Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 maart 2021, 18:46   #21
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Perfect inwisselbaar met het Vlaams Blok, of met FN, Vox, Gouden Dageraad enz enz.

"neenee, wij zijn geen racisten en wij zijn geen neonazi's "
Een beetje zoals moslims,neenee wij niet extreem,is gewoon geloof.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 18:48   #22
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Al die aanslagen die ze ook plegen hee.En dan zwijg ik nog over het in brand steken politiekantoren en vrouwelijke agenten betonblokken op hun kop smijten.
NSU-moorden: de groep die zichzelf Nazionalsozialistische Untergrund (NSU) noemde pleegde tussen 2000 en 2007 tien moorden: op acht personen van Turkse afkomst, een Griek en een Duitse politieagente. Alle moorden werden gepleegd met een pistool van het type CZ 83. De meeste slachtoffers waren ondernemers en werden tijdens hun werk geëxecuteerd.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 18:53   #23
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
NSU-moorden: de groep die zichzelf Nazionalsozialistische Untergrund (NSU) noemde pleegde tussen 2000 en 2007 tien moorden: op acht personen van Turkse afkomst, een Griek en een Duitse politieagente. Alle moorden werden gepleegd met een pistool van het type CZ 83. De meeste slachtoffers waren ondernemers en werden tijdens hun werk geëxecuteerd.
Ok 3 man,en je moet al 14 jaar terug gaan.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 19:10   #24
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Ok 3 man,en je moet al 14 jaar terug gaan.
Er is meer. Wie zoekt die vindt. En wie nog meer zoekt, zal nog meer vinden. Die tijd ga ik er echter niet in steken.

Na aanslag in Hanau: Duitsland worstelt met stijgend aantal extreemrechtse terreuraanslagen

Oktober 2019: rechtse extremist probeert synagoge binnen te dringen in de oostelijke stad Halle; dat lukt niet en hij schiet daarna op een kebabzaak in de buurt: balans 2 doden

Juni 2019: Walter Lübcke, CDU-politicus en partijgenoot van bondskanselier Angela Merkel, wordt in zijn woning nabij Kassel vermoord door een neonazi

September 2016: twee bommen ontploffen nabij een moskee en een congrescentrum in Dresden, maar zonder slachtoffers; de extreemrechtse dader wordt later veroordeeld tot 10 jaar cel

Juli 2016: 9 mensen worden doodgeschoten in München door Duitser van Iraanse afkomst die een fascinatie had voor de Noorse terrorist Anders Breivik; de dader pleegt daarna zelfmoord
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 19:45   #25
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
de dader pleegt daarna zelfmoord
Dat een (eventuele) dader (links , centrum , rechts) zelfmoord pleegt ,
of neergeknald wordt , prima zelfs , scheelt een hoop geld !!
Liefst vooraleer die anderen kan vermoorden !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:12   #26
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Dat een (eventuele) dader (links , centrum , rechts) zelfmoord pleegt ,
of neergeknald wordt , prima zelfs , scheelt een hoop geld !!
Liefst vooraleer die anderen kan vermoorden !!
Dat is een andere en wat mij betreft een korte discussie. Hier gaat het over extreemrechts terrorisme, meer bepaald in Duitsland.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:23   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat is een andere en wat mij betreft een korte discussie. Hier gaat het over extreemrechts terrorisme, meer bepaald in Duitsland.
peanuts in vergelijking met het wereldwijd islamitisch terrorisme.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:27   #28
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat is een andere en wat mij betreft een korte discussie. Hier gaat het over extreemrechts terrorisme, meer bepaald in Duitsland.
ochottekes toch, die arme moslimmekes worden ne keer aangevallen, er staat jullie nog meer te wachten want het loopt de spuigaten uit met jullie soort.
Er valt gewoonweg niet met moslims samen te leven. nu niet vroeger niet nooit niet.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 4 maart 2021 om 20:30.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:41   #29
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
peanuts in vergelijking met het wereldwijd islamitisch terrorisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
ochottekes toch, die arme moslimmekes worden ne keer aangevallen, er staat jullie nog meer te wachten want het loopt de spuigaten uit met jullie soort.
Er valt gewoonweg niet met moslims samen te leven. nu niet vroeger niet nooit niet.
Het is geen wedstrijd om het verst pissen. Of het van extreemrechts of van moslims komt, zeik is zeik.

