Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2013, 06:05   #21
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat begrijp ik dus niet, hoe kan een arts nu een onwettige verminking (het toenaaien van de vagina bij een kind) terug in orde brengen na een bevalling zonder gevolgen voor die arts of de daders? Al die zaken toelaten onder het mom van 'cultuur' gaat echt wel te ver.
Omdat het 1 niet als dusdanig letterlijk vermeld wordt maar omschreven wordt als een herstelling van de vagina, na bvb een bevalling is een opening waar je met moeite een duim in krijgt niet meer wat ze geweest is) en 2 het op vraag van de patiënt of de familie zelf gebeurt en er dus geen klachten volgen en dus ook zelfs niet eens een tuchtonderzoek.
En omdat 3 het ook niemand interesseert. Integendeel. Rechts zou daarmee kunnen scoren dus worden hun tussenkomsten en voorstellen hierover weggestemd (als ze al de agenda bereiken, zie de vragen van Jos VAN ASSCHE over besnijdenissen bij vrouwen, het gebruiken van abortus als een soort morning after pil, de gevolgen van kozijns huwelijken...). Van linkse kant worden al die zaken zoveel mogelijk afgeschermd onder onder andere het zelfbeschikkingsrecht van de slachtoffers wanneer er een 'herstelling' wordt gedaan, respect voor de gegeven cultuur...

Ik heb persoonlijk gezien hoe de pers de camera's uitschakelden wanneer de agenda deze punten vermeldde...

Je kan het vergelijken met dat filmpje van de studente die in Brussel lastig wordt gevallen en beledigd.
Na een vraag van het VB daarover in het Brussels Parlement ontstond hierover enige jaren geleden al een discussie.
De vrouwen uit de traditionele partijen organiseerden toen, onder begeleiding van de pers, een wandeling door Brussel om aan te tonen dat er op dat vlak en op het vlak van de veiligheid geen problemen waren.
De pers 'kon' geen incidenten filmen toen. Niet één...
Zoek zelf maar de verklaring voor het verschil tussen het filmpje van de studente en de opnamen van de officiële pers...

__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 9 april 2013 om 06:08.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 06:41   #22
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Omdat het 1 niet als dusdanig letterlijk vermeld wordt maar omschreven wordt als een herstelling van de vagina, na bvb een bevalling is een opening waar je met moeite een duim in krijgt niet meer wat ze geweest is) en 2 het op vraag van de patiënt of de familie zelf gebeurt en er dus geen klachten volgen en dus ook zelfs niet eens een tuchtonderzoek.
En omdat 3 het ook niemand interesseert. Integendeel. Rechts zou daarmee kunnen scoren dus worden hun tussenkomsten en voorstellen hierover weggestemd (als ze al de agenda bereiken, zie de vragen van Jos VAN ASSCHE over besnijdenissen bij vrouwen, het gebruiken van abortus als een soort morning after pil, de gevolgen van kozijns huwelijken...). Van linkse kant worden al die zaken zoveel mogelijk afgeschermd onder onder andere het zelfbeschikkingsrecht van de slachtoffers wanneer er een 'herstelling' wordt gedaan, respect voor de gegeven cultuur...

Ik heb persoonlijk gezien hoe de pers de camera's uitschakelden wanneer de agenda deze punten vermeldde...

Je kan het vergelijken met dat filmpje van de studente die in Brussel lastig wordt gevallen en beledigd.
Na een vraag van het VB daarover in het Brussels Parlement ontstond hierover enige jaren geleden al een discussie.
De vrouwen uit de traditionele partijen organiseerden toen, onder begeleiding van de pers, een wandeling door Brussel om aan te tonen dat er op dat vlak en op het vlak van de veiligheid geen problemen waren.
De pers 'kon' geen incidenten filmen toen. Niet één...
Zoek zelf maar de verklaring voor het verschil tussen het filmpje van de studente en de opnamen van de officiële pers...

