan de uitspraak ten antwoord op deze prejudiciële vraag.
Daar heeft nooit ,maar dan ook nooit iemand mij op gewezen???

Deed nochtans wekelijks brainstorm daarover en zeker in de voorbereiding van mijn proces.

Geen zin om brainstorms mee te doen ,is zeer goed betaald tot 2500 euro per dag ?

Wat is je specialiteit in recht als ik vragen mag ??

Vriendelijke groeten
Paul
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 mei 2016 om 14:03.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:22   #187
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies Taboe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat ik niet goed begrijp is dat jij "hogere wiskunde" ( sic) hanteert .
Twijfel je er nog aan ??


Ik gebruik mijn combinatorics (moet ook nog in wiki verklaart worden ) om constructies op te stellen ,niet om uitspraken te analyseren alhoewel dat perfect mogelijk is maar........................................ brengt minder op.

Voor een constructie kan je zeer veel geld vragen ,voor het analyseren van vonnissen minder.

EN IK NEEM STEEDS DE KORSTE WEG
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 mei 2016 om 14:26.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:31   #188
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Kort na deze veroordeling gaf cassatie mij na 17 jaar volledig gelijk.
Ik ben geïntegreerd in de rechtsgang die jij ondergaan bent. Kan het arrest van het hof van cassatie eens weergeven en aantonen hoe dat jouw in gelijk stelt ?

Gezien jij in jouw besluiten aan de rechtbank aangeeft welke reden de rechter dient te volgen lijkt het mij dat jij jezelf boven de rechters plaatst.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:34   #189
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Het weze opgemerkt dat alle ondernemers met uitzondering van de heer Calle (ex Ergic) op de dag van vandaag nog steeds hun oude zaak in één of andere getransformeerde vorm bezitten en dat ze nog werk geven aan meer dan 100 mensen.

Van de andere klanten kan men stellen dat er nog 2/3 hun oude zaak bezitten, weliswaar na sterfhuisconstructie en transformatie en dat er gezamelijk meer dan 1000 arbeidsplaatsen gered zijn geworden door de activiteiten van de Groep Van der Es.
In het kader van de regen van faillissementen van de laaste 2 jaar, is een sterfhuisconstructie ‘�* la Groep Van der Es’ zeker een rechtvaardigingsgrond ter overweging waard.
Dat gaat er volgens mij toch een beetje aan voorbij dat

A. Zolang de vraag blijft bestaan die ruimte op de markt ook door anderen zou zijn ingevuld
B. Je vergeet mee te rekenen hoeveel arbeidsplaatsen verloren gingen bij de schuldeisers die in de kou bleven staan

Je helpt degenen die bewezen hebben het niet te kunnen de plaats in te palmen van degenen die het misschien beter zouden kunnen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:49   #190
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Daar heeft nooit ,maar dan ook nooit iemand mij op gewezen???

Deed nochtans wekelijks brainstorm daarover en zeker in de voorbereiding van mijn proces.

Geen zin om brainstorms mee te doen ,is zeer goed betaald tot 2500 euro per dag ?

Wat is je specialiteit in recht als ik vragen mag ??

Vriendelijke groeten
Paul
Ik vrees dat jij jezelf hebt in het zak laten zetten aan 2500 euro per dag. Ik heb geen specialiteit in recht. Ik volg wel sporadisch het proces van Karel Anthonissen versus Karel De Gucht. Dit is wel rechtspraak van na jouw vonnis en dus vijgen na Pasen. Dit proces is nog steeds niet ten gronde gevoerd. Karel De Gucht bracht niet aan de rechters aan dat er zonder rechtsbasis inzage was gevraagd in zijn bankrekeningen. Hij liet de rechter een prejudiciële vraag. Deze vraag is in het gelijk van Karel De Gucht beantwoord door het hof van beroep te Gent. De fiscus heeft hiertegen in cassatie gegaan en haar gelijk gekregen. De prejudiciële vraag wordt opnieuw gesteld voor een ander hof.

Je kan er nooit van uitgaan dat rechters jouw interpretatie van de jurisprudentie volgen. Rechtbanken kunnen nooit arresten als antwoord op een prejudiciële vraag negeren.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 14:58   #191
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Twijfel je er nog aan ??


Ik gebruik mijn combinatorics (moet ook nog in wiki verklaart worden ) om constructies op te stellen ,niet om uitspraken te analyseren alhoewel dat perfect mogelijk is maar........................................ brengt minder op.

Voor een constructie kan je zeer veel geld vragen ,voor het analyseren van vonnissen minder.