Maar begrijp ik het goed? Jullie keuren extreemrechts terrorisme goed?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:45   #30
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het is geen wedstrijd om het verst pissen. Of het van extreemrechts of van moslims komt, zeik is zeik.

Maar begrijp ik het goed? Jullie keuren extreemrechts terrorisme goed?
Nee, dat zeggen ze niet, alleen dat het een marginaal fenomeen is. Zeker in vergelijking met islamterrorisme.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:50   #31
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dat is een andere en wat mij betreft een korte discussie. Hier gaat het over extreemrechts terrorisme, meer bepaald in Duitsland.
Mij maakt politieke inslag geen moer uit , ik keur terrorisme sowieso af !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:54   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het is geen wedstrijd om het verst pissen. Of het van extreemrechts of van moslims komt, zeik is zeik.

Maar begrijp ik het goed? Jullie keuren extreemrechts terrorisme goed?
Neen, ge begrijpt het niet goed.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 20:55   #33
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Neen, ge begrijpt het niet goed.
Nee, maar ik heb het al uitgelegd. Als iemand moeite heeft om iets te begrijpen sta ik altijd klaar om te helpen.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 21:42   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Nee, maar ik heb het al uitgelegd. Als iemand moeite heeft om iets te begrijpen sta ik altijd klaar om te helpen.
Ik denk dat hij het verschil niet ziet tussen een lokaal marginaal fenomeen en een mondiaal fenomeen
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 08:14   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

nu gaat men de autochtone tieners hier ook viseren omdat ze tegen islamieten zijn:

https://www.hln.be/dossier-exclusief...weld~a06cbc01/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 08:30   #36
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.073
Standaard

De draad gaat specifiek over extreemrechts in Duitsland. Maar onze nobele Wagneriaanse krijgers minimaliseren het extreemrechts terrorisme in Duitsland door het te plaatsen langs het wereldwijde islamitisch terrorisme. Correcter zou zijn het te plaatsen langs het islamitisch terrorisme in Duitsland. Maar dat past niet in hun vertekend wereldbeeld.

Het extreemrechts terrorisme is nl. jammer genoeg ook een wereldwijd probleem.

'De lijst met extreemrechtse terreuraanslagen wordt lang, heel lang. De massamoordenaar die nog geen half jaar geleden in een moskee in Christchurch 51 mensen doodschoot, leverde ondertussen al twee copycats op. Amper anderhalve maand na die aanslag in Nieuw-Zeeland viel een 19-jarige man een synagoge binnen in Poway, California. Hij vermoordde één vrouw en verwondde drie anderen. Ook hij zette een manifest op het extremistische forum 8chan en verwees expliciet naar de aanslag in Christchurch. Zaterdag vermoordde een racist 20 mensen in een Walmart in El Paso. Opnieuw hetzelfde scenario: een manifest met waanzinnige racistische samenzweringstheorieën op 8chan en een verwijzing naar Christchurch.' Bron: De Wereld Morgen


Geen slecht woord komt over de lippen van sommige forummers over deze extreemrechtse terroristen die vele moorden op hun naam hebben staan. Zijn ze van het soort dat een Brenton Tarrant zou verbergen als hij voor hun deur staat en om hulp vraagt nadat hij 51 mensen in een moskee heeft vermoord? Waar is de passionele afkeer waarmee ze tegen islamitische terroristen fulmineren en die volledig ontbreekt bij extreemrechts terrorisme?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 08:55   #37
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De draad gaat specifiek over extreemrechts in Duitsland. Maar onze nobele Wagneriaanse krijgers minimaliseren het extreemrechts terrorisme in Duitsland door het te plaatsen langs het wereldwijde islamitisch terrorisme. Correcter zou zijn het te plaatsen langs het islamitisch terrorisme in Duitsland. Maar dat past niet in hun vertekend wereldbeeld.