Het kan eigenlijk niet anders dat ze het moedwillig doodzwijgen, wat moeten ze er anders mee. Er zijn absoluut geen argumenten voor te vinden maar ze durven het niet aan te pakken wegens teveel reclame voor 'rechts', wat een bende hypocriete eikels.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 08:36   #23
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Dat is zoiets als de maagdenvlieshersteloperaties waar nu ineens niks meer over te horen is: dit werd onder het nummerke voor "psychische problemen" of zoiets genoteerd, en de belastingbetaler betaalde netjes deze "hersteloperatie" terug!
Toch leuk om te weten dat al die ongehuwde ongelovige hoeren meebetalen aan het terug strakker maken van de "maagdelijke" hoofddoekdraagsters nietwaar? Qua dhimmitude kan zoiets ook wel tellen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 08:54   #24
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat is zoiets als de maagdenvlieshersteloperaties waar nu ineens niks meer over te horen is: dit werd onder het nummerke voor "psychische problemen" of zoiets genoteerd, en de belastingbetaler betaalde netjes deze "hersteloperatie" terug!
Toch leuk om te weten dat al die ongehuwde ongelovige hoeren meebetalen aan het terug strakker maken van de "maagdelijke" hoofddoekdraagsters nietwaar? Qua dhimmitude kan zoiets ook wel tellen.
Sinds wanneer is een maagdenvlies een medisch probleem? Dus zo betalen we mee aan hun verrotte 'maagden' cultuur, gelukkig is het geld goed besteed.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 09:41   #25
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar als gij dat expres doet, met de nodige misleiding, dan zal ik je persoonlijk opzoeken en een schoen naar je hoofd slingeren.
En gij gelooft echt dat circe dat per vergissing doet? Het is haar handelsmerk. In deze draad is dat trouwens niet de eerste onwaarheid die ze er tegenaan smijt.

Want het VB is itt wat ze doet uitschijnen natuurlijk helemaal niet veroordeeld omdat ze kritiek hadden op vrouwenbesnijdenis, maar wel omdat ze kritiek op die praktijk misbruikten in hun haatcampagne tegen moslims. Moesten ze oprecht geïnteresseerd zijn in het bestrijden van de praktijk dat zouden ze correcte informatie verspreiden, nl. dat het geen islamitische praktijk is en dat de overgrote meerderheid van de moslims hier in België (waaronder Marokkanen en Turken) deze praktijk niet eens kennen. Ook Circe weet heel goed hoe de vork in de steel zit, maar aangezien dat niet in haar kraam past, blijft ze dat vrolijk negeren.

Haal uw schoen dus maar boven.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 09:45   #26
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die zeveraars van die organisatie zeggen nu nog steeds dat preventie het belangrijkste is.
Het is nogal belachelijk om nota bene de enige organisatie die zich in ons lans actief bezig houdt met het bestrijden van de praktijk als zeveraars af te doen.

Natuurlijk is preventie het allerbelangrijkste. Voorkomen is altijd beter dan genezen! Dat sluit niet uit dat er tegen de praktijk ook wordt opgetreden, maar dat is veel moeilijker dan jij (en anderen) het hier doet uitschijnen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 09:50   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En gij gelooft echt dat circe dat per vergissing doet? Het is haar handelsmerk. In deze draad is dat trouwens niet de eerste onwaarheid die ze er tegenaan smijt.

Want het VB is itt wat ze doet uitschijnen natuurlijk helemaal niet veroordeeld omdat ze kritiek hadden op vrouwenbesnijdenis, maar wel omdat ze kritiek op die praktijk misbruikten in hun haatcampagne tegen moslims. Moesten ze oprecht geïnteresseerd zijn in het bestrijden van de praktijk dat zouden ze correcte informatie verspreiden, nl. dat het geen islamitische praktijk is en dat de overgrote meerderheid van de moslims hier in België (waaronder Marokkanen en Turken) deze praktijk niet eens kennen. Ook Circe weet heel goed hoe de vork in de steel zit, maar aangezien dat niet in haar kraam past, blijft ze dat vrolijk negeren.

Haal uw schoen dus maar boven.
ho? het is geen islamitische praktijk, DUS moeten we er maar niet over spreken? zeker geen kritiek leveren, want dat zou die mensen hun "eigen" cultuur schaden?
Neemt U me niet kwalijk, maar dit is toch echt wel heel straf wat je hier neerpent. En jij geeft les aan ONZE kinderen?????

