Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2018, 11:00   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.865
Standaard Wat IS dat toch,met dat gerecht?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181214_04034744

Even samenvatten:


Zelfs het overvallen van mensen in overheidsdienst en het stelen van overheidsgelden(laatste in een rijtje problemen...) is geen aanleiding meer om langer dan 30% van een toegewezen straf,en dan nog de "enkelbandversie" ervan,te moeten ondergaan....

...en dat bij iemand met "connecties" met een VEEL gevaarlijker milieu.

Goed werk van de advokaat in kwestie,en mijn absolute minachting voor ons gerechtssysteem dat speelt met de levens van onschuldige burgers...(terwijl ze dat niet eens MOETEN!)

Ik verwijs even naar de voorgeschiedenis van die kerel die de aanslag in Straatsburg,amper enkele dagen geleden,gepleegd heeft....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 14 december 2018 om 11:01.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 11:20   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181214_04034744

Even samenvatten:


Zelfs het overvallen van mensen in overheidsdienst en het stelen van overheidsgelden(laatste in een rijtje problemen...) is geen aanleiding meer om langer dan 30% van een toegewezen straf,en dan nog de "enkelbandversie" ervan,te moeten ondergaan....

...en dat bij iemand met "connecties" met een VEEL gevaarlijker milieu.

Goed werk van de advokaat in kwestie,en mijn absolute minachting voor ons gerechtssysteem dat speelt met de levens van onschuldige burgers...(terwijl ze dat niet eens MOETEN!)

Ik verwijs even naar de voorgeschiedenis van die kerel die de aanslag in Straatsburg,amper enkele dagen geleden,gepleegd heeft....
Die voorgeschiedenis was een goed gevulde.

Nieuwe beelden tonen moment net nadat terrorist Straatsburg werd doodgeschoten.

Citaat:
Cherif Chekatt, de vermeende dader van de schietpartij in Straatsburg, is donderdagavond door de politie gedood tijdens een grootschalige actie.
Op de vraag: Wat IS dat toch,met dat gerecht?

Werkt dat eigenlijk nog wel naar behoren dat 'gerecht' of heeft vrouwe Justitia er de brui aan gegeven.

Is het nodig om de weegschaal van diezelfde vrouwe Justitia terug te ijken?

Haar zwaard moet men dringend aanscherpen.

Heeft ze haar blinddoek afgezet daar ze anders geen juist oordeel meer kan geven over 'feiten en daden'

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2018 om 11:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 15:13   #3
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die voorgeschiedenis was een goed gevulde.

Nieuwe beelden tonen moment net nadat terrorist Straatsburg werd doodgeschoten.



Op de vraag: Wat IS dat toch,met dat gerecht?

Werkt dat eigenlijk nog wel naar behoren dat 'gerecht' of heeft vrouwe Justitia er de brui aan gegeven.

Is het nodig om de weegschaal van diezelfde vrouwe Justitia terug te ijken?

Haar zwaard moet men dringend aanscherpen.

Heeft ze haar blinddoek afgezet daar ze anders geen juist oordeel meer kan geven over 'feiten en daden'

De dader werd weer gauw doodgeschoten voor hij uit de doeken kon doen wie hem ertoe aangezet en mogelijk zelfs voor betaald heeft?
Justitie is zelf misdadig geworden en heeft intussen samen met de politiek bloed aan de handen van de vele slachtoffers door gepamper en misbruik van de wetten om crapuul en misdadigers te beschermen, uiteraard enkel met de juiste afkomst.
Ze komen er zelfs openlijk voor uit.

Zelfs uitschreeuwen van homohaat is geen bewijs meer van homohaat en onbetwistbaar DNA geldt niet meer als bewijs....moet er nog zand zijn?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:42   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.865
Standaard

Zowat een decennium na het bankendebacle,in de week voor kerstmis 2018, is ook het gerechtelijk onderzoek tegen de Fortis-top afgelopen.

Er wordt,zoals ook in de Dexia-affaire ,niemand vervolgd.
Tenslotte is er ook niks gebeurd nietwaar.De belastingsbetaler heeft het allemaal helpen rechttrekken.....gewoon.....


Iedereen weer gelukkig.

Ik vraag me af waarom er eigenlijk ooit een onderzoek gestart is geweest,ook op MIJN kosten....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 24 december 2018 om 08:43.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be