![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#1202 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub.
Een gsm gaat af en één van hen begint een gesprek. Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee. MAN: "Hallo" VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?" MAN: "Ja" VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een heel mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?" MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen." VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe modellen gezien. Er was er eentje zomooi!" MAN: "Hoeveel kost die?" VROUW: "80,000 euro". MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen". VROUW: "Geweldig! Oh, ja nog één ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro." MAN: "Schat, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro." VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!" MAN: " ik hou ook van jou." De man hangt op. ........ De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem. Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man klaagt tegen zijn vriend: "Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet."
Zijn vriend antwoordt: "Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen! Je plaatst gewoon een urinestaal in die computer en deze vertelt je onmiddellijk wat er met je aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen. En dat voor slechts 1 euro." De man denkt: "Hierbij heb ik niets te verliezen," en vult een potje met urine en gaat naar de supermarkt. Bij de computer gekomen giet hij zijn urinestaal erin en doet 1 euro in de gleuf. Hierop maakt de computer een piepend geluid en gaan er wat lichtjes flikkeren. Na een poosje schuift er een smal strookje papier uit met het volgende opschrift: "Je hebt een tenniselleboog. Hou je arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Na enkele weken zal de pijn verdwenen zijn." Later op de avond denkt hij hier over na en vraagt zich af of dit toestel niet te misleiden zou zijn. De volgende ochtend vult hij een potje met wat afwaswater, mengt daar wat uitwerpselen van de hond bij. Dan voegt hij een urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter erbij en masturbeert nog eens in het potje. Deze cocktail brengt hij gniffelend naar de computer en giet het erin, stopt er weer een euro in en wacht ongeduldig op het resultaat. Weer maakt deze hetzelfde geluid, gaan dezelfde lichtjes branden en komt er een briefje uit met het opschrift: "Uw leidingwater bevat teveel kalk. Koop een wasverzachter. Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines. Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur. Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat. En als u niet stopt met masturberen dan raakt u nooit van die tenniselleboog af!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanop Bluesky:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nounounounou Noorske.....in welke milieu's toeft U waar ze zulke gore verhalen vertellen? Hopelijk toch niet aan den toog van de bars aanpalend bij de Golfterreinen van Knokke-Zoute hé? ![]()
Rijkdom bestaat niet uit de hoeveelheid materiele bezittingen maar uit het hebben van weinig verlangens. Laatst gewijzigd door kelt : 2 februari 2025 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met welke auto rijdt Elon Musk het liefst?
Een Tesla SS.
![]() |
#1210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee standbeelden,van een naakte man en een naakte vrouw staan al....bwoaf....honderd jaar of meer naast elkaar.....
Op een dag komt een Engel nedergedaald,die verveelde zich blijkbaar en brengt beide beelden tot leven... "Kijk jullie twee,ik geef jullie 15 minuten waarin jullie mogen doen wat jullie willen,en dan komen jullie weer hier staan"... Supergelukkig verdwijnen de twee beelden in de aanpalende struwelen waar het een gekraak,geruis,kreetjes....enfin lawaai is,en dan stilte.... Klop de 15de minuut staan beiden weer dolgelukkig op hun plaats... De Engel echter ,in een goede bui, zegt :"Kijk,om jullie een plezier te doen krijgen jullie NOG eens 15 minuten,ga er maar eens voor!" De twee,duidelijk in hun nopjes verdwijnen opnieuw in de aanpalende struwelen en weer weerklinkt er allerlei gekraak en geruis... De Engel echter,toch wel nieuwsgierig nu,sluipt wat dichter en hoort nog net: "Ha,we hebben er weer een,nu is het aan mij,hou JIJ nu die vogel vast en deze keer zal IK hem volschijten"........
Rijkdom bestaat niet uit de hoeveelheid materiele bezittingen maar uit het hebben van weinig verlangens. Laatst gewijzigd door kelt : 5 februari 2025 om 18:13. |
![]() |
![]() |