Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2025, 12:07   #1201
Pol Dolf
Minister-President

Pol Dolf's schermafbeelding

Standaard

Oud 27 januari 2025, 12:59   #1202
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
Geweldig
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2025, 13:15   #1203
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub.
Een gsm gaat af en één van hen begint een gesprek.
Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.

MAN: "Hallo"
VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
MAN: "Ja"

VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een heel mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen."

VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan.
Ik heb de nieuwe modellen gezien. Er was er eentje zomooi!"
MAN: "Hoeveel kost die?"
VROUW: "80,000 euro".

MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen".

VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog één ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."

MAN: "Schat, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"

MAN: " ik hou ook van jou."
De man hangt op. ........ De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem.
Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?"
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2025, 13:24   #1204
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Een man klaagt tegen zijn vriend: "Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet."
Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen! Je plaatst gewoon een urinestaal in die computer en deze vertelt je onmiddellijk wat er met je aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen. En dat voor slechts 1 euro." De man denkt: "Hierbij heb ik niets te verliezen," en vult een potje met urine en gaat naar de supermarkt.

Bij de computer gekomen giet hij zijn urinestaal erin en doet 1 euro in de gleuf. Hierop maakt de computer een piepend geluid en gaan er wat lichtjes flikkeren. Na een poosje schuift er een smal strookje papier uit met het volgende opschrift: "Je hebt een tenniselleboog. Hou je arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Na enkele weken zal de pijn verdwenen zijn."

Later op de avond denkt hij hier over na en vraagt zich af of dit toestel niet te misleiden zou zijn.
De volgende ochtend vult hij een potje met wat afwaswater, mengt daar wat uitwerpselen van de hond bij. Dan voegt hij een urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter erbij en masturbeert nog eens in het potje. Deze cocktail brengt hij gniffelend naar de computer en giet het erin, stopt er weer een euro in en wacht ongeduldig op het resultaat.

Weer maakt deze hetzelfde geluid, gaan dezelfde lichtjes branden en komt er een briefje uit met het opschrift:

"Uw leidingwater bevat teveel kalk. Koop een wasverzachter. Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines. Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur. Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat. En als u niet stopt met masturberen dan raakt u nooit van die tenniselleboog af!"
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2025, 07:39   #1205
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Vanop Bluesky:

Citaat:
Halo mijn naam is Danny, ik ben ondernemer, haat ambtenaren en rij in een Amerikaanse pickuptruck. Ik wil dat de banen breder worden want mijn voiture past nergens. Lang leve Bart De Wever en NV-A. Bel mij voor EPC-attesten.
Citaat:
Yow, ik ben Benny, de broer van Danny. Ik stem ook op NV-A. Ik was lootgieter maar ben nu selfstandige. Weg met de ambetantenaren. Voor de allebeste asbestateste moet u bij mij zijn. Mijn vrient achmed doet nu de loodgieterij. Voor 500 euro komt hij langs en steekt een stop in elke gat.
Citaat:
Helabakes, ik ben Elske, de vrouw van Achmed. Ik heb lang gedopd maar dankzij Bart De Wever eb ik nu weirk. Twee keer per week ga ik op shool in een klas helpen de leerlingen rustig houden en hun Nederlands verbeteren als zorgkragt.
Citaat:
Joehoe, ik ben Katrien. Ik ben Nederlandse en werk in België op een kabinet want in Nederland hebben we die niet. Mijn man kent Jan Jambon. Wij kochten onze coke bij Meki V., de zoon van ex-minister Fadila Laanan op het kabinet van Caroline Désir, en zijn nu op zoek naar een nieuwe dieler. Bel ons: 05/6459875321546.
Citaat:
Goedag. Mijn naam Joelom Toe Toelamilla. Ikke ervaring. Nu integratiemeewerker. Leer nieuwe vluchte fietse en danse en zinge. Vele te weinig verdiene.
Citaat:
Eh Hombré. Ben artiest in hoofdberoep José Von Truringen uit Zuid-Amerika. Ben België binnen geraakt door te trouwen met een man. Dat deed wel een beetje pijn achteraan maar dat is nu gelukkig gedaan. Naast kunstwerkuitkering verdien ik bij als gigolo. Dames bel me voor zwoele nacht 04532658963214756
Citaat:
Yow, ikke Ghulam van Afghanistan. Leefloon en verkoop dansende meisjes en jongetjes. Voor referenties: David Davidse en Sven Pichal. Antwerpen Darklands beste festival ter wereld.Long Live Bart De Wever.
Citaat:
Man naam is Andrei en ik Roemeense schouwveger. 600 euro ik kom langs. Garandeerd.

