Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 februari 2020, 06:52   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard Vluchtelingen krijgen geen kindergeld meer tijdens asielprocedure

Vluchtelingen krijgen geen kindergeld meer tijdens asielprocedure.

Wie asiel aanvraagt, heeft al recht op bed-bad-brood, de retroactieve kinderbijslag was dus dubbelop.

Het Vlaamse regeerakkoord omvatte al een afschaffing van het Groeipakket voor asielzoekers tijdens hun asielprocedure.

Hopelijk wil dit niet zeggen dat men met de snelheid van het licht van alle asielzoekers die in ellenlange rijen staan aan te schuiven er ineens erkende asielzoekers wil maken.

p.s.

Ik vond deze draad binnenland waardig maar ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2020 om 06:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2020, 07:39   #2
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Tergend langzaam worden ze wakker en schaffen ze schandalige toestanden zoals dat retroactief ontvangen van hopen kindergeld af. Veel te laat natuurlijk want het heeft enorm lang geduurd en clowns zoals Beke en zijn flutpartij hebben dit zelf ingevoerd en gefaciliteerd.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2020, 18:18   #3
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Tergend langzaam worden ze wakker en schaffen ze schandalige toestanden zoals dat retroactief ontvangen van hopen kindergeld af. Veel te laat natuurlijk want het heeft enorm lang geduurd en clowns zoals Beke en zijn flutpartij hebben dit zelf ingevoerd en gefaciliteerd.
Hopelijk steunen de clowns van de regering nu de Grieken in hun gevecht met de duizenden "vluchtelingen" die er nu via Turkije proberen binnen te geraken.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2020, 12:58   #4
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Hopelijk steunen de clowns van de regering nu de Grieken in hun gevecht met de duizenden "vluchtelingen" die er nu via Turkije proberen binnen te geraken.

Gisterenmiddag verklaarde de Turkse minister Soylu dat er meer dan 76.000 mensen op weg waren naar de grens of er reeds waren (+/- 3.000).
Frontex "volgt de situatie op de voet".
Schandalig !!!

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2020, 10:39   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Hopelijk steunen de clowns van de regering nu de Grieken in hun gevecht met de duizenden "vluchtelingen" die er nu via Turkije proberen binnen te geraken.

Ik denk dat die clowns de Grieken nog liever aan hun lot overlaten.

Van een ware schande gesproken dan.

Normaal was de EU toch 1 blok geworden?

Als de EUropese landen niet aan hetzelfde zeel trekken dan zie ik dat er véél landen die nu lid zijn van de EU er terug uitgaan want dan rijst de gedachte: waar staat die EU eigenlijk voor buiten postjesverdeling en kassa/kassa voor diegenen die de regeltjes maken?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2020 om 10:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be