Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Louis Ide (N-VA) - 8 tot 14 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Louis Ide (N-VA) - 8 tot 14 januari Louis Ide, °03-07-1973, Roeselare, is in de eerste plaats arts-klinisch bioloog met bijzondere interesse in de microbiologie en daarnaast ook geaggregeerde in de geneeskunde. Hij is lid van het VGV. Als vrijwilliger-politicus is hij algemeen ondervoorzitter N-VA.

 
 
Discussietools
Oud 13 januari 2007, 21:46   #1
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard Codex alimentarius bedreigt natuurgeneeskunde

Ken u de wetgeving Codex Alimentarius?
die in 2008 van kracht zou moeten gaan
Een amerikaanse artse gaat de wereld rond met uitleg over de bedreiging van deze regelgeving voor het gebruik van kruiden vitaiminen en andere natuurgeneeskunde.

bij video google een lezing hierover die ik u kan aanbevelen
Babylonia is offline  
Oud 14 januari 2007, 10:03   #2
Louis Ide
 
 
Louis Ide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 85
Standaard

Neen, helaas, die ken ik niet... speel me gerust de link door.
Louis Ide is offline  
Oud 14 januari 2007, 13:31   #3
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

oef het geven van linken gaat soms niet
ze staat er
met dank voor u te willen informeren
http://video.google.nl/videoplay?doc...x+alimentarius
Babylonia is offline  
Oud 18 januari 2007, 09:20   #4
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Het verbaast me toch wel enorm dat de heer Ide de Codex Alimentarius niet kent...

Maar het is weer zo typsich, die U.N organisaties die ons willen verstrikken onder een steeds verder gedreven bureaucratie met al hun regels. Ze willen stelselmaatig hun regels internationaal erdoor drukken, op alle vlakken, ook die van de gezondheidszorg en eetprodukten.

De U.N is een gevaar voor onze vrijheid, maar leg dat maar eens uit aan de mensen, laat staan de politici die in alle goedgelovingheid voor de U.N werken.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 18 januari 2007 om 09:21.
exodus is offline  
Oud 18 januari 2007, 11:05   #5
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
oef het geven van linken gaat soms niet
ze staat er
met dank voor u te willen informeren
http://video.google.nl/videoplay?doc...x+alimentarius
Excuseer, 3 miljard doden?

Laatst gewijzigd door Heftruck : 18 januari 2007 om 11:05.
Heftruck is offline  
Oud 7 maart 2007, 14:13   #6
Wake up
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 6 maart 2007
Berichten: 12
Standaard Codix alimentarius

[FONT=Arial][/FONT][FONT=Arial][/FONT]Dit is eigenlijk een reactie van mezelf op een aritkel in De Gazet van Antwerpen nadat ze een artikel publiceerde dat vitamine C en E de oorzaak waren van een groot aantal sterfgevallen, komaan zeg dit kan, MAG toch niet geloofd worden.Het is een hele boterham maar voor degene die het willen weten, toch zeker de moeite doen om het eens door te nemen en zelf op onderzoek te gaan. Dit is ook iets van de NWO en uiterst alarmerend.



Een onderzoek gefinancieerd door de farmaceutische lobby, die meer geld verdienen aan het 'behandelen' van zieke mensen dan aan het verkopen van degelijke voedingssupplementen. [FONT=Arial] Hoog boven de hoofden en ver van de oren van de gewone burger[/FONT] is[FONT=Arial] er op supranationaal niveau [/FONT]een overeenkomst getekend[FONT=Arial] aangaande de zogeheten [/FONT]"codex alimentarius"[FONT=Arial] , welke o.a. impliceert [/FONT]dat vanaf 31 december 2009 alle voedingssupplementen en mineralen verboden zullen zijn, stel je voor, lees maar verder. Eerst zorgen ze ervoor dat ze de distributie van voedingssupplementen kunnen monopoliseren, dan zien ze in dat ze veel meer kunnen verdienen aan een zieke dan aan een persoon die een gezonde weerstand heeft dankzij vitaminen en mineralen, dus moeten de mensen ervoor gesensibiliseerd worden dat deze laatste slecht zouden zijn voor onze gezondheid. Dit is dus de eerste stap om [FONT=Arial] de [/FONT]codex alimentarius door onze strot te rammen[FONT=Arial] : een voedingscodex die niet onze gezondheid dient, wel de financiele belangen van enkelen. [/FONT] Deze informatie is ons nog niet zo lang geleden toegezonden en ik kan je zeggen dat we er een week niet goed van waren en eigenlijk bijna niet konden geloven maar we zijn zelf wat op onderzoek geweest....en ja hoor het lijkt wel te kloppen. Ik zou je een hele brief kunnen schrijven maar het is beter dat mensen voor henzelf op onderzoek kunnen gaan en hopelijk kunnen we het samen tegenhouden want dat is iets wat noodzakelijk is. Hier is een link, www.video.google.com/videoplay?docid=2944803407975749033&sourceid=docid feed&hl=en.

Bij mij werkt hij niet als je erop klikt, als je het met copy paste doet dan lukt het wel.

Ik vind dat dit moet gepubliceerd worden want dit gaat iedereen aan, de hele bevolking, dit mag niet gebeuren. Ik weet het is een hele boterham maar ik vind dat dit aan iedereen zijn oren moet komen, wij hebben toch ook een zeg over onze gezondheid en die van onze kinderen.
Ik hoop dat jullie de moeite nemen om dit door te nemen en toch wel serieus nemen. [FONT=Arial]
[/FONT]


[FONT=Arial][/FONT]

En er is nog veel meer dat jullie zouden moeten weten en de hele bevolking natuurlijk, zo was er een documentaire getoond in Frankrijk, lees maar zelf.........
De Franse televisie bracht onlangs een documentaire over de genetische manipulatie met onafhankelijke wetenschappelijke bewijzen over de gevaren van genetisch gemanipuleerd voedsel (GMO's). Het onafhankelijk onderzoek duidt ons op het feit dat het eten van GMO's leidt tot veranderingen op cellulair niveau in het bloed, de pancreas, lever en nieren bij proefdieren. Maar ook hier geldt blijkbaar dezelfde filosofie als voor de overduidelijke cijfers betreffende electrosmog: " 't zijn maar ratten en muizen, geen mensen...".
Het TV station werd voor het gerecht gedaagd en de documentaire mocht niet worden uitgezonden. Daarom staat ze nu online op internet! http://video.google.fr/videoplay?docid=-8996055986353195886
Kijk snel. Mogelijk blijft deze uitzending niet lang meer online staan!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf CODEX Dr Laibow nederlandse tekst.pdf‎ (61,2 KB, 450x gelezen)
Wake up is offline  
Oud 7 maart 2007, 14:23   #7
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wake up Bekijk bericht
Het TV station werd voor het gerecht gedaagd en de documentaire mocht niet worden uitgezonden. Daarom staat ze nu online op internet! http://video.google.fr/videoplay?docid=-8996055986353195886
Kijk snel. Mogelijk blijft deze uitzending niet lang meer online staan!
Ze is al offline gehaald...
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline  
Oud 7 maart 2007, 15:27   #8
Wake up
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 6 maart 2007
Berichten: 12
Standaard Codix alimentarius

Ja ik weet dat dat filmpje eraf gehaald is, ik wou aantonen wat voor bleep en het zijn. Het andere filmpje kan je wel bekijken.
Wake up is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be