EN IK NEEM STEEDS DE KORSTE WEG
Ik twijfel er niet aan.

Ik heb toch het gevoel dat de marktprijs voor constructies in België nagenoeg zéro is. Het verdwijnen van juridisch onderscheid tussen kleine fraude en grote fraude met georganiseerd karakter belaadt elke constructie met het vermoeden van inbreuken. De meldingsplicht bij boekhouders, accountants, banken, verzekeraars, notarissen en bedrijfsrevisoren maakt het ambtenaren van de fiscus.

Zie ook het recente gedoe rond de Panamapapers. Alle Belgische constructies die genoemd worden zijn opgedoekt.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=175550
Fiscus almachtig dankzij Bart De Wever
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 mei 2016 om 15:00.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 16:57   #192
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies Taboe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik ben geïntegreerd in de rechtsgang die jij ondergaan bent. Kan het arrest van het hof van cassatie eens weergeven en aantonen hoe dat jouw in gelijk stelt ?.
Wel het ging niet over mijn specifiek geval maar over de rechtsleer of een deficitaire vereffening mogelijk was (actief lager dan passief ) en of dat men als men dit vaststelde niet verplicht was om de boeken neer te leggen zoals in Nederland het geval is.

Al mijn sterfhuisconstructies waren zonder uitzondering deficitaire vereffeningen. Dat dit mogelijk was had men geen rekening mee gehouden, men was eenvoudig vergeten dat te vermelden in de wet !!!

Gezien mijn sterfhuisconstructies wel iets complexer waren dan een deficitaire vereffening (wat slechts een middel was om de samenloop in te stellen op het ogenblik dat ik koos en geen dag ervoor of een dag erna ) werd ik steeds ondervraagt over de totale constructie en trachtte men een fout te ontdekken daarin.

Na 8 jaar had men door dat dit niet ging lukken en spijts alle wetswijzigingen en aanpassingen vond ik steeds nieuwe wegen en oplossingen via mijn combinatorics.(combintie van wet en recht )

Teneinde raad is men mij dan gaan vervolgen voor openbare orde verstoring namelijk het omzeilen van de faillissements wet door deficitaire vereffening en werd ik aangevallen met als misdaad " intellectuele valsheid in geschriften m.a.w het vermommen van de waarheid.

Wij wilden niet vereffenen maar de faillissementswet omzeilen was de mening van het openbaar ministerie.

Dat was zeer goed gezien omdat intellectuele valsheid wordt beoordeeld door de rechter ,de aktes van vereffening zijn immers getekend door een notaris.

In 1e aanleg won ik ,maar in beroep vonden de 3 rechters dat ik :

De openbare orde had verstoort door via deficitaire (lees in hun vonnis frauduleuze ) vereffeningen de faillisements wet te omzeilen.
ik had moeten de boeken neerleggen zou dra ik vaststelde dat het actief kleiner was dan passief (zoals in Nederland het geval is)

Nu cassatie heeft deze stelling compleet van tafel gegooid en gezegd dat deficitaire vereffening niet frausuleus zijn en toegelaten .

ik zoek nu deze rechtspraak op zit in mijn data bank en plak ze hier .

ik heb maar 30 minuten om te editen

Cass. 14 januari 2005

cassatie baseerde zich vooral hierop :

Verwerping amendementen welke ertoe strekten te verhinderen dat een vennootschap vrijwillig in vereffening zou gaan zonder haar schulden volledig te voldoen (zie o.m. Amendement nr. 1, op artikel 2, van mevrouw Van der Wildt; Parl. St. Senaat, 498/11, p.77).

De deficitaire vereffening is heden een aanvaarde rechtsfiguur in het Belgische recht volgens Mr. Jan Tuerlinckx

Rulingcommissie erkent dit standpunt impliciet (zie vb. Voorafgaande beslissing nr. 900.481, dd. 21.12.2010):
• “Een vereffening is deficitair vanaf het ogenblik dat het aanwezige actief niet volstaat ter aanzuivering van het passief. Zoals eerder aangehaald is het nu reeds duidelijk dat A bij gebrek aan voldoende activa niet in staat zal zijn om alle schuldeisers terug te betalen. Aldus dient de voorgenomen vereffening als deficitair te worden beschouwd.”

http://www.crivits-persyn.be/nl/docu...0,%2012-13.pdf
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 mei 2016 om 17:26.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 17:49   #193
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies Taboe

Mijn verdediging dat een deficitaire vereffening niet het omzeilen van de faillissements wet was ,was volledig gebaseerd op het koninginnen stuk van de wiskunde :namelijk de stelling van het ongerijmde.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=172

Dat mijn vrouw dat niet begrijpt tot daar toe ,maar dat rechters in beroep en nu komt het ook in cassatie dit niet aanvaarden bewijst dat ze echt geen kaas hebben gegeten van de wiskunde.

