Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2016, 15:31   #81
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
1. De moderatie van een forum "moet" niets, u zult daarmee moeten leren leven.
2. Posten onder meerdere nicks en met een verschillend IP is met een proxyserver een koud kunstje.
Klopt heb net tor geleerd en een alias gemaakt voor JF maar heb wel onmiddellijk gezegd dat ik de sterfhuisconsulent was.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2016, 15:37   #82
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
1. De moderatie van een forum "moet" niets, u zult daarmee moeten leren leven.
2. Posten onder meerdere nicks en met een verschillend IP is met een proxyserver een koud kunstje.
Verjaar morgen foto trekken met de andere zogezegde alias en de baas van het restaurant en krant en duidelijk zichtbare paspoort ?
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2016, 15:50   #83
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Verjaar morgen foto trekken met de andere zogezegde alias en de baas van het restaurant en krant en duidelijk zichtbare paspoort ?
Mja, misschien een goed idee...
Maar ik zou wel elke persoon een kaartje laten ophouden waarop zijn IP vermeld staat.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2016, 16:01   #84
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Mja, misschien een goed idee...
Maar ik zou wel elke persoon een kaartje laten ophouden waarop zijn IP vermeld staat.
Bedankt ben het al aan het organiseren met de eigenaar van het restaurant.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 09:54   #85
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
mischien enkel om op politics te bewijzen dat ik gelijk had ??
Inderdaad. Een belangrijk verschil tussen ons en JF is dat hier alles empirisch gestaafd moet kunnen worden
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 11:15   #86
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Mja, misschien een goed idee...
Maar ik zou wel elke persoon een kaartje laten ophouden waarop zijn IP vermeld staat.
Ben het aan het organiseren ,dat kaartje met IP nr zal wel groot genoeg zijn maar hoe dat wij ons klein identiteitskaart moeten doen is mij nog een raadsel ,we zien wel ,we trekken zoveel mogelijk foto's als we kunnen met de baas erbij en het volledige restaurant ook .ik ben er met DEVRIEND ,maxima kenen wij niet en daar staat het al van vast dat zij geen alias is van mij .

Ongelooflijk verhaal niet ,diegene die ons uitgescholden en beschuldig hebben zijn nooit ter orde geroepen en wij zijn gebannen !!!!!!!!!!!!!!
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 12:13   #87
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Inderdaad. Een belangrijk verschil tussen ons en JF is dat hier alles empirisch gestaafd moet kunnen worden
Niet iedereen is zo happy op de foto te komen voor internet ,eric de vriend van de restaurant houder ook al niet .Hoe los je dat op (ik stond altijd in al mijn krant en trend artikels met mijn rug.

Kan anders mischien iemand van politics be naar het restaurant komen en dan ziet hij ons beiden en kan pas en ip nr en naam controleren desnoods close ups van nemen en dan kan hij het getuigen.

mischien foto van pas en ip nr op tafel getrokken men moet toch niet weten hoe wij er van voor uitzien (vrouw is er tegen ,rug ok ) ??
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 12:17   #88
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Ben aan het onderhandelen ,als we je pas nemen en een kaart met je ip nr en we doen hetzelfde voor mij dan hebben ze toch geen foto nodig. Of wij gaan met de rug naar kamera en sandy in ons midden naar voor met het dagblad van vandaag en daarna de fotos op tafel van pas en ip nr

SPANNEND
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 13:03   #89
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Kan anders misschien iemand van politics be naar het restaurant komen en dan ziet hij ons beiden en kan pas en ip nr en naam controleren desnoods close ups van nemen en dan kan hij het getuigen. ??
wie wilt er gratis komen eten in de tast toe om 18.00 uur en is aanvaard door het forum als betrouwbaar want foto s en pasgegevens zomaar rondsturen op internet is levensgevaarlijk zegt devriend

Adres shopping center wijnegem.
uur 18.00
Vragen naar Paul en Eric


andere voorstellen ??
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 14:27   #90
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ben aan het onderhandelen ,als we je pas nemen en een kaart met je ip nr en we doen hetzelfde voor mij dan hebben ze toch geen foto nodig. Of wij gaan met de rug naar kamera en sandy in ons midden naar voor met het dagblad van vandaag en daarna de fotos op tafel van pas en ip nr

SPANNEND
Je zou ook een deurwaarder kunnen inhuren om de vaststellingen te laten doen, en zijn exploot hier posten.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 15:28   #91
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Je zou ook een deurwaarder kunnen inhuren om de vaststellingen te laten doen, en zijn exploot hier posten.
Schitterend gevonden want devriend (Eric) is Nederlander uit Hilversum envind dat allemaal maar een gedoe.Vergeet niet dat hij zijn vriend wou helpen en dan iedereen van JF op zijn kop kreeg en gebannen werd, die staat heus niet te springen om zijn identiteit zo maar black en bloot op internet te zetten.

ik zie hem om 18.00 uur samen met zijn vrouw in het restaurant en leg het hem voor daar zal hij eerder voor te vinden zijn. Hij is bang om zijn foto overal op het net te zien verschijnen en dan nog misschien belachelijk te worden gemaakt via photo shop of zelfs gestalked .

