Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 februari 2021, 16:40   #1361
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Vraag het eens aan de Bundesliga.
Die hebben bevestigd.

https://www.facebook.com/10000276956...57836/?app=fbl

Ik kan er niks aan doen.
Een onleesbare gazet in het Duits?

T'is maar te zien wat ge bedoelt met Chemtrails he, is cloud seeding een vorm van chemtrails?
Is de uitstoot van de motoren een vorm van chemtrails?
Is het dumpen van kerosine bij een noodlanding een vorm van chemtrails?

Complottheorien groeien in het donker en duister net als paddestoelen en schimmels.
Vaagheid en onjuiste definities zijn een vorm van duisternis en eenmaal de schimmel in de kop zit gaat die er niet meer uit.

Ik kan er ook niets aan doen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 februari 2021 om 16:41.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2021, 17:39   #1362
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Studie in Israël.

Meer doden met vaccin dan zonder. (veel)
Althans bericht men.
https://www.frontnieuws.com/studies-...-bij-jongeren/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 22:37   #1363
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

In Israel, waar ze wel een vaccinatieprogramma kunnen organiseren, zijn er al behoorlijk wat bijwerkingen. Van de 60-plussers overleed 4,4% binnen zes weken na de eerste injectie.”

Of we kunnen het ook zo bekijken:
Wanneer er 308 miljoen overleden is zijn er 7 miljard mensen gevaccineerd.

Of 28 landjes als België leeg.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 27 februari 2021 om 22:54.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 01:10   #1364
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Strip uit 2012 bedoeld voor de "elite".
Voorspelde de volledige situatie nu.

https://m.youtube.com/watch?v=qpiygidjHx4&feature=youtu.be

Niet voor uw oogjes.

Mocht het niet openen op yt om bizarre reden, dan via hier.

https://www.facebook.com/10000276956...38989/?app=fbl

Onlangs in het licht gekomen. Een strip die in 2012 gemaakt de volledige pandemie beschrijft begonnen in Wuhan en alle details in 2020.

Was niet voor publiek.

De naam van de video "geïnfecteerd".
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 februari 2021 om 01:34.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 11:47   #1365
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

https://op.europa.eu/en/publication-...-1103a6ee877d#
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 11:53   #1366
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Covid-19 bedoel je hé ,rare discussie ,covid is een virus ,hoe kan zoiets face zijn ??????

Het wordt hier erg kriepie zeg ,brrrrr
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2021, 12:46   #1367
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Studie in Israël.

Meer doden met vaccin dan zonder. (veel)
Althans bericht men.
https://www.frontnieuws.com/studies-...-bij-jongeren/
Wat had je anders verwacht dan ? Dan ze op een paar weken een vaccin in elkaar zouden kunnen flansen voor een virus waar ze niks van afweten ???

Maar geen probleem de miljarden komen vlotjes binnen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 februari 2021 om 12:47.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 11:50   #1368
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Wereldleiders erkennen: het vaccin verandert ons DNA!

Bill Gates en Mark Zuckerberg winden er geen doekjes om: de nieuwe vaccins veranderen inderdaad het menselijk DNA. Wat de gevolgen op lange termijn zijn, weten ze echter niet... Elon Musk legt uit dat je met synthetische DNA of RNA een mens in een vlinder kunt veranderen. Dr. Carrie Madej waarschuwt voor het plan om de originele mensheid te laten ophouden, en een nieuwe kunstmatige mens te laten ontstaan, die gekoppeld is aan technologie. Het World Economic Forum verklaart dat we allemaal cyborgs moeten worden. Zuckerberg geeft zelfs toe dat hijzelf ook 'ooit mens was'.Wereldleiders erkennen: het vaccin verandert ons DNA!

Bill Gates en Mark Zuckerberg winden er geen doekjes om: de nieuwe vaccins veranderen inderdaad het menselijk DNA. Wat de gevolgen op lange termijn zijn, weten ze echter niet... Elon Musk legt uit dat je met synthetische DNA of RNA een mens in een vlinder kunt veranderen. Dr. Carrie Madej waarschuwt voor het plan om de originele mensheid te laten ophouden, en een nieuwe kunstmatige mens te laten ontstaan, die gekoppeld is aan technologie. Het World Economic Forum verklaart dat we allemaal cyborgs moeten worden. Zuckerberg geeft zelfs toe dat hijzelf ook 'ooit mens was'.


https://www.stopworldcontrol.com/nl/dna/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 1 maart 2021 om 11:51.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 11:53   #1369
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Wereldleiders erkennen: het vaccin verandert ons DNA!