Het bewijs dat U vind in bovenstaande link ben ik persoonlijk gaan bepleiten in Brussel .Ik had slechts 1 blz besluiten die ik ook neerlegde.

Zelfs cassatie begreep het niet en handhaafde mijn veroordeling (2003 )


Als zelfs een simpel bewijsje niet begrepen wordt wat moet het dan niet zijn met mijn combinatorics die soms tot 15 blz kunnen zijn steunende op diverse lemma's en meestal geen stelling van het ongerijmde waren maar een direct proof (steppen stone ) wat veel moeilijker is omdat er in elke stap een fout theoretisch kan zitten ,die je dan moet trachten te verbeteren

Zie Wiles in zijn bewijs van de stelling van Fermat

https://nl.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wiles

of kempe in het beroemde 4 kleuren probleem.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vierkleurenstelling

ARM VLAANDEREN
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 17:50   #194
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Deze onleesbare zever ben ik kotsbeu.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 19:54   #195
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Gezien jij in jouw besluiten aan de rechtbank aangeeft welke reden de rechter dient te volgen lijkt het mij dat jij jezelf boven de rechters plaatst.
Neen dit is verplichtend ,men noemt dit het beschikkend gedeelte van besluiten.

De structuur van een conclusie is evenmin door de wetgever voorgeschreven. Doorgaans bestaan conclusies uit een motiverend en een beschikkend gedeelte. In de praktijk gaan veel partijen bij het neerleggen van opeenvolgende conclusies zo slordig te werk dat de rechter moeilijk kan uitmaken wat zij uiteindelijk vorderen. Daarom moet het beschikkend gedeelte “uitgewerkt” zijn. Met het uitgewerkte beschikkend gedeelte bedoelt de wetgever een kant-en-klaar dispositief voor de rechter indien hij de concluant gelijk geeft. Het dispositief dient volledig te zijn en dus niet te verwijzen naar bepaalde elementen in het motiverend gedeelte die als eis werden geformuleerd.De wetgever heeft zowel zin voor humor, muggenzifterij, kommaneuken, gebrek aan realiteitszin als juridisch inzicht. In een arrest van het Hof van Cassatie van 30 september 1996, A.C. 1996, 818, werd gesteld dat een eis die enkel voorkomt in het motiverende gedeelte van een conclusie zonder herhaald te worden in het beschikkend gedeelte een regelmatige eis is waarop de rechter antwoord dient te geven.


Het beschikkend gedeelte
Dit gedeelte van de conclusie wordt aangevat met een steeds terugkerende stijlclausule. ‘OM DEZE REDENEN en om alle anderen nog door de partijen of ambtshalve door de rechter aan te voeren, onder voorbehoud van alle recht en enige erkentenis (vaak met beroep op de onsplitsbaarheid van de bekentenis), BEHAGE HET DE RECHTBANK…’

Op deze woorden volgt het eigenlijk beschikkend gedeelte en in mijn geval was dat :

eerst aan te duiden precies waar de fout zat in mijn motiverend gedeelte waarin ik al mijn sterfhuisconstructies geval per geval verdedigde en dan over te gaan tot de strafmaat.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=177
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=179
Dit had de rechtbank moeten doen

http://www.elfri.be/motiveringsplicht-van-de-rechter
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 20:01   #196
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Deze onleesbare zever ben ik kotsbeu.
En ik ben nog niet begonnen met mijn combinatorics.

Simpele vraag :

waarom is (-1) x (-1) gelijk aan +1

hint :heeft te maken met de distributive law

Als je dit niet begrijpt ga dan vanaf nu naar een andere draad ,want de speeltuin is voorbij ,ik moet bovenkomen met mijn combinatorics om mij te verdedigen.

Paul
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 20:08   #197
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik vrees dat jij jezelf hebt in het zak laten zetten aan 2500 euro per dag. .
Dit was een offerte aan U als je kon bewijzen dat je nuttig zou kunnen zijn in een brainstorm, brainstorms zijn hulpmiddelen die ik coördineer om tot een sterfhuisconstructie te komen en uiteraard ben ik als coordinator beter betaald dan de medewerkers .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 20:15   #198
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik twijfel er niet aan.

