Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11?
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job 47 20,70%
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben 30 13,22%
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren 115 50,66%
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen 35 15,42%
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 april 2005, 12:38   #1001
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Zie je wel. Hier gaan we weer.
Heb jij eigenlijk het hele interview gelezen?
Hij zegt het zelfs twee keer.
"We thougt the smartest thing to do was to pull it, and than we made the decision to pull it and we watched the building collapse."
Vertel jij me dan eens wat Silverstein juist bedoelde.
Ik weet niet waar u die quote vandaan heeft, maar het is in ieder geval geen correct Engels.

Zoals gezegd: bvb. evacuatie.

Citaat:
Het gebouw evacueren zoals uw veronderstelling is uitgesloten want het gebouw was al geavacueerd vòòr de instorting van de eerste toren. (Lees de getuigenis van Gulliani mocht u hieraan twijfelen.
En wie zegt dat Silverstein dat wist? Waarom is zoiets per definitie "uitgesloten"? (ah ja, het past niet in uw kraam)

Citaat:
Trouwens, ik kan twee voorbeelden geven waar de term "pull it" wordt gebruikt voor de demolition van een gebouw.
Kan jij mij eens een voorbeeld geven waar men "pull the building" gebruikt om aan te manen een gebouw te verlaten, in plaats van een logische "evacuate the building"?
Neen, dat kan je niet.
Vooral dat laatste zinneke is grappig. Waarom vraag je me trouwens iets, als je zelf al denkt het antwoord te kennen? Ah ja, dat is typisch voor believers: zij hebben de waarheid in pacht, en wij zijn "lemmings" of "nitwits". Ook de eerste zin is grappig: "ik, Democratsteve De Grote Slimme, ken twee voorbeelden", maar die ook daadwerkelijk geven, dat is natuurlijk teveel gevraagd. Wat een zielig leven moet u toch niet leiden om zo'n onzin neer te poten?

Volledig in overeenstemming met uw soort argumentatie zeg ik u dus: ik kan dat wel.

Citaat:
Stel je voor dat ergens een noodsituatie ontstaat in een gebouw en door de speakers zou klinken, "Lady's and Gentelmen, please pull the building!!" Ik denk dat niemand(behalve jij dan) aanstalten zou maken het gebouw te verlaten. "Evacuate the building," daarentegen...
-na eerst in een deuk te hebben gelegen door de Engelse schrijfwijze-

Stel je voor dat er ergens een gebouw wordt neergehaald, en dat door de speakers zou klinken: "Ladies and gentlemen, we are going to pull the building !!". Ziet u daar al een horde bouwvakkers (neen, brandweerlui !) aan een koord trekken? Ik denk dat elke Engelstalige enkel komt zien wanneer men spreekt over "pull down the building".
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 12:40   #1002
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Heel interessant!
  1. Waar heeft u deze beelden gezien?
  2. Wie heeft ze opgenomen?
  3. Wat hebben deze "joodse spionnen" (karakteriseert u spionnen altijd op basis van godsdienst?) met de aanslagen te maken?
  4. Waarom dansten ze?
  5. Wie heeft dit "nieuws weggemoffeld" en waarom?
  6. Waarom toont geen enkele van de conspiracy-sites waar dit "nieuws" staat ons de beelden?
Op VTM nieuws denk ik.

Ze hebben ze zelf gefilmd

Na de aanslag werd een enorme joodse ( excuseer israelisiche ) spy ring opgerold in de States, zij waren er lid van. Zij logeerden zelfs in het stadje waar de hoofdterrorist zijn vlieglessen nam. Allemaal mainstream, firestone, geen louche conspiracy sites.

Ze dansten van vreugde omdat achter hen vliegtuigjes in de building vlogen. Ik viel toen ook bijna uit mijn zetel toen ik het zag. Zij waren waarschijnlijk de enige mensen in New York die er plezier in hadden.

Weet ik wie dit nieuws weggemoffeld heeft, moet je maar aan een paar hoofdredacteurs vragen.

