Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2017, 14:23   #41
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, peche.

Jij hebt veel geleerd. Zoveel dat je werkloos thuis blijft te ruften...
Wtf heeft dat ermee te maken?
Ik zie dat wij massaal belogen worden en verkrachters, jihadisten en gekukszoekers opvangen. Nu waarschuwen banken voor een nieuwe crisis.
Heb jij geen kinderen? Welke toekomst wens jij hen toe? Een communisme waar zij de dupe van zijn en zandapen de vruchten plukken? Wake up gast. Ik doe dit voor ons allemaal en ik zal mijn klep niet toehouden.
Weg met al die rapefugees en gelukzoekers. Weg met de perfide islam en weg met de collaborateurs ervan. Als er gevochten wordt, zal ik meevechten. Dit is ons Avondland en dat geef ik niet af. Zelf zal ik niets beginnen, maar als de strijd losbarst zal ik strijden. Geen sharia en geen overkweekte gelukzoekers.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 14:35   #42
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wtf heeft dat ermee te maken?
Ik zie dat wij massaal belogen worden en verkrachters, jihadisten en gekukszoekers opvangen. Nu waarschuwen banken voor een nieuwe crisis.
Heb jij geen kinderen? Welke toekomst wens jij hen toe? Een communisme waar zij de dupe van zijn en zandapen de vruchten plukken? Wake up gast. Ik doe dit voor ons allemaal en ik zal mijn klep niet toehouden.
Weg met al die rapefugees en gelukzoekers. Weg met de perfide islam en weg met de collaborateurs ervan. Als er gevochten wordt, zal ik meevechten. Dit is ons Avondland en dat geef ik niet af. Zelf zal ik niets beginnen, maar als de strijd losbarst zal ik strijden. Geen sharia en geen overkweekte gelukzoekers.
Als ik mannen zoals u/bembem niet moest onderhouden kon ik mijn kinderen nog een betere toekomst bieden.

Maar bepaalde figuren hebben beslist dat anderen voor hun eten moeten werken, en helaas, mijn kinderen zijn dus het slachtoffers van parasieten zoals u.

In feite zijn wij allemaal beter af als u beslist de daad bij het woord te voegen en op kruistocht te vertrekken. Syriestrijders, of ze nu voor goed of slecht vechten, verliezen hun uitkering. Niet vaak omdat ze sterven.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 14:41   #43
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als ik mannen zoals u/bembem niet moest onderhouden kon ik mijn kinderen nog een betere toekomst bieden.

Maar bepaalde figuren hebben beslist dat anderen voor hun eten moeten werken, en helaas, mijn kinderen zijn dus het slachtoffers van parasieten zoals u.