Het extreemrechts terrorisme is nl. jammer genoeg ook een wereldwijd probleem.

'De lijst met extreemrechtse terreuraanslagen wordt lang, heel lang. De massamoordenaar die nog geen half jaar geleden in een moskee in Christchurch 51 mensen doodschoot, leverde ondertussen al twee copycats op. Amper anderhalve maand na die aanslag in Nieuw-Zeeland viel een 19-jarige man een synagoge binnen in Poway, California. Hij vermoordde één vrouw en verwondde drie anderen. Ook hij zette een manifest op het extremistische forum 8chan en verwees expliciet naar de aanslag in Christchurch. Zaterdag vermoordde een racist 20 mensen in een Walmart in El Paso. Opnieuw hetzelfde scenario: een manifest met waanzinnige racistische samenzweringstheorieën op 8chan en een verwijzing naar Christchurch.' Bron: De Wereld Morgen


Geen slecht woord komt over de lippen van sommige forummers over deze extreemrechtse terroristen die vele moorden op hun naam hebben staan. Zijn ze van het soort dat een Brenton Tarrant zou verbergen als hij voor hun deur staat en om hulp vraagt nadat hij 51 mensen in een moskee heeft vermoord? Waar is de passionele afkeer waarmee ze tegen islamitische terroristen fulmineren en die volledig ontbreekt bij extreemrechts terrorisme?
Extreemrechtse terroristen zijn er van ons tegen jullie, islamitische terroristen zijn er van jullie tegen ons.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 18:10   #38
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
nu gaat men de autochtone tieners hier ook viseren omdat ze tegen islamieten zijn:

https://www.hln.be/dossier-exclusief...weld~a06cbc01/
Erg hé, en da blijft maar in hln bovenaan staan, terwijl de terrorist van Zweden die 12 mensen neer steekt naar de onderste regionen verhuist en dan nog in het kleinste vakje.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 20:14   #39
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Hier, de Sultan spuwt wat agitprop naar het Westen:

Erdogan: Moslims in Europa behandeld zoals Joden voor de oorlog

"Moslims in Europa worden volgens de Turkse president Erdogan behandeld zoals Joden voor de Tweede Wereldoorlog."

https://www.parool.nl/wereld/erdogan....google.com%2F

Haha, ik vermoed dat moslims het - op alle vlakken - nergens anders zo goed hebben als in Europa en al zeker een pak beter dan in Turkije zelf.
Trouwens, iemand wiens geloof onderscheid maakt tussen moslims en niet-moslims en wiens grootouders in het verleden genocides pleegden op niet-moslimse bevolkingsgroepen en dat zelfs niet wil toegeven, moet z'n bakkes houden wegens hypocrisie en leugens spuien.

Mocht ik Turk zijn was ik beschaamd in zijn plaats.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2021, 20:32   #40
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hier, de Sultan spuwt wat agitprop naar het Westen:

Erdogan: Moslims in Europa behandeld zoals Joden voor de oorlog

"Moslims in Europa worden volgens de Turkse president Erdogan behandeld zoals Joden voor de Tweede Wereldoorlog."

https://www.parool.nl/wereld/erdogan....google.com%2F

Haha, ik vermoed dat moslims het - op alle vlakken - nergens anders zo goed hebben als in Europa en al zeker een pak beter dan in Turkije zelf.
Trouwens, iemand wiens geloof onderscheid maakt tussen moslims en niet-moslims en wiens grootouders in het verleden genocides pleegden op niet-moslimse bevolkingsgroepen en dat zelfs niet wil toegeven, moet z'n bakkes houden wegens hypocrisie en leugens spuien.

Mocht ik Turk zijn was ik beschaamd in zijn plaats.
Wie neemt er Erdogan nog au sérieux. Zijn uithalen naar het Westen dienen enkel om het binnenlands economisch falen van zijn regering te verdoezelen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be