Of het nu over islamitische gebruiken gaat of niet doet hier niets ter zake ( die discussie hebben we gehad: islam heeft in dit geval de pre-islamitische gebruiken hersteld en gecultiveerd zodat het tot in de 21ste eeuw zelfs hier in het westen nog wordt uitgevoerd)

Het feit dat er geen kritiek op mag geleverd worden omwille van... (zie de becommentariering van het hof) toont aan in hoeverre ze het bos door de bomen niet meer willen zien. Dat we hier dan nog moeten meebetalen aan het terug nauwer maken van hun vagina is nog meer verwerpelijk. Maar ook daar mag volgens het politieke proces niks over gezegd worden nietwaar?

Ik maak me meer zorgen over de kwaliteit van onze leerkrachten in feite: hoe worden onze kinderen gebrainwashed op school door linkse sujetten?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 09:53   #28
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Detecteren? Als er een misdaad makkelijk te bewijzen is dan is het besnijding wel, op school tijdens het medisch onderzoek.
Het is niet verplicht om deel te nemen aan het medisch onderzoek op school, net zo min als het verplicht is om deel te nemen aan de controles bij K&G.

Citaat:
geen sensibilisering, geen campagne, niets. Er wordt niet over gesproken dus het bestaat niet.
Waar haak je dat vandaan? GAMS bestaat ondertussen wel al een hele tijd hoor, ook al waren ze dan nog niet erg actief in Vlaanderen.

Citaat:
Ze weten best dat het hier niet mag, daarom gebeurd het altijd 'op vakantie'.
Nee, het gebeurt vooral op vakantie omdat ze hier niemand kennen die het doet. En het gebeurt ook niet zelfden stiekem op vakantie (tijdens een verblijf bij bijvoorbeeld oma) tegen de wil van de ouders in. Ga je dan de ouders vervolgen omdat ze op vakantie zijn geweest?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 09:55   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het is niet verplicht om deel te nemen aan het medisch onderzoek op school, net zo min als het verplicht is om deel te nemen aan de controles bij K&G.
ocharme... ze vooral niet verplichten. Dat zou discriminati zijn.



Citaat:
Waar haak je dat vandaan? GAMS bestaat ondertussen wel al een hele tijd hoor, ook al waren ze dan nog niet erg actief in Vlaanderen.
Ik weet alleen dat het VB ervoor veroordeeld werd.


Citaat:
Nee, het gebeurt vooral op vakantie omdat ze hier niemand kennen die het doet. En het gebeurt ook niet zelfden stiekem op vakantie (tijdens een verblijf bij bijvoorbeeld oma) tegen de wil van de ouders in. Ga je dan de ouders vervolgen omdat ze op vakantie zijn geweest?
Ocharme... gaan die arme asielzoekers die moesten vluchten uit het zand van herkomst gewoon eventjes op congé bij de bomma en dan overkomt hen dit. Zouden we hen geen schadevergoeding moeten betalen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 10:00   #30
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ho? het is geen islamitische praktijk, DUS moeten we er maar niet over spreken? zeker geen kritiek leveren, want dat zou die mensen hun "eigen" cultuur schaden?
Neemt U me niet kwalijk, maar dit is toch echt wel heel straf wat je hier neerpent. En jij geeft les aan ONZE kinderen?????

Of het nu over islamitische gebruiken gaat of niet doet hier niets ter zake ( die discussie hebben we gehad: islam heeft in dit geval de pre-islamitische gebruiken hersteld en gecultiveerd zodat het tot in de 21ste eeuw zelfs hier in het westen nog wordt uitgevoerd)

Het feit dat er geen kritiek op mag geleverd worden omwille van... (zie de becommentariering van het hof) toont aan in hoeverre ze het bos door de bomen niet meer willen zien. Dat we hier dan nog moeten meebetalen aan het terug nauwer maken van hun vagina is nog meer verwerpelijk. Maar ook daar mag volgens het politieke proces niks over gezegd worden nietwaar?

Ik maak me meer zorgen over de kwaliteit van onze leerkrachten in feite: hoe worden onze kinderen gebrainwashed op school door linkse sujetten?
Hoezo we moeten er niet over spreken? Wie heeft dat gezegd? Ben ik er niet over aan het spreken misschien? Spreek ik daar niet heel regelmatig over misschien? Ik ga de discussie met jou echt niet opnieuw aan hoor. Er zijn ondertussen al meer dan genoeg draden op het forum waarin ik tevergeefse pogingen heb gedaan om dat te doen.

