Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2010, 11:35   #1
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard Links geërgerd over beeldmvorming islam in godsdienstlesboek

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=LS2UCF9G

Eva Brems van Groen! maakt zich druk omdat de islam niet op politiek correct wijze voorgesteld is in een leerboek godsdienst. Het liefst zou ze onze schoolkindjes willen indoctrineren met een bewerkt, leugenachtig beeld van de islam.

"Eén ervan toont een terrorist met bommengordel en koran en de titel 'Gewapend met koran en bommen', gevolgd door de uitleg 'Met de koran in de hand en explosieven achter de gordel, stappen leden van een islamitische terreurorganisatie op voor een heilige oorlog'. De boodschap voor de Vlaamse pubers bij hun eerste contact met de islam is dus duidelijk: moslims zijn terroristen."

Gut, nooit gedacht dat er in Vlaanderen nog uitgeverijen waren die zich (nog) niet laten intimideren door de fatwaas van Weldenkend Links om de 'correcte' boodschap te verkondigen. Schitterend!
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 12:00   #2
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Ik heb genoten van de 44 reacties die de lezers van dit artikel hebben geschreven. Niet 1 van de 44 reacties was van een politieke correcteling. Allemaal mensen met een juiste klare realistische kijk op iSSlam. Er is nog hoop.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 30 augustus 2010 om 12:02.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 12:01   #3
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

En precies of die jongeren krijgen dat beeld niet via het nieuws of eigen ervaringen.
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 12:44   #4
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Toch ontroerend hoe ze hun kiesvee beschermen
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 12:47   #5
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Enkele van de knapste reacties.

Op 28 augustus 2010 omstreeks 10:15, zei Pascal Devillé, Brussel:

Het probleem zit hem dat in een democratische maatschappij toch een wettelijk kader tegen discriminatie dient geschapen te worden om mensen te beschermen die zelf een discriminerende godsdienst aanhangen die hen leert dat niet iedereen evenwaardig is.Zou het voor de auteurs van dit artikel niet beter zijn om eerst eens te gaan kijken wat de kinderen in de belgische islamietische zondagsscholen te leren krijgen op vlak van gelijkwaardigheid van alle mensen ? Discriminerende godsdiensten die de geesten van jongeren vormen brengen meer schade toe dan onze schoolboekjes.First things first.

Op 28 augustus 2010 omstreeks 14:17, zei Philip Vanden Abeele, Antwerpen:

Plots staat daar midden in een betoog over de islam een paragraaf over het Racismeverdrag van de Verenigde Naties, dat staten verplicht om maatregelen te nemen op het gebied van onderwijs met het oog op de bestrijding van vooroordelen die tot rassendiscriminatie leiden. Op een sluwe manier maakt het artikel zo de verbinding tussen islam(ofobie) en racisme. Daarmee steunt het een strekking van de fundamentalistische islam die godsdienstkritiek gelijk wil stellen met racisme, en het ook strafbaar wil stellen. Het is dan ook zeer wenselijk dat vanuit de samenleving kritisch wordt toegekeken op de propaganda die dergelijke artikels bevatten, en die bijdragen tot het propageren van de invoering van een verbod op de vrije meningsuiting.We moeten alert zijn dat we ons door dergelijke gevaarlijke denkbeelden niet laten inpakken. De consequenties zijn te groot. Brems en Chaib, mensenrechtenexperts en juristen? Of eerder wolvinnen in schapenvacht?

Op 28 augustus 2010 omstreeks 10:44, zei Johan Smits, Brugge:

Wat ik niet begrijp dat zoveel mensen in de groene beweging, waar ik zelf sterk in geloof (je kan niet welvaart creëren door ons milieu kapot te maken), steeds weer de verdediging van de Islam op zich nemen. Het gaat om een godsdienst die fundamenteel tegen de meest dierbare verworven rechten van onze vredige maatschappij ingaat. Of gaat u blijven ontkennen dat de Islam streeft naar een minderwaardige positie voor de vrouw, naar het versmelten van staat en kerk, naar totale onverdraagzaamheid t.o.v. andersdenken? Dat de islam haar wortels heeft in oorlogvoering en onderwerping van volkeren? Komaan zeg, het gaat in tegen elke vezel van ons vrijheidsdenken. We kunnen de Islam tolereren als deel van ons geloof in de vrijheid van denken, maar de islamfobie is terecht.

