Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke.

 
 
Discussietools
Oud 17 april 2007, 13:05   #1
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard Jurgen Verstrepen ruilt de partij Vlaams Belang voor de Lijst Dedecker

Tja Jurgen dan toch overgelopen hé?
Waarom Jurgen?
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 17 april 2007, 13:07   #2
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

awel Jurgen,

succes !

als dit is wat nodig is om tot een Forza Flandria te komen, het zij zo. een moedige want risicovolle stap ...

mijn stem heb je voorlopig niet meer, maar ik wens je alle succes in de toekomst

bruggen bouwen is moeilijker dan ze afbreken (ik hoop dat de VB partijtop en alle VB leden dat ook inzien).

houzee !
Anna
Anna List is offline  
Oud 17 april 2007, 13:38   #3
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
awel Jurgen,

succes !

als dit is wat nodig is om tot een Forza Flandria te komen, het zij zo. een moedige want risicovolle stap ...

mijn stem heb je voorlopig niet meer, maar ik wens je alle succes in de toekomst

bruggen bouwen is moeilijker dan ze afbreken (ik hoop dat de VB partijtop en alle VB leden dat ook inzien).

houzee !
Anna
'Houzee !', wat is me dat nu weer voor een archaïsche uitdrukking.
Daar hoort ook nog een overjaarse vendelzwaaier bij en dan is het plaatje compleet.

Laatst gewijzigd door system : 17 april 2007 om 13:39.
system is offline  
Oud 17 april 2007, 13:41   #4
Randa
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 juni 2006
Berichten: 565
Standaard

zo risicovol is die overstap ook weer niet, hij zit nog tot 2009 in het vlaams parlement, dus tot dan zit hij goed,
als hij nu zijn mandaat eens terug gaf aan de partij waarvan hij het gekregen heeft, dan zou ik overwegen van voor hem te stemmen,
maar nu, neen, nog in geen honderd jaar
Randa is offline  
Oud 17 april 2007, 14:02   #5
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
'Houzee !', wat is me dat nu weer voor een archaïsche uitdrukking.
Daar hoort ook nog een overjaarse vendelzwaaier bij en dan is het plaatje compleet.

ach, ongekend is onbemind zeker...verruim je taalgebruik, -kennis en -gevoel een beetje ... wat mij betreft hoort het bij een barokke ietwat bombastische stijl die ik wel grappig vind want idd een beetje tegen de tijdsgeest ... een kleine frivole taalkundige revolte als het ware ... waarvan ik ook niet verwacht dat zomaar iedereen ze doorheeft, laat staan apprecieert hoor, desalniettemin,

houzee !

(als in 'hou standvastig koers', dat 'je schuit niet vergaat', 'het ga je goed' ... dat genre)

Anna
Anna List is offline  
Oud 17 april 2007, 14:23   #6
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

verstrepen is helemaal geen vlaams-ntaionalist. Ik heb van hem op zijn webstek nog geen zinnig standpunt gelezen. En kritiek? enkel kritiek op echte vlaams-nationalisten.

Voor de rest engesl taalgebruik, gekokketeer met multicul, en vooral gestoef met de zijn rijkelijke parlementaireloon en de snufjes die hij zich kan permiteren.

En forza flandira met paarse politici alla dedecker die zeggen dat als henaa ligt evengoed met wallonie kan. neen bedankt.

Forza flandria met bekwame mensen van n-va en cdenv aan de rechterzijde; Niet met windhanden uit de open VLD.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 17 april 2007 om 14:24.
ilfalco is offline  
Oud 17 april 2007, 16:28   #7
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ach, ongekend is onbemind zeker...verruim je taalgebruik, -kennis en -gevoel een beetje ... wat mij betreft hoort het bij een barokke ietwat bombastische stijl die ik wel grappig vind want idd een beetje tegen de tijdsgeest ... een kleine frivole taalkundige revolte als het ware ... waarvan ik ook niet verwacht dat zomaar iedereen ze doorheeft, laat staan apprecieert hoor, desalniettemin,

houzee !

(als in 'hou standvastig koers', dat 'je schuit niet vergaat', 'het ga je goed' ... dat genre)

Anna

Neem toch maar een zwemvest mee.
system is offline  
Oud 17 april 2007, 16:31   #8
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem toch maar een zwemvest mee.
jij hebt mij al een vendel aangesmeerd en nu nog een zwemvest, wat komt er nog allemaal ?!

heeft wat van een kinderlijk spelletje : Anna ging op reis en nam mee : een vendel, een zwemvest ... maar nog altijd niks van inhoud vanwege System hoor ...
Anna List is offline  
Oud 17 april 2007, 16:33   #9
Supervlaming
Gouverneur
 
Supervlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2005
Locatie: Ollands strafkamp
Berichten: 1.106
Standaard

Is het niet zinvoller verder te gaan op http://forum.politics.be/showthread.php?t=87935?
__________________
België is een synoniem voor Groot-Wallonië
Supervlaming is offline  
Oud 17 april 2007, 16:43   #10
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
jij hebt mij al een vendel aangesmeerd en nu nog een zwemvest, wat komt er nog allemaal ?!

heeft wat van een kinderlijk spelletje : Anna ging op reis en nam mee : een vendel, een zwemvest ... maar nog altijd niks van inhoud vanwege System hoor ...
Zij die niet worden zoals de kinderen, zullen het rijk Gods nooit binnentreden. Ik ben gewoon bezorgd om uw geestelijke gezondheid. U zou daar blij mee moeten zijn.

Laatst gewijzigd door system : 17 april 2007 om 16:45.
system is offline  
Oud 17 april 2007, 16:57   #11
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
verstrepen is helemaal geen vlaams-ntaionalist. Ik heb van hem op zijn webstek nog geen zinnig standpunt gelezen. En kritiek? enkel kritiek op echte vlaams-nationalisten.

Voor de rest engesl taalgebruik, gekokketeer met multicul, en vooral gestoef met de zijn rijkelijke parlementaireloon en de snufjes die hij zich kan permiteren.

En forza flandira met paarse politici alla dedecker die zeggen dat als henaa ligt evengoed met wallonie kan. neen bedankt.

Forza flandria met bekwame mensen van n-va en cdenv aan de rechterzijde; Niet met windhanden uit de open VLD.
Is dat de nieuwe tactiek, Verstrepen was en is geen vlaams nationalist boehoehoe
deze man is wel jaren lid geweest van u partij toen was hij wel vlaams nationalistisch genoeg zeker en die stoute meneer DD die zelfs de senaatslijst mocht aanvoeren van uw geweldig partijbestuur
__________________
La causa nostra:Mani pulite

Laatst gewijzigd door maarte : 17 april 2007 om 16:59.
maarte is offline  
Oud 17 april 2007, 16:59   #12
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
jij hebt mij al een vendel aangesmeerd en nu nog een zwemvest, wat komt er nog allemaal ?!

heeft wat van een kinderlijk spelletje : Anna ging op reis en nam mee : een vendel, een zwemvest ... maar nog altijd niks van inhoud vanwege System hoor ...
foldertjes met het programma van LDD om uit te delen, hopelijk lezen de verstokte vb'ers hier het programma dan ook eens
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 17 april 2007, 22:32   #13
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.791
Standaard

Het stond in de sterren geschreven, je hebt mijn stem wel niet maar toch van harte proficiat en veel succes gewenst.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 17 april 2007, 23:31   #14
Rudy_The_Mod
Global Moderator
 
 
Rudy_The_Mod's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2007
Berichten: 1.061
Standaard

Gelieve hier verder te kletsen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=87935
Rudy_The_Mod is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be