Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2012, 16:08   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
And sorry to tell you...
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=EE3PAS8R
‘Wie zichzelf als heteroseksueel ziet, maar in onze psychologische tests een duidelijke aantrekking voor mensen van de eigen sekse toonde, voelt zich bedreigd door homo's en lesbiennes,' concludeert Ryan, ‘omdat die hen confronteren met gevoelens waar ze zelf mee worstelen.'
Ik zie die testen niet, waarom staan die er niet bij?

Ik bedoel maar, "onze testen hebben uitgewezen dat..." is nogal arbitrair.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 16:10   #42
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Holebi = Homo, lesbisch en biseksueel

dus een homo heterus valt onder de nieuwe wetgeving. Anderzijds zeg je gewoon dat je biseksueel bent. Ze kunnen een biseksueel toch moeilijk betichten van homohaat.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:10   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Ik zou toch eens willen vragen aan de homo-niet-vrienden (om een vriendelijker woord dan homo-haters te gebruiken), wat zij er tegen hebben dat iemand anders homo is.

Het doet toch geen pijn als je te weten zou komen dat je buurman of buurvrouw een homoseksuele relatie heeft?
Het geeft je toch geen nadeel, mocht hij/zij op het gemeentehuis eens mag gaan zeggen hoe graag hij/zij zijn/haar lief wel ziet; en dat zoiets dan 'huwelijk' genoemd zou worden ?
De ene hetero is voorstander van af en toe eens anaal te gaan; de andere niet. Toch net hetzelfde: wat een ander doet, dan kan jou toch niet schelen.

Zolang alles gaat tussen instemmende volwassenen.

Eén argument ken ik al, zelfs al begrijp i het niet: je godsdienst verbiedt het. Wat ik dan verder niet begrijp, dat die mensen niet alleen door god of allah gestraft moeten worden na hun dood, maar ook 'hier en nu' reeds ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:24   #44
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zou toch eens willen vragen aan de homo-niet-vrienden (om een vriendelijker woord dan homo-haters te gebruiken), wat zij er tegen hebben dat iemand anders homo is.

Het doet toch geen pijn als je te weten zou komen dat je buurman of buurvrouw een homoseksuele relatie heeft?
Het geeft je toch geen nadeel, mocht hij/zij op het gemeentehuis eens mag gaan zeggen hoe graag hij/zij zijn/haar lief wel ziet; en dat zoiets dan 'huwelijk' genoemd zou worden ?
De ene hetero is voorstander van af en toe eens anaal te gaan; de andere niet. Toch net hetzelfde: wat een ander doet, dan kan jou toch niet schelen.

Zolang alles gaat tussen instemmende volwassenen.

Eén argument ken ik al, zelfs al begrijp i het niet: je godsdienst verbiedt het. Wat ik dan verder niet begrijp, dat die mensen niet alleen door god of allah gestraft moeten worden na hun dood, maar ook 'hier en nu' reeds ...
Daarover gaat het niet. Het gaat erom dat je bij een aanvaring met een holebi zwaarder gestraft kan worden. Bij heterofoob geweld geldt dit echter niet. En hoe gaat men homofob geweld kwalificeren? Stel je maakt ruzie met een onbekende en de politie komt langs, opeens beschuldigt die onbekende je van homofoob geweld. Hoe ga je u er tegen kunnen verdedigen?
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:26   #45
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Ik vind zelfs dat al onze politici anaal mogen genomen worden door een rol prikkeldraad.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:27   #46
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik vind zelfs dat al onze politici anaal mogen genomen worden door een rol prikkeldraad.
De ultieme droom van Di Rupo.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.

