Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2010, 13:10   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat is er zo Vlaanderen-hatend aan de VRT ??
Heel geloofwaardig...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 13:30   #22
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Laat ons eerlijk zijn: De VRT is best nog goed voor wat het is.

We kunnen zeggen dat het een 'Vlaanderenhatendesossenzender' is, maar we moeten toegeven dat het al bij al nog meevalt.
Ik heb althans niet het gevoel dat ik overgoten wordt met propaganda. Als er al iets doorsijpelt van politieke kleuring, dan is het meestal aan de journalist te wijten.
De journalist heeft zich te schikken naar de regels van een openbare omroep. Daar zit het probleem tegenwoordig. De taak van de omroep is van het verstrekken van informatie verschoven naar wat men "duiding" noemt. En ik krijg het schijt van wat de BRT "duiding" noemt.

Citaat:
De meeste journalisten hebben een nogal linkse inslag en daar kun je anders niet veel aan veranderen.
Toch wel. Doodschieten.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 31 augustus 2010 om 13:35.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 14:25   #23
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.862
Standaard

De zenders zullen deze "strijd" grandioos verliezen tenzij ze ergens een geldbronnetje kunnen aanboren die hen toelaat zelf de DRAGERS van hun programma's terug te veroveren...


Omgekeerd...nieuwkomertje EXQUI gaat nu nog kapot,niet in staat zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod,maar als de "uitbaters van het kabel- en telefoonnet" dat nuttig zien zouden ze hun eigen "EXQUI's" kunnen oprichten,want zij hebben wel degelijk hun eigen geldbronnetjes,maar ze zagen daar totnotoe het nut niet van in.....De eigen voetbalkanalen zijn een duidelijke vingerwijzing dat dit,op zich,niet zo moeilijk is.DE programmamakers bovendien zijn veelal al zelfstandigen,als Belgacom-TV (om maar eens een naam te noemen) meer biedt dan het VTMmeke is het direkt gedaan....

En als het hen niet aanstaat kunnen ze zich nog altijd terugtrekken van "het net",van kabel of telefoondraad, en enkel en alleen als DVB-T zender opereren.......


De wereld is veranderd....

Laatst gewijzigd door kelt : 31 augustus 2010 om 14:27.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 14:46   #24
captain jack
Gouverneur
 
captain jack's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Berichten: 1.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
De journalist heeft zich te schikken naar de regels van een openbare omroep. Daar zit het probleem tegenwoordig. De taak van de omroep is van het verstrekken van informatie verschoven naar wat men "duiding" noemt. En ik krijg het schijt van wat de BRT "duiding" noemt.
Ik relativeer de zaken gewoon hoor. Er is zeker ruimte voor verbetering, maar al bij al is het zo slecht nog niet. Toch niet wanneer ik vergelijk met de meeste huidige commerciële alternatieven.
Hetgeen waar ik echter problemen mee heb, is de commentaar: 'daar wens ik geen geld voor te betalen'.
Ik respecteer mensen die voor hervormingen pleiten, maar ik heb moeilijkheden met mensen te begrijpen die iets tegen het principe van een openbare omroep op zich hebben. Ja, dat kost geld en nee, meer reclame uitzenden is geen oplossing.
captain jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:09   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Laat ons eerlijk zijn: De VRT is best nog goed voor wat het is.
We kunnen zeggen dat het een 'Vlaanderenhatendesossenzender' is, maar we moeten toegeven dat het al bij al nog meevalt.
Ik heb althans niet het gevoel dat ik overgoten wordt met propaganda. Als er al iets doorsijpelt van politieke kleuring, dan is het meestal aan de journalist te wijten.
Enfin, als ge dat laatste echt wilt vermijden heb ik een goede raad: word zelf journalist. De meeste journalisten hebben een nogal linkse inslag en daar kun je anders niet veel aan veranderen.
absoluut, en rekening houdend met de kijk- EN waarderingscijfers, zijn we lang niet de enigen die dat denken, temeer dat er keuze is tussen zo'n veertig zenders. Maar malcontenten en andere zanikers zullen er altijd wel blijven. In bepaalde milieus is het trouwens nogal "hip" om op de VRT te zeiken, vandaar.....
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 16:36   #26
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Ik relativeer de zaken gewoon hoor. Er is zeker ruimte voor verbetering, maar al bij al is het zo slecht nog niet.
85 % vd VRT tv is in het Engels, 95% van de radio, 'maar al bij al is het zo slecht nog niet'