Geloof jij nu werkelijk zelf dat de haatpropaganda van het VB en aanhang de besnijdenis van één meisje zal voorkomen? Natuurlijk niet. Preventie werkt enkel indien je de juiste informatie verschaft en de mensen niet bij voorbaat als achterlijk en misdadiger benadert. Maar dat zal jou worst wezen, want preventie interesseert je natuurlijk geen fluit.

Ik weet overigens niet waar je het vandaan haalt dat ik leerkracht zou zijn, want dat ben ik niet. Maar ik stel me ook vragen over de kwaliteit van het onderwijs, want begrijpend lezen hebben ze jou en vele anderen hier duidelijk niet kunnen bijbrengen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 10:02   #31
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ocharme... ze vooral niet verplichten. Dat zou discriminati zijn.
Op uw achterste poten gaan staan wanneer je zelf met verplichtingen en regels te maken krijgt en anderzijds verontwaardigd zijn wanneer dat bij anderen niet gebeurd, is behoorlijk hypocriet.

Doet mij wat denken aan de draad over klikkers bij de belastingen. Daar is ook iedereen ineens verontwaardigd, die elders oproept om te klikken.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 10:13   #32
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Hoezo we moeten er niet over spreken? Wie heeft dat gezegd? Ben ik er niet over aan het spreken misschien? Spreek ik daar niet heel regelmatig over misschien? Ik ga de discussie met jou echt niet opnieuw aan hoor. Er zijn ondertussen al meer dan genoeg draden op het forum waarin ik tevergeefse pogingen heb gedaan om dat te doen.
Hoezo? durf jij er dan kritiek op te hebben? och ja, juist. ENKEL als je er duidelijk bij vermeldt dat het NIKS MET ISLAM te maken heeft. Dan pas mag je kritiek leveren. Net zoals die jihadi's in Syrie NIKS MET ISLAM te maken hebben, en net zoals de verschillende terroristische acties NIKS MET ISLAM te maken hebben of dat hier en daar wat zelfmoordacties NIKS MET ISLAM te maken hebben. Ik ga het nog begrijpen binnenkort.

Citaat:
Geloof jij nu werkelijk zelf dat de haatpropaganda van het VB en aanhang de besnijdenis van één meisje zal voorkomen? Natuurlijk niet. Preventie werkt enkel indien je de juiste informatie verschaft en de mensen niet bij voorbaat als achterlijk en misdadiger benadert. Maar dat zal jou worst wezen, want preventie interesseert je natuurlijk geen fluit.
u blijft grappig. VB werd veroordeeld omdat hun kritiek niet vermeldde dat vrouwelijke mutilatie NIKS MET ISLAM te maken had en dus waren ze racistisch. En uiteraard zal alles wat met VB te maken heeft professioneel worden afgeblokt zodat er zeker geen enkel CHRISTELIJK (doe ik het goed zo?) meisje haar schaamlippen zal kunnen behouden nadat ze hier als asielzoekers werden ntvangen.


Citaat:
Ik weet overigens niet waar je het vandaan haalt dat ik leerkracht zou zijn, want dat ben ik niet. Maar ik stel me ook vragen over de kwaliteit van het onderwijs, want begrijpend lezen hebben ze jou en vele anderen hier duidelijk niet kunnen bijbrengen.
Zelfs ik kan me vergissen. maar U volgt duidelijk de schoolverloven in uw forumactiviteit, vandaar dat ik vermoedde dat u iets met lager onderwijs te maken had. Maar het is alvast een pak van mijn hart dat je geen les zal geven aan mijn kleinkinderen.

Maar je hebt gelijk: ik ben alvast getrained in het negeren van stalinistische newspeak en propagandataal. Jammer maar helaas.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 april 2013 om 10:13.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 11:15   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het is nogal belachelijk om nota bene de enige organisatie die zich in ons lans actief bezig houdt met het bestrijden van de praktijk als zeveraars af te doen.

Natuurlijk is preventie het allerbelangrijkste. Voorkomen is altijd beter dan genezen! Dat sluit niet uit dat er tegen de praktijk ook wordt opgetreden, maar dat is veel moeilijker dan jij (en anderen) het hier doet uitschijnen.
Ik waardeer hun acties en de moeite die ze doen.

Maar ik ben niet akkoord met hun te beperkte kijk op de zaken.
In feite zeggen ze enkel "geef ons meer centen, zodat we kunnen een afdeling oprichten in deze en in gene stad, zodat we groeien ".

