Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 september 2005, 09:15   #41
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

De sunni bomaanslagen op de religieuze shia feestdagen zijn alvast niet fake
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2005, 18:18   #42
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ilwill, die lijkzakken daar zitten geen echte lijken in zulle,

Da zijn al die doden van New Orleans, die ze eerst exporteren naar Irak, daar een uniform aantrekken, en terugsturen naar de states, de NWO doet dat om het dodental van New Orleans naar beneden te halen en ondertussen hun soldaten in Irak te kunnen houden, ... en al die beelden met al dat bloed, dat is tomatenketchup van Heinz, die wilden er namelijk ook iets aan overhouden en hebben een deal gesloten met de NWO de Marines en de Embedded journalisten,
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2005, 19:13   #43
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik kan duidelijk beter volgen dan jijzelf. Ik had het nm over de mainstream media en hetgeen wat jou vriendjes erover denken. Wat denk je dat ik bedoelde met zeg dat maar tegen je vriendjes en wat zij hebben uitgevonden?
Ze vinden UITERAARD niet dat op mainstream ALLEEN MAAR onwaarheden komen<;<iets wat je tegen hen gebruikte...
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2005, 19:52   #44
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ilwill, die lijkzakken daar zitten geen echte lijken in zulle,

Da zijn al die doden van New Orleans, die ze eerst exporteren naar Irak, daar een uniform aantrekken, en terugsturen naar de states, de NWO doet dat om het dodental van New Orleans naar beneden te halen en ondertussen hun soldaten in Irak te kunnen houden, ... en al die beelden met al dat bloed, dat is tomatenketchup van Heinz, die wilden er namelijk ook iets aan overhouden en hebben een deal gesloten met de NWO de Marines en de Embedded journalisten,
Geleverd door de vrouw van Kerry zeker ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2005, 20:29   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Ze vinden UITERAARD niet dat op mainstream ALLEEN MAAR onwaarheden komen<;<iets wat je tegen hen gebruikte...
Tuurlijk niet, enkel wat binnen hun kraampje past. En dat gebruik ik idd tegen hen en net omdat ze geen enkel argument of defenitie geven hoe ze zelf het onderscheid maken tussen waarheid en leugens. Dit is bullshit en vandaar dat nu net zij geen enkel maar dan ook geen enkel stuk uit de mainstream media mogen gebruiken om hun punt te staven.
Snap je dat nu echt niet of plaats jij jezelf ook in dit groepje van hypocrieten?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 20-09-2005 at 21:30
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Ze vinden UITERAARD niet dat op mainstream ALLEEN MAAR onwaarheden komen<;<iets wat je tegen hen gebruikte...
Tuurlijk niet, enkel wat binnen hun kraampje past. En dat gebruik ik idd tegen hen en net omdat ze geen enkel argument of defenitie geven hoe ze zelf het onderscheid maken tussen waarheid en leugens. Dit is bullshit en vandaar dat nu net zij geen enkel maar dan ook geen enkel stuk uit de mainstream media mogen gebruiken om hun punt te staven.
Snap je dat nu echt niet of plaats jij jezelf ook in dit groepje van hypocrieten?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Ze vinden UITERAARD niet dat op mainstream ALLEEN MAAR onwaarheden komen<;<iets wat je tegen hen gebruikte...
Tuurlijk niet, enkel wat binnen hun kraampje past. En dat gebruik ik idd tegen hen en net omdat ze geen enkel argument of defenitie geven hoe ze zelf het onderscheid maken tussen waarheid en leugens. Dit is bullshit en vandaar dat nu net zij geen enkel maar dan ook geen enkel stuk uit de mainstream media mogen gebruiken om hun punt te staven.[/size]
[/edit]
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 20 september 2005 om 20:30.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2005, 20:37   #46
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Tuurlijk niet, enkel wat binnen hun kraampje past. En dat gebruik ik idd tegen hen en net omdat ze geen enkel argument of defenitie geven hoe ze zelf het onderscheid maken tussen waarheid en leugens. Dit is bullshit en vandaar dat nu net zij geen enkel maar dan ook geen enkel stuk uit de mainstream media mogen gebruiken om hun punt te staven.
Snap je dat nu echt niet of plaats jij jezelf ook in dit groepje van hypocrieten?


Wat ik al zei:we zeggen niet dat alles wat op mainstream komt onwaar is...we zeggen vooral dat veel zaken niet op mainstream vermeld worden....

En je verwijt wat je zelf doet.Jij reageert enkel op wat binnen je kraampje past.Als zoals hier iets wat een believer claimt gestaafd wordt door mainstream media (in dit geval vVRT-teletekst) kom je met dit ontwijkende,aanstellerige,kinderachtige:"het kan niet want jullie zeggen dat wat op mainstream komt niet waar is".Wat op zich al iemand woorden in de mond leggen is.
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2005, 20:43   #47
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Wat ik al zei:we zeggen niet dat alles wat op mainstream komt onwaar is...we zeggen vooral dat veel zaken niet op mainstream vermeld worden....

En je verwijt wat je zelf doet.Jij reageert enkel op wat binnen je kraampje past.Als zoals hier iets wat een believer claimt gestaafd wordt door mainstream media (in dit geval vVRT-teletekst) kom je met dit ontwijkende,aanstellerige,kinderachtige:"het kan niet want jullie zeggen dat wat op mainstream komt niet waar is".Wat op zich al iemand woorden in de mond leggen is.
Ik loof uw verwoede pogingen ... respect ... respect!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2005, 05:50   #48
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Wat ik al zei:we zeggen niet dat alles wat op mainstream komt onwaar is...we zeggen vooral dat veel zaken niet op mainstream vermeld worden....

En je verwijt wat je zelf doet.Jij reageert enkel op wat binnen je kraampje past.Als zoals hier iets wat een believer claimt gestaafd wordt door mainstream media (in dit geval vVRT-teletekst) kom je met dit ontwijkende,aanstellerige,kinderachtige:"het kan niet want jullie zeggen dat wat op mainstream komt niet waar is".Wat op zich al iemand woorden in de mond leggen is.
En hetgeen wel gezegt word en niet in jullie kraam past zijn leugens.

Ik reageer niet enkel op wat binnen mijn kraam past, ik gebruik dit enkel en alleen omdat jou vriendengroepje deze zin meermaals hebben gebruikt om anderen hun argumenten gewoonweg af te wijzen, anders zou ik het zelf niet gebruiken.
Punt is dat jij toen niet reageerde naar hen toe zoals je nu doet naar mij...wat ook enkel bewijst dat jij nethetzelfde bent en even hypocriet als je vriendjes.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2005, 07:54   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Geleverd door de vrouw van Kerry zeker ...

Ge zijt goe mee, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2005, 22:25   #50
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
We kunnen het natuurlijk alleen maar hopen.
Maar in feite probeert deze imam vooral te verdoezelen dat het geweld van moslim-extremisten zoals Zarqawi vooral gericht is tegen andere moslims.
Juist niet.
Hij probeert (weet niet of de eerste post juist is) juist de schuld door te schuiven naar USA zodat de inwoners van Iraq en omstreken ook "haat" zouden krijgen tegen de Amerikaanse soldaten. Hij geeft hen foute informatie dus. (Als geloofsverspreider)
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be