Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 21 december 2011, 12:07   #1
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard N-VA hypocrieten gaan zich onthouden bij stemming pensioenen

http://tinyurl.com/cphvhw2

Citaat:
De N-VA zal niet voor maar ook niet tegen de pensioenhervormingen stemmen die de regering deze week voorlegt aan Kamer en Senaat. Dat heeft de N-VA-fractievoorzitter in de Kamer, Jan Jambon, gezegd.
Verder nog:

Citaat:
'We moeten de pensioenleeftijd optrekken tot 65 jaar. Nu gaan we in de loop van vele jaren van 60 naar 62. Daar zijn we in principe niet tegen, maar het is nog onvoldoende,' zei Jambon in De Ochtend op Radio 1.
en:

Citaat:
Over de protesten is Jambon niet te spreken.
__________________________________________________ ______________

Jan Hesp, Bart Bickyburger en Sigfried Braakbal lossen de verwachtingen alvast stevig in: de N-VA is weldegelijk een vergaarbakje van opportunisten, arrivisten, huichelaars, komedianten en niet-nader gespecifieerde losers zonder ruggengraat.

Een grote surprise mag dat voor de alerte Vlaming alvast niet wezen, want de N-VA heeft in het verleden herhaaldelijk warm en koud geblazen over diverse thema's o.m. over asiel en migratie, verregaande autonomie, de rol van het koningshuis, de PS-staatsgreep, HET REGEERAKKOORD, e.v.a.

Ik blijf erbij dat de N-VA slechts een fabricatie is die de Vlamingen mee moet helpen een oor aan te naaien, een Trojaanse paardenvijg verpakt in zwart-geel cadeaupapier met een kaartje erbij waarop staat:

"Veel beloven en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven. Borrelnoten, vette vis, als het dan geen Kerstmis is!"

Mede door hun krapuleuze streken (of de gepatenteerde lafheid, ge moogt kiezen) hangt Vlaanderen met de vingers aan de rand van een klif, waar la douce Wallonie al 30 jaar geleden geblinddoekt afsprong.

Het is schromelijk te laat om het tij te keren. Vlaanderen is gepluimd, zit geblokkeerd in een franfone minderheidsdictatuur en is de facto terug een satellietstaat van Frankrijk. We kunnen ons dan misschien zoals bij de joodse diaspora over de vier windstreken laten verjagen.

De N-VA is dus vanalles, maar die-hard Vlaams en volks echt niet.
Vigilante VL is offline  
Oud 21 december 2011, 12:17   #2
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Crybaby
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 21 december 2011, 12:18   #3
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Pak nog een pilletje.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 21 december 2011, 12:21   #4
Vigilante VL
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 april 2010
Locatie: 50°52′42″N, 4°21′19″E
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Pak nog een pilletje.
The blue or the red one?

Vigilante VL is offline  
Oud 21 december 2011, 12:24   #5
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht

Citaat:
De N-VA zal niet voor maar ook niet tegen de pensioenhervormingen stemmen die de regering deze week voorlegt aan Kamer en Senaat. Dat heeft de N-VA-fractievoorzitter in de Kamer, Jan Jambon, gezegd.

Jan Jambon is iemand die spreekt met dubbele tong. 'Gespleten Jan' zegt de hele tijd:"luister toch naar mijn woorden, maar kijk vooral niet naar mijn daden."

Gespleten Jan is dan ook een symbool bij uitstek van zijn partij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 december 2011 om 12:30.
Het Oosten is offline  
Oud 21 december 2011, 12:27   #6
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
http://tinyurl.com/cphvhw2



Verder nog:



en:



__________________________________________________ ______________

Jan Hesp, Bart Bickyburger en Sigfried Braakbal lossen de verwachtingen alvast stevig in: de N-VA is weldegelijk een vergaarbakje van opportunisten, arrivisten, huichelaars, komedianten en niet-nader gespecifieerde losers zonder ruggengraat.