Op 28 augustus 2010 omstreeks 20:05, zei Johan Smits, Brugge:

De schrijvers van dit stuk maken net dezelfde fout: men verwart rascisme met islamofobie. In laatste zin doet u dat ook. Je kan best samenleven met mensen die anders zijn, die uit alle windstreken van deze aarde komen. Er is slechts één voorwaarde: je erkent beide elkaars vrijheid en gelijkheid. Dat Groen dus verdraagzaamheid predikt t.o.v. de individuele moslim, ja. Maar niet t.o.v. de islam. En men blijft zich maar daar aan bezondigen. En dat is enorm jammer, want het betekent dat de boodschap van de groene beweging gedeeltelijk de mist in gaat. Ipv een grote groep mensen aan te spreken, is er een schizofrene boodschap van enerzijds verdraagzaamheid en anderzijds tolerantie t.o.v. één van de meest onverdraagzame godsdiensten ooit. Men maakt dezelfde fout als Chaimberlain. Een democratie hoeft niet tolerant te zijn t.o.v. iedere ideologie. Het leerboek heeft het niet over de individuele moslim, maar over de Islam

Op 28 augustus 2010 omstreeks 10:34, zei Dirk Bosmans, Bazel:

Hier zou ik aan willen toevoegen dat de islam van bij zijn ontstaan een veroveringspolitiek heeft, en is dus in de grond gewelddadig. B.v. het christendom, ook niet mijn kopje thee, had in vergelijking eerder een overtuigingspolitiek, en is pas gewelddadig geworden toen het later een instrument in handen van de wereldlijke machthebbers werd. Islam aan geweld linken is dus niet zo verkeerd

Op 28 augustus 2010 omstreeks 08:30, zei Gunter Deleyn, Gent:

'Het is niet omdat sommige terroristen zich beroepen op de islam, dat de islam een terroristische godsdienst is' Dat is een manier om de islam te verontschuldigen. Er is ook de column van de hoofdredacteur van een Egyptische krant waarin wordt gesteld 'De meeste moslims zijn geen terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel moslims' Dat is minstens even relevant. Ook dat in de huidige conflicten in de wereld moslims, hetzij als minderheid, hetzij als meerderheid veelal de hoofdrol spelen is ook relevant. Het conflict tussen India en Pakistan rond Kashmir is er een, de genocide van noord op zuid Soudan is er een andere. Regimes als Iran en Saoudi-Arabie vinden hun rechtvaardiging uitsluitend in de islam. Moordpartijen tussen Sjieten en Soeniten zet ook aan tot denken over de interne 'verdraagzaamheid' van de islam. Als we de perverse redenering van de auteurs doortrekken dan zou er ook aandacht voor positieve kanten van het nazisme moeten komen

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=LS2UCF9G

Ik heb daar zelf niet veel meer aan toe te voegen
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 30 augustus 2010 om 12:51.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 12:50   #6
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=LS2UCF9G

Eva Brems van Groen! maakt zich druk omdat de islam niet op politiek correct wijze voorgesteld is in een leerboek godsdienst. Het liefst zou ze onze schoolkindjes willen indoctrineren met een bewerkt, leugenachtig beeld van de islam.

"Eén ervan toont een terrorist met bommengordel en koran en de titel 'Gewapend met koran en bommen', gevolgd door de uitleg 'Met de koran in de hand en explosieven achter de gordel, stappen leden van een islamitische terreurorganisatie op voor een heilige oorlog'. De boodschap voor de Vlaamse pubers bij hun eerste contact met de islam is dus duidelijk: moslims zijn terroristen."

Gut, nooit gedacht dat er in Vlaanderen nog uitgeverijen waren die zich (nog) niet laten intimideren door de fatwaas van Weldenkend Links om de 'correcte' boodschap te verkondigen. Schitterend!

U vind zo'n beeldvorming goed, maar waarom is dat goed? Wat is de positieve bijdrage van zo'n stereotypering?
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 12:52   #7
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
U vind zo'n beeldvorming goed, maar waarom is dat goed? Wat is de positieve bijdrage van zo'n stereotypering?
Wat is de positieve bijdrage van iSSlam ?
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 12:53   #8
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
U vind zo'n beeldvorming goed, maar waarom is dat goed? Wat is de positieve bijdrage van zo'n stereotypering?

Net zo positief wanneer wij continu moeten aanhoren dat we racisten zijn.
Nooit aan gedacht dat men dat ooit eens beu zou worden ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 13:01   #9
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Net zo positief wanneer wij continu moeten aanhoren dat we racisten zijn.
Nooit aan gedacht dat men dat ooit eens beu zou worden ?
huh? ik stelde een vraag eh
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 13:02   #10
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Wat is de positieve bijdrage van iSSlam ?
ik stelde een vraag...
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 13:15   #11
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
ik stelde een vraag...

Ik stel de vraag terug :
Wat is er zo positief aan het stigmatiseren van Westerlingen als zouden ze allemaal racistisch zijn ?

