Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2016, 11:52   #781
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
JOUW FORMULE ZIJN GEEN INTEGRALEN,IK had het over indrukwekkende integralen en toen ik quote deed kwam dat plaatje niet mee.
Wat een lachwekkend excuusje...
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2016, 18:33   #782
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
U zal nu zien dat een brainstorm niets anders is dan konstant veranderen van het scenario totdat iedereen akkoord is en er een consensus moet bereikt zijn.
FAIL
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2016, 20:40   #783
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik heb 3 draden die samen 19.000 hits hebben en geen 2, de derde draad is deze die feitelijk al de mensen van google doorzend.

http://rechtenforum.nl/forum/thread/...357307e27af417

Hier zijn nog eens 7323 hits op samen met de 2 andere heb je dan die 19.000 hits

das geen galois maar gewone rekenkunde
Het onderscheid tussen een echte Google-hit (dus van iemand die iets actief zoekt via Google), en het aantal maal dat een bericht gelezen werd door een forumdeelnemer (in uw geval om eens smakelijk te lachen met uw onzin) ontgaat u duidelijk volledig.
Het zij zo, oremus.


Laatst gewijzigd door Wapper : 11 november 2016 om 20:41.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2016, 22:11   #784
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
FAIL
FAIL is alleen als je het hebt toegepast en je wordt gepakt ,nooit in de preventieve brainstorm want dan pas je gewoon je scenario aan.

ik vergis mij altijd omdat ik zeer gedufd uit de hoek kom(uur 00;00 vereffenen van rechtswege,verkoop aan vennootschap in oprichting,zetelverplaatsing naar DR,alle aandelen in 1 hand ...etc etc) en daarom dienen advocaten en curators om aan te passen ,maar het oorspronkelijk scenario komt altijd van mij.(anders was ik niet betaald)
Ik ga ook altijd een brug te ver maar door de aanpassingen zitten we altijd juist.

Vennootschappen in oprichting werken dus als er geen witte kassa aan te pas komen ,dus voor sterfhuisconsulent cv in oprichting.(onder voorbehoud van het antwoord in Brussel)
Heb jouw opmerkingen letterlijk overgemaakt aan btw TEAM 3 met de vraag om het zekere voor het onzekere nog eens te nemen en het na te zien.
Van Brussel hebben we nog geen antwoord.

Voor deze sterfhuisconstructie opteren we dus voor de CVOA inplaats van de cv in oprichting ,juist om die witte kassa probleem .

Dus waar we nu nog mee bezig zijn is de pauliana tegen de omvorming ,enig idee hoe jij als curator dit zou doen ??

ps heb 80 pauliaanse vorderingen uitgevochten ,nooit 1 verloren, en elke pauliaanse vordering eindigt in Cassatie (zie diverse processen in TVR).Elke procedure duurt tussen de 8 en de 11 jaar !!
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2016, 22:14   #785
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Het onderscheid tussen een echte Google-hit (dus van iemand die iets actief zoekt via Google), en het aantal maal dat een bericht gelezen werd door een forumdeelnemer (in uw geval om eens smakelijk te lachen met uw onzin) ontgaat u duidelijk volledig.
Het zij zo, oremus.

Heb niet veel klanten nodig om geld te verdienen waar jij motmisselijk ziek van word
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 00:35   #786
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Heb niet veel klanten nodig om geld te verdienen waar jij motmisselijk ziek van word
Maar man toch... geconfronteerd worden met uw eigen voze onzin op het internet, het ligt moeilijk, ik weet het... Nogmaals : oremus!
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 01:24   #787
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
FAIL is alleen als je het hebt toegepast en je wordt gepakt ,.....bla....bla....bla.....
Dat is zowat uw definitie van de wet : toegelaten of niet toegelaten speelt geen enkele rol ; het is enkel sneu als je wordt gepakt. Nog even daar gelaten dat bij dergelijke houding uiteraard nihil wiskunde komt kijken zoals u hier nochtans wil doen geloven, is de vraag of u er werkelijk nooit bij stilgestaan hebt dat die levenshouding op zijn minst maatschappelijk uiterst verwerpelijk is ?

Voor de maatschappij en voor elk eerbaar mens horen sujetten met dergelijke instelling thuis in de gevangenis. En dan te bedenken dat u ons hier kennelijk zelfs jaloers denkt te kunnen maken met uw boevenmentaliteit !

