Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 oktober 2013, 08:51   #241
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.369
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
nog maar eens het zoveelste bewijs dat jullie haat niet tegenover de islam is, maar tegenover de mensen die daar wonen (aka racisme) want 2500 jaar geleden bestond geen islam.
Ik zou het eerder bewondering noemen, want na die ijzertijd kwam de islam, en zijn ze goed bezig terug naar het steentijdperk te gaan.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2013, 11:14   #242
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht



Ha, de beruchte graaicultuur van die rijke, bevoorrechte blanken.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2013, 12:08   #243
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht


Die leven in armoede en profiteren al zeker niet van het OCMW
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2013, 12:58   #244
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
nog maar eens het zoveelste bewijs dat jullie haat niet tegenover de islam is, maar tegenover de mensen die daar wonen (aka racisme) want 2500 jaar geleden bestond geen islam.
Sarcasme is jullie vreemd blijkbaar, natuurlijk was er nog geen islam, daar gaat het 'm net om.

Mensen die nu in islamitische gebieden wonen zijn het product van 1400 jaar gepromote familiale inteelt, als ik beweer dat het een gedegradeerde bende is dan is dat perfect wetenschappelijk in orde, wie het tegendeel beweert is de racist en leugenaar.

Laatst gewijzigd door BonBon : 30 oktober 2013 om 12:58.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 12:55   #245
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Die leven in armoede en profiteren al zeker niet van het OCMW
ahja, ik dacht het al, als ze blank zijn profiteren ze niet, enkel als ze niet blank zijn, profiteren ze
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 12:57   #246
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Zou het erg zijn als de blanke mensensoort verdwijnt?
Muuuuu
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 13:00   #247
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ahja, ik dacht het al, als ze blank zijn profiteren ze niet, enkel als ze niet blank zijn, profiteren ze
Ik heb een seriële bully (de opvolger van Chipie, maar een die zonder strafpunten blijft) die niets anders doet in mijn draden dan mij als een profiteur te bestempelen, omdat ik als oudere werkloze niet meer in staat was, behoorlijk betaald werk te vinden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 13:21   #248
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ahja, ik dacht het al, als ze blank zijn profiteren ze niet, enkel als ze niet blank zijn, profiteren ze
Nogmaals verkeerd gedacht

Je toont enkel foto's van mensen die overduidelijk in armoede leven; waar toon jij in die foto's dat die mensen profiteren van het OCMW?
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 13:24   #249
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb een seriële bully (de opvolger van Chipie, maar een die zonder strafpunten blijft) die niets anders doet in mijn draden dan mij als een profiteur te bestempelen, omdat ik als oudere werkloze niet meer in staat was, behoorlijk betaald werk te vinden.
Dat ligt maar deels aan jezelf; om als 50+ (of zelfs 45+) behoorlijk werk te vinden is hier niet zo eenvoudig meer.

De boutade "wie wil werken, zal zo een job vinden" komt vaak van zij die een goede & goed betaalde job hebben.
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 13:50   #250
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ahja, ik dacht het al, als ze blank zijn profiteren ze niet, enkel als ze niet blank zijn, profiteren ze
In contrast, Marokkanen op het OCMW

BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2013, 15:26   #251
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Waarom moet de blanke mensensoort zowiezo blijven bestaan? Zou het eigenlijk erg zijn als die door natuurlijke selektie zou verdwijnen? Waarom zou ze zowiezo eeuwig haar huidige privileges en voorkeursbehandeling tegenover de rest van de wereldbevolking moeten behouden?

Ik zou het niet erg vinden als die arrogante en zelfvoldane welvaartschauvinisten die het voor het minste in hun broek doen door hun eigen kleinburgerlijk egoïsme zouden uitsterven. Denken altijd dat hun navel het centrum van de wereld is en dat ze hun welvaart uitsluitend aan zichzelf te danken hebben, terwijl hun meeste welvaart wordt geproduceerd in de sweatshops in lageloonlanden in erbarmelijke en onmenselijke omstandigheden door de mensen waarop ze neerkijken.
Laat de ondernemende "gelen" en "bruinen" na 500 jaar blanke hegemonie maar de wereld van morgen overnemen. Na zichzelf zoveel afgebeuld te hebben in sweatshops voor de luxe van verwende westerse welvaartschauvinisten die op hen neerkijken hebben ze hun plaats in de wereld verdiend en mogen ze ook eens zelf van die welvaart die ze produceren genieten.