Een grote surprise mag dat voor de alerte Vlaming alvast niet wezen, want de N-VA heeft in het verleden herhaaldelijk warm en koud geblazen over diverse thema's o.m. over asiel en migratie, verregaande autonomie, de rol van het koningshuis, de PS-staatsgreep, HET REGEERAKKOORD, e.v.a.

Ik blijf erbij dat de N-VA slechts een fabricatie is die de Vlamingen mee moet helpen een oor aan te naaien, een Trojaanse paardenvijg verpakt in zwart-geel cadeaupapier met een kaartje erbij waarop staat:

"Veel beloven en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven. Borrelnoten, vette vis, als het dan geen Kerstmis is!"

Mede door hun krapuleuze streken (of de gepatenteerde lafheid, ge moogt kiezen) hangt Vlaanderen met de vingers aan de rand van een klif, waar la douce Wallonie al 30 jaar geleden geblinddoekt afsprong.

Het is schromelijk te laat om het tij te keren. Vlaanderen is gepluimd, zit geblokkeerd in een franfone minderheidsdictatuur en is de facto terug een satellietstaat van Frankrijk. We kunnen ons dan misschien zoals bij de joodse diaspora over de vier windstreken laten verjagen.

De N-VA is dus vanalles, maar die-hard Vlaams en volks echt niet.
Eigenlijk kan dat ook niet anders: die partij is zo explosief gegroeid dat ze vooral veel mandatarissen nodig hadden en daar lijdt de kwaliteit natuurlijk onders... Kwantiteit over kwaliteit. Nu ja, dat is een zegen voor degenen zoals ik die niet echt tuk zijn op de NVA... Nog meer Muytersen en Van Aelsten, please!
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 21 december 2011, 12:31   #7
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Jan Jambon is iemand die spreekt met dubbele tong. 'Gespleten Jan' zegt de hele tijd:"luister toch naar mijn woorden, maar kijk vooral niet naar mijn daden."

Gespleten Jan is dan ook een symbool bij uitstek van zijn partij.
Vooruit, nog maar eens een 'grappige' bijnaam...
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 december 2011, 12:33   #8
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Eigenlijk kan dat ook niet anders: die partij is zo explosief gegroeid dat ze vooral veel mandatarissen nodig hadden en daar lijdt de kwaliteit natuurlijk onders... Kwantiteit over kwaliteit. Nu ja, dat is een zegen voor degenen zoals ik die niet echt tuk zijn op de NVA... Nog meer Muytersen en Van Aelsten, please!
Van Aelst is geen politicus, genius.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 december 2011, 12:34   #9
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Wow, dus NVA vindt de nieuwe pensioenregeling eens tap in de goede richting, alleen niet ver genoeg. Daarom zijn ze niet voor, maar gaan ze de kleine stap in de goede richting niet tegenhouden door zich te onthouden?

Sjiek van de NVA. Kudos.
__________________
Travis66 is offline  
Oud 21 december 2011, 12:34   #10
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Van Aelst is geen politicus, genius.
Sorry hoor, oh wijze, maar het is wel een luide bek van de NVA, goed genoeg.
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 21 december 2011, 12:38   #11
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Door zich te onthouden verplichten ze wel al de andere om kleur te bekennen.... Nice
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 21 december 2011, 12:50   #12
Nyquist
Minister-President
 
Nyquist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 4.437
Standaard

Ik weet dat N-VA-haat ondertussen geen rede(n) meer vereist of ook maar verdraagt, maar wat zou er precies hypocriet zijn aan niet vóór stemmen voor een wetsvoorstel dat je niet goed vindt?
Nyquist is offline  
Oud 21 december 2011, 12:51   #13
leuri
Provinciaal Statenlid
 
leuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Locatie: Roeselare
Berichten: 605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Jan Jambon is iemand die spreekt met dubbele tong. 'Gespleten Jan' zegt de hele tijd:"luister toch naar mijn woorden, maar kijk vooral niet naar mijn daden."