Bill Gates en Mark Zuckerberg winden er geen doekjes om: de nieuwe vaccins veranderen inderdaad het menselijk DNA. Wat de gevolgen op lange termijn zijn, weten ze echter niet... Elon Musk legt uit dat je met synthetische DNA of RNA een mens in een vlinder kunt veranderen. Dr. Carrie Madej waarschuwt voor het plan om de originele mensheid te laten ophouden, en een nieuwe kunstmatige mens te laten ontstaan, die gekoppeld is aan technologie. Het World Economic Forum verklaart dat we allemaal cyborgs moeten worden. Zuckerberg geeft zelfs toe dat hijzelf ook 'ooit mens was'.Wereldleiders erkennen: het vaccin verandert ons DNA!

Bill Gates en Mark Zuckerberg winden er geen doekjes om: de nieuwe vaccins veranderen inderdaad het menselijk DNA. Wat de gevolgen op lange termijn zijn, weten ze echter niet... Elon Musk legt uit dat je met synthetische DNA of RNA een mens in een vlinder kunt veranderen. Dr. Carrie Madej waarschuwt voor het plan om de originele mensheid te laten ophouden, en een nieuwe kunstmatige mens te laten ontstaan, die gekoppeld is aan technologie. Het World Economic Forum verklaart dat we allemaal cyborgs moeten worden. Zuckerberg geeft zelfs toe dat hijzelf ook 'ooit mens was'.


https://www.stopworldcontrol.com/nl/dna/
2 keer onzin posten maakt het niet minder onzin, maar gewoon dubbele onzin.
Die David Sorensen, de schuimbekkende complotgelover en christelijke ultrafundamentalist die achter die website hierboven zit (plus een paar spin-offs waarmee hij geld binnenrijft van goedgelovige schaapjes) is echt wel een heel vies mannetje.

Geef mij dan maar Bill Gates en zelf Mark Zuckerberg.

https://www.knack.be/nieuws/factchec...d-1674947.html

Citaat:
Bij klassieke vaccins worden antigenen toegediend onder de vorm van verzwakte of geïnactiveerde virussen. Ons immuunsysteem reageert op die antigenen door antistoffen aan te maken die ons tegen de ziekte beschermen.

Een aantal coronavaccins, waaronder dat van Pfizer en dat van Moderna, werkt met de nieuwe mRNA-techniek. Die bestaat erin dat het vaccin niet de hele genetische code - het DNA- van het virus bevat, maar alleen die van het zogenaamde 'spike-eiwit' of 'S-eiwit', het stekelvormige eiwit waarmee het coronavirus onze cellen binnendringt. Met die genetische code - het mRNA - kan het lichaam dat eiwit zelf produceren.

Volgens Schulpen kan die techniek tot 'genetische mutaties' leiden. 'Ons DNA kan makkelijk veranderd worden, door factoren zoals voeding, straling, medicijnen en levenswijze', gaat Schulpen verder. 'Dat gebeurt regelmatig, maar we beschikken ook over herstelgenen die mutaties in ons DNA kunnen terugdraaien.'

Het gevaar bestaat volgens Schulpen dat vaccinatie dat herstelproces verstoort. 'Elk gen heeft de functie om een eiwit aan te maken. Als je de code in de genen verandert, dan kunnen die hun functie niet op de juiste manier uitoefenen, en dan riskeer je ziek te worden.'

Daar gaat Schulpen de mist in, volgens Vandermeulen. 'Elke keer als onze cellen delen, wordt DNA gekopieerd, en het klopt dat bij dat kopiëren fouten kunnen optreden. We beschikken inderdaad over een reparatiesysteem, dat helaas niet altijd werkt. Maar het is niet zo dat vaccins ons DNA kunnen veranderen of het herstelmechanisme van het DNA kunnen ontregelen. Want, en daar gaat Schulpen in de fout: dat mRNA komt niet in de buurt van ons DNA. Het blijft aan de buitenkant van de celkern, terwijl het DNA in de celkern zit.'