Is het erg als de blanken verdwijnen? De mensheid heeft toch ook de bijna-uitroeing van indianen, aboriginals, maori's, en nog een pak inheemse volkeren overleefd? En niemand leutert er nog over dat de huidige blanke inwoners van Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland eigenlijk nakomelingen zijn van inwijkelingen die daar eigenlijk ook niks te zoeken hadden? Waarom zouden blanke westerlingen dan eeuwig hun privileges en voorkeursbehandeling moeten behouden?
Overigens is het begrip "blank" de laatste decennia erg verwaterd : vroeger waren dit alleen de echte bleekscheten, maar nu horen licht donkere mensen met Zuid-Europese wortels er ook al bij. De natuur en de liefde doen gewoon hun werk.
Toevallig is het intellect, de know-how, het ondernemingsschap geconcentreerd in landen waar blanke mensen wonen.
Die voorpostsituatie is pas begonnen in de Renaissance (vanaf de 15de eeuw) met exploratietochten die het pad effenden voor kolonisatie.
De Grieken, de Romeinen hebben een ferm handje geholpen: het schatplichtig maken van veroverde gebieden.

Maar de andere contreien hadden dat 'ferm handje' ook binnen bereik. Mij niet gelaten als je een bibliotheek plat brandt; dat is voor eigen rekening. Voor zover ik kan nagaan was het hellenisme wijd verbreid en de centra van 'nadenken' waren tot in de verste uithoeken aanwezig.

China hebben de westerlingen nooit helemaal gekoloniseerd en ze kunnen bogen op een rijkgevulde , zeer oude, cultuur, maar hoe komt het dan dat ik naar een reportage moet kijken waar jonge Chinese arbeidsters ver van hun familie leven, in barakken zitten waar het toilet en de douche één en dezelfde vierkante meter is? Ik situeer China in de tijd onder een bepaalde Romeinse keizer: extreme rijkaards en een massa mensen die ze onder de knoet houden. Westerse bedrijven den daar hun ding, maar zij hebben die situaties niet in het leven geroepen, die situaties waren er al van oudsher.

Aboriginals, de zwarte bladzijde van de Noord-Amerikaanse indiaan, andere ethnische bevolkingen ... het is de uitdaging aan het westen om zaken in ere te herstellen. Dat is nog wel iets anders dan de zaken uit handen te geven.

De zaken uit handen geven zou wel echt een domme zet zijn. Waarom? Omdat in onze westerse culturen net die vrijheid zit om tegendraads te kunnen ageren, omdat er tegenspraak (goed geschreven en goed gefundeerd) ook aan de bak komt, tegenstellingen kunnen worden uitgespit en een wetenschapper zal altijd een andere wetenschapper hebben die 'corrigeert' of het helemaal anders doet. Dat is een rijkdom.

Het is net die riikdom die we moeten vrijwaren van éénzijdige enggeestigheden.

Is blank superieur? Neen, helemaal niet. Maar toevallig hebben grotendeels blanke mensen de formule om de 'onachtzaamheden' van de homo sapiens sapiens in kaart te brengen, er kritisch tegenover te staan, vooruitgang te boeken of tenminste oplossingen te zoeken voor oude problemen.

Dat is de mooie zijde van de medaille. De achterkant is minder fraai maar het verwerpen van de voorkant niet waard.

Die jaarlijkse race in Australië van wagens die rijden op zonneënergie. Wij doen elk jaar mee.

In Saoudie-Arabië zijn 16 vrouwen gearresteerd omdat ze besloten hebben om zelf achter het stuur van een klassieke auto te gaan zitten en te rijden.

Groter kan een kloof niet zijn in het denken tussen het westen en een land als Saoudie-Arabië.

Neem de olie weg van dat land, en het wordt een niemandsland.
Zet het westen zonder olie, en we veren na wat geharrewar terug recht en vinden oplossingen.