Het verdwijnen van juridisch onderscheid tussen kleine fraude en grote fraude met georganiseerd karakter belaadt elke constructie met het vermoeden van inbreuken. De meldingsplicht bij boekhouders, accountants, banken, verzekeraars, notarissen en bedrijfsrevisoren maakt het ambtenaren van de fiscus.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=175550
Fiscus almachtig dankzij Bart De Wever
Dan mag U gerust slapen want ik moet open en bloot met al die adviseurs samenwerken in de brainstorms en zij zullen er zeker op toezien dat we niets onwettelijks doen of voorstellen .Dus vanaf nu moet U nooit meer mijn sterfhuisconstructies nazien want er kan niets meer onwettelijks gebeuren of ieder deelnemer aan de brainstorm is medeplichtig.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sterhuisconsulent
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 20:21   #199
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Dat gaat er volgens mij toch een beetje aan voorbij dat

A. Zolang de vraag blijft bestaan die ruimte op de markt ook door anderen zou zijn ingevuld
B. Je vergeet mee te rekenen hoeveel arbeidsplaatsen verloren gingen bij de schuldeisers die in de kou bleven staan

Je helpt degenen die bewezen hebben het niet te kunnen de plaats in te palmen van degenen die het misschien beter zouden kunnen
Voor mij ben je een groot licht om deze vraag te stellen :

DE SCHADE IS NIET VEROORZAAKT DOOR DE STERFHUISCONSTRUCTIES ,MAAR DOOR DE VOORRECHTEN EN ZEKERHEDEN.

De sterfhuisconstructie heeft er enkel voor gezorgd dat de grote samenloop zo snel mogelijk werd ingesteld.

De schade die de burgerlijke partijen claimen is niet veroorzaakt door het instellen van deze grote samenloop, maar door het oneerlijk systeem van voorrechten en zekerheden.(recht van de sterkste)

Ingeval van faillissement was hun schade nog groter geweest, omdat de oude zaakvoerders de zaak dan nodeloos zouden hebben getrokken.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2016, 20:32   #200
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies

[quote=ViveLaBelgique;8106224]Ik ben geïntegreerd in de rechtsgang die jij ondergaan bent. Kan het arrest van het hof van cassatie eens weergeven en aantonen hoe dat jouw in gelijk stelt ?QUOTE]

en voor de volledigheid van het bewijs van mijn onschuld dat deficitaire vereffeningen geen frauduleuze vereffeningen zijn en geen schending van openbare orde nl de faillissements wet.

Art 184 Venn W werd uitgelegd als een mogelijkheid voor de vereffenaar om de rechten van de schuldeisers niet op integrale wijze te voldoen zonder dat door hem dus aangifte van faillissement moet worden gedaan !!!!

Zo blijkt uit de parlementaire voorbereidingstukken van de faillissementswet dat een amendement, dat er toe strekte dat de vennootschap in vereffening geacht wordt in staat van faillissement te zijn, als blijkt dat de schuldeisers niet volledig zullen worden terugbetaald: werd verworpen


Amendement van mevrouw Van der Wildt Parl St Senaat 1996-97 nr 498 2 p2/3

Het voorstel opgenomen in het verslag Harry Vandenberghe dat de vereffenaar zou verplicht hebben om aangifte van faillissement te doen, zodra hij vaststelde dat de vereffening deficitair was, werd eveneens verworpen.

Verslag door heren Hatry en Vandenberghe namens de Senaatscommissie voor de justitie Parl St Senaat 1996-97 nr 498 11 p 78.

Zelfs de toenmalige minister van Justitie motiveerde uitvoerig deze verwerping.

Verslag Parl St Senaat 1996-97 498 11 p 77-81 en p 200

De recente rechtspraak had reeds onderstreept dat uit art 184 Venn W expliciet af te leiden is dat een deficitaire vereffeningstoestand principieel door de wetgever wordt toegelaten.

Zie Vereffening van vennootschappen R.W. nr 12 ,17 november 2000

Bergen 16 november 1988
Luik 17 november 1988
Cass. 17 juni 1994
Kh Charleroi 30 september 1987
Kh Hasselt 29.9.1994
Kh Charleroi 12.9.1995
RCJB 1984 p 438
RCJB 1979 p 448
Mons 23 februari 1995
Bergen 21 februari 1989
Mons 15 juni 1992
Kh Brussel 29 september 1994
Kh Brussel 17 oktober 1995
Kh Mons 24 April 1995

Dit mogelijk deficitaire einde van de vereffening is een rechtstreeks gevolg van de noodzakelijke boedelvorming.
Het is een rechtsfeit dat zich uit kracht van de wet aan alle schuldeisers opdringt

HELLO ASPERGER EN IMMO EN LEEN ben je nog mee ???
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be