Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Hoe viert U de Vlaamse feestdag ?
1. Ik bezat me met Carapils. 1 2,78%
2. Met duurdere alcohol, Belgium bier of ga bourgondisch eten. 6 16,67%
3. Ik drink zwart-gele gezonde sapjes. 1 2,78%
4. Ik vier mijn Vlaamsheid. 5 13,89%
5. Ik vier mijn Nieuw-Vlaamsheid. 2 5,56%
6. Ik herdenk 1302 met één minuut stilte. 2 5,56%
7. Ik hang mijn tricolore uit. 3 8,33%
8. Ik hang mijn Vlaamse Leeuw uit. 9 25,00%
9. Ik hang een andere vlang uit. ( specifieer). 3 8,33%
10. Ik ga in afzondering in een Brussels frituur. 2 5,56%
11. Ik trek naar Antwerpen voor Vlaanderen Feest. 4 11,11%
12. Niet anders dan een zomerse weekdag. 12 33,33%
13. Ik veeg mijn gat met gasboetes. 1 2,78%
14. Ik verbrand de Vlaamse Leeuw, pis erop of gebruik het als keukendweil. 3 8,33%
15. Een dag van rouw en vasten. 3 8,33%
16. Ik wens dat het regent 11/7. 2 5,56%
17. Ik ga werken, werk thuis of in mijn hof. 9 25,00%
18. Ik ga bij buren, familie of kennisen. 2 5,56%
19. Ik verbrand mijn Volksunie lidkaart. 2 5,56%
20. Prins Laurent for president. 8 22,22%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2020, 23:19   #421
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Twee jaar geleden infiltreerde een journalist van Al Jazeera in ?*Génération Identitaire. Hij filmde ?*leden die moslims beledigden en aanvielen, de Hitlergroet brachten en hoog opliepen met fascisme. De leden gingen er prat op dat ze geïnfiltreerd waren in de Franse extreemrechtse partij Rassemblement National, het vroegere Front National, van de Franse politica Marine Le Pen.
Wat een pech zeg dat Verhassel geen lid meer is van die Franse club!
En de kwaliteitsmedia waren zo opgetogen dat ze een dikke stok hadden om te slaan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 23:22   #422
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er is één zaak relevant : op die viering stond jammer genoeg een extreem rechts sujet dat daar niets verloren had, en die stond daar blijkbaar met medewerking van Dries van Pis & vrienden.

Al de rest is zever.
Jammer genoeg, panda? Zo'n kans om je favoriete liedje te kunnen zingen vindt je toch niet jammer?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 23:35   #423
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik ook nauwelijks. Maar uw bron vermelde wel de burgemeester van Koekelberg

En om uw bron te corrigeren, hij had het niet over Jambon maar de N-VA.
Mijn bron had het wel degelijk over Jambon. Ik zette het in het rood. Misschien zou je eens moeten laten testen op Protan/Deutan?

Het was Ahmed Laaouej die twitterde dat de N-VA zich vertoont met neo-fascisten.

Ahmed is Kamerfractieleider en burgemeester van.... Koekelberg.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 05:51   #424
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jammer genoeg, panda? Zo'n kans om je favoriete liedje te kunnen zingen vindt je toch niet jammer?
Nu het stadsbestuur beslist heeft om 'het protocol' zelf in handen te nemen voor de volgende jaren inzake deze viering, zal het probleem aan de bron opgelost zijn. Dat soortje zal niet meer welkom zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 09:25   #425
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Mijn bron had het wel degelijk over Jambon. Ik zette het in het rood. Misschien zou je eens moeten laten testen op Protan/Deutan?

Het was Ahmed Laaouej die twitterde dat de N-VA zich vertoont met neo-fascisten.

