Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 november 2015, 16:50   #121
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben zelf medi gebruiker. Mijn verslaving is een acute ziekte dat enkel met blowen te verzadigen is. Ziek dat ik ben.
Zoals ik al zei: Doei!!

Als je een serieus gesprek wilt kan je me vinden maar aan dit soort zever verspil ik mijn tijd niet langer.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2015, 16:51   #122
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Als ik niet hetzelfde dacht F zat ik al lang aan da klavier.

Laatst gewijzigd door Peche : 8 november 2015 om 16:52.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2015, 19:45   #123
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

PFFF wat een hoop stoned gezever.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Jij bent de droom van elke shop-eigenaar. Als het maar straf is. De rest speelt geen rol.
Waar haal je dat vandaan? De hedendaagse soorten zoals amnesia en strawberry haze zijn nu eenmaal straffe soorten. Cheese en dergelijken zijn daar geen uitzondering op.
Gaan we over smaken en dergelijke discussiëren en ons wentelen in zielige argumentatie?
I hope not.


Citaat:
Men zou in dat geval regels op kunnen stellen.
Je weet wel: die dingen waar jij van gaat gruwelen.
Neen ik weet het niet? De wiet komt al jaren illegaal de shops binnen en er is nooit een kwaliteitsprobleem geweest.
Wederom, U maalt gewoon mee met de propagandamachine.

Citaat:
Legalisering van alcohol? Wanneer is alcohol hier gelegaliseerd dan?
Wat ik wou zeggen, ge hebt straffere alcohol en pilsen.
In uw betoog zegt ge: enkel pils mag!
Citaat:
Wat u mij bezig hoort is ikzelf die mijn mening geef. Mag dat misschien niet?
En voor je weer wat loze zinnen in het rond gaat spuien: op basis van wat is cannabis al die jaren illegaal gehouden? En kom nu niet af met "ewel, dinges eh."
Op basis van valse propaganda als de uwe.

Citaat:
Enkele posts terug gaf u nochthans zelf aan dat de straffere soorten wel degelijk een probleem kunnen vormen voor bepaalde personen. En nog wat posts daarvoor begon u zelf over thc en cbd. Maar als ik dat doe is het plots van "amai uw komma's"
Als je weet waarover je praat heb je geen problemen met de komma's.
Jij daarentegen...
Ja een "probleem". Roken, drinken overmatig vlees eten geeft ook "problemen".
De gebruiker zal zelf wel bepalen zeker, waarom zouden ze uw lerend vingertje erboven nodig hebben?

Citaat:
Met uw medigebruikers. Je weet gewoon niet waar je het over hebt. Nogmaals: de sterkte van wiet heeft niks te maken met het al dan niet bestaan van mediwiet.
Bovendien kunnen echte medigebruikers ook voor andere alternatieven kiezen dan roken. Maar ik vrees dat iedereen die zegt dat hij cannabis voor medische doeleinden gebruikt volgens jou een medigebruiker is.
Dan ben ik er ook één! Ik voel mij 's morgens soms niet lekker en na een paar trekjes betert dat! Hoera!! Ik ben medigebruiker!
Ja en die kopen allemaal de goede oude purple haze hoor. En zijn allemaal nog zo lomp purpere soortjes te kopen hoor


Citaat:
Wat begin jij eigenlijk constant over alcohol en medigebruikers en zo? Wat heeft dat hier in godsnaam mee te maken? Als je niet meer weet van welk hout pijlen maken, geef dat dan gewoon toe.
Let's drop de medische, de alcohol maar laten we het gewoon bij cannabis houden. Het zou inderdaad dom zijn enkel op de medische te fixeren.

Citaat:
Aja? Waar dan?
Mij benieuwen.
Dagelijks cannabisgebruik is schadelijk op de lange termijn omdat het je hele lichaam ontregelt.

Citaat:
Het begint triestig te worden met uw argumenten. Hoeveel kwekers zijn er in Nederland die aan coffeeshops leveren? Enkele duizenden? En dat zijn volgens jou quasi allemaal cupwinnaars? Hoeveel cups zijn er dan wel niet te winnen?
Een tiental per dag ofzo?
Het argument was dat illegale wiet enkel maar beter geworden is en u vroeg daarvoor een bewijs. Ik zeg u : alle Nederlandse wiet komt uit het illegale circuit.
Neen niet iedereen is cupwinnaar, maar je kan de prijsbeesten wel kopen in iedere shop. Dumbo!
en ga nu niet om ter beste spelen, het ging erover dat illegale wiet in kwaliteit steeg. Dat jij dat opfokken noemt is maar jou pappegaaien gedoe met de propaganda molen.
Citaat:
Dat is straffe mediwiet ja. Net zoals er ook heel lichte mediwiet is.
En ik lul wat af Laten we in de volgende posten dat medisch gedoe eruit houden he, ok?

Citaat:
Heb jij al eens met medische wetenschappers gepraat? Mensen die gestudeerd hebben om in te schatten hoe ze patienten helpen?
Ik heb veel medigebruikers gekend toen ik heel actief in het milieu was.

Citaat:
Inderdaad, blij dat je het inziet.
Doei?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2015, 19:57   #124
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En om u een plezier te doen: laten we het even over medigebruikers hebben.

In mijn voorstel (legaliseer cannabis en zet voor mijn part beperkingen op het thc-gehalte bij wiet voor recreatief gebruik) kan iedereen voortaan legaal cannabis kopen. De medigebruiker kan voortaan naar de apotheek (waar een medigebruiker thuishoort) waar hij wiet kan kopen die hem voorgeschreven is. Desnoods met een thc-gehalte van voor mijn part 25%.

In uw voorstel moet de medigebruiker alle risico's lopen door in het illegale circuit zijn spul te moeten kopen. Hij kan niet naar de dokter om te horen welke wiet hij nodig heeft. Hij heeft geen enkel idee van het thc-gehalte dat zijn kweker hem aanbiedt, meer nog; hij heeft zelfs geen controle op het soort wiet wat hij koopt.

Maar toch werpt u zich op als de grote verdediger van de medigebruikers...
Voor mijn part wordt de medigebruiker gratis geholpen vriend.
Maar ik heb het niet voor het zeggen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2015, 20:00   #125
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
In ieder geval; ik heb mijn best gedaan om met jou van gedachten te wisselen (op jou vraag!) maar ik zie geen enkel argument of reden opduiken die mij zouden doen twijfelen aan mijn gedachtegang.
Meer nog; ik denk dat ik jou aangezet heb om te twijfelen over je eigen gedachtegang.
Ik heb geen intentie U aan het denken te zetten; ik had de intentie "cannabis" in perspectief te plaatsen.
U heeft mij zeer zeker aan het twijfelen gebracht en ik had nooit gedacht zo'n kering in mijn leven te kennen.
Ik ben U immer zo dankbaar.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:20   #126
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
PFFF wat een hoop stoned gezever.
Dat krijg je als je met blowers begint te discussieren eh?



Citaat:
Waar haal je dat vandaan? De hedendaagse soorten zoals amnesia en strawberry haze zijn nu eenmaal straffe soorten. Cheese en dergelijken zijn daar geen uitzondering op.
Gaan we over smaken en dergelijke discussiëren en ons wentelen in zielige argumentatie?
I hope not.
Ik haal dat uit jou teksten. Iedere keer als jij het over kwaliteit hebt gaat het over het hoge thc-gehalte. En verder over niks.
Ik heb u dat al vaker voor de voeten geworpen: kwaliteit staat of valt toch niet enkel met het thc-gehalte? Maar u blijft hier constant een hoog thc-gehalte gelijkstellen aan hoge kwaliteit.


Citaat:
Neen ik weet het niet? De wiet komt al jaren illegaal de shops binnen en er is nooit een kwaliteitsprobleem geweest.
Wederom, U maalt gewoon mee met de propagandamachine.
Nooit een kwaliteitsprobleem geweest? Ik twijfel eraan of jij echt ooit wel in een coffeeshop bent geweest. Als jij in al die jaren dat je blowed nog nooit slechte wiet bent tegengekomen heb jij een geweldige goeie coffeeshop gevonden en kom je nooit ergens anders of heb je geen verstand van goeie wiet.

Lees anders dit, dit, dit, dit,....

En nu mag jij met een uitgestreken gezicht nog eens komen vertellen dat er nooit een kwaliteitsprobleem geweest is.

Citaat:
Wat ik wou zeggen, ge hebt straffere alcohol en pilsen.
In uw betoog zegt ge: enkel pils mag!
Leer eens lezen. Voor mijn part wordt alle wiet legaal, de zwakke en de allerstrafste maar als de extreem straffe wietsoorten legalisatie in de weg staan mogen die voor mijn part er gerust uitgelaten worden.


Citaat:
Op basis van valse propaganda als de uwe.
Wiet werd al illegaal lang voor er sprake was van straffe soorten die ik in mijn 'propaganda' gebruik. Als je niet weet waarover je het hebt (en dat wordt hoe langer hoe meer duidelijk) zwijg dan gewoon.



Citaat:
Ja een "probleem". Roken, drinken overmatig vlees eten geeft ook "problemen".
De gebruiker zal zelf wel bepalen zeker, waarom zouden ze uw lerend vingertje erboven nodig hebben?
Ik ben gelukkig een geduldige mens. Vandaar: voor mijn part wordt alle wiet legaal. Ik sta niet met een belerend vingertje te zwaaien. Maar als er toegevingen gedaan moeten worden op het thc-gehalte als wiet legaal wil worden mag dat voor mijn part gerust.
Ik blijf hopen dat jij uiteindelijk, ooit door gaat krijgen dat ik niks tegen straffe wietsoorten heb. Ieder gebruikt wat hij wil. Maar als die straffe wietsoorten een probleem vormen bij legalisatie mogen ze er voor mijn part gerust uit.
(nota aan de mensen die naast Peche ook meelezen: sorry dat ik eindeloos in herhaling val maar Peche lijkt het na 20 keer nog altijd niet te willen/kunnen snappen.)


Citaat:
Ja en die kopen allemaal de goede oude purple haze hoor. En zijn allemaal nog zo lomp purpere soortjes te kopen hoor
En dat komt dan van dezelfde persoon die hierboven opende met:
Citaat:
Gaan we over smaken en dergelijke discussiëren en ons wentelen in zielige argumentatie?


Citaat:
Let's drop de medische, de alcohol maar laten we het gewoon bij cannabis houden. Het zou inderdaad dom zijn enkel op de medische te fixeren.
Hoe grappig. Eerst te pas en te onpas de medigebruiker er bij sleuren en nu je merkt dat jou argumenten die medigebruiker eerder in de weg staan dan helpen moeten het plots allemaal maar 'droppen'.
Maar oke, laten we zwijgen over medigebruikers en alcohol enzo.
Mij geen probleem, ik ben er zelf nooit over begonnen.


Citaat:
Dagelijks cannabisgebruik is schadelijk op de lange termijn omdat het je hele lichaam ontregelt.
Dat zeg je nu al twee keer. Ik vroeg je waar ik dat ontkende. Door je antwoord gewoon te herhalen geef je nog steeds niet aan waar ik dat ontkende hoor.

Overigens spreek je jezelf wel een beetje tegen eh?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche, eerder in deze draad
U wilt niet vatten dat bij cannabis de schade nog vrij beperkt is, maar wel degelijk schadelijk is.
De ene keer is de schade door cannabis vrij beperkt, de andere keer ontregelt cannabis uw hele lichaam...
Kan jij zelf eigenlijk nog aan je uitleg aan uit?



Citaat:
Het argument was dat illegale wiet enkel maar beter geworden is en u vroeg daarvoor een bewijs. Ik zeg u : alle Nederlandse wiet komt uit het illegale circuit.
Neen niet iedereen is cupwinnaar, maar je kan de prijsbeesten wel kopen in iedere shop. Dumbo!
en ga nu niet om ter beste spelen, het ging erover dat illegale wiet in kwaliteit steeg. Dat jij dat opfokken noemt is maar jou pappegaaien gedoe met de propaganda molen.
Mag ik het hier houden bij het verwijzen naar de links die ik je eerder in deze post aanreikte? Over uw 'beter geworden wiet' en 'stijgende kwaliteit'.
Tientallen artikels vind je er over, ook in bladen als RollingStoned, die in deze toch als 'onverdachte bron' kunnen dienen dacht ik.
Maar jij blijft dat propaganda vinden?


Citaat:
En ik lul wat af Laten we in de volgende posten dat medisch gedoe eruit houden he, ok?
Mij best, maar wat lees ik hieronder alweer?...



Citaat:
Ik heb veel medigebruikers gekend toen ik heel actief in het milieu was.
Laten we er anders over zwijgen. Op uw eigen vraag nog wel.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:25   #127
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.722
Standaard

hebben we ondertussen al een justificatie gekregen waarom cannabis nog steeds illegaal is?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:37   #128
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
hebben we ondertussen al een justificatie gekregen waarom cannabis nog steeds illegaal is?
[edit:vraagstelling verkeerd gelezen, mijn antwoord was er geen op de vraag]
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 9 november 2015 om 13:43.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:44   #129
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Tja wat kom je hier eigelijk doen Anna list.
N-VA vergelijken met andere politieke partijen, steeds opnieuw dat vervuilend karakter. Foei. Kan dat nu toch eens eindelijk stoppen ?

Alsof de ene partij ook maar iets te maken heeft/ kan goedmaken voor de andere ?

Neem jij jezelf au serieux ?
lol, vooral niet persoonlijk en helemaal on topic
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 13:44   #130
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Is het niet allemaal hetzelfde? Enkel in onze geest maken we onderscheidt.
Waarom is dat Anna?
ik maak geen enkel onderscheid hoor, ik doe geen van beide.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:01   #131
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Het effect van de lange termijn is ook al zichtbaar in u bigF.
Ik wil deze discussie niet meer voeren. Ik ben over de sloot getrokken waarvoor dank.
Ik ging altijd naar The Reef, Greenhouse, millenium en trefpunt.
Kwaliteit komt met namen. Dat jij je weg niet Kent is niet mijn prob.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:08   #132
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik maak geen enkel onderscheid hoor, ik doe geen van beide.
Dan heb jij recht van spreken
Ikke bijna
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:09   #133
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het effect van de lange termijn is ook al zichtbaar in u bigF.
Ik wil deze discussie niet meer voeren. Ik ben over de sloot getrokken waarvoor dank.
Ik ging altijd naar The Reef, Greenhouse, millenium en trefpunt.
Kwaliteit komt met namen. Dat jij je weg niet Kent is niet mijn prob.


Tsja, 't doet zeer eh? Uw beweringen over stijgende kwaliteit enzo hier glashard onderuit gehaald zien. En niet verder meer geraken dan wat namedropping van coffeeshops die dan volgens u wel altijd kwaliteit leveren...
Echt aandoenlijk.