Is er op het internet werkelijk niet één of ander forum waar criminelen elkaar kunnen overbluffen ? U zou zich daar veel meer thuis voelen dan hier bij de eerbare mensen, waar u uiteraard zelfs in het beste geval beschouwd wordt als een leugenaar, een onvermogende armoezaaier, en een niets betekenende clown.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 12 november 2016 om 01:26.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 01:34   #788
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Guh, je zo druk maken om iemand die blijkbaar van nul en generlei betekenis of waarde is.

Is dat wel goed voor de gezondheid, ik zou daar toch mee oppassen, kan enge en nare ziektes veroorzaken.

Chill, je leeft maar 1 X en die 1 X is al kort genoeg.


BTW; waar is die link van dat Nederlandse juridisch forum, heb daar eens op geklikt, maar vind 't niet meer. Ik vond dat daar heel erg intelligente mensen aanwezig waren.





Geen enkele reageerde op hetgeen onze leugenaar, onvermogende armoezaaier, en niets betekenende clown te vertellen had.

SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 02:15   #789
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Guh, je zo druk maken om iemand die blijkbaar van nul en generlei betekenis of waarde is.

Is dat wel goed voor de gezondheid, ik zou daar toch mee oppassen, kan enge en nare ziektes veroorzaken.

Chill, je leeft maar 1 X en die 1 X is al kort genoeg.


BTW; waar is die link van dat Nederlandse juridisch forum, heb daar eens op geklikt, maar vind 't niet meer. Ik vond dat daar heel erg intelligente mensen aanwezig waren.





Geen enkele reageerde op hetgeen onze leugenaar, onvermogende armoezaaier, en niets betekenende clown te vertellen had.

Als u het “zich druk maken” op mij bedoelt vergist u zich schromelijk, beste mevrouw of mijnheer. Wat ik doe zijn noch meer noch minder dan mijn Nederlandse taaloefeningetjes, en vermits dit forum bestaat, en de bijdragen van figuren als bedoelde sitting duck een makkelijke aanleiding voor een reactie zijn, maak ik daar dankbaar gebruik van. Dat is alles.

Dank evenwel voor uw bezorgdheid om mijn gezondheid. Zij is, net als uw ongetwijfeld als leuk bedoelde bemerking omtrent enge en nare ziektes, toepasselijker dan u kunt vermoeden, al heeft één en ander vanzelfsprekend totaal niets met dit forum of met welkdanige deelnemer eraan te maken.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 02:34   #790
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Als u het “zich druk maken” op mij bedoelt vergist u zich schromelijk, beste mevrouw of mijnheer. Wat ik doe zijn noch meer noch minder dan mijn Nederlandse taaloefeningetjes, en vermits dit forum bestaat, en de bijdragen van figuren als bedoelde sitting duck een makkelijke aanleiding voor een reactie zijn, maak ik daar dankbaar gebruik van. Dat is alles.

Dank evenwel voor uw bezorgdheid om mijn gezondheid. Zij is, net als uw ongetwijfeld als leuk bedoelde bemerking omtrent enge en nare ziektes, toepasselijker dan u kunt vermoeden, al heeft één en ander vanzelfsprekend totaal niets met dit forum of met welkdanige deelnemer eraan te maken.
Beste mevrouw of meneer, ik wens u spoedige beterschap toe.


Beschouw hetgeen ik eerder schreef als onbestaande, was echter niet enkel en alleen aan u gericht, maar meer algemeen.

Laatst gewijzigd door SDX : 12 november 2016 om 02:36.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 02:40   #791
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Beste mevrouw of meneer, ik wens u spoedige beterschap toe.


Beschouw hetgeen ik eerder schreef als onbestaande, was echter niet enkel en alleen aan u gericht, maar meer algemeen.
Andermaal dank, en wat mij betreft zand erover.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 03:10   #792
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

ik dacht dat we aan het brainstormen waren,wacht nog steeds op antwoord op de pauliaanse vordering tegen de omvorming van de nv in de cvba
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 08:32   #793
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik dacht dat we aan het brainstormen waren,wacht nog steeds op antwoord op de pauliaanse vordering tegen de omvorming van de nv in de cvba
Niemand hier gaat mee in uw verhaal, begrijp je dat nog steeds niet?
Na elk verzinsel dat hier werd weerlegd door echte juristen, heb je er gewoon een nieuw verzonnen.


Dat er ooit mensen hebben meegedaan aan uw zwendel, dat zal wel zo zijn.
Hun oorverdovende stilte is alles zeggend.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 10:39   #794
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Niemand hier gaat mee in uw verhaal, begrijp je dat nog steeds niet?
Na elk verzinsel dat hier werd weerlegd door echte juristen, heb je er gewoon een nieuw verzonnen.