Tsja het had ook 100 % kunnen zijn. Jeweettoch.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2010, 22:04   #27
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Ik relativeer de zaken gewoon hoor. Er is zeker ruimte voor verbetering, maar al bij al is het zo slecht nog niet. Toch niet wanneer ik vergelijk met de meeste huidige commerciële alternatieven.
De Vlaamse commerciële televisie (en misschien de Waalse ook, daar heb ik eigenlijk geen idee van) is dan ook een mesthoop.
Citaat:
Hetgeen waar ik echter problemen mee heb, is de commentaar: 'daar wens ik geen geld voor te betalen'.
Kiezen waar uw belastinggeld naartoe gaat is eigenlijk nog zo slecht niet. Nooit meer moeten betalen voor de BRT of het voetbal: heerlijk!

Citaat:
Ik respecteer mensen die voor hervormingen pleiten, maar ik heb moeilijkheden met mensen te begrijpen die iets tegen het principe van een openbare omroep op zich hebben. Ja, dat kost geld en nee, meer reclame uitzenden is geen oplossing.
Ik heb in feite niets tegen een openbare omroep, maar er zijn wel meer argumenten tegen te vinden dan enkel en alleen de kostprijs.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 01:31   #28
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multim...gramma-s.dhtml

Ik stel me toch hier toch vragen bij. Zijn die toplui wereldvreemd of zijn het gewoon geldwolven? Sinds het onstaan van de videorecorder neemt men met een knopje tv-programma's op en heb ik de zenders daarover nooit horen klagen. Verwachten de zenders echt dat de mensen willen betalen voor iets dat sinds mensenheugenis gratis is? Het toont aan dat de toplui van de zenders niets anders zijn dan geldwolven. Spijtig voor Belgacom en Telenet die met dit in feite niets te maken hebben maar ik denk wel dat de mensen gaan overschakelen naar sateliet wanneer men moet gaan betalen voor het opnemen van tv-programma's. Van de VRT vind ik de het nog schandaliger, daarmoet je zelfs met belanstingsgeld gemaakte tv-programma's opnieuw betalen met hun net gemist. Zoiets zou gratis moeten zijn omdat het met de centjes van de belastingbetaler gemaakt is.
De VRT, VMMa, SABAM, ... weigert toe te geven aan de "evolutie".

Het "vrij downloaden" vindt SABAM ook niet kunnen want dan kan er nog meer "illegaal" gedownload worden. In andere landen is er ongelimiteerd downloaden. Dit is gewoon de evolutie. In een evoluerende maatschappij valt hoe langer hoe meer op wat voor orgaan SABAM eigenlijk is, en dit ziet er hoe langer hoe minder rooskleurig uit.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 01:34   #29
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Extra betalen om de Kampioenen te herbekijken.
Soit. Mijne TV-Vlaanderen schotel zal er rap hangen als dit een staartje krijgt.
Met TV-Vlaanderen lijk je nu nog vrij spel te hebben, maar vroeg of laat zal SABAM met als achterban de omroepen hun pijlen ook daarop richten.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 01:41   #30
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Ik vraag mij af of ze het tijdperk van de videorecorder en dvd recorder hebben gemist...
Het probleem is dat het nu plots te makkelijk is geworden om uitzendingen op te nemen. Dat is voor hen (VRT, VMMa, SABAM ...) het groot probleem. Wees gerust, de logica ontsnapt mij ook.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 11:24   #31
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Ik stel me toch hier toch vragen bij. Zijn die toplui wereldvreemd of zijn het gewoon geldwolven?
Beide.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 12:05   #32
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Hoeveel bekende sterren zie je in armoede? niet veel dus echt veel verlies zal er niet gemaakt worden met het downloaden van muziek en het spelen van de radio op openbare plaatsen.
gewoon pure afzetterij
Bekendesterren zul je inderdaad niet in armoede zien leven. Maar artiesten die in armoede leven vind je overal.
Ik las een tijd geleden wel een britse studie, waaruit bleek dat het inkomen van britse artiesten de laatste 10 jaar sneller stijgt dan de gemiddelde lonen. Ja, de cd-verkoop daalde, maar daarvan gaat toch maar een zeer klein deel naar de artiest. Daartegenover stonden wel hogere opbrengsten van concerten en verkoop van t-shirts en dergelijke.
SABAM verdedigt niet de rechten, of de inkomsten, van de artiesten. Ze verdedigen de belangen van de platenindustrie. Een industrie die geen zin had om met zijn tijd mee te gaan, en nu dus verouderde producten aanbiedt. Pech voor hen!
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 12:10   #33
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Het probleem is dat het nu plots te makkelijk is geworden om uitzendingen op te nemen. Dat is voor hen (VRT, VMMa, SABAM ...) het groot probleem. Wees gerust, de logica ontsnapt mij ook.
De logica is nochtans simpel. Als kijker heb je de vrije keuze tussen twee producten:
  1. Een TV-avond. Je bent dan verplicht om van 20 tot 23 uur naar dezelfde zender te blijven kijken, inclusief alle reclameblokken.
  2. Een programma dat je specifiek uit hun 'net gemist' aanbod hebt uitgekozen, en waarvoor je een arm en een been wilt betalen.
Het is toch overduidelijk dat alle mogelijke alternatieven duidelijk communistisch en slecht voor de maatschappij zijn?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 12:46   #34
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.130
Standaard