'Geen enkel vaccin is in staat om ons DNA te veranderen', bevestigt ook Isabel Leroux-Roels. 'Er zijn verschillende vaccins die de genetische informatie voor het S-eiwit bevatten - onder de vorm van dna of mRNA - maar die kunnen onze genetische huishouding niet aantasten, want dat DNA of mRNA wordt niet in onze eigen genen geïntegreerd. Het DNA of mRNA wordt met behulp van de 'machinerie' van onze cellen omgezet naar het S-eiwit. De spiercellen rond de prikplek in onze bovenarm gaan dus na de vaccinatie kortstondig het S-eiwit zelf produceren en dat zet het immuunsysteem ertoe aan om antistoffen aan te maken. Dat mRNA wordt daarna weer afgebroken.'

Dat mRNa-vaccins ons DNA kunnen veranderen, zoals dokter Schulpen zegt, klopt dus niet, want dat mRNA komt niet met ons DNA in contact.

Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2021 om 11:57.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 12:48   #1370
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
2 keer onzin posten maakt het niet minder onzin, maar gewoon dubbele onzin.
Die David Sorensen, de schuimbekkende complotgelover en christelijke ultrafundamentalist die achter die website hierboven zit (plus een paar spin-offs waarmee hij geld binnenrijft van goedgelovige schaapjes) is echt wel een heel vies mannetje.

Geef mij dan maar Bill Gates en zelf Mark Zuckerberg.

https://www.knack.be/nieuws/factchec...d-1674947.html
Geld geld geld.
Weet je wie er ook binnenrijft?
De vaccins influencers.

En nog velen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 15:37   #1371
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Geld geld geld.
Weet je wie er ook binnenrijft?
De vaccins influencers.

En nog velen.
Ah, en wie zijn dat, die vaccin influencers?

Flo Windey?

https://www.youtube.com/watch?v=ZpQc...=StudioBrussel
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2021, 22:31   #1372
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

De verwijderde video van...

https://www.facebook.com/11976398610...45412/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2021, 21:11   #1373
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Wereldleiders erkennen: het vaccin verandert ons DNA!

Bill Gates en Mark Zuckerberg winden er geen doekjes om: de nieuwe vaccins veranderen inderdaad het menselijk DNA. Wat de gevolgen op lange termijn zijn, weten ze echter niet... Elon Musk legt uit dat je met synthetische DNA of RNA een mens in een vlinder kunt veranderen. Dr. Carrie Madej waarschuwt voor het plan om de originele mensheid te laten ophouden, en een nieuwe kunstmatige mens te laten ontstaan, die gekoppeld is aan technologie. Het World Economic Forum verklaart dat we allemaal cyborgs moeten worden. Zuckerberg geeft zelfs toe dat hijzelf ook 'ooit mens was'.Wereldleiders erkennen: het vaccin verandert ons DNA!

Bill Gates en Mark Zuckerberg winden er geen doekjes om: de nieuwe vaccins veranderen inderdaad het menselijk DNA. Wat de gevolgen op lange termijn zijn, weten ze echter niet... Elon Musk legt uit dat je met synthetische DNA of RNA een mens in een vlinder kunt veranderen. Dr. Carrie Madej waarschuwt voor het plan om de originele mensheid te laten ophouden, en een nieuwe kunstmatige mens te laten ontstaan, die gekoppeld is aan technologie. Het World Economic Forum verklaart dat we allemaal cyborgs moeten worden. Zuckerberg geeft zelfs toe dat hijzelf ook 'ooit mens was'.


https://www.stopworldcontrol.com/nl/dna/
Echt, geloof jij die belachelijke kwatsch nu echt? Die website is gewoon te idioot om waar te zijn, als je dat niet door hebt dan raad ik je dringend een psychiater aan. Of een lobotomie...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:31   #1374
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Schokkende beelden.
Echt.

https://www.facebook.com/10000819864...06344/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:38   #1375
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Waar hebben ze die beelden ook in de media (de ECHTE media) gebruikt?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:09   #1376
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waar hebben ze die beelden ook in de media (de ECHTE media) gebruikt?
Overal allicht he.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 15:46   #1377
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Overal allicht he.
Nergens allicht, het is een israelische film- of TV opname blijkbaar.