Dat er ooit mensen hebben meegedaan aan uw zwendel, dat zal wel zo zijn.
Hun oorverdovende stilte is alles zeggend.
Stand van zaken brainstorm NV

1) omvorming van NV in CVBA zodat de volstortingsplicht wegvalt.(zie wiskunde techniek ga naar een ander wet)

2) [b]inbreng [b] van 4 handelszaken aan prijs geschat door derde met overdracht van de specifieke schulden eigen aan die 4 zaken in 1 of 4 vennootschappen CVOA met beperkte aansprakelijkheid voor de klant *en met de toekomstige aandelen voor de CVBA. en niet voor de vennoten van de oude NV want dan zou het een splitsing zijn en teveel regels en verplichtingen .

3) vereniging van alle aandelen in 1 hand en alzo de vereffening van rechtswege uitlokken (daarom de omvorming in CVBA) en geen 181 van toepassing !

4) aanduiding van advocaat van klant als vereffenaar (die wordt zeker gehomologeerd)

5) verkoop van de aandelen van de vennootschap(en) CVOA aan de vorige eigenaars van de NV met de gespreide betaling.

6) afhandeling van de deficitaire vereffening door vereffenaar.
7) gebeurlijke faling (moet niet)

* ik wacht op antwoord BTW Brussel en Antwerpen (zal het hier publiceren),indien bevestiging dat alles later kan geregulariseerd worden in het eerste kwartaal zoals Antwerpen had geantwoord dan wordt het een cvoa in oprichting ,maar ik denk dat dit voor de witte kassa een probleem zal zijn ,dus zeer waarschijnlijk CVOA met later beperkte aansprakelijkheid voor de klant ,opgelet geen CVBA.

Het in het rood aangeduide gedeelte van de omvorming is de zwakke schakel in de constructie omdat die kan worden aangevallen door een pauliana,dit zijn we nu grondig aan het nazien en ik kom er later op terug met de stand van zaken.

We eten vanavond met Paul en Wendy in de Torre want zij vertrekken morgen terug naar Belgie.Tegenbrief omgezet in oneigenlijke lijfrente .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  gebroken-ketting-30760800.jpg‎
Bekeken: 64
Grootte:  76,2 KB
ID: 104703  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 12 november 2016 om 10:42.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 11:06   #795
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Guh,
BTW; waar is die link van dat Nederlandse juridisch forum, heb daar eens op geklikt, maar vind 't niet meer. Ik vond dat daar heel erg intelligente mensen aanwezig waren.


Geen enkele reageerde op hetgeen onze leugenaar, onvermogende armoezaaier, en niets betekenende clown te vertellen had.

Op het Nederlands juristen forum wordt rigoureus deze regel toegepast.

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=40

Gezwam,gespam of gelul wordt verwijdert en heeft zelfs sancties ,enkel het aantonen van een fout in mijn wiskunde wordt daar getolereerd ZOALS HET AANVANKELIJK OOK OP DEZE DRAAD WAS

Op het Nederlands juristenforum wordt deze regel perfect toegepast zoals vergif het al heeft mogen ondervinden.

Geen reactie is geen fout in de wiskunde ontdekt .


PONTIFEX :

Hou het zakelijk en wetenschappelijk voor zover mogelijk en als dat niet lukt schrijf hier dan niets.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 11:14   #796
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
IK HAD HET NIET OVER JE GEZWAM IK HAD HET OVER DE INTEGRALEN OP ONDERSTAAND PLAATJE!



Doe eens een poging om uit te leggen wat een integraal over de tijd te maken heeft met uw betoog. Dit slaat als een tang op een varken...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 11:18   #797
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Voor patrice

Het is mijn Ca van art BW 1326 en de bijbehorende Ra(spec) die het mogelijk maakt om de oorspronkelijke eigenaars vennoot te maken in de 4 cvoa 's zonder persoonlijke aansprakelijkheid .
Alhoewel dat niet kan volgens de wet want er mogen geen diverse aandelen worden gecreerd in een CVOA !

Hoe doe ik da nu weer.
DA KAN NIE ! zeker

wel t'is Just
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 13:24   #798
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Voor zij die nog steeds denken dat mijn sterfhuisconstructies gesjoemel is :

Bartel & Lammens 1983
J.C. Bartel & C. Lammens R.A., ‘De sterfhuisconstructie als een vorm van flexibele ondernemingsstructuur’, Maatschappijbelangen 1983, p. 363-367.