Weet ik niet.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 12:41   #1003
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

sorry , ik moet verder werken.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 12:48   #1004
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Dat u een ordinaire dief als Van Rossem als voorbeeld neemt, tja...
Als u ooit het intellectuele niveau van Van Rossem bereikt, als u ooit via een ingewikkeld stelstel van differentiaalvergelijkingen de beurs kunt simuleren, als u ooit het grootkapitaal van Belgenland belegt op de beurs, tot zelfs de centen van de toenmalige prins aan toe, als u ooit zult beseffen hoe de financiële elitaire kliek in de wereld heel de boel om zeep aan het helpen is, dan mag u Van Rossem een dief noemen.

Misschien heeft u als blonde joodse ( u zoekt het nu zelf, firestone ) nooit gehoord dat Van Rossem volledig vrijgesproken is van alle dingen die hem ten laste zijn gelegd ... Voor het Europees hof van de Rechten van de Mens.

Bijna niet gecovered in de Belgiesen pers ... Waarom toch niet.

En nu ben ik weg.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 12:49   #1005
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Op VTM nieuws denk ik.

Ze hebben ze zelf gefilmd

Na de aanslag werd een enorme joodse ( excuseer israelisiche ) spy ring opgerold in de States, zij waren er lid van. Zij logeerden zelfs in het stadje waar de hoofdterrorist zijn vlieglessen nam. Allemaal mainstream, firestone, geen louche conspiracy sites.

Ze dansten van vreugde omdat achter hen vliegtuigjes in de building vlogen. Ik viel toen ook bijna uit mijn zetel toen ik het zag. Zij waren waarschijnlijk de enige mensen in New York die er plezier in hadden.

Weet ik wie dit nieuws weggemoffeld heeft, moet je maar aan een paar hoofdredacteurs vragen.

Weet ik niet.
Ik betwijfel ten zeerste dat u deze beelden gezien heeft.
Lees eens de nauwkeurige beschrijvingen van dit wereldschokkend en incident (zelfs op uw conspiracy-sites), en u zult begrijpen waarom...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 12:54   #1006
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Ik betwijfel ten zeerste dat u deze beelden gezien heeft.
Lees eens de nauwkeurige beschrijvingen van dit wereldschokkend en incident (zelfs op uw conspiracy-sites), en u zult begrijpen waarom...
Ach, ik heb ze gezien, punt uit.

'Mijn' conspiracy sites ? Ik lees die amper. Ik heb dit niet van een conspiracy site overigens, dit heeft in de mainstream kranten gestaan. Alsook in de mainstream journaals. Natuurlijk ... iedereen was toen nog in shock.

MAar ik heb die joden excuseer israelis zien dansen op hun busje toen de vliegtuigen erin vlogen.

Een blauw busje dacht ik, allemaal twintigers.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:05   #1007
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ik betwijfel ten zeerste dat u deze beelden gezien heeft.
Lees eens de nauwkeurige beschrijvingen van dit wereldschokkend en incident (zelfs op uw conspiracy-sites), en u zult begrijpen waarom...
Greïnteresseerd in de details? Scene 1 in the quest for 9-11 en volgende
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:07   #1008
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Ach, ik heb ze gezien, punt uit.

'Mijn' conspiracy sites ? Ik lees die amper. Ik heb dit niet van een conspiracy site overigens, dit heeft in de mainstream kranten gestaan. Alsook in de mainstream journaals. Natuurlijk ... iedereen was toen nog in shock.

MAar ik heb die joden excuseer israelis zien dansen op hun busje toen de vliegtuigen erin vlogen.

Een blauw busje dacht ik, allemaal twintigers.
Merkwaardig dat GEEN ENKELE bron beweert dat er beelden getoond werden, noch de mainstream, noch de conspiracy-sites.

Alle bronnen hebben het wel over een white-van...

Of hoe ons geheugen ons soms in de steek laat...