Laatst gewijzigd door Ratatosk : 11 mei 2012 om 17:28.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:34   #47
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Daarover gaat het niet. Het gaat erom dat je bij een aanvaring met een holebi zwaarder gestraft kan worden. Bij heterofoob geweld geldt dit echter niet. En hoe gaat men homofob geweld kwalificeren? Stel je maakt ruzie met een onbekende en de politie komt langs, opeens beschuldigt die onbekende je van homofoob geweld. Hoe ga je u er tegen kunnen verdedigen?
Maak u geen zorgen, de bewijslast ligt bij de tegenpartij.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:35   #48
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Daarover gaat het niet. Het gaat erom dat je bij een aanvaring met een holebi zwaarder gestraft kan worden. Bij heterofoob geweld geldt dit echter niet. En hoe gaat men homofob geweld kwalificeren? Stel je maakt ruzie met een onbekende en de politie komt langs, opeens beschuldigt die onbekende je van homofoob geweld. Hoe ga je u er tegen kunnen verdedigen?
Simpel...
Je draait de polies van dienst een tong en beweert bij hoog en bij laag dat je ook een bruinwerker bent...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:36   #49
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zou toch eens willen vragen aan de homo-niet-vrienden (om een vriendelijker woord dan homo-haters te gebruiken), wat zij er tegen hebben dat iemand anders homo is.

Het doet toch geen pijn als je te weten zou komen dat je buurman of buurvrouw een homoseksuele relatie heeft?
Het geeft je toch geen nadeel, mocht hij/zij op het gemeentehuis eens mag gaan zeggen hoe graag hij/zij zijn/haar lief wel ziet; en dat zoiets dan 'huwelijk' genoemd zou worden ?
De ene hetero is voorstander van af en toe eens anaal te gaan; de andere niet. Toch net hetzelfde: wat een ander doet, dan kan jou toch niet schelen.

Zolang alles gaat tussen instemmende volwassenen.

Eén argument ken ik al, zelfs al begrijp i het niet: je godsdienst verbiedt het. Wat ik dan verder niet begrijp, dat die mensen niet alleen door god of allah gestraft moeten worden na hun dood, maar ook 'hier en nu' reeds ...
Ik kan niet anders denken dan dat mensen van dat standpunt geen vertrouwen hebben in hun god.
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:41   #50
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
sommige zullen deze discriminatie dus anders moeten lezen en plots zullen ze het rechtvaardig vinden als moslimbasher.
Mijn stelling wordt nu al bewezen op het hoogste wetgevend niveau.
bedoel je nu dat men ook levenslang krijgt als men een hetero-vrouw vermoordt omwille van haar geaardheid?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 17:57   #51
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zou toch eens willen vragen aan de homo-niet-vrienden (om een vriendelijker woord dan homo-haters te gebruiken), wat zij er tegen hebben dat iemand anders homo is.

Het doet toch geen pijn als je te weten zou komen dat je buurman of buurvrouw een homoseksuele relatie heeft?
Het geeft je toch geen nadeel, mocht hij/zij op het gemeentehuis eens mag gaan zeggen hoe graag hij/zij zijn/haar lief wel ziet; en dat zoiets dan 'huwelijk' genoemd zou worden ?
De ene hetero is voorstander van af en toe eens anaal te gaan; de andere niet. Toch net hetzelfde: wat een ander doet, dan kan jou toch niet schelen.

Zolang alles gaat tussen instemmende volwassenen.

Eén argument ken ik al, zelfs al begrijp i het niet: je godsdienst verbiedt het. Wat ik dan verder niet begrijp, dat die mensen niet alleen door god of allah gestraft moeten worden na hun dood, maar ook 'hier en nu' reeds ...
Ik weet niet wat de homo-vrienden (om eens een vriendelijker woord te gebruiken dan homo-fiel) hebben tegen mensen die de gemiddelde homo als een doodgewone burger wil behandelen.
Ik heb zo de indruk dat die "homo's zijn doodgewoon"-attitude voor de homo's een ware straf is.
De "Kijk allen hier, ik schmink mij, draag een rrrrroooze rokje en doe een pruik aan, ga als een stoephoer, gedraag mij als een verwijfde slet en nog neemt niemand aanstoot aan mij" is blijkbaar een helse ervaring voor die gasten...een ervaring die ze graag zouden bestraft zien....en zeker geconnoteerd met "homofobie"....

Ik weet dat dit sommige homo's erg pijn gaat doen maar zelfs in die zin zijn ze niet uniek.
De "ik doe er alles aan om op te vallen maar sta toch niet in het middelpunt van de balangstelling" is van alle tijden en alle sexen...sorry boy's and girls...aandachtshoeren vind je overal


De goegemeente is al lang zo ver dat zij homo's als doodgewoon beschouwen. De goegemeente trekt zijn schouders eens op en gaat over tot de orde van de dag. Nu de homo's nog.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be