Van der Bie 2009
M.M. van der Bie, De techniek van herstructurering via een sterfhuis en een ziekenhuis, Corporate CMS, 2009.

Van der Burg 1993
J.G.J. van der Burg, ‘Ziekenbed in plaats van sterfhuis?’, De Accountant 1993, p. 740- 744.

Van Dijck 2008
G. Van Dijck, Pauliana (Monografieën BW B4), Deventer: Kluwer 2008.

Dorresteijn 1985
A.F.M. Dorresteijn, Bedrijfssluiting. Van faillissement van de eenmanszaak tot Ogemsterfhuis, Zwolle:. Tjeenk Willink 1985.

Van Eeghen 1996
L.J. van Eeghen, Verkenning van belangen bij doorstart na faillissement, TVVS 1996, 57.

Van der Grinten 1987
W.C.L. van der Grinten, ‘Regresproblematiek in het bijzonder bij sterfhuisconstructies’, in: J. Lievens e.a., Financiële kruisverbanden en andere aspecten van concernfinanciering, Deventer: Kluwer 1987, p. 63-69.

Honée 1984
H.J.M.N. Honée, ‘De sterfhuisconstructie en de positie van aandeelhouders van de holdingvennootschap’, De Naamloze Vennootschap 1984, p. 16-19.

Janssen 1992
Y. Janssen, ‘De nazaten van Ogem’, Management team 1992, p. 59-67.

Nagelkerke & Prins 1983
J.J. Nagelkerke & B.M. Prins, ‘De sterfhuisconstructie en de ontvlechtingsproblematiek’ ,in: R.J. de Folter e.a. (red.), Overdracht van een onderneming. Art. 1639aa e.v. en de sterfhuisconstructie, Deventer: Kluwer 1983, p. 177-195.

Oosthout 1998
H.B. Oosthout, De doorstart van een insolvente onderneming. Niks of Phoenix, Deventer: Kluwer 1998.

Ophof 1983
H.P.J Ophof, ‘De sterfhuisconstructie en praktische problemen bij holdingmaatschappijen’, in: R.J. de Folter e.a. (red.), Overdracht van een onderneming. Art. 1639aa e.v. en de sterfhuisconstructie, Deventer: Kluwer 1983, p. 163 175.

Ophof 1997
H.P.J. Ophof, Enige algemene beschouwingen over `doorstart', TVVS 1997, 106.

Van Schilfgaarde 1987
P. van Schilfgaarde, ‘Aantasting van concernfinanciering door de actio pauliana en de actie uit onrechtmatige daad’, in: J. Lievens e.a., Financiële kruisverbanden en andere aspecten van concernfinanciering, Deventer: Kluwer 1987, p. 81-90.

Slagter 1982
W.J. Slagter, ‘Ogem’, Maandblad voor Ondernemingsrecht 1982, p. 132.
Slagter 1983

W.J. Slagter, ‘De sterfhuis-constructie’, Maandblad voor Ondernemingsrecht 1983, p. 25-31.

Slagter 1992
W.J. Slagter, ‘De grote recente deconfitures: de ziekenhuisconstructie’, Maandblad voor Ondernemingsrecht 1992, p. 219-223.

De Soeten 1983
G.H. de Soeten, ‘Sterfhuisconstructie. Doet sterven leven? (De sterfhuisconstructie)’, Ars Aequi 1983, p. 540-545.

B. Vermue 2011
B. Vermue ‘Wetenschap en de pauliana na HR ABN/AMRO/van Dooren q.q. III’, Tvl 2011/9.

Wessels 2010
B. Wessels, Insolventierecht III, Gevolgen van faillietverklaring (2), Deventer: Kluwer 2010.

Weijs 2010
R.J. de Weijs, Faillissementspauliana, Insolvenzanfechtung & Transaction Avoidance in Insolvencies, Kluwer 2010.

Woelders & Woelders
Th.J. Woelders & A.J. Woelders, Sterfhuisconstructies, Deventer: Kluwer 1986.

dit zit in mijn dbase rechtsleer voor het samenstellen van de R(spec)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 13:50   #799
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht


Doe eens een poging om uit te leggen wat een integraal over de tijd te maken heeft met uw betoog. Dit slaat als een tang op een varken...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2016, 14:31   #800
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Niets iemand van het forum had me dit gezonden en ik heb toen geantwoord dat ik niets begreep van integralen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be