Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juli 2019, 12:07   #161
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
ONDER ELKAAR! Met het personeel in winkels of op een gemeentelijke dienst, is NIET onder elkaar : in dit geval moeten ze zich natuurlijk aanpassen.
En je denkt dat ze dat doen? Kom eens luisteren.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 12:47   #162
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.842
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En je denkt dat ze dat doen? Kom eens luisteren.
De makkelijke weg eerst proberen is menselijk.
Als ik in Spanje een probleem heb met de stad zou ik het ook leuk vinden mocht Belle Perez daar werken

Echter als er aan die makkelijke weg niet wordt toegegeven van Vlaamse kant zullen ze dat wel doen. Heel die problematiek is enkel en alleen een Vlaams probleem.
Ik weet dat iedere Franstalige die in Leipzig door de wegenpolitie aan de kant wordt gezet zijn beste drie woorden Duits heel hard zal nodig hebben.

Dat zal daar buigen of barsten zijn evenals voor een Vlaming die naar het gemeentehuis van Lasne gaat. Uiteraard mag ook U daar hardnekkig Nederlands blijven praten maar of het U veel gaat vooruithelpen betwijfel ik

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juli 2019 om 12:50.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 12:56   #163
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De makkelijke weg eerst proberen is menselijk.
Als ik in Spanje een probleem heb met de stad zou ik het ook leuk vinden mocht Belle Perez daar werken

Echter als er aan die makkelijke weg niet wordt toegegeven van Vlaamse kant zullen ze dat wel doen. Heel die problematiek is enkel en alleen een Vlaams probleem.
Ik weet dat iedere Franstalige die in Leipzig door de wegenpolitie aan de kant wordt gezet zijn beste drie woorden Duits heel hard zal nodig hebben.

Dat zal daar buigen of barsten zijn evenals voor een Vlaming die naar het gemeentehuis van Lasne gaat. Uiteraard mag ook U daar hardnekkig Nederlands blijven praten maar of het U veel gaat vooruithelpen betwijfel ik
Van u als Brusselaar verschiet ik daar niet van. Ik zou in Spanje mijn best doen in het Spaans.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be