Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 februari 2021, 18:26   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Aan de peilingen te zien heeft BDW duidelijk de zwarte Piet.
welke peilingen ???
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 19:01   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Staatsgreep van virologen?

Bij mijn weten wordt geen enkele meerderheid (actueel effectief, of alternatief) in geen enkel regering in dit tweeland belet om die tv-virologen de mond te snoeren.
Tot daar het hoogdravende woord staatsgreep.

Ik zit meer op de lijn van Erika Vlieghe, in het nieuwsblad:

Citaat:
Erika Vlieghe: "We moeten stoppen met te veel te zeuren"
Infectiologe Erika Vlieghe heeft zondag een oproep gedaan om “minder te zeuren”. Vlieghe ontkent niet dat de hele coronacrisis en de coronamaatregelen voor iedereen zwaar wegen, maar het helpt volgens haar niet om daar steeds over te klagen. Dat zei ze in De zevende dag.
“Als we heel vaak tegen elkaar zeggen: ‘Het is verschrikkelijk en we houden het niet meer vol’, dan hou je het ook niet meer vol. Ik wil op geen enkele manier ontkennen dat dit loodzwaar is voor iedereen en zeker voor een heleboel groepen zoals heel kwetsbare mensen of onze jongeren, dat is zonder twijfel zo. Maar tegelijk denk ik, ik heb dat nog al eens gezegd en ik ga dat ook eens op een trui laten zetten: we moeten stoppen met te veel te zeuren.”
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 19:18   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Die pratende beerput van een Hoeybergs die anderen beschuldigt van pseudowetenschap, kan het nog ironischer? Hoe omschreef de rechter de klacht van die bende clowns weeral? Juist ja, "verbijsterende intellectuele armoede". Diplomatisch verwoord, maar het omschrijft wel perfect die omhooggevallen beenhouwer en al zijn aanhangers, een stel achterlijke knokkelslepende neanderthalers.
Juist. Die brief aan de Orde van Artsen is niet meer dan bespottelijk.
Even bespottelijk als het gedrag van Hoeybergs.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 19:35   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bij mijn weten wordt geen enkele meerderheid (actueel effectief, of alternatief) in geen enkel regering in dit tweeland belet om die tv-virologen de mond te snoeren.
In tegendeel. Mochten zij die virologen niet volgen, hebben ze uiteraard schrik om beschuldigd te worden van moord en zo.

Citaat:
Ik zit meer op de lijn van Erika Vlieghe, in het nieuwsblad:
Men moet inderdaad ophouden met zeuren over besmettingen en doden, en dat eindelijk laten waaien, en de mensen weer normaal laten leven.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 21:08   #25
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Staatsgreep van virologen?

Bij mijn weten wordt geen enkele meerderheid (actueel effectief, of alternatief) in geen enkel regering in dit tweeland belet om die tv-virologen de mond te snoeren.
Tot daar het hoogdravende woord staatsgreep.

Ik zit meer op de lijn van Erika Vlieghe, in het nieuwsblad:
Waarom denk je dat ze frank VDB plots uit hun hoed getoverd hebben? Omdat die toch niet verkozen hoeft te worden, dus ze kunnen alle fouten en problemen zonder gevaar in zijn schoenen schuiven. Hij zal wel een lucratief postje krijgen ergens om hem daarvoor te compenseren.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 21:10   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Waarom denk je dat ze frank VDB plots uit hun hoed getoverd hebben? Omdat die toch niet verkozen hoeft te worden, dus ze kunnen alle fouten en problemen zonder gevaar in zijn schoenen schuiven. Hij zal wel een lucratief postje krijgen ergens om hem daarvoor te compenseren.
Het is altijd al één van onze capabelste politici geweest. Ik ben blij dat ze hem teruggehaald hebben.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 06:24   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is altijd al één van onze capabelste politici geweest. Ik ben blij dat ze hem teruggehaald hebben.
Ja, als die oen de capabelste is, wat best mogelijk is, dan zegt dat meer over het niveau van politici he
Maar dat wisten we al.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 08:15   #28
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Staatsgreep van virologen?

Bij mijn weten wordt geen enkele meerderheid (actueel effectief, of alternatief) in geen enkel regering in dit tweeland belet om die tv-virologen de mond te snoeren.
Tot daar het hoogdravende woord staatsgreep.

Ik zit meer op de lijn van Erika Vlieghe, in het nieuwsblad:
Zelfs rechters worden door virologen en media gedwongen om grondrechten opzij te zetten voor de regels opgelegd door vaccinologen, als dat geen bewijs is van een staatsgreep.

