Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 mei 2012, 16:38   #41
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Nonsens, een degelijk immigratiebeleid en strengere wetten maken een wereld van verschil.
Vermaelen Projects?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2012, 16:51   #42
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Vermaelen Projects?
...goe gevonden...nochthans heeft Snerror helemaal gelijk...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2012, 17:10   #43
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120508_024

Alléé vooruit,waar gaan we naartoe met het overschot (echte belgen)???
Als dit nu al zo is ....wat gaat het zijn binnen 10 jaar of zo???We zullen ons inderdaad stilaan, of zeer vlug moeten gaan aanpassen aan de vreemde culturen!!!!!
Zullen we even de biografie van de machtigste man op dit ogenblik er even bij halen.


Citaat:
Obama's vader, Barack Obama sr., was een Luo uit Kenia. Zijn moeder, Ann Dunham, was een Amerikaanse uit Kansas. Zijn ouders scheidden in 1964 toen Obama twee jaar oud was. Zijn vader keerde terug naar Kenia. Obama heeft hem daarna nog maar één keer gezien. Na de scheiding hertrouwde zijn moeder met Lolo Soetoro, een Indonesische student die in Hawaï studeerde. In 1967 verhuisde het gezin naar Jakarta. Tijdens deze periode volgde Barry Soetoro, zoals hij toen genoemd werd, gedurende twee jaar onderwijs aan een katholieke basisschool die door de Nederlandse kapucijn Bart Janssen is gesticht. Hij was er ingeschreven als moslim. Daarna vervolgde hij zijn lagere school aan de State Elementary School Menteng 01, die Janssen omschrijft als een "elitaire moslimschool".[3] Vier jaar later, Obama was toen tien, keerde hij terug naar Honolulu en ging wonen bij de ouders van zijn moeder. Hier bezocht hij de middelbare school tot 1979. Toen Obama 21 jaar was, kwam zijn vader om bij een auto-ongeluk in Kenia. Zijn moeder keerde ook nog even terug naar Hawaï, maar ging uiteindelijk weer naar Indonesië. Zij overleed in 1995 aan kanker, een paar maanden na het verschijnen van Obama's boek Dreams from My Father. Obama is via zijn moeder verwant aan Jefferson Davis, de president van de Geconfedereerde Staten van Amerika, die tijdens de Burgeroorlog (1861-1865) vocht vóór de slavernij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

Hij heeft zowat elke basis mee gekregen die je hier als allochtoon bestempelen en als niet aangepaste.

Hij heeft een herkomst om U tegen te zeggen van familie die tegen de USA was.

Veel van de stemplichtigen zijn Belgen die hier geboren en getogen zijn en die zelfs in het land van hun voorvaderen als vreemdelingen worden aanzien.
De meeste zijn trouwens 100% geintergeerd en je mening is dus enkel gebaseerd op de uitzonderingen en de fouten van de overheid in haar beleid.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 17:15   #44
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zullen we even de biografie van de machtigste man op dit ogenblik er even bij halen.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

Hij heeft zowat elke basis mee gekregen die je hier als allochtoon bestempelen en als niet aangepaste.

Hij heeft een herkomst om U tegen te zeggen van familie die tegen de USA was.

Veel van de stemplichtigen zijn Belgen die hier geboren en getogen zijn en die zelfs in het land van hun voorvaderen als vreemdelingen worden aanzien.
De meeste zijn trouwens 100% geintergeerd en je mening is dus enkel gebaseerd op de uitzonderingen en de fouten van de overheid in haar beleid.
D�*�*r zit de knoop !
Hopelijk komt in 2014 NVA in de regering !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 23:29   #45
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zullen we even de biografie van de machtigste man op dit ogenblik er even bij halen.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

Hij heeft zowat elke basis mee gekregen die je hier als allochtoon bestempelen en als niet aangepaste.

Hij heeft een herkomst om U tegen te zeggen van familie die tegen de USA was.

