![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, wie nu JFK vermoord heeft is iets dat mij totaal niet kan schelen, ik vind dat normaal, ik vind het gewoon eigenaardig dat er niet meer neergelegd worden, dat is eerder teleurstellend. Ik begrijp dan ook niet wat dat JFK gedoe komt doen bij het maanlanden. Het ene is gewoon normale politiek, het andere is een technologisch avontuur. Maar ik weet niet of er "zoveel footage" beschikbaar is over die moord op JFK dan er materiaal beschikbaar is over de maanlanding. Ik denk niet dat er gesprekken zijn opgenomen met de schutter, dat er gefilmd werd vanuit de positie van de schutter en dergelijke, en dat er gedetailleerde technische beschrijvingen beschikbaar zijn van het wapen en dergelijke meer. Enfin, misschien wel he, ik heb er mij nooit aan geinteresseerd, ik vond het gewoon prima dat een president werd neergelegd, meer is daar niet aan. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 november 2022 om 07:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#743 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#744 |
|
![]() ![]()
![]() |
#745 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet daar aan de associatie van ideeen. Het is niet omdat men om politieke redenen over banaliteiten zou liegen, dat het betekent dat alles wat gezegd wordt systematisch fout moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2022 om 03:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet trouwens niet waarom er hier weer foute informatie wordt gegeven over de duur van de maanreis destijds.
Bijvoorbeeld, apollo 14: Lancering op 31 januari 1971, om 21 uur. Aankomst op de maan: 5 februari om 9 uur 's morgens. Waarom wordt beweerd dat men destijds op 3 dagen naar de maan vloog ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
|
![]() Citaat:
Kijk geconcentreerd en aandachtig naar de volledige versie van 'American Moon' :-p
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 november 2022 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
|
![]() Citaat:
Mission type Crewed lunar landing (G) Mission duration 8 days, 3 hours, 18 minutes, 35 seconds Launch date July 16, 1969, 13:32:00 UTC Orbital insertion July 19, 1969, 17:21:50 UTC
![]() |
![]() |
#750 |
|
![]() Beiden tekeninkskes ...
![]()
![]() |
#751 |
|
![]() Bijna vijftig jaar na de laatste Apollo-missie start NASA een nieuwe maanmissie. Het doel: opnieuw mensen op de maan zetten, maar nu als tussenstap voor bemande ruimtereizen naar Mars.
https://www.nu.nl/tech/6236334/waaro...maan-gaat.html
![]() |
#752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan historische beweringen niet bewijzen, doodgewoon omdat ze niet waarneembaar zijn. Je kan wel indirecte aanwijzingen voor alternatieve historische beweringen tegen elkaar afwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je puur de transit van aardbaan naar maanbaan bekijkt, dan is die vergelijkbaar, en inderdaad iets van 3 dagen, wat trouwens niks "technologisch" heeft, maar gewoon een eigenschap van de baan die toelaat om automatisch terug te keren. Ga je sneller naar de maan, dan kan je niet automatisch terugkeren op passieve manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
|
![]() Dat de "losse" hoek van de vlaggen heen en weer deint volgens de (arm)bewegingen van astronauten, en er geen enkele scene is waar een vlag beweegt zonder astronaut die ze aanraakt, kunnen de huisdieren van Jommeke ook zien he?
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd. Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#757 |
|
![]() Zoals gezegd, voor de JFK case hoef je gewoon de video footage te bekijken en deze naast de officiële verklaring te leggen ... loodrecht op elkaar ... is historisch en is bewezen dat het officiële verhaal stinkt, uren in de wind ...
![]() |
#758 |
|
![]() Bekijk 'American Moon' eens ... geheel en geconcentreerd ... er is een heel deel gewijd aan uw vlaggetje.
![]() |
#759 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |