![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez, zegt ge nu toch.
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leek op een georganiseerde smeurcampagne tegen "gevaarlijk" extreem rechts als dubbele winst voor de corona waanzinnigen en hun hogepriesters waar men een willekeurige sukkelaar heeft uitgekozen om geframed te worden, en toen bleek dat hij meer sympathie oogstte als held dan men zich inbeeldde, het discours werd omgegooid naar looser en zwakzinnige en men zich van die sukkelaar moest ontdoen he. In welke mate de aanvankelijke sukkelaar zelf wat elementen had aangebracht om de smeurcampagne mee op te zetten en in welke mate hij een nuttige idioot was in dat plan, en in welke mate men dat geframed heeft, weet ik natuurlijk niet. Het paste toch teveel in de propaganda campagne dat we allemaal naar de hogepriesters van de corona waanzin moesten luisteren, en toen daar sleet op kwam, wat zou beter zijn dan die hogepriesters in de rol te duwen van "slachtoffer van extreem rechts" ? Dat zou toch perfect de nodige boost geven aan hun heldenstatuut en hun onschendbaarheid, he, zodat men zoals steeds iedereen die de officiele zottigheden in twijfel trekt, kan uitmaken voor extreem rechtse fascist en zo gemakkelijk zijn mond snoeren zoals men altijd al doet met mensen die rationele kritiek hebben . Toen de extreem-rechtse slechterik in het verhaaltje de heldenrol kreeg in de bevolking in plaats van de corona hogepriester moest men het verhaal omgooien he. Als de officiele versie echt waar is, dan zitten we met ordes van grootte grotere kloefkappers op alle niveaus van de betrokken overheden dan men zich zelfs in extreme nachtmerries zou van wakker schieten. In elk geval hebben de echte persoon Juergen en de figuur door overheden en zo geschetst, totaal niks met elkaar te maken. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2023 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toen bleek dat hij sympathieker gezien was dan Van Ranst moest de gevaarlijke fascist plots een zwakzinnige gedeprimeerde worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2023 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het enige "gevaarlijke" wapen dat hij had, heeft hij blijkbaar gebruikt om zichzelf mee dood te schieten tenzij iemand anders hem gezelfmoord heeft he, zogezegd op een moment dat gans een leger naar hem op zoek was, maar die hebben daar niks van gemerkt, dat er ene wat schoten loste. Maar een voorbij fietsende burgemeester viel plots over de stank van het lijf. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2023 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen het media gebeuren die de depressieve zwakzinnige moest voorstellen als een gevaarlijke extreem rechtse zot die een echte Rambo was die de goeie hogepriester van de corona waanzin zou willen kalt stellen tot onverwacht effect had dat iedereen voor die held ging supporteren wat niet in de smaak viel van de propagandisten, werd de grote held plots een depressieve mislukkeling en kwam het goed uit dat hij dood teruggevonden werd en men heel rap het hoofdstuk besloot zonder verder onderzoek he. Wie gelooft zoiets ? Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2023 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het verhaal stinkt uren in de wind naar euthanazi, geen spelfout.
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd. Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |