Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2022, 13:12   #1
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard De mens is genetisch defect

En alsof dat niet genoeg is, infecteren ze onze biologie moedwillig met andere virussen om ons dna te beïnvloeden naar een economisch model waarin massa controle draconisch van doen is, om politiek verzet meteen in de kiem te smoren.

En die genetisch defecten hebben een psychopatische geest waarin ze zich nog gerechtvaardigd voelen boven andere defecten autoriteit te botvieren.

Ik denk dat ik mij ooit nog in brand moet steken om het defect te doden voor ze mij meer defecteren. Ze snijden u zelfs na de dood open om occulte wetenschappen te praktiseren.
Het plan na verplichte vaccinatie:
Een diepe put graven op het strand voor de vloed, opvullen door de autotank over te hevelen, er in staan, sigaar opsteken en de rest is geschiedenis.



__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 17 januari 2022 om 13:35.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 13:26   #2
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

De mens moet zijn eigen evolutie ter hand nemen en nog nooit is de mensheid nu al reeds zo gezond geweest.
Al reeds 17 miljard mensen op aarde, tel uit je winst.
Veel meer gaat deze wereld aan zijn eigen succes ten gronde.

God had het echt niet beter kunnen doen met wat stof en klei tot een of ander fantasie gedrocht.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 januari 2022 om 13:27.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 13:31   #3
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De mens moet zijn eigen evolutie ter hand nemen en nog nooit is de mensheid nu al reeds zo gezond geweest.
Al reeds 17 miljard mensen op aarde, tel uit je winst.
Veel meer gaat deze wereld aan zijn eigen succes ten gronde.

God had het echt niet beter kunnen doen met wat stof en klei tot een of ander fantasie gedrocht.
De derde rijkers dringen hun parcours van die evolutie op.
Door mezelf in rook te laten opgaan is er dus niets meer over voor die derde rijkers om eugenetica (vermomd als beleid) op bot te vieren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 15:35   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

En zeggen dat wij gemaakt zijn naar het beeltenis van god.
Of toch zoiets in die aard, herinner ik me vaag.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 15:36   #5
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En zeggen dat wij gemaakt zijn naar het beeltenis van god.
Of toch zoiets in die aard, herinner ik me vaag.
Zegt veel over God, en over die er kritiekloos in geloven.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 15:41   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Zegt veel over God, en over die er kritiekloos in geloven.



__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 16:19   #7
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.011
Standaard

naar beeltenis van de Schepper
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 19:00   #8
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De derde rijkers dringen hun parcours van die evolutie op.
Door mezelf in rook te laten opgaan is er dus niets meer over voor die derde rijkers om eugenetica (vermomd als beleid) op bot te vieren.
Goed idee.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 20:18   #9
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik begrijp deze draad ook niet zo goed. Je kraamt een paar zinnen enorme onzin uit, en dreigt daarna met zelfmoord zodat... mensen je serieus zouden nemen? Is dat waarom je ook wetenschappelijk aandoende afbeeldingen laat zien zonder context, zodat wij zouden denken dat jij zo slim bent en het allemaal door hebt en we jou serieus moeten nemen?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 21:32   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik begrijp deze draad ook niet zo goed. Je kraamt een paar zinnen enorme onzin uit, en dreigt daarna met zelfmoord zodat... mensen je serieus zouden nemen? Is dat waarom je ook wetenschappelijk aandoende afbeeldingen laat zien zonder context, zodat wij zouden denken dat jij zo slim bent en het allemaal door hebt en we jou serieus moeten nemen?
Dat ze tegen de natuur ingaan, zich erboven plaatsen en dat opdringen aan anderen.
Het is beter in rook op te gaan naar den hemel, dan genetisch aangepast in de hel aan te komen.

Mattheus 18:8 Indien dan uw hand of uw voet u ergert, houwt ze af en werpt ze van u. Het is u beter, tot het leven in te gaan, kreupel of verminkt zijnde, dan twee handen of twee voeten hebbende, in het eeuwige vuur geworpen te worden. 9 En indien uw oog u ergert, trekt het uit, en werpt het van u. Het is u beter, maar een oog hebbende, tot het leven in te gaan, dan twee ogen hebbende, in het helse vuur geworpen te worden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2022, 23:50   #11
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.582
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De derde rijkers dringen hun parcours van die evolutie op.
Door mezelf in rook te laten opgaan is er dus niets meer over voor die derde rijkers om eugenetica (vermomd als beleid) op bot te vieren.

daarom cremeren hindoes hun lijken om letterlijk in ROOK op te gaan naar Krishnaloka, voor eeuwig WEG van deze materiele aardse hellewereld

toch vind ik hindoeisme een zielig en suicidaal geloof nu, en ik kende heel veel hindoe aapjes persoonlijk. Rasverschillen zijn toch heel groot.