Dat u conspiracy-sites amper leest zal wel waar zijn, uw citaten zijn er toevallig steeds weer op te vinden.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2005 om 13:14.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:07   #1009
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Greïnteresseerd in de details? Scene 1 in the quest for 9-11 en volgende
Heb jij ook de beelden op televisie gezien?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2005 om 13:13.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:10   #1010
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Als u ooit het intellectuele niveau van Van Rossem bereikt, als u ooit via een ingewikkeld stelstel van differentiaalvergelijkingen de beurs kunt simuleren, als u ooit het grootkapitaal van Belgenland belegt op de beurs, tot zelfs de centen van de toenmalige prins aan toe, als u ooit zult beseffen hoe de financiële elitaire kliek in de wereld heel de boel om zeep aan het helpen is, dan mag u Van Rossem een dief noemen.

Misschien heeft u als blonde joodse ( u zoekt het nu zelf, firestone ) nooit gehoord dat Van Rossem volledig vrijgesproken is van alle dingen die hem ten laste zijn gelegd ... Voor het Europees hof van de Rechten van de Mens.

Bijna niet gecovered in de Belgiesen pers ... Waarom toch niet.

En nu ben ik weg.
Dit is nu serieus off-topic, maar toch een reactie.

Of Van Rossem een genie is of niet, dat weet ik niet.

Dat ik geen genie ben, dat weet ik wel.

Dat van het "ingewikkeld stelsel differentiaalvergelijkingen" is gewoon een verzinsel van Van Rossem zelf. Zo'n model heeft nooit bestaan.

En dat hij volledig vrijgesproken werd klopt al evenmin. Het Europees Hof heeft een huiszoeking nietig verklaard (of zoiets). Zijn veroordeling is nooit vernietigd.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:15   #1011
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Je volhardt in de boosheid, Firestone

Ik heb indertijd op Stormfront al méér dan genoeg met conspiracisten gediscusiëerd om te weten dat het een zinloze onderneming is. Gelovigen zijn niet te overtuigen met argumenten.
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)

Laatst gewijzigd door Phrea|K : 15 april 2005 om 13:16.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:17   #1012
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

eerst nog eens: als ik joden bedoel, bedoel ik bepaalde joden, en dikwijls dan nog bepaalde israeli's.

zoals eerder gezegd, ik heb een rothekel aan veralgemeningen. ik ken zelf een aantal belgen ( die joods zijn ) en met wie het heerlijk toeven is. en het is al een uniqum dat ik met mensen overweg kan ...

Citaat:
[font=verdana, arial, helvetica][size=2]The Five Dancing Israelis
Arrested On 9/11
On the day of the 9-11 attacks, former Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu was asked what the attack would mean for US-Israeli relations. His quick reply was: "It's very good…….Well, it's not good, but it will generate immediate sympathy (for Israel)"

As the world watched in disbelief and asked the question...

Click for full size image

...Mossad operatives were seen dancing with joy.
A Mossad surveillance team made quite a public spectacle of themselves on 9-11.

The men set up cameras by the Hudson River and trained them on the twin towers. (1)

Police received several calls from angry New Jersey residents claiming “middle-eastern” men with a white van were videotaping the disaster with shouts of joy and mockery. (2)

"They were like happy, you know … They didn't look shocked to me" said a witness. (3)
[T]hey were seen by New Jersey residents on Sept. 11 making fun of the World Trade Center ruins and going to extreme lengths to photograph themselves in front of the wreckage. (4)

Witnesses saw them jumping for joy in Liberty State Park after the initial impact (5). Later on, other witnesses saw them celebrating on a roof in Weehawken, and still more witnesses later saw them celebrating with high fives in a Jersey City parking lot. (6)
"It looked like they're hooked in with this. It looked like they knew what was going to happen when they were at Liberty State Park." (7)

One anonymous phone call to the authorities actually led them to close down all of New York's bridges and tunnels. The mystery caller told the 9-1-1 dispatcher that a group of Palestinians were mixing a bomb inside of a white van headed for the Holland Tunnel. Here’s the transcript from NBC News:
Dispatcher: Jersey City police.
Caller: Yes, we have a white van, 2 or 3 guys in there, they look like Palestinians and going around a building.
Caller: There's a minivan heading toward the Holland tunnel, I see the guy by Newark Airport mixing some junk and he has those sheikh uniform.
Dispatcher: He has what?
Caller: He's dressed like an Arab. (8)

(*Writer’s note: Why would this mystery caller specifically say that these “Arabs” were Palestinians? How would he know that? Palestinians usually dress in western style clothes, not “sheikh uniforms”)
Based on that phone call, police then issued a “Be-on-the-Lookout” alert for a white mini-van heading for the city’s bridges and tunnels from New Jersey. When a van fitting that exact description was stopped just before crossing into New York, the suspicious “middle-easterners” were apprehended. Imagine the surprise of the police officers when these terror suspects turned out to be Israelis!

According to ABC’s 20/20, when the van belonging to the cheering Israelis was stopped by the police, the driver of the van, Sivan Kurzberg, told the officers:
"We are Israelis. We are not your problem. Your problems are our problems. The Palestinians are your problem." (9)

The police and FBI field agents really became suspicious when they found maps of the city with certain places highlighted, box cutters (the same items that the hijackers supposedly used), $4700 cash stuffed in a sock, and foreign passports. Police also told the Bergen Record that bomb sniffing dogs were brought to the van and that they reacted as if they had smelled explosives. (10)
The FBI seized and developed their photos, one of which shows Sivan Kurzberg flicking a cigarette lighter in front of the smouldering ruins in an apparently celebratory gesture. (11)

The Jerusalem Post later reported that a white van with a bomb was stopped as it approached the George Washington Bridge. Of Course, the Post did not reveal the true ethnicity of the suspects. Here’s what the Jerusalem Post reported on September 12, 2001:
American security services overnight stopped a car bomb on the George Washington Bridge. The van, packed with explosives, was stopped on an approach ramp to the bridge. Authorities suspect the terrorists intended to blow up the main crossing between New Jersey and New York, Army Radio reported. (12)

TCM Breaking News reported that the van was laden down with tonnes of explosives (13). (*Writer's note: Is it pure coincidence that 'al Qaeda' use huge truck bombs as a hallmark of their terror campaign?)

What's really intriguing is that ABC's 20/20 (14), the New York Post (15), and the New Jersey Bergen Record (16) all clearly and unambiguously reported that a white van with Israelis was intercepted on a ramp near Route 3, which leads directly to the Lincoln Tunnel.

But the Jerusalem Post, Israeli National News (Arutz Sheva) (17), and Yediot America, (18) all reported, just as clearly and unambiguously, that a white van with Israelis was stopped on a ramp leading to the George Washington Bridge, which is several miles north of the Lincoln Tunnel.

It appears as if there may actually have been two white vans involved, one stopped on each crossing. This would not only explain the conflicting reports as to the actual location of the arrests, but would also explain how so many credible eye-witnesses all saw celebrating "middle-easterners" in a white van in so many different locations. It also explains why the New York Post and Steve Gordon (lawyer for the 5 Israelis) originally described how three Israelis were arrested but later increased the total to five.

Perhaps one van was meant to drop off a bomb while the other was meant to pick up the first set of drivers while re-crossing back into New Jersey? If a van was to be used as a parked time-bomb on the GW Bridge, then certainly the drivers would need to have a "get-away van" to pick them up and escape. And notice how the van (or vans) stayed away from the third major crossing -the Holland Tunnel- which was where the police had originally been

directed to by that anti-Palestinian 9-1-1 "mystery caller". A classic misdirection play.

From there, the story gets becomes even more suspicious. The Israelis worked for a Weehawken moving company known as Urban Moving Systems. An American employee of Urban Moving Systems told the The Record of New Jersey that a majority of his co-workers were Israelis and they were all joking about the attacks.
The employee, who declined to give his name said: "I was in tears. These guys were joking and that bothered me." These guys were like, "Now America knows what we go through." (19)

A few days after the attacks, Urban Moving System's Israeli owner, Dominick Suter, dropped his business and fled the country for Israel. He was in such a hurry to flee America that some of Urban Moving System's customers were left with their furniture stranded in storage facilities (20).

It was later confirmed that the five detained Israelis were in fact Mossad agents (21). They were held in custody for 71 days before being quietly released. Some of the movers had been kept in solitary confinement for 40 days.(22)
[S]everal of the detainees discussed their experience in America on an Israeli talk show after their return home.

Said one of the men, denying that they were laughing or happy on the morning of Sept. 11, "The fact of the matter is we are coming from a country that experiences terror daily. Our purpose was to document the event." (23)

...[/size][/font]
Dit omschrijft de scene. De videotape zal wel ergens digitaal op het net staan ...

U suggereert dat ik conspiracy sites doorneem en daar mijn quotes uithaal ... ik gebruik de force of yahoo ! binnen 2 seconden tover ik quotes tevoorschijn !

En nu finaal weg, mijn inzichtelijke commentaren zullen een weekje moeten onthouden worden wegens verblijf elders op deze aardkloot.

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 15 april 2005 om 13:18.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:22   #1013
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Ik heb indertijd op Stormfront al méér dan genoeg met conspiracisten gediscusiëerd om te weten dat het een zinloze onderneming is. Gelovigen zijn niet te overtuigen met argumenten.
Hmm, stormfront ... leuke plek om te discussieren.
De argumentatie die we van jouw kant gehoord hebben, kan ook tellen ... Wat was het ook alweer: iedere conspirationist ( ik noem het vrijdenkers, mensen die door de mazen der dogma demagogie zijn gevallen, mensen met gezond boerenverstand, die niet noodzakelijk het grote complot zien, maar wel de anomalieën die op iets wijzen ) was shizofreen.

Goed bezig, phreak.

Gelovigen ?

Wie waar en hoe ?

Gelovigen geloven in dogma's, vrijdenkers kennen geen dogma's en zijn dus wél bereid hun wereldbeeld aan te passen ngl. hun toenemende kennis over deze, gelovigen ( kennis-puriteinen en geitebreiers ) doen dit niet want anders voelen ze zich verloren in een wereld die in niets overeenkomt met wat in hun met stof beladen boeken staat.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:27   #1014
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Alcazar,

Lees dit eens: About the 'the' in jews
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:28   #1015
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
eerst nog eens: als ik joden bedoel, bedoel ik bepaalde joden, en dikwijls dan nog bepaalde israeli's.
En wat bedoelt u wanneer u "de Joden" schrijft? Altijd toevallig dezelfde typefout?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
zoals eerder gezegd, ik heb een rothekel aan veralgemeningen. ik ken zelf een aantal belgen ( die joods zijn ) en met wie het heerlijk toeven is. en het is al een uniqum dat ik met mensen overweg kan ...
De klassieke dooddoener...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Dit omschrijft de scene. De videotape zal wel ergens digitaal op het net staan ...
Waar?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 april 2005 om 13:28.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:29   #1016
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Je volhardt in de boosheid, Firestone

Ik heb indertijd op Stormfront al méér dan genoeg met conspiracisten gediscusiëerd om te weten dat het een zinloze onderneming is. Gelovigen zijn niet te overtuigen met argumenten.
, u heeft uiteraard meer dan gelijk.

Ik beloof dat ik zal proberen mijn leven te beteren.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:34   #1017
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Hmm, stormfront ... leuke plek om te discussieren.
De argumentatie die we van jouw kant gehoord hebben, kan ook tellen ... Wat was het ook alweer: iedere conspirationist ( ik noem het vrijdenkers, mensen die door de mazen der dogma demagogie zijn gevallen, mensen met gezond boerenverstand, die niet noodzakelijk het grote complot zien, maar wel de anomalieën die op iets wijzen ) was shizofreen.