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2025, 09:12   #1206
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Een man klaagt tegen zijn vriend: "Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet."
Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen! Je plaatst gewoon een urinestaal in die computer en deze vertelt je onmiddellijk wat er met je aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen. En dat voor slechts 1 euro." De man denkt: "Hierbij heb ik niets te verliezen," en vult een potje met urine en gaat naar de supermarkt.

Bij de computer gekomen giet hij zijn urinestaal erin en doet 1 euro in de gleuf. Hierop maakt de computer een piepend geluid en gaan er wat lichtjes flikkeren. Na een poosje schuift er een smal strookje papier uit met het volgende opschrift: "Je hebt een tenniselleboog. Hou je arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Na enkele weken zal de pijn verdwenen zijn."

Later op de avond denkt hij hier over na en vraagt zich af of dit toestel niet te misleiden zou zijn.
De volgende ochtend vult hij een potje met wat afwaswater, mengt daar wat uitwerpselen van de hond bij. Dan voegt hij een urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter erbij en masturbeert nog eens in het potje. Deze cocktail brengt hij gniffelend naar de computer en giet het erin, stopt er weer een euro in en wacht ongeduldig op het resultaat.

Weer maakt deze hetzelfde geluid, gaan dezelfde lichtjes branden en komt er een briefje uit met het opschrift:

"Uw leidingwater bevat teveel kalk. Koop een wasverzachter. Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines. Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur. Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat. En als u niet stopt met masturberen dan raakt u nooit van die tenniselleboog af!"

Nounounounou Noorske.....in welke milieu's toeft U waar ze zulke gore verhalen vertellen? Hopelijk toch niet aan den toog van de bars aanpalend bij de Golfterreinen van Knokke-Zoute hé?

Laatst gewijzigd door kelt : 2 februari 2025 om 09:14.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2025, 11:51   #1207
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

https://x.com/BPostiche/status/1885644334470402171
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2025, 12:03   #1208
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat remgeld zou deze keer wel eens meer dan een paar euro kunnen zijn ...

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2025, 23:48   #1209
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Met welke auto rijdt Elon Musk het liefst?

Een Tesla SS.
Oud 5 februari 2025, 18:11   #1210
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard een klassiekertje......?

Twee standbeelden,van een naakte man en een naakte vrouw staan al....bwoaf....honderd jaar of meer naast elkaar.....
Op een dag komt een Engel nedergedaald,die verveelde zich blijkbaar en brengt beide beelden tot leven...

"Kijk jullie twee,ik geef jullie 15 minuten waarin jullie mogen doen wat jullie willen,en dan komen jullie weer hier staan"...

Supergelukkig verdwijnen de twee beelden in de aanpalende struwelen waar het een gekraak,geruis,kreetjes....enfin lawaai is,en dan stilte....

Klop de 15de minuut staan beiden weer dolgelukkig op hun plaats...

De Engel echter ,in een goede bui, zegt :"Kijk,om jullie een plezier te doen krijgen jullie NOG eens 15 minuten,ga er maar eens voor!"

De twee,duidelijk in hun nopjes verdwijnen opnieuw in de aanpalende struwelen en weer weerklinkt er allerlei gekraak en geruis...

De Engel echter,toch wel nieuwsgierig nu,sluipt wat dichter en hoort nog net:

"Ha,we hebben er weer een,nu is het aan mij,hou JIJ nu die vogel vast en deze keer zal IK hem volschijten"........

Laatst gewijzigd door kelt : 5 februari 2025 om 18:13.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be