Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 april 2007, 16:47   #41
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Mij verbaast het vooral dat sommigen blijkbaar niet weten dat een aantal jongeren zo geterroriseerd worden. Is dat echt zo weinig bekend?
Ik ken jongeren die hun kapot geslagen deur en ramen barikaderen, die een loodjesgeweer gekocht hebben en die elke minuut van de dag op hun hoede zijn. Ik ken jongeren die geen minuut rust kennen.
Die ene jongen waarover ik vertelde, die bedreigd werd met een mes, die is dagelijks op zijn hoede. Wat die al meegemaakt heeft daar zou hij een boek over kunnen schrijven.
Maar helaas zijn dat jongeren die geen verweer hebben, kansarme jongeren die al heel hun leven hun eigen boontjes moeten doppen. Niemand die met hen in zit, niemand die zich zorgen maakt.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 19:01   #42
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Mij verbaast het vooral dat sommigen blijkbaar niet weten dat een aantal jongeren zo geterroriseerd worden. Is dat echt zo weinig bekend?
Ik ken jongeren die hun kapot geslagen deur en ramen barikaderen, die een loodjesgeweer gekocht hebben en die elke minuut van de dag op hun hoede zijn. Ik ken jongeren die geen minuut rust kennen.
Die ene jongen waarover ik vertelde, die bedreigd werd met een mes, die is dagelijks op zijn hoede. Wat die al meegemaakt heeft daar zou hij een boek over kunnen schrijven.
Maar helaas zijn dat jongeren die geen verweer hebben, kansarme jongeren die al heel hun leven hun eigen boontjes moeten doppen. Niemand die met hen in zit, niemand die zich zorgen maakt.
Triestig
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 20:42   #43
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

@ Eric en Debbie; ik woon in Wervik en zal met alle plezier mijn voelsprieten eens uitsteken om dit soort smeerlapperij een halt toe te roepen.
Aan de foto te zien ken ik die jongen ergens van.
__________________
You never walk alone
another brick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 21:24   #44
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Mij verbaast het vooral dat sommigen blijkbaar niet weten dat een aantal jongeren zo geterroriseerd worden. Is dat echt zo weinig bekend?
Ik ken jongeren die hun kapot geslagen deur en ramen barikaderen, die een loodjesgeweer gekocht hebben en die elke minuut van de dag op hun hoede zijn. Ik ken jongeren die geen minuut rust kennen.
Die ene jongen waarover ik vertelde, die bedreigd werd met een mes, die is dagelijks op zijn hoede. Wat die al meegemaakt heeft daar zou hij een boek over kunnen schrijven.
Maar helaas zijn dat jongeren die geen verweer hebben, kansarme jongeren die al heel hun leven hun eigen boontjes moeten doppen. Niemand die met hen in zit, niemand die zich zorgen maakt.
Triestig, ik dacht dat die toestanden hier niet vookwamen. Echt bendevorming door jonge deliquenten heb ik hier nog nooit ergens gezien, of last van gehad.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 21:58   #45
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Dan verlies je wel twee zaken uit het oog

1. je kan iemand zo bang maken dat die zelfs niet terug durft slaan, laat staan dat hij terug komt om de dader in elkaar te slaan. Tegen een bende beginnen is echt niet zo simpel hoor, al helemaal niet als je er alleen voor staat. Dan mag je vervolgens ergens onderduiken, leuk hoor.