In het westen moet je elk individu verstandelijk gaan steriliseren of castreren om tot een niemandsland situatie te komen. Of de geschiedenis van een heel continent uitwissen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 02:08   #252
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mooienslim Bekijk bericht
TS demonstreert dat hij echt heel veel HAAT heeft voor Europease mensen.
Ik moet inderdaad niet veel hebben van arrogante en volgevreten welvaartschauvinisten die denken dat de evenaar door hun gat loopt en eigenlijk zelf niks tekort hebben, maar wel jaloers zijn over iedere kruimel die een ander krijgt en niets anders doen dan kakken op sukkelaars die een beter leven zoeken.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 5 november 2013 om 02:26.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 02:33   #253
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Die blanke zelfhaters ben ik echt meer dan beu. Ik kan ze niet meer uitstaan.
Maar andere groepen (moslims, Roma, allochtonen,...) kunnen niet genoeg aan zelfkritiek doen? Maar zelfkritici uit eigen groep zijn "verraders", "nestbevuilers" en "sadomasochisten". Andere groepen kunnen niet genoeg worden bekritizeerd, maar o wee als het eens de beurt is aan de eigen groep om door de mangel te worden gehaald. Dan beginnen blanke supremacisten als jij te "trunten" (bleiten). Als ge wilt slaan, dan moet ge ook kunnen inkasseren.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 5 november 2013 om 02:59.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 02:59   #254
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wat een gelul.

Je bent tegen welvaart, maar vervangt je pc blijkbaar niet door een tamtam.
Doorstreep maar wat je buitenkieperde: auto, gsm, flatscreen, ipod, tablet, Kenwood, inductiekookplaten, electrische oven, afwasser, koffiezet, scheermachien, waterkoker, stoomkoker, fototoestel, filmapparaat,...

Benieuwd hoeveel streepjes ik ga zien.
Waar heb ik geschreven dat ik tegen welvaart ben? Wel ga ik op een bewuste manier van mijn (relatieve) welvaart om. Al was het maar omdat ik zelf uit een groot gezin kom die het niet breed had. De jongere kinderen droegen de kleren waar de oudere kinderen waren uitgegroeid en werden hersteld tot ze op de draad versleten waren. Na een reis door enkele derdewereldlanden op volwassen leeftijd (waar ik toch aardig voor had moeten sparen) kon ik bovendien de relatieve welvaart die ik desondanks had beter waarderen, want ik had het nog altijd beter dan die mensen. In ieder geval is welvaart geen reden om zich beter te voelen dan iemand die deze welvaart niet heeft.

Veel van de zaken hierboven (iPod, tablet, afwasser,...) heb ik niet omdat ik ze simpelweg niet nodig heb. Zo heb ik geen afwasser nodig omdat ik de afwas zo klein mogelijk hou en die afwas gewoon manueel met warm water en een beetje detergent afwas. Ik doe ook zo lang mogelijk met mijn gebruiksvoorwerpen door ze zo goed mogelijk te onderhouden en af en toe wat doe-het-zelf-herstellingen te doen. Mijn vorige kompjoeter heb ik uiteindelijk -dankzij af en toe enkele hardware- en software-updates tussendoor- maar liefst 12 jaar gebruikt, tot hij echt niet meer meekon met de nieuwe programma's. Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe tweedehandskompjoeter waar ik ook zelf wat aan heb geprutst.

En als ik dan toch eens iets koop, dan weeg ik de prijs ervan af tegenover het aantal dagen dat ik ervoor moet werken of het aantal maanden dat ik ervoor moet sparen. Vind ik dat het nut of plezier dat ik eraan heb niet opweegt tegen de moeite die ik moet doen om het te verkrijgen, dan koop ik het gewoon niet of zoek een alternatief. Voor mij zijn welvaart en welzijn niet noodzakelijk hetzelfde. En omdat ik ook ekologisch ben ingesteld ga ik eerst eens kijken in kringloopwinkels.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 5 november 2013 om 03:06.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 03:03   #255
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 5 november 2013 om 03:04.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2013, 19:32   #256
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

namaste Doomy ea

Ik vind het zo raar dat een land als India na 66 jaar onafhankelijkheid nog steeds niet genoeg toiletten kon bouwen voor het hele volk. In India is nog steeds 65 procent analfabeet. Idem dito alle andere zwarte landen, met negers, moslims en hindoes. Ik vind persoonlijk dat deze niet blanken de schuld van hun eigen armoede en domheid niet moeten geven aan de superiere, lange blanke mannen, die hun ex kolonisatoren waren, althans de verre voorouders van hen he, ruim 200 jaar geleden. Ik bekijk het biologisch en evolutionair en dan krijg ik andere inzichten en de hele geschiedenis is dan echt anders, hoewel al het bloedvergieten en alle genocides nooit goed te praten zijn.