Dat is goed, maar zou moeten aangevuld worden met een goed gefundeerde en van praktische voorstellen voorziene oproep om repressie te laten volgen, wegens "anders blijft het dweilen met de kraan open".

Dus: het zijn zeveraars.
Maar de politiek die er verder niets aan doet, zijn nog erger: medeplichtig aan foltering.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 11:19   #34
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het is niet verplicht om deel te nemen aan het medisch onderzoek op school, net zo min als het verplicht is om deel te nemen aan de controles bij K&G.

Waar haak je dat vandaan? GAMS bestaat ondertussen wel al een hele tijd hoor, ook al waren ze dan nog niet erg actief in Vlaanderen.

Nee, het gebeurt vooral op vakantie omdat ze hier niemand kennen die het doet. En het gebeurt ook niet zelfden stiekem op vakantie (tijdens een verblijf bij bijvoorbeeld oma) tegen de wil van de ouders in. Ga je dan de ouders vervolgen omdat ze op vakantie zijn geweest?
Simpel, als een kind niet gaat naar het medisch onderzoek zou dat al een belletje moeten doen rinkelen, het blijft makkelijk.

Gams bestaat al een tijdje maar hier hebben ze nu nog maar fondsen voor gekregen en alles gebeurd in de stilte, of geen ze ook campagnes voeren op tv en de kranten? Die hebben nog niet veel voorkomen en het gerecht heeft nog nooit bestraft, zo werkt het nooit.

Als ze zelf besneden zijn dan weten ze dat het ook kan gebeuren met hun dochters, die zogezegd onvrijwillige besnijdingen zijn zo goed als onbestaande als ze hun kind zelf naar daar brengen. Allemaal uitvluchten om er niets aan te doen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 9 april 2013 om 11:19.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 02:22   #35
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Kijk eens aan...
Jaren later en in de aanloop naar de verkiezingen mag Zuhal, als excuustruus van dienst bij de NVA, het ook eens zeggen...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...toerisme.dhtml
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170629_0...jdenistoerisme
https://twitter.com/zu_demir/status/828556666744483840

Ik wil zelfs aannemen dat ze het meent...
Wat jammer dus dat ze het doet in naam van een partij die zonet de onverdoofde slachtingen voor de volgende twee jaar goedkeurde en de uiteindelijke beslissing er over over de verkiezing heen plaatste bij een volgende regering. Die dat nog eens kan doen, en nog eens, en nog eens...
Zuhal, indien je dit meent...
Wat doe je dan bij deze kampioenen van de spreidstand en de ijs-warenhuizen?!?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 06:20   #36
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Wat doe je dan bij deze kampioenen van de spreidstand en de ijs-warenhuizen?!?
Dat is volgens mij voor een deel te verklaren door naïviteit en voor een deel door politiek opportunisme.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 09:32   #37
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Deze link werkt niet meer.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 09:33   #38
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw titel klopt niet echt...
De eerste zin stelt al totaal iets anders...
In de huidige tijden van onze postwaardheidmaatschappij zijn dergelijke tittels de norm.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 09:39   #39
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dus ik mag gerust een nieuwe draad starten die luidt:
"Jaarlijks 5.500.000 verkeersslachtoffers"

Dat is allemaal normaal?
Yep. Dat is normaal.

Feit: "Er zijn jaarlijks 5.500.00 potentiële verkeersslachtoffers."

De huidige journalistieke normen laten voldoende prozavrijheid toe om het adjectief in de titel te supprimeren.

Ergo: "Jaarlijks 5.500.000 verkeersslachtoffers" is tittel die aan de norm van vandaag voldoet.

Welkom in 2017.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 juni 2017 om 09:39.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 09:50   #40
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Nee dat zou niet correct zijn want over de hele wereld zijn er niet zoveel verkeersslachtoffers...
Cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie over 2015:

Wereldwijd sterven 1.2 miljoen mensen aan verwondingen opgelopen als verkeersslachtoffer. Boven deze 1.2 miljoen zijn er 50 miljoen mensen die niet fatale verwondingen oplopen als verkeersslachtoffer.

http://www.who.int/violence_injury_p...tatus/2015/en/

"Jaarlijks meer dan 51 miljoen verkeersslachtoffers" is dus een aanvaardbare titel.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be