Veel van de stemplichtigen zijn Belgen die hier geboren en getogen zijn en die zelfs in het land van hun voorvaderen als vreemdelingen worden aanzien.
De meeste zijn trouwens 100% geintergeerd en je mening is dus enkel gebaseerd op de uitzonderingen en de fouten van de overheid in haar beleid.
Zijn moeder was wel Amerikaanse. Ik heb ook absoluut geen probleem met Vlamingen die een buitenlandse vrouw/man hebben. Waar ik wel een probleem mee heb is vreemde volkeren die zich hier vestigen en niks te maken willen hebben met ons volk/cultuur.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 23:35   #46
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Zijn moeder was wel Amerikaanse. Ik heb ook absoluut geen probleem met Vlamingen die een buitenlandse vrouw/man hebben. Waar ik wel een probleem mee heb is vreemde volkeren die zich hier vestigen en niks te maken willen hebben met ons volk/cultuur.
Zet je aan 't denken èh, waarom ze toch met alle geweld ergens willen wonen, maar niks te maken willen hebben met de waarden, normen, wetten, cultuur van 't land waar ze uit vrije wil zijn heengetrokken.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2012, 23:41   #47
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
War is dat, een echte Belg? Een Galliër ofzo?
(Echte belgen)??Ze verdwijnen inderdaad zeer snel !!!!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 07:37   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Zijn moeder was wel Amerikaanse. Ik heb ook absoluut geen probleem met Vlamingen die een buitenlandse vrouw/man hebben. Waar ik wel een probleem mee heb is vreemde volkeren die zich hier vestigen en niks te maken willen hebben met ons volk/cultuur.
Pertang, de eerste tien procent van onze cultuur assimileren ze binnen de twee minuten:
de werklozensteuncultuur en de ocmw-cultuur ....
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 10:15   #49
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Pertang, de eerste tien procent van onze cultuur assimileren ze binnen de twee minuten:
de werklozensteuncultuur en de ocmw-cultuur ....
Kunnen zij het helpen dat eerst hun vaders naar hier gehaald werden, omdat Belgen de vuile klusjes niet meer wilden doen.
Als je dan wetten maakt, met achterpoortjes allerhande, enkel om de werknemers onder druk te zetten, met een te grote hoeveelheid concurrerende werknemers binnen te laten (en het vehikel Europa heeft er nog een vorm van goedkope werknemers aan toegevoegd), krijg je situaties.
Nergens staat in de wet dat je economische vluchtelingen moet toelaten.
Asielzoekers zijn asielzoekers.
Economische vluchtelingen zijn dat niet, maar waarom laat men desondanks al die poortjes openstaan?
Doe jij dat?
Het is toch redelijk eenvoudig, als ik hier de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen en ik hoor dat er een land of landen zijn, waar ik op een of andere manier wel kan leven, ben ik zelf ook die richting uit.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 11:38   #50
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Kunnen zij het helpen dat eerst hun vaders naar hier gehaald werden, omdat Belgen de vuile klusjes niet meer wilden doen.
U bedoelt misschien:
"kunnen zij het helpen dat eerst hun vaders hier onder de prijs kwamen werken, in jobs waar de Belgen een betere verloning probeerden te krijgen?"

Er bestaat een naam voor zulke onderkruipers.... maar blijkbaar mag je die enkel gebruiken als het over Polen gaat.
Gaan we binnenkort ook te horen krijgen dat wij geen vrachtwagens meer wilden besturen? of geen huizen meer wilden renoveren?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 11 mei 2012 om 11:39.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 11:42   #51
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Nonsens, een degelijk immigratiebeleid en strengere wetten maken een wereld van verschil.
Maken een wereld van verschil in die zin dat onze cultuur niet zal verdwijnen. Maar onze cultuur zal onvermijdelijk veranderen, dat gebeurt al 2000 jaar lang op dagelijkse basis. Die realiteit kan u niet ontkennen.

Feit is dat die wetten zich moeten focussen op betere assimilatie in onze maatschappij. Gettovorming zoals in de laatste 30 jaar werkt niet. Wie binnenkomt moet lid worden van onze maatschappij, maar dat houdt een deel vrijheden in.
Het is zo onmogelijk om de bouw van moskeeën tegen te houden, maar wel het dragen van hoofddoeken. Het is onmogelijk de islam te verbieden, maar wel haatdragende boodschappen. En zo zal de islam een deel worden van het overwegend atheïstische Europa. Op termijn zal die geassimileerde moslimgroep onze cultuur overnemen, en wij een stukje van de hunne. Het beste voorbeeld is de kebapzaak in iedere stad waar wij halal vlees eten.

Ik ga er ook van uit dat godsdienst een teken van financiële en culturele armoede is, dus de moslim die het goed heeft en zich omarmd voelt door onze maatschappij, wordt vanzelf atheïst. Daar maak ik me geen zorgen over. Ik moet wel opmerken dat partijen als PVV en VB dat proces niet bepaald bevorderen.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 12:11   #52
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Maken een wereld van verschil in die zin dat onze cultuur niet zal verdwijnen. Maar onze cultuur zal onvermijdelijk veranderen, dat gebeurt al 2000 jaar lang op dagelijkse basis. Die realiteit kan u niet ontkennen.
Uiteraard is de maatschappij een steeds veranderende toestand. Na de bloei van het Romeinse Rijk veranderde de cultuur ook door de germaanse barbaren, met zes of meer eeuwen donkere cultuurloze toestanden als gevolg. Kolonisatie is soms een positieve verandering, in dit geval brengen de kolonisatoren géén wegen, klinieken, arbeid of scholen mee. Au contraire: ze ondermijnen het onderwijs, vullen de klinieken, en zuigen de sociale zekerheid leeg.
Maar veranderen zullen we! dat zeker.