In feite zijn wij allemaal beter af als u beslist de daad bij het woord te voegen en op kruistocht te vertrekken. Syriestrijders, of ze nu voor goed of slecht vechten, verliezen hun uitkering. Niet vaak omdat ze sterven.
Precies mijn punt. Stamp die economische buiten. Sluit de de grenzen. Stop het islamiseren van ons continent en er ontstaat nuttig werk. Nu onderhouden wij islamieten en zandapen die naar hier komen om er enkel de voordelen uit te plukken. Dat prikkelt mij.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 14:44   #44
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Precies mijn punt. Stamp die economische buiten. Sluit de de grenzen. Stop het islamiseren van ons continent en er ontstaat nuttig werk. Nu onderhouden wij islamieten en zandapen die naar hier komen om er enkel de voordelen uit te plukken. Dat prikkelt mij.
kunnen we u meesturen als begeleider? is dat mss een job die je wel zou aanvaarden als ze onder je neus geduwd werd? of zal je dan ook wel weer een uitvlucht hebben?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 14:49   #45
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
kunnen we u meesturen als begeleider? is dat mss een job die je wel zou aanvaarden als ze onder je neus geduwd werd? of zal je dan ook wel weer een uitvlucht hebben?
Geef me carte blanche en ik zal wel van wanten weten. Een douche te Auschwitz.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 14:50   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Geef me carte blanche en ik zal wel van wanten weten. Een douche te Auschwitz.
zit ge weer voorbij t aperitief mss?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 14:54   #47
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zit ge weer voorbij t aperitief mss?
Wees nu eerlijk. Die zijn overkweekt en gaan het hier ondertrekken. Terugsturen is ze een trage dood gunnen. Den doesj in en klaar is kees. Dat zal me minder prikkelen. Zo ver is het mogen komen. ZE verkrachten onze dochters en vrouwen. Dat ze doodstikken.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 07:28   #48
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En zie naar Italië. Banken moet 17 miljard vrijmaken.
In Duitsland trekken gelukszoekers soms boven de 3000 euro.
De frustratie is terecht. Ons Avondland wordt bedreigd. Dit is een invasie en iedereen slaapt en blijft er rustig bij. Hebben we dan niets geleerd van onze koene kruisvaarders en Spartanen?
Toch vreemd dat je als ant-moslim strijder met geen woord rept over Vlad de Spietser. Die kon er anders wat van.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 07:31   #49
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wees nu eerlijk. Die zijn overkweekt en gaan het hier ondertrekken. Terugsturen is ze een trage dood gunnen. Den doesj in en klaar is kees. Dat zal me minder prikkelen. Zo ver is het mogen komen. ZE verkrachten onze dochters en vrouwen. Dat ze doodstikken.
En als ge nu eens als imker begint en die bijen africht om moslims te steken? Zou u dat prikkelen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 10:12   #50
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Sedert ik niet meer blow spreekt mij dat allemaal niet meer aan. Ik ga zelfs mijn playstation verkopen omdat ik me daar ook niet meer met bezig houd.
OORLOG wil ik! Ik verheug mij op het moment dat het uitbarst en ik me kan aanmelden.
die playstation die zij voor uwe kerstmis kocht? nog geen jaar geleden?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 10:42   #51
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
achterin de combi?
Altijd gezellig!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 10:55   #52
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar wat zit gij u daar toch mee te moeien?
Als ik geen hobby's meer heb moet dat hier geen stof vangen he.
maar wat zoudt gij er zelf van vinden, als ge u dubbel geplooid hebt om iemand ne kado te geven (die eigenlijk veel te duur is voor uw budget) en een half jaar later wordt dat bij t vuil gesmeten ???

manmanman, dat empathie u mss niet is aangeboren, dat kan, maar ge kunt u daar wel wat in trainen en wat beter uw best doen voor haar ze.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 11:03   #53
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat zit gij u te bekommeren over feiten dat uw zaken niet zijn? Gutmensch van kust mijn kloten
tot ze door hebben dat heel de wereld uitsluitend om uw persoontje draait hé Perziek

en dan zijn ze weg natuurlijk ... ge hebt dat al eens meegemaakt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 11:38   #54
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Sedert ik niet meer blow spreekt mij dat allemaal niet meer aan. Ik ga zelfs mijn playstation verkopen omdat ik me daar ook niet meer met bezig houd.
OORLOG wil ik! Ik verheug mij op het moment dat het uitbarst en ik me kan aanmelden.
De Playstation kan nuttig zijn om te oefenen met Battlefield of Black Ops.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 11:45   #55
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Citaat:
Als ik mannen zoals u/bembem niet moest onderhouden kon ik mijn kinderen nog een betere toekomst bieden
.