2. Eens je een strafblad hebt moet je maar eens werk proberen vinden.

Jij onderschat duidelijk hoe het is om in angst te leven. Verhuizen kan een alternatief zijn. Ja sommigen doen dat idd, maar denk je dat dat zo goed mee valt? Familie en kenissen achterlaten? Het gevoel dat je op de vlucht geslagen bent en daarom moederziel alleen in een vreemde stad woont.
1.Zich laten doen uit schrik, dat kan iedereen overkomen...Laat ons zeggen dat het normaal is, om u plezier te doen.Wat niet normaal is, is als dat heel uw leven duurt.Van angst moet je evenveel schrik hebben als van uw vijanden, zoniet meer .Als dat een gewoonte word , angst hebben, dan word dat een blijvend kwaad.Dan moogt ge nog gaan verhuizen naar een andere stad of buurt, uw vijanden mogen sterven van ouderdom, of zich beteren, gij zit daar dan nog altijd met uw angst.
En als het daar dan écht zo een gangsterstad is, in Menen, waar bendes uw leven onveilig maken, dan moet ge u organiseren, met andere slachtoffers: ook een "bende" vormen.In ieder geval een groep die geweld gebruikt, om zich niet te laten overweldigen.Vermits de politie toch machteloos is...
2.Ik ken verschillende mensen met een strafblad EN die werken.Wel niet bij de politie uiteraard tja, voor de Staat moogt ge niet meer werken, dat is juist.Dan doe je maar wat anders hé.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 22:00   #46
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Wel, we hebben eigenlijk echt weinig info over de daders, enkel dat ze Frans spraken. Daar los je niet veel mee op. Zo kunnen we alle Fransen en Walen gaan verdenken.
Kan Jeroen zich niets meer voor de geest halen? Ik denk niet dat we hem mogen onderschatten. Kan hij soms iets meer herinneren? Bv of het mannen, vrouwen of een gemengde groep was, die hem aanviel. Had iemand en opvallend kenmerk, bv extreem groot, klein, dik, dun? Opvallende kledij?
Het is misschien moeilijk, maar probeer met Jeroen te spreken. Moedig hem en zijn ouders aan om meer te weten te komen.
De vraag is bv: zijn de daders uit de buurt? Zijn ze nog in Menen of zitten ze ondertussen al weet ik veel waar. Misschien wel buitenland? Frankrijk is een optie, gezien de taal.
Ik ben zelf niet gekend in Menen, maar ik weet wel dat uitschot zelden in eigen buurt voor overlast zorgt. Meestal gaan ze maar een andere stad om amok te maken, zodat ze hun imago hoog kunnen houden in eigen buurt.
We weten veel te weinig. Enkel indien mensen iets gezien hebben komen we er uit. Jeroen weet heel weinig te herinneren, zoals ik van in het begin heb meegedeeld.
Ook dient men in te zien dat de politie alle gegevens moet krijgen, en deze natuurlijk geheim houdt in het belang van het onderzoek.

Het probleem is dat de politie te weinig informatie krijgt. Ook ik ben erg geschrokken van het verhaal van Debbie. Maar zolang niemand, al weze het anoniem, de namen doorgeeft aan de politie van de leden van benden hebben ze geen gedacht van wat er zich afspeelt, en kunnen ze die gasten niet in de gaten houden.
De angst is de grootste vijand , omdat ze de politie onwetend houdt van wie, waar, wanneer.

Ik kan me die angst voorstellen.
Ik was ooit eens getuigen van een serieuze "echtelijk ruzie" tussen twee gasten in een café in Antwerpen. De ene was een student, de andere een catcher uit de toenmalige worstelclub aan de Vlaamse/waalse kaai. (waar later de Zilion is gekomen).
De student lag met een gescheurde kaak op de grond. Omdat ik in een groepje zat durfde ik het aan om de flikken te gaan bellen. En toen die later afkwamen om te getuigen, wat de "catcher" ons zwaar had "afgeraden" om te doen.
De man is, onder meer door mijn getuigenis, veroordeeld voor vrijwillige slagen en verwondingen en zat zijn straf uit.
Toen ik een paar jaar later in het holst van de nacht naar huis liep in een doodverlaten straat (de Sint-Laureysstraat in Antwerpen) zag ik hem afkomen uit de andere richting. Zijn geblutste kop en zijn postuur logen er niet om. Ik stak de straat over, om hem te onlopen. Gelukkig liep hij door zonder iets te doen, kennelijk had hij me niet gezien. Toen hij tien meter voorbij me was zei hij spottend "Goeienavond, hé, mijnheer Feremans".