Maar Cufi heb jij het over zelfmoord?? Lost toch niets op ok, ik kom uit duizenden suicidale depressies en eenzaamheid maar ok nu begrijp ik het beter, leven is beter dan niet leven,

enige doel van het leven is
DOORLEVEN

To Exist UNtill you will NEVER Ever exist, Terminated

jouw hele mensapen DNA heeft al een autodestruction sequence ingebouwd, zgn telomeren dus de tijdbom in je reet tikt altijd continu lekker door als je op het toilet zit om rectale fitness te doen
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2022, 00:11   #12
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Maar Cufi heb jij het over zelfmoord??
Neen, ... als er een vaccinatieplicht komt is dat geen zelfmoord maar lichamelijke zelfverdediging.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2022, 09:30   #13
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Mens is inderdaad genetisch defect in de zin dat een groot deel verstandelijk gehandicapt is. Ik stel dat iedere dag opnieuw vast.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2022, 10:01   #14
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De derde rijkers dringen hun parcours van die evolutie op.
Door mezelf in rook te laten opgaan is er dus niets meer over voor die derde rijkers om eugenetica (vermomd als beleid) op bot te vieren.
Je bent echt niet de enige christen die hier nog op aarde rond loopt.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2022, 10:02   #15
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Mens is inderdaad genetisch defect in de zin dat een groot deel verstandelijk gehandicapt is. Ik stel dat iedere dag opnieuw vast.
Daarin heb je groot gelijk, wat wel daaruit blijkt dat niemand mijn atoomtheorie wil lezen.

GODS RIJK BESTAAT IN DE MICROKOSMOS.

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen superintelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Een heelal dat veel beter is, waar je veel meer mee kan verklaren, en wat ook zoveel logischer is en waarmee je het bestaan van God kan verklaren.
Lees de nieuwe bijbel over Gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2022, 10:05   #16
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Het zijn de microwezentjes die de genen hebben gecreëerd.
Aan gezien daar nog wel een en ander aan mankeert, is het goed dat de mens zelf aan de slag gaat om het verder te verbeteren.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2022, 09:38   #17
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard

Het is net door menselijk ingrijpen en tegen de natuurlijke orde in te gaan de gehele planeet vernietigd wordt. Zij die dat doen willen nu beleid toepassen over de menselijke biologie? Dan is verkolen de betere optie en hopen dat ge niets achterlaat.
Die vetzakken hebben daar niets aan toe te voegen. Nooit in mijn leven zag ik zulk censuur, bangmakerij en propaganda om de massa naar 1 target te vormen. Wij hebben wel zulke voorbeelden in het verleden.

Ze duwen ons af op wat andere grootmachten, baden zichzelf met luxe en het beste eten en breiden amper de diensten uit die ons zouden moeten beschermen en verzorgen.

We burn, they burn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2022, 11:02   #18
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

De mensheid zit op een zeer kritisch punt van ondergang of overleven.
Het is het laatste oordeel en tevens het eerste van mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel.

Maar dat ligt niet aan de genen, maar aan het verstand van de mensen zelf dat wakker gemaakt moet worden, zowel die van de wetenschap als de christenen die 2000 jaar achter lopen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2022, 20:58   #19
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat ze tegen de natuur ingaan, zich erboven plaatsen en dat opdringen aan anderen.
Het is beter in rook op te gaan naar den hemel, dan genetisch aangepast in de hel aan te komen.

Mattheus 18:8 Indien dan uw hand of uw voet u ergert, houwt ze af en werpt ze van u. Het is u beter, tot het leven in te gaan, kreupel of verminkt zijnde, dan twee handen of twee voeten hebbende, in het eeuwige vuur geworpen te worden. 9 En indien uw oog u ergert, trekt het uit, en werpt het van u. Het is u beter, maar een oog hebbende, tot het leven in te gaan, dan twee ogen hebbende, in het helse vuur geworpen te worden.
Denkt u nu echt dat die passage echt gaat over het daadwerkelijk afhouwen van een hand of voet? Dit gaat immers over onze ongeregelde passies, verlangens... waarmee we resoluut komaf moeten maken. Jezus roept op tot radicaliteit, iets wat Hij ook op andere gelegenheden heeft herhaald.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2022, 21:18   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.889
Standaard

Openbaringen 14:9-13
En een derde engel is hen gevolgd, zeggende met een grote stem: Indien iemand het beest aanbidt en zijn beeld, en ontvangt het merkteken aan zijn voorhoofd, of aan zijn hand,
Die zal ook drinken uit den wijn des toorn Gods, die ongemengd ingeschonken is, in den drinkbeker Zijns toorns; en hij zal gepijnigd worden met vuur en sulfer voor de heilige engelen en voor het Lam.
En de rook van hun pijniging gaat op in alle eeuwigheid, en zij hebben geen rust dag en nacht, die het beest aanbidden en zijn beeld, en zo iemand het merkteken zijns naams ontvangt.
Hier is de lijdzaamheid der heiligen; hier zijn zij, die de geboden Gods bewaren en het geloof van Jezus.
En ik hoorde een stem uit den hemel, die tot mij zeide: Schrijf, zalig zijn de doden, die in den Heere sterven, van nu aan. Ja, zegt de Geest, opdat zij rusten mogen van hun arbeid; en hun werken volgen met hen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be