Ahmed is Kamerfractieleider en burgemeester van.... Koekelberg.
Als je de link, zijn twitter account had geopend, zou je dat ongetwijfeld achterhaald hebben. Hou je maar niet van de dommen, of hoe denk je dat ik bij de burgemeester van Koekelberg terechtkwam? Zijn naam staat met koeien van letters bovenaan het account.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 14:01   #426
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Laat het je smaken! Frieten zoveel je wil met stoofvleessaus en dat allemaal voor 1 euro...
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 15:54   #427
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Als je de link, zijn twitter account had geopend, zou je dat ongetwijfeld achterhaald hebben. Hou je maar niet van de dommen, of hoe denk je dat ik bij de burgemeester van Koekelberg terechtkwam? Zijn naam staat met koeien van letters bovenaan het account.
Het kan mij geen lor schelen hoe jij bij de burgemeester van Koekelberg terecht bent gekomen. Die vent was niet aanwezig op de 11 juliviering. De burgemeester van Kortrijk wél. Bovendien ben ik niet van plan om voor jouw plezier een twitteraccount te openen. Ik herhaal bij deze dat ik mijn info niet bij twitter of faecesbook haal.Dat laat ik met plezier aan jou over.
IK heb me gehouden aan de info waarvan ik de link gaf. Dat jij over die tekst heen leest, of ze met je twitterinterpretatie probeert te verkrachten is voor jouw rekening.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 juli 2020 om 15:55.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 16:47   #428
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het kan mij geen lor schelen hoe jij bij de burgemeester van Koekelberg terecht bent gekomen. Die vent was niet aanwezig op de 11 juliviering. De burgemeester van Kortrijk wél. Bovendien ben ik niet van plan om voor jouw plezier een twitteraccount te openen. Ik herhaal bij deze dat ik mijn info niet bij twitter of faecesbook haal.Dat laat ik met plezier aan jou over.
IK heb me gehouden aan de info waarvan ik de link gaf. Dat jij over die tekst heen leest, of ze met je twitterinterpretatie probeert te verkrachten is voor jouw rekening.
Tiens, ook de burgemeester van Kortrijk was er? Dat werd nochtans in elke zichzelf respecterende krant vermeld hoor, ook in de franstalige. Uw afleidingsmanoeuvre houdt geen steek. Feit is dat dat extreem rechts sujet daar niets verloren had. Als dat op dit forum nog niet vermeld mag worden is het ver gekomen. Met welk verhaaltje ga je nu weer afkomen?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 17:44   #429
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Tiens, ook de burgemeester van Kortrijk was er? Dat werd nochtans in elke zichzelf respecterende krant vermeld hoor, ook in de franstalige. Uw afleidingsmanoeuvre houdt geen steek. Feit is dat dat extreem rechts sujet daar niets verloren had. Als dat op dit forum nog niet vermeld mag worden is het ver gekomen. Met welk verhaaltje ga je nu weer afkomen?
JuistJakko. Dat werd in elke krant vermeld. Ook in deze die ik citeerde. Toch sleurde jij er de burgmeester van Koekelberg bij die daar NIET was.

Jouw afleidingsmanoeuvres houden geen steek. NIEMAND beweerde dat dit extreem rechts sujet daar thuishoorde. FEIT is dat dit sujet,[b]in tegenstelling tot Ahmed, een linkse extremist uit Koekelberg, er wél was.

Lullen dat dit op het forum niet mag gezegd worden is hetzelfde als keihard liegen.
Met welk verhaaltje ga je nu weer afkomen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 18:41   #430
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
JuistJakko. Dat werd in elke krant vermeld. Ook in deze die ik citeerde. Toch sleurde jij er de burgmeester van Koekelberg bij die daar NIET was.

Jouw afleidingsmanoeuvres houden geen steek. NIEMAND beweerde dat dit extreem rechts sujet daar thuishoorde. FEIT is dat dit sujet,[b]in tegenstelling tot Ahmed, een linkse extremist uit Koekelberg, er wél was.

Lullen dat dit op het forum niet mag gezegd worden is hetzelfde als keihard liegen.
Met welk verhaaltje ga je nu weer afkomen?
Inderdaad, Ahmed Laaouej, dezelfde persoon die buiten fractieleider van de PS ook burgemeester van Koekelberg is, in koeien van letters bovenaan aangegeven op zijn twitteraccount. Zijn naam duikt op als een van de spilfiguren in jouw gazet.