Citaat:
Feit is dat die wetten zich moeten focussen op betere assimilatie in onze maatschappij. Gettovorming zoals in de laatste 30 jaar werkt niet. Wie binnenkomt moet lid worden van onze maatschappij, maar dat houdt een deel vrijheden in.
Dat willen de bovenonsgestelden net niet. Indien ze dit hadden gewild dat hadden ze dit al decennialang geleden gedaan, vb. toen het VB waarschuwde dat men dit moest doen. Nu zijn de kolonisatoren in de grootsteden in de meerderheid en is er nog weinig "betere assimilatie" te verplichten. Au contraire: het zijn de schaarse autochtone stedelingen die nog overblijven die zullen assimileren.




Citaat:
Het is zo onmogelijk om de bouw van moskeeën tegen te houden, maar wel het dragen van hoofddoeken. Het is onmogelijk de islam te verbieden, maar wel haatdragende boodschappen. En zo zal de islam een deel worden van het overwegend atheïstische Europa. Op termijn zal die geassimileerde moslimgroep onze cultuur overnemen, en wij een stukje van de hunne. Het beste voorbeeld is de kebapzaak in iedere stad waar wij halal vlees eten.
Het is best mogelijk de bouw van moskeeën tegen te houden: men geeft gewoon geen bouwvergunning meer.
Het is evenzeer mogelijk karnavalskledij te verbieden tijdens het school of werk. Weinig kans om dit op straat te kunnen verbieden: klederdracht is vrij, zolang men het aangezicht vrij houdt.
Islam verbieden is een optie, al te veel wordt er geschermd met godsdienstvrijheid, maar islam is bovenal een totalitaire ideologie die apartheid predikt: men hoeft niet alles wat onder de term "religie" valt te tolereren, religie is ondergeschikt aan de wet.
Als men de haatdragende hoofdstukken uit de koran haalt schiet er effektief nog een Donald Duckske over... daarover heeft Wilders 100% gelijk.

Het is doodnormaal dat migranten de cultuur van het nieuwe zelfgekozen land overnemen.
Sinds de voedselinspectie sperma vond in de looksaus ga ik niet meer in kebabzaken eten, maar ik weet wel hoe je het schrijft! dat is al iets nietwaar.



Citaat:
Ik ga er ook van uit dat godsdienst een teken van financiële en culturele armoede is, dus de moslim die het goed heeft en zich omarmd voelt door onze maatschappij, wordt vanzelf atheïst. Daar maak ik me geen zorgen over. Ik moet wel opmerken dat partijen als PVV en VB dat proces niet bepaald bevorderen.
OK. dus de partijen die het nazisme veroordelen zorgen er net voor dat er hoe langer hoe meer neo-nazis komen. Deze moet ik toch onthouden!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 12:28   #53
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Uiteraard is de maatschappij een steeds veranderende toestand. Na de bloei van het Romeinse Rijk veranderde de cultuur ook door de germaanse barbaren, met zes of meer eeuwen donkere cultuurloze toestanden als gevolg. Kolonisatie is soms een positieve verandering, in dit geval brengen de kolonisatoren géén wegen, klinieken, arbeid of scholen mee. Au contraire: ze ondermijnen het onderwijs, vullen de klinieken, en zuigen de sociale zekerheid leeg.
Maar veranderen zullen we! dat zeker.
Yep...en in welke mate dat onze cultuur zal veranderen hangt volledig af van de moed of de lafheid van onze generatie...




Citaat:
Dat willen de bovenonsgestelden net niet. Indien ze dit hadden gewild dat hadden ze dit al decennialang geleden gedaan, vb. toen het VB waarschuwde dat men dit moest doen. Nu zijn de kolonisatoren in de grootsteden in de meerderheid en is er nog weinig "betere assimilatie" te verplichten. Au contraire: het zijn de schaarse autochtone stedelingen die nog overblijven die zullen assimileren.
inderdaad...diegenen die zich niet aanpassen worden vermalen door de klauwen van de racismeindustrie




Citaat:
Het is best mogelijk de bouw van moskeeën tegen te houden: men geeft gewoon geen bouwvergunning meer.
Zwitserland



Citaat:
Het is evenzeer mogelijk karnavalskledij te verbieden tijdens het school of werk. Weinig kans om dit op straat te kunnen verbieden: klederdracht is vrij, zolang men het aangezicht vrij houdt.