Maar om op uw vraag te antwoorden : mogen jonge kinderen de waarheid niet zien ?
Er gaat geen dag voorbij of je hoort wel in de media over één of andere debiel die zich in de naam van een god opblaast en hopen onschuldigen met zich meesleurt in de dood.
Probeer eens te praten met die gekken en overtuig HEN er van dat het idioot is om zulke daden te plegen . Misschien verdwijnen de verwijten dan vanzelf.
En neen, niet iedereen met een bruine huidskleur is een extremist.
Maar het wordt verdomd moeilijk om dat aan onze kinderen uit te leggen, geloof me...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 13:26   #12
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik stel de vraag terug :
Wat is er zo positief aan het stigmatiseren van Westerlingen als zouden ze allemaal racistisch zijn ?

Maar om op uw vraag te antwoorden : mogen jonge kinderen de waarheid niet zien ?
Er gaat geen dag voorbij of je hoort wel in de media over één of andere debiel die zich in de naam van een god opblaast en hopen onschuldigen met zich meesleurt in de dood.
Probeer eens te praten met die gekken en overtuig HEN er van dat het idioot is om zulke daden te plegen . Misschien verdwijnen de verwijten dan vanzelf.
En neen, niet iedereen met een bruine huidskleur is een extremist.
Maar het wordt verdomd moeilijk om dat aan onze kinderen uit te leggen, geloof me...
Antwoord: Daar is helemaal niets positief aan dat is zelfs verwerpelijk.(ik snap wel niet waarom u die vraag stelt daar gaat dit topic toch niet over?)

Maar in Europa is dat toch een zeldzaam fenomeen (iemand die zich opblaast), in belgie is dat zelf nog nooit gebeurd (in de meeste europese landen trouwens). Dus die beeldvorming past toch niet voor onze samenleving dan?
Als ik ooit zo'n gek tegenkom zal ik die zeker proberen te overtuigen maar de kans dat ik zo ene tegenkom is bijzonder klein, en de kans dat die naar mij luistert mss nog kleiner.

Als het zo moeilijk is om aan de kinderen uit te leggen dat niet iedere moslim een extremist is, wil dat dus zeggen dat die kinderen dat idee al elders oppikken, is het dan echt nodig om dat ook nog in hun schoolboeken te zetten?

Laatst gewijzigd door Moslim! : 30 augustus 2010 om 13:27.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 13:27   #13
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik stel de vraag terug :
Wat is er zo positief aan het stigmatiseren van Westerlingen als zouden ze allemaal racistisch zijn ?
Dat is nu raar, ik ben zelf wit als melk en toch heb ik dat verwijt nog maar zelden gehoord. Wat wel klopt is dat VB'ers worden gestigmatiseerd als racisten. Veelal terecht. Ik begrijp niet waarom dat zo'n probleem is.

Citaat:
Maar om op uw vraag te antwoorden : mogen jonge kinderen de waarheid niet zien ?
Er gaat geen dag voorbij of je hoort wel in de media over één of andere debiel die zich in de naam van een god opblaast en hopen onschuldigen met zich meesleurt in de dood.
Probeer eens te praten met die gekken en overtuig HEN er van dat het idioot is om zulke daden te plegen . Misschien verdwijnen de verwijten dan vanzelf.
En neen, niet iedereen met een bruine huidskleur is een extremist.
Maar het wordt verdomd moeilijk om dat aan onze kinderen uit te leggen, geloof me...
Werkt in twee richtingen, natuurlijk. Allochtonen lezen ook de onderzoeken waaruit blijkt dat ze moeilijker werk vinden (ook als ze een gelijkaardige opleiding genoten hebben) of niet binnen mogen in cafés of discotheken. Dan moeten de goede het ook maar met de slechte bekopen.

Trouwens, verwacht jij nu echt dat een of andere gematigde westerse moslim gaat praten met die gekken? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Moet hij een annonce zetten in de krant of zo? Heb ik ooit tegen jou gezegd, "Hé, waarom ben jij niet met Hans Van Temsche gaan praten om hem ervan te overtuigen dat zo'n daden idioot zijn"?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 13:45   #14
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dat is nu raar, ik ben zelf wit als melk en toch heb ik dat verwijt nog maar zelden gehoord. Wat wel klopt is dat VB'ers worden gestigmatiseerd als racisten. Veelal terecht. Ik begrijp niet waarom dat zo'n probleem is.



Werkt in twee richtingen, natuurlijk. Allochtonen lezen ook de onderzoeken waaruit blijkt dat ze moeilijker werk vinden (ook als ze een gelijkaardige opleiding genoten hebben) of niet binnen mogen in cafés of discotheken. Dan moeten de goede het ook maar met de slechte bekopen.