Citaat:
Gisteren deed Ahmed Laaouej, de fractieleider van de PS in de Kamer, er nog een schepje bovenop. Laaouej is zo mogelijk nog een hardere tegenstander van een coalitie met N-VA dan Vervoort. Op Twitter verklaarde hij ‘dat de N-VA zich toont met neofascisten … Business as usual‘.
Aanleiding is heisa rond een foto van de 11 juliviering in Kortrijk. Daar zaten op de eerste rij onder meer Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA), Kortrijks burgemeester Vincent Van Quickenborne (Open Vld) en Vlaams minister Matthias Diependaele (N-VA) maar daarnaast doken ook extreemrechts Kamerlid Dries Van Langenhoven (Vlaams Belang) én de Fransman Aurélien Verhassel op, op die eerste rij, drie stoeltjes van Jambon. Verhassel is de leider van Génération Identitaire, een Franse extreemrechtse organisatie, en een man met een strafblad: een vechtpartij leverde hem 12 maanden cel op, waarvan 6 effectief.
De foto werd gretig gedeeld op Twitter, onder meer onder journalisten van Knack en De Standaard, met snijdende commentaar. Meteen werd Jambon gelinkt aan de twee figuren. En daarop reageerde Laaouej.
Een flagrant mislukt afleidingsmanoeuvre.

Laatst gewijzigd door Jakko : 15 juli 2020 om 18:48.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 21:01   #431
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Inderdaad, Ahmed Laaouej, dezelfde persoon die buiten fractieleider van de PS ook burgemeester van Koekelberg is, in koeien van letters bovenaan aangegeven op zijn twitteraccount. Zijn naam duikt op als een van de spilfiguren in jouw gazet.
Twitteren dat de N-VA zich toont met neofascisten is altijd prijs. Business as usual. Dat heb je zélf perfect bewezen.

Leuk weetje voor jou en Ahmed: Niet alleen de N-VA toonde zich met neo-fascisten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 21:21   #432
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat een pech zeg dat Verhassel geen lid meer is van die Franse club!
En de kwaliteitsmedia waren zo opgetogen dat ze een dikke stok hadden om te slaan.
Je bent goed op de hoogte zo te zien. Je kent de organisatie en de man?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 21:23   #433
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Ahmed noemde N-VA “de wachtkamer van Vlaams Belang”. Of die uithaal in lijn ligt met de bereidheid van PS-voorzitter Paul Magnette om te gaan onderhandelen met N-VA over een nieuwe regering, valt te betwijfelen.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tild~a8bc60e4/

Die kerel stikt van de haat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 21:37   #434
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je bent goed op de hoogte zo te zien. Je kent de organisatie en de man?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEngien
Uit het artikel van uw favoriet Verschelden:
"Verhassel is de leider van Génération Identitaire, een Franse extreemrechtse organisatie, en een man met een strafblad: een vechtpartij leverde hem 12 maanden cel op, waarvan 6 effectief."

Verhassel is nooit leider geweest van Génération Identitaire, enkel van de Noord-Franse sectie en behoort ondertussen al helemaal niet meer tot Génération Identitaire sinds zijn criminele perikelen. Uw favoriete journalist laat serieuze steken vallen als het om het checken van feiten gaat.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=414

__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2020, 21:43   #435
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Jeeeeez Knuppel. Ca va? Zo hyper vandaag.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 15 juli 2020 om 21:44.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 01:30   #436
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Ahmed noemde N-VA “de wachtkamer van Vlaams Belang”.
Zoiets ja, velen gingen naar de NVA met de hoop die ze hadden bij VB "eigen volk eerst" wat maar heel normaal is.
Wij leven hier naar "onze" normen en gewoontes waaronder werken, respecteren, betalen en alles draaide goed.
Maar Het VB werd in quarantaine gezet en NVA beloofde ongeveer hetzelfde maar "diplomatischer".
Juist ... "diplomatische blablabla" maar er kwam niets van terecht we hadden er enkel weer een partij die hopen geld kost bij..
Gelukzoekers lopen steeds meer ons deur en nu alles hier plat en wij kunnen opdraaien.
Dit terwijl wij ons hier steeds minder "thuis" voelen, steeds meer moeten betalen maar na donker best thuis blijven in veel steden.
Voor onze vrouwen en meisjes is het hier nu roede lopen om niet uitgescholden, bepotelt of erger te worden.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 16 juli 2020 om 01:35.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 06:04   #437
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Jeeeeez Knuppel. Ca va? Zo hyper vandaag.
Niet meer hyper dan anders.

Je flauwe reactie veegt niet weg dat je flink op je bek ging.

Misschien heb je meer succes met je demoniseringspoging door je vraag aan DucDEngien te stellen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 06:13   #438
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet meer hyper dan anders.

Je flauwe reactie veegt niet weg dat je flink op je bek ging.

Misschien heb je meer succes met je demoniseringspoging door je vraag aan DucDEngien te stellen?
Uw vele oorlogjes, nu weer met Duc, interesseren me niet.