OK OK OK Ik ga er voor?.

Niemand van het forum die per toeval in Antwerpen dicht bij het shopping center woont en honger heeft ?????

GOED IDEE WAPPER
Bedankt.

n
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 15:41   #92
Tashunka
Gouverneur
 
Tashunka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Berichten: 1.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Schitterend gevonden want devriend (Eric) is Nederlander uit Hilversum envind dat allemaal maar een gedoe.Vergeet niet dat hij zijn vriend wou helpen en dan iedereen van JF op zijn kop kreeg en gebannen werd, die staat heus niet te springen om zijn identiteit zo maar black en bloot op internet te zetten.

ik zie hem om 18.00 uur samen met zijn vrouw in het restaurant en leg het hem voor daar zal hij eerder voor te vinden zijn. Hij is bang om zijn foto overal op het net te zien verschijnen en dan nog misschien belachelijk te worden gemaakt via photo shop of zelfs gestalked .

OK OK OK Ik ga er voor?.

Niemand van het forum die per toeval in Antwerpen dicht bij het shopping center woont en honger heeft ?????

GOED IDEE WAPPER
Bedankt.

n
nutteloos
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 16:01   #93
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
nutteloos

waarom ik doe het niet voor een claim maar om te bewijzen dat ik geen trol was ,hier voor politics
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 16:50   #94
Tashunka
Gouverneur
 
Tashunka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Berichten: 1.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
waarom ik doe het niet voor een claim maar om te bewijzen dat ik geen trol was ,hier voor politics
En uw bewijst dan wat? Dat u en nog iemand anders beweren dat u geen troll bent. Dat u en iemand anders de bewering doen dat de nrs. op die papiertjes hun IP adres zijn.
De deurwaarder stelt onomstotelijk uw bewering vast, niets meer niets minder.

Net zoals ik een deurwaarder kan laten vaststellen dat ik beweer de messias te zijn. Zijn vaststelling toont aan dat ik die bewering heb gedaan, niet dat ik de Messias ben.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 21:18   #95
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
En uw bewijst dan wat? Dat u en nog iemand anders beweren dat u geen troll bent. Dat u en iemand anders de bewering doen dat de nrs. op die papiertjes hun IP adres zijn.
De deurwaarder stelt onomstotelijk uw bewering vast, niets meer niets minder.

Net zoals ik een deurwaarder kan laten vaststellen dat ik beweer de messias te zijn. Zijn vaststelling toont aan dat ik die bewering heb gedaan, niet dat ik de Messias ben.
De deurwaarder stelt vast dat er zich voor hem 2 personen bevinden.
elk met een apart identiteitskaart
dat persoon A hem bewijst eigenaar te zijn van het volgende email adres door in te loggen voor de deurwaarder en dat persoon A hem het nr van zijn IP adres overhandigd.

Dat bewezen is dat persoon A het volgende e mail adres heeft dat dezelfde naam heeft zoals op zijn pas staat

Hetzelfde voor persoon B

En dat nu het JF zelf kan vaststellen dat de acount "ik ben de weg kwijt ' is geregistreerd op het IP adres en email adres van A

En zelfde procedure voor persoon B zijnde van der es paul met e mail adres
Paul.vanderes @skynet.be en ip nr ................. waarmee hij zich geregistreerd heeft.

dus

2 verschillende personen aanwezig lijfelijk voor de deurwaarder
2 verschillende paspoorten die overeenkomen met voornoemde personen
2 verschillende e mail adressen ,dragende de naam van de personen welke inloggen voor de deurwaarder .
2 verschillende IP adressen waar mee geregistreerd is en waarvan de locale plaats overeenkom met het adres van de personen.

dat zowel de ip nr en e mails behoren aan de afzonderlijke nick names van "ik ben de weg kwijt " en "sterfhuisconsulent "

Is dit voldoende ????
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2016, 23:25   #96
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
De deurwaarder stelt vast dat er zich voor hem 2 personen bevinden.
[...]
2 verschillende personen aanwezig lijfelijk voor de deurwaarder
2 verschillende paspoorten die overeenkomen met voornoemde personen
2 verschillende e mail adressen ,dragende de naam van de personen welke inloggen voor de deurwaarder .
2 verschillende IP adressen waar mee geregistreerd is en waarvan de locale plaats overeenkom met het adres van de personen.

dat zowel de ip nr en e mails behoren aan de afzonderlijke nick names van "ik ben de weg kwijt " en "sterfhuisconsulent "

Is dit voldoende ????
Neen! Er zijn zwaarwegende technische overwegingen die uw voorgenomen bewijsvoering al bij voorbaat nietig verklaren.
Het IP-adres vanwaar een email verzonden werd, of waarmee op een forum geregistreerd werd etc.., vormt op geen enkele wijze een link naar een absolute geografische locatie. Het is bvb. perfect mogelijk een email te versturen vanuit de Macro in Wijnegem met een IP in Oezbekistan.
U hebt een probleem.....
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 05:02   #97
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Neen! Er zijn zwaarwegende technische overwegingen die uw voorgenomen bewijsvoering al bij voorbaat nietig verklaren.
Het IP-adres vanwaar een email verzonden werd, of waarmee op een forum geregistreerd werd etc.., vormt op geen enkele wijze een link naar een absolute geografische locatie. Het is bvb. perfect mogelijk een email te versturen vanuit de Macro in Wijnegem met een IP in Oezbekistan.
U hebt een probleem.....
Moment even ,dat ik het goed begrijp.

