Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 6 augustus 2018, 08:26   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard Der IS will Biowaffen in Europas Städten einsetzen

Der IS will Biowaffen in Europas Städten einsetzen

Een tijd geleden waren er stemmen die beweerden dat men het IS een zware slag toegebracht had, ik geloofde daar nooit wat van.

Op de bewuste site stelt men zich de vraag of Europa naast de 'Paard van Troje' menners mogelijk aangevallen zou kunnen worden door lieden die een 'Bio Wapen' zouden kunnen gebruiken om hun willetje proberen door te drijven, hun gelijk proberen te halen?

Of plaatsen we dat in het vak hoax, bangmakerij, onzin?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 augustus 2018, 15:35   #2
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Der IS will Biowaffen in Europas Städten einsetzen

Een tijd geleden waren er stemmen die beweerden dat men het IS een zware slag toegebracht had, ik geloofde daar nooit wat van.

Op de bewuste site stelt men zich de vraag of Europa naast de 'Paard van Troje' menners mogelijk aangevallen zou kunnen worden door lieden die een 'Bio Wapen' zouden kunnen gebruiken om hun willetje proberen door te drijven, hun gelijk proberen te halen?

Of plaatsen we dat in het vak hoax, bangmakerij, onzin?
Ook al zou IS zo goed als verslagen zijn zullen er altijd een paar van die lieden blijven rondlopen. Een biowapen gebruiken? Moeilijk maar wellicht niet onmogelijk. En moeten we ze daarom hun zin geven, want dat is eigenlijk de vraag? En als het geen IS-lid is, dan is het een andere niet-tevreden persoon...
Verder geen aandacht aan schenken zeker?
andev is offline  
Oud 6 augustus 2018, 16:22   #3
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Wat zouden ze dan van plan zijn, terugkerende Syriegangers naar Congo sturen tot e mogelijk met Ebola besmet zijn en in Brussel rond laten lopen?

Zou dat echt veel effectiever zijn dan met een gehuurde vrachtwagen over de stoep rijden?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 augustus 2018 om 16:23.
Bovenbuur is offline  
Oud 6 augustus 2018, 17:18   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ook al zou IS zo goed als verslagen zijn zullen er altijd een paar van die lieden blijven rondlopen. Een biowapen gebruiken? Moeilijk maar wellicht niet onmogelijk. En moeten we ze daarom hun zin geven, want dat is eigenlijk de vraag? En als het geen IS-lid is, dan is het een andere niet-tevreden persoon...
Verder geen aandacht aan schenken zeker?
Zoals ik al eerder schreef geloofde ik het NOOIT dat het IS volledig verslagen is geweest.

En laat het een paniek zaaiend bericht zijn, misschien moeten we dat toch niet te snel negeren want het kan best allemaal.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 7 augustus 2018, 11:31   #5
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zoals ik al eerder schreef geloofde ik het NOOIT dat het IS volledig verslagen is geweest.

En laat het een paniek zaaiend bericht zijn, misschien moeten we dat toch niet te snel negeren want het kan best allemaal.
10 jaar geleden was een aanslag een week lang groot nieuws, en politieke reacties en documentaires en reportages. Want die zalige veiligheid die we voelden in de jaren '90 leek plots niet meer vanzelfsprekend!

Vandaag de dag is het een puntje ergens achteraan in het nieuws.

Het is erg om te zeggen, maar we zijn de nieuwe realiteit gewoon geworden. De onveiligheid wordt bijna in heel de Westerse wereld gewoon aanvaard.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 7 augustus 2018, 12:36   #6
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zoals ik al eerder schreef geloofde ik het NOOIT dat het IS volledig verslagen is geweest.

En laat het een paniek zaaiend bericht zijn, misschien moeten we dat toch niet te snel negeren want het kan best allemaal.
IS is een gedachtengoed. Dat versla je niet zomaar. De volgende rebellengroep met gelijkaardige opvattingen zal er wel reeds zijn. Vermoedelijk zelfs bewapend door het Westen. Zoals het al decenia gaat...
Het Verzet is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be