De blanke mensensoort is erg uniek en toch zijn ze genetisch erg recessief, dus inferieur. Het blanke ras heeft een hoger levensniveau nu bereikt op aarde en het is een mysterieus ras dat over 200 jaar absoluut zeker uitgeroeid en weggeassimileerd zal zijn van deze planeet. Nu al zie je erg weinig BBB blanken, de meerderheid van de raszuivere blonde meisjes zie je fanatiek seksen met zuivere negers en zo roeien zij zichzelf uit. Ik vind het triest om aan te zien, die hele zelfhaat van blanke meisjes, en hoe ze het haten om voor hun blanke ras te baren na paren met een raszuivere BBB blanke man. Pleegt het hele blanke ras dan nu collectief zelfmoord op aarde?

Mijn bruine koelie apen genen zijn dominant tov die van elke blanke meid die met mij zou paren en bevrucht zou worden door mijn bruin koelie zaad. Een genetisch domnant ras is feitelijk superieur tov een genetisch recessief ras, dus het blanke ras is erg inferieur in genetische zin.

de vraag is of het wettelijk mogelijk is om het uitsterven van het blanke ras legaal te voorkomen? De westerse democratie is anti blanke ras, dus is dan een Arische volksrevolutie hierom niet de enige oplossing voor het jaar 2040? Het blanke volk zal dit maar zelf moeten uitvechten en zij hebben de democratische macht om hun eigen rasverraders aan de top weg te doen of weg te stemmen.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2013, 21:47   #257
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard immigratie statistieken flip van dyke site erg deskundig

namaste rechtsdraaiende forum tijgers,

Ik zeg het maar luidop he wat klassieke extreem rechtse standpunten zijn omdat de emmer toch al volgepoept is door moslims en andere buitenlanders. Vol is vol en genoeg is genoeg, iedereen is het schijtzat, en iedereen wil met meppen beginnen, dan maar die meute eruit meppen he, met Westerse SM stokjes om ze niet te veel pijn te doen. Wie niet wil horen moet voelen, op de blote bruine en zwarte kontjes, lekker he om sadomasochistisch te zijn als allahtoontje of allochtoontje?

zie onder hoe wieroe en ik luidop denken samen in miauw sanskriet.
is op een leuke site over migratie statistieken, hoop cijfers die toch niet veel zeggen volgens flip van dyke. CBS kan mij gewoon niet vertellen hoeveel criminele hindoes er in Nederland zijn per regio en stad of wijk. Etnische registratie is immers totaal verboden en dit zegt flip van dyke ook indirect op zijn site op een erg beschaafde manier.

zie deze posting dus van ons:


dewanand says:
08/11/2013 at 20:38

namaste Flip van Dijke,

Heel mooie site heb je, ik ga het bookmarken en uitspitten dit weekend. Mijn visies op asiel migratie naar Europa en overige migratie stromen van niet westerlingen ( zeg maar gewoon ‘niet blanken’ in volkstaal) klinken hard in de oren van linkse denkers, maar ik wil vooral ook de evolutionaire biologie respecteren, en integreer dit in mijn analyses. Wij blijven gewone dieren met grote hersenen, produkten van de natuur, al wat wij ook doen, onze steden zijn erg gevaarlijke betonnen jungles vol wilde mensaap soorten.

Principieel, en vanuit klassiek Extreem Rechts oogpunt zeg ik maar gewoon luidop:

1. Stop alle naturalisatie procedures van niet europeanen met terugwerkende kracht, juist om de originele Europese inheemse volkeren en rassen niet verder uit te roeien, te discrimineren, uit te zuigen, en te vernietigen. Er moet ook respect getoond worden voor de uitstervende inheemse (‘blanke’) Europeanen door immigranten die op luide, brutale toon respect eisen, en op hun rechten staan op brute wijze. Respect moet wederzijds zijn, anders is samenleven onmogelijk.

2. Principieel vind ik gewoon dat het hier in Nederland en heel Europa echt te vol is voor asielzoekers, dus hierom pleit ik voor opvang van hen allemaal buiten het Europese grondgebied overzee, in biotopen waar Europese legers de vrede waarborgen en met Europese industrielen een mooie welvaartsvaste economie hebben ontwikkeld, waar dan alle Schengen zone asielzoekers met terugwerkende kracht onverwijld naartoe kunnen worden gebracht met al hun nakomelingen om daar maar gelukkig verder te leven in vrede, geluk en goede gezondheid.

Klassiek Extreem Rechts zal het zeker eens zijn met mijn ideeen, en ik zeg eerlijk tegen iedereen dat ik zelf een goudbruine hindoestaantje ben en mijn plichten moet nakomen jegens de originele Nederlanders die mijn leven redden en mij altijd steunden om vooruit te gaan en te overleven. Mijn hindoeistische principes staan boven mij en die overleven mij dus in absolute zin.