Eric registreert zichzelf in het JF via een IP adres whatever.(waarschijnlijk thuis het adres dat op zijnpaspoort staat)
Eric gebruikt daarvoor zijn email adres met zijn naam zoals ik heb geregistreerd met mijn email adres dat mijn naam draagt.

Eric wil bewijzen dat hij niet paul is

Eric overhandigt aan de deurwaarder zijn pas waarop zijn foto staat.

De deurwaarder stelt vast dat de foto overeenkomt met de persoon die voor hem staat.

Dus de persoon die voor hem staat heeft een naam die overeenkomt met het emailadres waarmee in het JF via een bepaald IP adres weken geleden de eerste registratie onder "ik ben de weg kwijt ",heeft gedaan.

Daarmee is toch de ketting rond en bewezen dat ERIC niet Paul van der Es is.

Bovendien strelt de deurwaarder vast dat Pvde lijfelijk voor zijn neus staat dus duidelijk een ander persoon is als Eric en dat Pvde ook een paspoort heeft met foto die overeenkomt met hem ,ook een emailadres heeft op skynet (en niet gratis e mail) op zijn eigen naam en zich heeft geregistreerd op het forum met een IP adres dat zich bij hem thuis bevind en dat dit IP adres overeenstemt met de woonst vermeld op het paspoort.


EUH ben ik iets vergeten of heb ik iets niet begrepen.

Heb jaren mathematical proof gestudeerd maar volgens mij is dit wat men noemt een " direct proof "

Waar zit de fout ??
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 12:11   #98
Tashunka
Gouverneur
 
Tashunka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Berichten: 1.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Moment even ,dat ik het goed begrijp.

Eric registreert zichzelf in het JF via een IP adres whatever.(waarschijnlijk thuis het adres dat op zijnpaspoort staat)
Eric gebruikt daarvoor zijn email adres met zijn naam zoals ik heb geregistreerd met mijn email adres dat mijn naam draagt.

Eric wil bewijzen dat hij niet paul is

Eric overhandigt aan de deurwaarder zijn pas waarop zijn foto staat.

De deurwaarder stelt vast dat de foto overeenkomt met de persoon die voor hem staat.

Dus de persoon die voor hem staat heeft een naam die overeenkomt met het emailadres waarmee in het JF via een bepaald IP adres weken geleden de eerste registratie onder "ik ben de weg kwijt ",heeft gedaan.

Daarmee is toch de ketting rond en bewezen dat ERIC niet Paul van der Es is.

Bovendien strelt de deurwaarder vast dat Pvde lijfelijk voor zijn neus staat dus duidelijk een ander persoon is als Eric en dat Pvde ook een paspoort heeft met foto die overeenkomt met hem ,ook een emailadres heeft op skynet (en niet gratis e mail) op zijn eigen naam en zich heeft geregistreerd op het forum met een IP adres dat zich bij hem thuis bevind en dat dit IP adres overeenstemt met de woonst vermeld op het paspoort.


EUH ben ik iets vergeten of heb ik iets niet begrepen.

Heb jaren mathematical proof gestudeerd maar volgens mij is dit wat men noemt een " direct proof "

Waar zit de fout ??
nu en toen
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 12:33   #99
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
nu en toen

dank
kan je ietsje duidelijker zijn, ik ben geen computer deskundige noch technicus.
Ik begrijp dat je zegt dat het niet sluitend is ??
Het is niet de bedoeling dit exploot te gebruiken in een rechtzaak ,enkel om de forumleden van politics te overtuigen dat ik geen fantast of troll of theater stuk ben en geen aliassen had
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 12:57   #100
Tashunka
Gouverneur
 
Tashunka's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Berichten: 1.286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
dank
kan je ietsje duidelijker zijn, ik ben geen computer deskundige noch technicus.
Ik begrijp dat je zegt dat het niet sluitend is ??
Het is niet de bedoeling dit exploot te gebruiken in een rechtzaak ,enkel om de forumleden van politics te overtuigen dat ik geen fantast of troll of theater stuk ben en geen aliassen had
er is geen enkel bewijs dat degene die nu het ip adres gebruikt ook diegene was die dat weken geleden heeft gedaan. Er is een mogelijke variabele zijnde de gebruiker.

U zal hen niet overtuigen.
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be