Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Claude Marinower (VLD) - 22 tot 28 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Claude Marinower (VLD) - 22 tot 28 januari °4/12/1954, Advocaat en Volksvertegenwoordiger voor de VLD sinds 2003, zetelt onder meer in de Commissie Justitie.

 
 
Discussietools
Oud 10 februari 2007, 23:15   #1
Isabella
Burgemeester
 
Isabella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 510
Standaard De post

Hoe zal de post in de toekomst kunnen blijven bestaan?
Mensen sturen steeds meer emails, smssen, mmssen, we kunnen chatten, telefoneren via skype, handsfree bellen in de auto, mails versturen via digitale televisie,...
De post wordt tegenwoordig bijna enkel nog gebruikt om pakjes te versturen, aangetekende brieven, facturen van nutsbedrijven,...
Je zou toch denken dat een overheidsbedrijf dat ziet dat het hoe langer hoe minder brieven en dergelijke krijgt om te verwerken, iets zou doen om klanten terug te winnen.
Maar wat wordt er gedaan, kantoren gesloten, postpunten geopend, de non-priorzegel wordt afgeschaft, enkel de prior blijft en toch is mijn brief drie dagen nog steeds onderweg, en de prijzen voor pakketpost zijn schandalig de hoogte in gegaan.
Men schrikt de mensen af door de post minder goed bereikbaar te maken, mensen moeten langere afstanden afleggen, in mijn geboortedorp zal er vanaf binnenkort geen postkantoor niet zijn, wel een postpunt in de supermarkt maar voor het overige moeten ze 13km naar sint-niklaas komen.
Ik vind het erg betreurenswaardig, wat moet er op deze manier worden van de post, ze doen zichzelf de das om.
Een tijd geleden nog beloofde de post onder andere een goede samenwerking met oa Ebay om de tarieven schappelijk te houden.
De prijs voor een pakje onder de 2kg is nu 4euro30, zo maar eventjes met 70cent opgeslagen in 1keer.
Mijn internetwinkeltje heb ik er, net zoals vele anderen, gesloten, als ik een setje babykleertjes verkoop voor 4euro kan ik het niet maken dat mijn verzendingskosten hoger liggen dan de verkoopprijs.

Ik vraag me af, als meneer Marinower hier nog langskomt, wat hij denkt van de situatie en wat er volgens hem moet gebeuren om de post terug rendabel te maken?
Isabella is offline  
Oud 5 maart 2007, 15:57   #2
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Stel jij altijd jouw vragen twee weken n�* dat de politicus in kwestie klaar is met zijn sessie?
__________________
Antoon is offline  
Oud 5 maart 2007, 17:40   #3
Isabella
Burgemeester
 
Isabella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2007
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Stel jij altijd jouw vragen twee weken n�* dat de politicus in kwestie klaar is met zijn sessie?
Ik had de heer marinower op deze dag nog online gezien, vandaar dat ik mijn vraag nog stelde.
Isabella is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be