Als die zenders straks inderdaad, met medeplichtigheid van Telenet en Belgacom ervoor zorgen dat je niet meer kunt opnemen of reclames doorspoelen, dan is dat voor een groot deel de schuld van de Vlaamse politiek.
Nooit hebben zij ook maar enige moeite gedaan om bij de mediadecreten de kijker centraal te stellen.
Iedereen werd gehoord : productiehuizen, omroepen, providers (TN, BGC, TVV), enz.
De klant/kijker zelf echter niet, die moet maar slikken wat hij over zich heen krijgt.

De oplossing is nochtans simpel : TN en Belgacom moeten gewoon vrije hardwarekeuze mogelijk maken.
Er is geen enkele reden waarom een Dreambox met 2 DVB-C tuners niet perfect met Telenet digitale TV kan werken, tenzij de beveiliging die ze gekozen hebben die ervoor zorgt dat de box aan de smartcard gekoppeld wordt.
En eens je zelf je toestel kunt kiezen heeft die maffia niet meer alles in handen om je kijkgedrag aan banden te leggen.
Let op, ook CI+ is niet de oplossing, want die + is eigenlijk een -, je kunt er minder mee doen dan een gewone CI module.
Dezelfde vuiligheid (niet meer kunnen doorspoelen van reclames, niet kunnen opnemen als de aanbieder dat wil), zit er ook ingebakken.
Je kunt dan je toestel vrij kiezen, maar de gevangenis gaat overal mee...
Het enige wat bijv. een Telenet moet doen om vrije hardware mogelijk te maken is naast de Nagra2 en Irdeto codering een nieuwe codering toe te voegen en losse smartcards of smartcards met CI modules uit te brengen.

Helaas staat de politiek niet open voor een verandering hierin, en worden de mediadecreten nog altijd geschreven in functie van wat de industrie wil.
En de industrie wil altijd maar meer geld uit uw portemonnee kloppen.
Het onmogelijk maken van opnames, hoe moeten we dat noemen ?
Ik zou het sabotage noemen...

Helaas is de politiek niet objectief in deze.
De inkomsten van Belgacom gaan voor een groot deel naar de Belgische begroting, en Telenet zit vol met politieke benoemingen.
Bovendien bekijkt men dit probleem nog op een achterlijke manier : Belgacom vs. Telenet (Belgisch vs. Vlaams).
Alsof een TV kijker (of hij nu Vlaams nationalist is of niet) daar een boodschap aan heeft.

Ook de N-VA wil hier absoluut niet in mee, en bekijkt het veel te veel vanuit die Vlaams-Belgische tegenstelling.

Misschien kunnen mensen op dit forum die effectief invloed hebben bij de politiek zelf hier eens voor pleiten.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 12:53   #35
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Het internet en televisie zal nog meer evaluëren. Wat zeg ik, ze staan nog maar in hun kinderschoenen. Internet via televisie en omgekeerd zal binnen afzienbare tijd een feit zijn. Er zijn organen in België die dringend eens moeten mee evoluëren. De evolutie kan je niet tegenhouden.