Citaat:
Maar bepaalde figuren hebben beslist dat anderen voor hun eten moeten werken, en helaas, mijn kinderen zijn dus het slachtoffers van parasieten zoals u.
In feite zijn wij allemaal beter af als u beslist de daad bij het woord te voegen en op kruistocht te vertrekken. Syriestrijders, of ze nu voor goed of slecht vechten, verliezen hun uitkering. Niet vaak omdat ze sterven.
Er zitten véél ouder zelfstandige die onder ander hun kleinhandel kapot zien gaan zijn op de valreep door de economische global shift , failliet versta jet ? aan de ziekenkas met een kapot hoofd en kapotte rug ... zijn dat dan ook profiteurs ?


en ik ben niet zekers of "uw kinderen gaan gemotiveerd zijn om 50 jaar te werken aan een tempo gelijk ne wilden opgejaagde hond ?

in dien beter toekomst wat je daar aan het fantaseren zijt ?


en voor wat bestaat onze sociale zekerheid in feite ?


zijt ge zekers dat uw zoon of dochter een goeie sterke gezondheid gaan hebben ?? ook nog ?? en onfeilbare wezens gaan zijn ? ehum ehum
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 11:52   #56
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Sedert ik niet meer blow...
...OORLOG wil ik!
En vind je dat nu eerlijk waar een vooruitgang?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 12:10   #57
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen, maar ik ben al dat gezever er rond zo beu als koude pap.
Dat kan ik aannemen.
Ik ben ook veel gezever zo beu als koude pap.
Maar ik heb geleerd weg te blijven van koude pap gezever. Je moet je immers niet alles aantrekken.

Jarenlang kon ik me hier ook verliezen in discussies over druggebruik. Mijn standpunten daaromtrent zijn niet veranderd maar erover discussieren doe ik niet meer.

Ten eerste omdat het niets uithaalt. Ten tweede omdat het daarom tijdverlies is. Ten derde omdat iedere mens voor mijn part er zijn eigen mening over heeft, ook al staat die me niet aan en ik niet meer de drang voel om die mensen van gedacht te doen veranderen.

Ik lees of volg dus niets meer over heel die discussie en doe gewoon mijn eigen ding. Veel gemakkelijker, veel minder stressvol en mijn leven gaat nog steeds gewoon zijn gangetje. En ik voel me niet geroepen om mijn eigen leven overhoop te halen voor 'het goede doel'. Alle respect voor mensen die dat wel willen doen, maar mijn leven is te kort voor zulke dingen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2017, 12:32   #58
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Eigenlijk heb je gelijk. Ik zou het mij allemaal niet mogen aantrekken en mij moeten richten op positieve zaken. Maar dat wordt wel steeds moeilijker, de wereld wordt alleen maar zotter. Ik ben iemand die veel nadenkt over de lange termijn, en geloof me, ik maak mij echt zorgen voor de toekomst. Ik was ooit zo'n fiere Europeaan, maar nu blijven de toeristen weg. Nu is alles verloederd en is er niets meer over om trots op te zijn.
't Is allemaal naar de kloten
Het zal waarschijnlijk te duur voor je zijn maar ga eens op reis in Amerika en voer daar eens gesprekken met gewone Amerikanen. Dan ga je pas verhalen over verloedering en gekrenkte trots te horen krijgen. Over zottigheid van drie jobs combineren en nog niet rondkomen. Over op straat slapen omdat je ooit ziek bent gevallen. Over opgesloten zitten omdat je ooit een joint opstak. Over een president die meer leugens dan waarheid vertelt...

Ik zeg niet dat, omdat het elders nog slechter is, wij tevreden moeten zijn maar hoe meer ik reis en hoe meer ik spreek met mensen van ver weg hoe meer ik doorkrijg dat wij het, alhoewel lang niet alles ideaal verloopt, nog zo slecht niet hebben.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2017, 19:35   #59
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
of ze vinden je amusant genoeg om te laten blijven.

Dubbelnicks mogen trouwens, enkel als het er 1 is van een gebande, mag het niet.

Maw, als er iemand wordt geband en 2 "andere" leden posten plotseling ook niets meer tot die eerste terug is, is dat verdacht.....
Bembem is er nog...
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2017, 19:37   #60
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bembem is er nog...
helaas. Tijd om ze terug te sturen naar haar eigen land.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be