Zet mij op je maillist en hou mij aub op de hoogte van nieuwe publicaties met cijfermateriaal.

Altecrea zal zeker alle originele Hollanders zegenen met kennis uit Krishnaloka en hen wetend maken tot in de eeuwigheid,

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
planet of the intelligent apes

link naar een site van een immigratie expert, flip van dyke, hele site vol cijfers en grafieken, erg deskundig onderbouwd. postings worden niet vooraf gemodereerd. Of hij links is of rechts weet ik niet zeker, maar hij heeft mij nog niet geband en IP geblockt en ik kan daar nog reageren, zie deze link:
http://www.flipvandyke.nl/2013/08/st...-van-dit-jaar/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 9 november 2013 om 21:50. Reden: tikfoutje update
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 23:23   #258
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

het zou best kunnen zijn dat niemand meer het blanke ras nodig heeft en hierom is blankenhaat en het discrimineren van blanke mannen of verkrachten van blanke vrouwen gewoon legaal, en geen wettelijk discriminerend delict. Hier hoor ik vaker verhalen over hoe men blanken overal discrimineert en haat in de blanke landen zelf.

misschien zijn blanken al overbodig in heel europa en zal men hen maar laten opruimen door de trojaanse paarden hier. Ja dit gebeurt al op grote schaal.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2013, 20:14   #259
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ach, blanken seksen zelf massaal met niet blanken en roeien zo zichzelf uit, zie onder het gebeurde eerder in de geschiedenis. In Amerika is het doodnormaal dat de niet blanken met zuivere blanken uitnaaien en trouwen. Amerika is een grote melting pot en over pakweg 30 jaar zal 60 procent van Ameirka niet zuiver blank meer zijn maar gemixt en hyper gemixt. Je ziet dit nu al aan die tientallen miljoenen Ebony Afro meiden in USA die op nog grotere schaal uitnaaien met blanke reuzen en doormixen. Ook hindoe meiden zijn nu in USA aangekomen en ook zij neuken het blanke ras daar supersnel dood.

pro white race zijn is een misdaad in het openbaar. Ik moet wel uitkijken als ik zeg dat ik pro white race ben als koelie aapje want zelfs blanken haten het om dit te horen en zij zijn zelfhatende rasverraders. De meerderheid van de blanken haat het blanke ras dus het is al te laat en het blanke ras is verdoemd om uitgenaaid te worden door niet blanken en vooral op grote schaal door agressief rondneukende, grootgeschapen negers. Op tv zie je dit de hele dag, men promoot seks tussen negers en blanke meisjes op grote schaal en geen enkele blanke man moet durven om hiertegen te protesteren want dan mept men hem in elkaar als neonazi. Dit is het links/zionistische complot tegen het hele blank/ Germaanse ras op aarde en het werkt perfect: zie de hele wereld haat het blanke ras als de pest.


dewanand

zie deze tekst:

Gepubliceerd:
Laatste update:
21 november 2013 14:13
21 november 2013 16:26

Deel:
TW
FB
GP

'Eerste Amerikanen stamden af van Europeanen'
De oorspronkelijke bewoners van Amerika stamden gedeeltelijk af van Europeanen, zo blijkt uit onderzoek op een menselijk fossiel uit Siberië.


Seks

De bevinding suggereert dat de eerste mensen die zich in Amerika vestigden niet alleen Aziatische roots hadden, maar ook Europese genen bezaten.

"Op een bepaald punt in het verleden hebben stammen uit het oosten van Azië en het westen van Europa elkaar ontmoet en veel seks gehad", verklaart hoofdonderzoekter Eske Willerslev van de Universiteit van Kopenhagen op Nature News.

Nakomelingen die ontstonden uit deze mix van volken zijn waarschijnlijk naar het oosten van Azië gereisd en uiteindelijk in Noord-Amerika beland.

http://www.nu.nl/wetenschap/3634748/...ropeanen-.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2018, 10:00   #260
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Klopt.
Alleen een blanke man kan dit bij een blanke vrouw verwekken.




Kwestie van wat je ook op esthetisch vlak zoal in de genenpoel wil houden.
Inderdaad we moeten onze etnische eigenheid beschermen en dit gaat dus verder dan cultuur en religie. Ook hoe mensen er uit zien heeft belang.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be