'Net gemist' of 'ooit gemist' is niets meer dan een dienst van VRT. Als die dienst niet genoeg rendeert wil dit zeggen dat de kijker deze diensten niet interessant genoeg vindt, de voorwaarden niet gunstig zijn of kiest voor andere alternatieven. VRT moet zich hierbij neerleggen in de plaats van diensten (tv-gids, eenvoudig opnemen) die de telecomoperator aanbiedt te viseren.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:04   #36
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
De oplossing is nochtans simpel : TN en Belgacom moeten gewoon vrije hardwarekeuze mogelijk maken.
Er is geen enkele reden waarom een Dreambox met 2 DVB-C tuners niet perfect met Telenet digitale TV kan werken, tenzij de beveiliging die ze gekozen hebben die ervoor zorgt dat de box aan de smartcard gekoppeld wordt.
Box wordt niet alleen aan de smartcard gekoppeld maar ook aan de modem. Aan de moden ter controle dat de box wel effectief aanwezig is op dat adres en essentieel voor de interactiviteit uiteraard en aan de smartcard die tenslotte toelaat welke zenders er voor dat adres toegelaten zijn. (bv abonnement betaalzenders of niet)

Is hardwarekeuze zo ideaal? Als er een probleem is, waar ga je dan terecht kunnen met je klacht? Bij de klantendienst van TN of BGC? Als dat toestel niet van hun is kunnen ze je er ook niet mee helpen, logisch. En wat met de automatische updates die dikwijls 's nachts worden doorgestuurd? Compatibel met elk apparaat?
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:17   #37
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat is er zo 'sossen' aan? Bekijk eens de journalisten die de overstap naar de politiek hebben gemaakt, daar is niet één SP-er bij.

Soit, toch niet veel.
Ge zijt ook de slimsten .. tuurlijk is er geen spa'er bij die blijven daar !!
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:22   #38
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Is hardwarekeuze zo ideaal? Als er een probleem is, waar ga je dan terecht kunnen met je klacht? Bij de klantendienst van TN of BGC? Als dat toestel niet van hun is kunnen ze je er ook niet mee helpen, logisch. En wat met de automatische updates die dikwijls 's nachts worden doorgestuurd? Compatibel met elk apparaat?
Is een vrije keuze van koffiezet zo ideaal? Als er een probleem is, waar ga je dan terecht kunnen? Bij de klantendienst van Douwe Egberts? En wat met de koffiefilters? Compatibel met elk apparaat?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:45   #39
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Box wordt niet alleen aan de smartcard gekoppeld maar ook aan de modem. Aan de moden ter controle dat de box wel effectief aanwezig is op dat adres en essentieel voor de interactiviteit uiteraard en aan de smartcard die tenslotte toelaat welke zenders er voor dat adres toegelaten zijn. (bv abonnement betaalzenders of niet)
En nochtans zijn er veel abonnees die hun box al lang niet meer aan de modem hangen.
Enkel als er meerdere boxen in huis zijn wordt die interactiviteit opgedrongen, maar in ruil krijg je dan wel alle abonnementen op alle boxen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Is hardwarekeuze zo ideaal?
Jazeker, want dan ontsnap je aan dit soort sabotages, en geldaftroggelarijen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figy Bekijk bericht
Als er een probleem is, waar ga je dan terecht kunnen met je klacht? Bij de klantendienst van TN of BGC? Als dat toestel niet van hun is kunnen ze je er ook niet mee helpen, logisch. En wat met de automatische updates die dikwijls 's nachts worden doorgestuurd? Compatibel met elk apparaat?
Zoals iemand anders al zei, vergelijk met koffiezettoestellen, TV's, auto's, enz.
Het idee dat je alles bij één provider moet hebben is belachelijk.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 16:07   #40
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Is een vrije keuze van koffiezet zo ideaal? Als er een probleem is, waar ga je dan terecht kunnen? Bij de klantendienst van Douwe Egberts? En wat met de koffiefilters? Compatibel met elk apparaat?
Je bent hier appelen met peren aan het vergelijken.

Een koffiezet werkt of werkt niet. Bij digitale televisie komt er wel wat meer bij kijken. Signaalsterkte, binnenhuisbekabeling, abonnementen, contracten, compatibiliteit, ... . Is het apparaat van de maatschappij zelf kan er een oplossing worden gezocht, eventueel door een technicus langs te sturen. Is het apparaat niet van de maatschappij, dan mag je je plan trekken.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be