Net zoals ze de filmopnames van de film "Saving Private Ryan" niet gebruiken in het nieuws of in documentaires als het over WO2 gaat. (tenzij uitzonderlijk eens met duidelijke vermelding vanwaar dat beeld komt)

Fictie en non-fictie, volgens jou 1 pot nat dus, of is die scheiding nieuwe informatie?

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2021 om 15:48.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 16:36   #1378
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.645
Standaard

Of het mRNA vaccin nu ons DNA verandert of niet, is irrelevant. (Overigens zou mRNA het DNA overschrijven en dat op zich is al een DNA-verandering, dat kan niemand ontkennen)
Als je een gram gezond verstand en geen angst hebt, dan blijf je er ver vanaf, dan kies je voor zekerheid en je gezondheid: zonder vaccins.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 17:08   #1379
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Of het mRNA vaccin nu ons DNA verandert of niet, is irrelevant. (Overigens zou mRNA het DNA overschrijven en dat op zich is al een DNA-verandering, dat kan niemand ontkennen)
Nee, het is spijtig van zo fundamenteel verkeerde dingen te zeggen.

In een normale menselijke cel gaat de informatie altijd:

DNA -> mRNA (in de celkern) en dan mRNA (buiten de celkern, via ribosomen) -> proteinen maken

Wat die mRNA vaccins doen, is binnen de cel, maar buiten de celkern, mRNA vrijgeven, EXACT ZOALS HET VIRUS DOET, om de virus proteinen te maken. Behalve dat het virus mRNA ALLE proteinen maakt om nieuwe virusdeeltjes te maken, en die vaccins uiteraard maar een deel, in casu 1 enkel proteine laten maken, die spike.

Op geen enkel moment wordt door die vaccins aan het cel-DNA in de celkern geraakt.

Met andere woorden: die vaccins doen DEELS wat het virus ook doet, mRNA in uw cellen brengen. Maar het mRNA van het virus is gewoon groter, en maakt meer proteinen, dan het mRNA van die vaccins, dat maar een STUKJE is van het virus mRNA.

Omdat men natuurlijk geen ganse virussen wil maken, maar enkel maar dat spike proteine.

Tot zover de mRNA vaccins (Pfizer en Moderna).

De virale vector vaccins zoals de Russische, A-Z, Johnson en andere, doen iets anders. Die stoppen de DNA sequentie die overeenkomt met het spike eiwit van covid in een DNA virus (een adeno virus). Ze halen verder een aantal DNA delen weg uit dat virus, zodat het een aantal proteinen MANKEERT om zich kunnen te dupliceren.

En dan gaan ze U infecteren met dat adenovirus. Dat adeno virus heeft dus zijn eigen (veranderd) DNA. (ik heb lange tijd gedacht dat een adenovirus een RNA virus was). Dat virus kent alle trukken van de foor om in uw celkern binnen te geraken, en daar zijn DNA NAAST uw bestaand DNA neer te poten.

Uw celkern machinerie gaat dan dat extra DNA in mRNA omzetten zoals het met de rest van uw DNA ook doet, en vanaf dan is dat mRNA er ook weer om wat adeno virus proteinen te maken, maar ook het corona spike eiwit.

Het DNA dat in uw celkern terecht komt is dat van een gemodificeerd adeno virus. Als gij een snotvalling opdoet met een adeno virus, komt het niet-gemodificeerde DNA van dat virus OOK in uw celkern terecht.

Er gebeuren dus geen fundamenteel andere processen in uw cellen dan wanneer gij een virus opdoet. Alleen heeft men die aangewend om ook het corona spike eiwit te maken. Zoals corona zelf natuurlijk ook doet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 17:09   #1380
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nergens allicht, het is een israelische film- of TV opname blijkbaar.

Net zoals ze de filmopnames van de film "Saving Private Ryan" niet gebruiken in het nieuws of in documentaires als het over WO2 gaat. (tenzij uitzonderlijk eens met duidelijke vermelding vanwaar dat beeld komt)

Fictie en non-fictie, volgens jou 1 pot nat dus, of is die scheiding nieuwe informatie?
Niet de eerste keer dat ze nepfilms of foto's maken he?

Er zijn zelfs advertenties verschenen voor figuranten.

Dus nee, het is een opname bedoeld om gebruikt te worden.
Of misbruikt beter gezegd.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be