Trouwens, verwacht jij nu echt dat een of andere gematigde westerse moslim gaat praten met die gekken? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Moet hij een annonce zetten in de krant of zo? Heb ik ooit tegen jou gezegd, "Hé, waarom ben jij niet met Hans Van Temsche gaan praten om hem ervan te overtuigen dat zo'n daden idioot zijn"?
Nogmaals, het is moeilijke materie en zal nog zwaarder worden.
Allochtonen hebben, sorry voor de goeien die er ontegensprekelijk zijn, een slechte reputatie opgebouwd.
Dat is vrijwel onomkeerbaar.
Hoe dat komt ? Geen idee. Waarom krijgen Chinezen, Joden, Italianen en andere immigranten dezelfde verwijten niet ?
Ik BLIJF zeggen dat de gemiddelde Vlaming géén racist is. Anders zouden al die andere immigranten hier al lang op hun achterste poten gestaan hebben.
Waar denk je dat het schoentje wringt ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 14:15   #15
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Nogmaals, het is moeilijke materie en zal nog zwaarder worden.
Allochtonen hebben, sorry voor de goeien die er ontegensprekelijk zijn, een slechte reputatie opgebouwd.
Dat is vrijwel onomkeerbaar.
Hoe dat komt ? Geen idee. Waarom krijgen Chinezen, Joden, Italianen en andere immigranten dezelfde verwijten niet ?
Ik BLIJF zeggen dat de gemiddelde Vlaming géén racist is. Anders zouden al die andere immigranten hier al lang op hun achterste poten gestaan hebben.
Waar denk je dat het schoentje wringt ?
Italianen werden vroeger in de cité gedumpt in de veronderstelling dat ze wel zouden opkrassen als de mijnen leeg waren. Die integratie verliep helemaal niet zo vlekkeloos als jij dat voorstelt. De joden kregen van het Antwerpse stadsbestuur een enkeltje Auschwitz zodra daar de kans toe was. Chinezen waren - en zijn - er nauwelijks in ons land. Die leven trouwens, net zoals de (chassidistische) joden, quasi volledig gesegregeerd.

Je hebt het trouwens over "allochtonen" die een slechte reputatie hebben opgebouwd. Ik denk dat je in dat geval beter gewoon Turken en Marokkanen zegt, want ik vermoed dat je het daarover hebt.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 14:36   #16
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je hebt het trouwens over "allochtonen" die een slechte reputatie hebben opgebouwd. Ik denk dat je in dat geval beter gewoon Turken en Marokkanen zegt, want ik vermoed dat je het daarover hebt.
Ik vermoed dat het over alle allochtonen gaat.

Maar zou Hurri zich weleens hebben afgevraagd wat de reputatie van Vlamingen is bij allochtonen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 14:42   #17
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik vermoed dat het over alle allochtonen gaat.

Maar zou Hurri zich weleens hebben afgevraagd wat de reputatie van Vlamingen is bij allochtonen.
In dat geval heeft hij natuurlijk ongelijk. Kameroenezen, Koreanen en Brazilianen hebben immers uitstekende reputaties.

Je vraag over welke indruk Vlamingen nalaten is zeer pertinent, maar zal wellicht alleen beantwoord worden met een of andere vage metafoor over gasten en gastheren.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 15:01   #18
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dat is nu raar, ik ben zelf wit als melk en toch heb ik dat verwijt nog maar zelden gehoord. Wat wel klopt is dat VB'ers worden gestigmatiseerd als racisten. Veelal terecht. Ik begrijp niet waarom dat zo'n probleem is.



Werkt in twee richtingen, natuurlijk. Allochtonen lezen ook de onderzoeken waaruit blijkt dat ze moeilijker werk vinden (ook als ze een gelijkaardige opleiding genoten hebben) of niet binnen mogen in cafés of discotheken. Dan moeten de goede het ook maar met de slechte bekopen.

Trouwens, verwacht jij nu echt dat een of andere gematigde westerse moslim gaat praten met die gekken? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Moet hij een annonce zetten in de krant of zo? Heb ik ooit tegen jou gezegd, "Hé, waarom ben jij niet met Hans Van Temsche gaan praten om hem ervan te overtuigen dat zo'n daden idioot zijn"?
U vind dit waarschijnlijk ook een meerwaarde voor Vlaanderen??

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Deurne.dhtml


Het links gedrag !
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 15:10   #19
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
U vind dit waarschijnlijk ook een meerwaarde voor Vlaanderen??

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Deurne.dhtml


Het links gedrag !
Er zijn nogal wat mensen die ik geen verrijking voor Vlaanderen vind. Je kent dat wel, gespuis dat vrouwen hoeren noemt en zo.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2010, 15:59   #20
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
U vind zo'n beeldvorming goed, maar waarom is dat goed? Wat is de positieve bijdrage van zo'n stereotypering?

Als je de krant dagelijks leest, weet je dat dit geen stereotypering is.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be