Erika Vlieghe zegt dat we moeten zwijgen en luisteren naar het vaccin regime.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 08:59   #29
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat was de aanklacht van Viruswaanzin vorig jaar en als je het vandaag bekijkt hadden ze gelijk, ze zijn niet verkozen maar beslissen alles over onze economie en zelfs ons persoonlijk leven. Zelfs de wetten werden aangepast zodat hun wil wet kan blijven.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210227_97610000

Ondertussen is die macht hen naar het hoofd gestegen en gaan ze die niet meer loslaten, macht corrumpeert altijd.
Het si weinig bekend blijkbaar, maar dictator Marc Van Ranst was ooit Influenza Commissaris,.
Een functie die hij kreeg door voordracht van PS'er Rudy Demotte.
De artsen konden echter niet met hem werken.
En op vraag van de raad der geneesheren werd hij uit die functie ontheven.

In februari 2020 werd hij echter door Sophie Wilmès terug opgevist.
Dit op aanraden van veearts Steven Van Gucht, daar deze zelf weinig ervaring had met epidemiën onder de mens.
Door de paniek en de onervarenheid als leidinggevende van Sophie Wilmés, kregen de virologen vrijspel.
Ze werden en worden nog steeds blindelings gevolgd.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 09:25   #30
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is altijd al één van onze capabelste politici geweest. Ik ben blij dat ze hem teruggehaald hebben.
Elk departement waar hij ooit de leiding over heeft gehad liet hij achter in chaos.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 22:36   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
In tegendeel. Mochten zij die virologen niet volgen, hebben ze uiteraard schrik om beschuldigd te worden van moord en zo.
...
Omdat dat ook moord zou zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 22:44   #32
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Omdat dat ook moord zou zijn.
Nee, want het virus is een natuurlijke ziekte. Als je daar slachtoffer van wordt dan ben je slachtoffer van moeder natuur.

ALs je slachtoffer bent door de maatregelen dan ben je vermoord.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 22:44   #33
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Die pratende beerput van een Hoeybergs die anderen beschuldigt van pseudowetenschap, kan het nog ironischer? Hoe omschreef de rechter de klacht van die bende clowns weeral? Juist ja, "verbijsterende intellectuele armoede". Diplomatisch verwoord, maar het omschrijft wel perfect die omhooggevallen beenhouwer en al zijn aanhangers, een stel achterlijke knokkelslepende neanderthalers.
Was hij dat niet die pruttelde omdat de vrouwen hun benen niet meer openden? Eerlijk gezegd, ik kan het standpunt van die vrouwen begrijpen. Toch als ze met Hoeyberghs geconfronteerd worden...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2021, 05:05   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Omdat dat ook moord zou zijn.
Natuurlijk niet. Omdat men nooit mensen heeft beschuldigd van moord omdat ze de maatschappij niet hebben opgesloten toen de griep rond ging he.

Voor moord moet je 1 dode hebben he.. Niet meer. En ja, er is ooit al eens iemand gestorven aan griep, omdat men zo roekeloos is geweest van niet direct iedereen in zijn huis op te sluiten als er een griepseizoen aankwam. Dat heeft dan die dood veroorzaakt van die ene griepdode.

De strikt enige reden waarom daar toen niemand naar kraaide, was omdat de virologen dat niet gingen roepen. Deze keer zijn ze wel gaan roepen, en zoals je zelf beaamt, politici kunnen niet anders dan hen gehoorzamen.

Het zijn dus wel degelijk de virologen die de politici in hun macht hebben. En die met hun propaganda uw zotte kop ook op hol hebben gebracht, want dat hoort erbij natuurlijk, bij macht: voldoende nuttige idioten hebben die meedoen.

Wij zitten dus wel degelijk met een dictatuur van virologen, waartegen politici machteloos zijn, en die braaf moeten meeknikken. Dat merk je trouwens: op geen enkel onderwerp dat veel en veel minder impact heeft, is ooit zo een eensgezindheid tussen politici gevonden, terwijl het een van de meest controversiele onderwerpen zou moeten zijn: het afschaffen van burgerrechten voor een minderheidje van minder dan 1% van de burgers hun voordeeltje. Maar die discussie wordt niet gevoerd: alle politici staan eensgezind met gestrekt armpje te groeten voor het virologen bureau.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 maart 2021 om 05:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2021, 11:53   #35
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

TV-virologen vragen de politiekers om hun bek te houden

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210317_93612442
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be