Van wie die Verhassel voorzitter of lid is eigenlijk ook niet. Wat me wel interesseert is dat het de zoveelste in of rond het Vlaams Belang is met een indrukwekkend strafblad. Die partij zelf en haar vrienden in het buitenland wemelt van de criminelen en dat is wel relevant.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 06:27   #439
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Zoiets ja, velen gingen naar de NVA met de hoop die ze hadden bij VB "eigen volk eerst" wat maar heel normaal is.
Wij leven hier naar "onze" normen en gewoontes waaronder werken, respecteren, betalen en alles draaide goed.
Maar Het VB werd in quarantaine gezet en NVA beloofde ongeveer hetzelfde maar "diplomatischer".
Juist ... "diplomatische blablabla" maar er kwam niets van terecht we hadden er enkel weer een partij die hopen geld kost bij..
Gelukzoekers lopen steeds meer ons deur en nu alles hier plat en wij kunnen opdraaien.
Dit terwijl wij ons hier steeds minder "thuis" voelen, steeds meer moeten betalen maar na donker best thuis blijven in veel steden.
Voor onze vrouwen en meisjes is het hier nu roede lopen om niet uitgescholden, bepotelt of erger te worden.
Ach, laat ze doen. Via haatzaaierij en demonisering denken de tegenstanders van Vlaamsgezinde partijen hun doel te bereiken. Die tactiek is zo oud als de straat. Ahmed, de rode burgemeester van koekoekelberg is de meest geschikte persoon om die tactiek te hanteren. Op die manier hoopt hij misschien dat Vlamingen en Franstaligen mekaar leren respecteren en zelfs liefhebben.

Jammer genoeg voor zijn fans bewijzen zowel de laatste verkiezingen als ALLE daaropvolgende peilingen dat steeds meer Vlamingen niet langer gevoelig zijn voor deze indoctrinerende tactiek. Ze houden de lippen stijf op elkaar om niet publiekelijk in de nazihoek te worden gedrumd door de verdraagzame en zoveel intelligentere politieke elite en hun partijsoldaatjes, maar laten zich, stilzwijgend en anoniem, gelden in het kieshok.
Wie denkt dat alleen het Vlaemsche plebs verantwoordelijk is voor de steile opgang van de vermaledijde fascisten vergist zich deerlijk.

Nogmaals. Laat ze vooral doen! Hou ze vooral niet tegen om hun van haat en onverdraagzaamheid besmeurde ruiten in diggelen te gooien.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2020, 06:46   #440
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ach, laat ze doen. Via haatzaaierij en demonisering denken de tegenstanders van Vlaamsgezinde partijen hun doel te bereiken. Die tactiek is zo oud als de straat. Ahmed, de rode burgemeester van koekoekelberg is de meest geschikte persoon om die tactiek te hanteren. Op die manier hoopt hij misschien dat Vlamingen en Franstaligen mekaar leren respecteren en zelfs liefhebben.

Jammer genoeg voor zijn fans bewijzen zowel de laatste verkiezingen als ALLE daaropvolgende peilingen dat steeds meer Vlamingen niet langer gevoelig zijn voor deze indoctrinerende tactiek. Ze houden de lippen stijf op elkaar om niet publiekelijk in de nazihoek te worden gedrumd door de verdraagzame en zoveel intelligentere politieke elite en hun partijsoldaatjes, maar laten zich, stilzwijgend en anoniem, gelden in het kieshok.
Wie denkt dat alleen het Vlaemsche plebs verantwoordelijk is voor de steile opgang van de vermaledijde fascisten vergist zich deerlijk.

Nogmaals. Laat ze vooral doen! Hou ze vooral niet tegen om hun van haat en onverdraagzaamheid besmeurde ruiten in diggelen te gooien.
Ik ben wie ik ben en heb "geen" problemen met "intelligente" mensen "wel" met diegenen die "denken" het te zijn.
Voor mij iedereen gelijk maar ik kijk niet naar titels, kleding, blabla of afkomst, "de inhoud telt".
Eén uitzondering, het profitariaat kan me gestolen worden, niets anders dan al wat ik niet moet terwijl ze uit ons hand eten.
Dat ze ons daarbij ook nog de halve woestijn wilden in de strot duwen is er over.
Gewoon niet leefbaar, niet betaalbaar, ongevraagd en ongewenst, dit geeft geen enkele meerwaarde enkel miserie en steeds meer.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be