Maar je hebt gelijk: gewoon stoppen met de discussie is misschien nog het beste als u zich niet langer belachelijk wil maken.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:12   #134
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ja bigf dat is het. U heeft een verouderd perceptie. Ik ben precies in debat met mijn pa ... als hem gedronken heeft.
U denkt teveel voor de ander en dicht uw ervaringen als "algemeen" toe aan anderen.
Nederlandse shops hebben teveel concrrentie het slecht te doen. Ik was er wekelijks en niet zo lang geleden nog. U lult en blijft hangen . En dat voor lichte soortjes
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:17   #135
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Kwaliteit is trouwens nergens achteruit gehaald.
Shops (de betere o.a. Die ik noem) verkopen geen haarlak wiet of dergelijke. En atraffere soorten zijn geen waarborg voor kwaliteit maar de beruchte shops wel. Daarom dat hun namen echoën in het milieu he. Liberties stond ook bekend voor iets he ... Fiets eens normaal in plaats van zo schele en scheef .
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:25   #136
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.722
Standaard

ondertussen in Kroatië:

Croatia Medics Back Legalizing Medical Marijuana
Citaat:
A medical expert commission has advised the Croatian government to change the law in order to enable marijuana to be used for medical purposes.
Croatia Legalises Marijuana for Medical Use
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:27   #137
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja bigf dat is het. U heeft een verouderd perceptie. Ik ben precies in debat met mijn pa ...
Uw pa heeft nogal vaak gelijk.
Citaat:
als hem gedronken heeft.
De waarheid komt uit een zatlap eh?
Citaat:
U denkt teveel voor de ander en dicht uw ervaringen als "algemeen" toe aan anderen.
Uw eigen kijk op de zaak en uw eigen mening geven is dus 'denken voor een ander'? Dat is nieuw voor me.
Citaat:
Nederlandse shops hebben teveel concrrentie het slecht te doen. Ik was er wekelijks en niet zo lang geleden nog. U lult en blijft hangen . En dat voor lichte soortjes
Raar toch dat ik dan massa's artikels vind over bewerkte wiet enzo...

U wilt geen legalizatie omdat u wil blijven kiezen voor de zwaardere soorten maar u verwijt mij te blijven hangen (hoewel ik wel kies voor legalisatie, wat toch niet echt conservatief is lijkt mij) en u verwijt mij te denken voor anderen (terwijl uzelf de 'anderen' geen mogelijkheid wil gunnen legaal aan hun wiet te geraken omdat u zelf de straffere soorten wil).

Kortom; u verwijt mij twee dingen waaraan u zichzelf hierboven nog maar weer eens schuldig maakt.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:31   #138
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik wil geen legalisatie a la bigf.
En neen ik heb altijd gelijk. Ik ga het gewoon niet meer altijd halen. Zoals nu.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:32   #139
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Kwaliteit is trouwens nergens achteruit gehaald.
Hebt u de links die ik u aanreikte even doorgenomen?
Citaat:
Shops (de betere o.a. Die ik noem) verkopen geen haarlak wiet of dergelijke. En atraffere soorten zijn geen waarborg voor kwaliteit maar de beruchte shops wel. Daarom dat hun namen echoën in het milieu he. Liberties stond ook bekend voor iets he ... Fiets eens normaal in plaats van zo schele en scheef .
Dus als er tussen de massa's shops die rommel verkopen er maar enkele zitten die dat niet doen is er geen probleem volgens u?

Laten we dan maar snel weer dioxine toelaten is dierenvoeder. Er zullen vast wel enkele beenhouwers overblijven die hun vlees zelf kweken en geen dioxine in hun vlees terecht laten komen. Geen probleem dus.
Laten we dan ook maar terug DDT gebruiken in de landbouw. Er zullen vast enkele landbouwers zijn die dat niet doen en dan kan iedereen daar terecht. Geen probleem dus.
Laten we de snelheid in de bebouwde kom maar onbeperkt maken. Er zullen vast nog mensen zijn die wel rustig door de straten bollen dus geen probleem.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 14:33   #140
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.722
Standaard

ondertussen in Australië:

Citaat:
Medicinal cannabis is legal, but has to be imported. For the first time it will be domestically grown with strict safeguarding of standards and the cultivation.
Medicinal cannabis planting roots in Australia
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be