Toestemming om even hard met die soepjurken te lachen dan met de vroegere paterkes en tante nonnekes.
Maar oeps...dat is natuurlijk racisme niwaar?


Citaat:
Islam verbieden is een optie, al te veel wordt er geschermd met godsdienstvrijheid, maar islam is bovenal een totalitaire ideologie die apartheid predikt: men hoeft niet alles wat onder de term "religie" valt te tolereren, religie is ondergeschikt aan de wet.
Als men de haatdragende hoofdstukken uit de koran haalt schiet er effektief nog een Donald Duckske over... daarover heeft Wilders 100% gelijk.
Islam als ideologie verbieden is en plicht...evenals het Nazisme en het communisme...




Citaat:
Het is doodnormaal dat migranten de cultuur van het nieuwe zelfgekozen land overnemen.
Oeioeioei...weer een racistische Vlaams Blok uitspraak....

Citaat:
OK. dus de partijen die het nazisme veroordelen zorgen er net voor dat er hoe langer hoe meer neo-nazis komen. Deze moet ik toch onthouden!
Ge moet weten C, 't is niet omdat er bij de NVA een paar nitwits zitten dat de ganse NVA zo denkt hé...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 mei 2012 om 12:29.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 12:34   #54
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120508_024

Alléé vooruit,waar gaan we naartoe met het overschot (echte belgen)???
Als dit nu al zo is ....wat gaat het zijn binnen 10 jaar of zo???We zullen ons inderdaad stilaan, of zeer vlug moeten gaan aanpassen aan de vreemde culturen!!!!!
Zie hier alweer een staaltje van het Vlaamse zelfvertrouwen.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 12:35   #55
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Kunnen zij het helpen dat eerst hun vaders naar hier gehaald werden, omdat Belgen de vuile klusjes niet meer wilden doen.
Als je dan wetten maakt, met achterpoortjes allerhande, enkel om de werknemers onder druk te zetten, met een te grote hoeveelheid concurrerende werknemers binnen te laten (en het vehikel Europa heeft er nog een vorm van goedkope werknemers aan toegevoegd), krijg je situaties.
Nergens staat in de wet dat je economische vluchtelingen moet toelaten.
Asielzoekers zijn asielzoekers.
Economische vluchtelingen zijn dat niet, maar waarom laat men desondanks al die poortjes openstaan?
Doe jij dat?
Het is toch redelijk eenvoudig, als ik hier de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen en ik hoor dat er een land of landen zijn, waar ik op een of andere manier wel kan leven, ben ik zelf ook die richting uit.
Er moet, zeer terecht, een groot onderscheid gemaakt worden tussen economische migranten en politieke vluchtelingen.

Zelfs al kan men voor politieke vluchtelingen andere en betere oplossingen vinden.


Persoonlijk kan ik een economische vluchteling niets of niet veel verwijten.
Hij/zij heeft gelijk dat hij/zij probeert zijn situatie te verbeteren.
Maar formeel blijft het: als je een visum nodig hebt om in China binnen te geraken, dan zorg je maar best voor een visum ...

Wat ik hen wel verwijt, eens ze dan toch zouden gelegaliseerd zijn, is dat ze zich onvoldoende als gasten gedragen.
Als jij ergens te gast bent, dan gedraag je je op een bepaalde wijze tegenover de gastheer.

Voor alle duidelijkheid: misbruik maken van wie dan ook, dus ook vluchtelingen, vb. via huisjesmelkerij, zwartwerk ... is heel laakbaar, en zou best nog iets straffer dan nu door het gerecht moeten aangepakt worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 12:38   #56
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
U bedoelt misschien:
"kunnen zij het helpen dat eerst hun vaders hier onder de prijs kwamen werken, in jobs waar de Belgen een betere verloning probeerden te krijgen?"

Er bestaat een naam voor zulke onderkruipers.... maar blijkbaar mag je die enkel gebruiken als het over Polen gaat.
Gaan we binnenkort ook te horen krijgen dat wij geen vrachtwagens meer wilden besturen? of geen huizen meer wilden renoveren?
je bedoelt: .. waar Belgen het confortabeler voor vinden om in de hangmat van de werkloosheid te blijven liggen ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be