Gespleten Jan is dan ook een symbool bij uitstek van zijn partij.
Moet de N-va dan voor stemmen of tegen stemmen voor U?

Volgens mij maken ze de juiste keuze, ze moeten niet tegen stemmen omdat het hervormingen zijn in de juiste richting, maar ze moeten ook niet voor stemmen omdat het niet nodig is om aan de stemmen te geraken en omdat de hervormingen inderdaad niet ver genoeg gaan.
leuri is offline  
Oud 21 december 2011, 12:54   #14
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Jan Jambon is iemand die spreekt met dubbele tong. 'Gespleten Jan' zegt de hele tijd:"luister toch naar mijn woorden, maar kijk vooral niet naar mijn daden."

Gespleten Jan is dan ook een symbool bij uitstek van zijn partij.
Ik dacht dat N-VA geen daden had ?
Mijns inziens zeggen ze nu niets anders dan gewoonlijk.
stuyckp is offline  
Oud 21 december 2011, 12:56   #15
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Sorry hoor, oh wijze, maar het is wel een luide bek van de NVA, goed genoeg.
Toch niet, hij heeft geen enkel mandaat.
stuyckp is offline  
Oud 21 december 2011, 12:58   #16
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik dacht dat N-VA geen daden had ?
Mijns inziens zeggen ze nu niets anders dan gewoonlijk.

Ze doen wat ze altijd doen, aan de kant gaan staan...
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 21 december 2011, 13:01   #17
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
http://tinyurl.com/cphvhw2



Verder nog:



en:



__________________________________________________ ______________

Jan Hesp, Bart Bickyburger en Sigfried Braakbal lossen de verwachtingen alvast stevig in: de N-VA is weldegelijk een vergaarbakje van opportunisten, arrivisten, huichelaars, komedianten en niet-nader gespecifieerde losers zonder ruggengraat.

Een grote surprise mag dat voor de alerte Vlaming alvast niet wezen, want de N-VA heeft in het verleden herhaaldelijk warm en koud geblazen over diverse thema's o.m. over asiel en migratie, verregaande autonomie, de rol van het koningshuis, de PS-staatsgreep, HET REGEERAKKOORD, e.v.a.

Ik blijf erbij dat de N-VA slechts een fabricatie is die de Vlamingen mee moet helpen een oor aan te naaien, een Trojaanse paardenvijg verpakt in zwart-geel cadeaupapier met een kaartje erbij waarop staat:

"Veel beloven en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven. Borrelnoten, vette vis, als het dan geen Kerstmis is!"

Mede door hun krapuleuze streken (of de gepatenteerde lafheid, ge moogt kiezen) hangt Vlaanderen met de vingers aan de rand van een klif, waar la douce Wallonie al 30 jaar geleden geblinddoekt afsprong.

Het is schromelijk te laat om het tij te keren. Vlaanderen is gepluimd, zit geblokkeerd in een franfone minderheidsdictatuur en is de facto terug een satellietstaat van Frankrijk. We kunnen ons dan misschien zoals bij de joodse diaspora over de vier windstreken laten verjagen.

De N-VA is dus vanalles, maar die-hard Vlaams en volks echt niet.
Fout, ze gaan tegenstemmen!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...d-genoeg.dhtml

Laatst gewijzigd door matthias999 : 21 december 2011 om 13:02.
matthias999 is offline  
Oud 21 december 2011, 13:15   #18
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Sorry hoor, oh wijze, maar het is wel een luide bek van de NVA, goed genoeg.
Als ik een VLD-lidkaart koop en oproep tot uitroeiing van de Joden, ben ik dan ook een 'luide bek van de VLD'?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 21 december 2011, 13:16   #19
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Fout, ze gaan niet tegenstemmen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 21 december 2011, 13:23   #20
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Fout, ze gaan niet tegenstemmen.
Sorry, verkeerd gelezen.

Laatst gewijzigd door matthias999 : 21 december 2011 om 13:23.
matthias999 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be