Goed bezig, phreak.

Gelovigen ?

Wie waar en hoe ?

Gelovigen geloven in dogma's, vrijdenkers kennen geen dogma's en zijn dus wél bereid hun wereldbeeld aan te passen ngl. hun toenemende kennis over deze, gelovigen ( kennis-puriteinen en geitebreiers ) doen dit niet want anders voelen ze zich verloren in een wereld die in niets overeenkomt met wat in hun met stof beladen boeken staat.
Ik zal eens iemand van SF vragen of hij met jou wil komen discussiëren. Je zult zien dat je 85% van zijn ideeën deelt.
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 13:36   #1018
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Merk ook op hoe die "dansende Israëli's" op 4-5 verschillende plaatsen werden gespot. Ze deden het er hoogstwaarschijnlijk voor om door zoveel mogelijk mensen al dansend gezien te worden... De van zou de ene keer vol explosieven zitten bij de politiecontrole, de andere keer was ze leeg.

Toch raar dat er zoveel verschillende versies bestaan hé, als alles toch is opgenomen...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 14:06   #1019
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

[quote]En wat bedoelt u wanneer u "de Joden" schrijft? Altijd toevallig dezelfde typefout?

Ach, wordt toch eens volwassen. Als hollanders spreken over 'de belgen' en wij spreken over 'de kaaskoppen', maakt geen van beide partijen daar een punt van. Alleen voelt een volk zich door de eeuwen heen altijd geviseerd bij het minste.

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door /\|cazar
zoals eerder gezegd, ik heb een rothekel aan veralgemeningen. ik ken zelf een aantal belgen ( die joods zijn ) en met wie het heerlijk toeven is. en het is al een uniqum dat ik met mensen overweg kan ...


De klassieke dooddoener...

Dat is een schoonvoorbeeld van uw gedraaide realiteitszin. Voor mij zijn die mensen 'mensen', geen joden. Voor u is het een dooddoener. Dat is nu het verschil tussen u en mij. U denkt in vastgeroesterde structuren, ik veeg er mijn voeten aan.

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door /\|cazar
Dit omschrijft de scene. De videotape zal wel ergens digitaal op het net staan ...


Waar?[/QUOTE] SF ken ik niet.

Zoals eerder gezegd, ik ben geen internetguru die alles zomaar weet staan. Ik heb de beelden gezien, en ik wil dit gerust eens op een ander forum vragen, maar dan moet je wel een weekje wachten, tegen die tijd zal je het zelf wel gevonden hebben.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 14:10   #1020
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Dit is nu serieus off-topic, maar toch een reactie.

Of Van Rossem een genie is of niet, dat weet ik niet.

Dat ik geen genie ben, dat weet ik wel.

Dat van het "ingewikkeld stelsel differentiaalvergelijkingen" is gewoon een verzinsel van Van Rossem zelf. Zo'n model heeft nooit bestaan.

En dat hij volledig vrijgesproken werd klopt al evenmin. Het Europees Hof heeft een huiszoeking nietig verklaard (of zoiets). Zijn veroordeling is nooit vernietigd.

Hij is een genie. Iemand die in april pas naar de universiteit gaat om zijn boeken te kopen en in juni slaagt met grote onderscheiding in economie, is iets meer dan normaal begaafd.

Maar dat is maar boekjeskennis, zijn echte ding was moneytron, opgekocht door de Japanners, dus geen gebakken lucht zoals u beweert, Japanners kopen immers geen gebakken lucht.

Hij is vrijgesproken, maar niet door procedurefouten zoals u beweert.
Hoe weet u dat het een verzinsel is van Van Rossem zelf dat stelsel van diffentiaalvergelijkingen ?

Omdat u het niet kan vatten dat iemand er twintig jaar geleden in slaagde, waar nu nog steeds niemand in slaagt ?

Echte wetenschapper !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be