De man was blijkbaar niet boos: hij had zijn verdiende loon gehad.
Ik was wel plots heel wat liters zweet armer

wraak nemen doen veroordeelde criminelen niet: men weet dan wie er wraak heeft genomen en heeft ze onmiddellijk te pakken.
Indien men ze niet kent zijn ze gevaarlijker: een getuige opruimen heeft maar zin indien hij je nog niet heeft aangegeven!

Politici zijn vaak het slachtoffer van allerleid bedreigingen. Als dat gebeurt wordt het direct aangegeven. Indien de bedreiging ernstig is gaat men je een paar dagen bewaken, tot men de dader heeft of tot men denkt dat hij gekalmeerd is. Vaak zijn het zieke mensen die een irrationele angst hebben en zich vanalles wijs maken. Eén van mijn "moordenaars" gaat morgen een pint pakken met me. Hij doet dat als het weer even niet gaat, en hij zou mij nooit echt hebben gedood. Nu hij weet dat ik voor hem geen bedreiging ben zoekt hij wat hulp van mij. Ik heb er voor gezorgd dat hij niet al te sterk werd aangepakt door het gerecht.
Ons laten bang maken is nonsens: de kans dat je doelbewust wordt aangevallen door iemand die wraak op je wil nemen is zeer klein. Anders zouden de presidenten van de VS geen enkele kans hebben, met miljoenen die razend op hen zijn...
Je moet het zo zien: de kans dat iemand als Debbie of haar zoon worden "teruggepakt" door een bende schoelietjes is veel kleiner dan dat ze omkomt bij een vliegongeval. Of onder een schoolbus sukkelt en daardoor wordt verwond. Angst is de basis van alle problemen, zowel angst langs de kant van de daders (faalangst, waardoor ze in groep gaan stoer doen) als van de slachtoffers (angs voor wraak, waardoor het leeuwendeel van de misdadigers blijven voortdoen).
Dus Debbie: als je namen hebt van daders, stuur ze dan via een privé boodschap door, ik zal ze doormailen naar de flikken. Ik ken immers je identiteit niet

Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 april 2007 om 22:28.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 22:21   #47
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

In mijn ogen is geweld altijd zinloos.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2007, 22:24   #48
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
We weten veel te weinig. Enkel indien mensen iets gezien hebben komen we er uit. Jeroen weet heel weinig te herinneren, zoals ik van in het begin heb meegedeeld.
Ook dient men in te zien dat de politie alle gegevens moet krijgen, en deze natuurlijk geheim houdt in het belang van het onderzoek.
Probleem 1: gezien het slachtoffer dat ze gekozen hebben, vermoed ik dat het over een bende lafaards gaat. Meestal durven die veel als ze in de meerderheid zijn en liefst met weinig getuigen erbij.

Citaat:
Het probleem is dat de politie te weinig informatie krijgt. Ook ik ben erg geschrokken van het verhaal van Debbie. Maar zolang niemand, al weze het anoniem, de namen doorgeeft aan de politie van de leden van benden hebben ze geen gedacht van wat er zich afspeelt, en kunnen ze die gasten niet in de gaten houden.
Ik ben ook geschrokken van de verhaal, maar geloof het. Ik heb ook al dingen gehoord en gezien hier in Antwerpen. Als dat hier kan, kan dat volgens mij in Menen ook. Vorig jaar is er ook een mentaal gehandicapte jongen in elkaar getrapt in mijn buurt. Die daders hebben ze gelukkig wel kunnen vatten.
Alleen: als er weinig of geen getuigen zijn, kan er niemand naar de politie stappen.

Citaat:
De angst is de grootste vijand van de onwetendheid.
Ik kan me die angst voorstellen.
Ik was ooit eens getuigen van een serieuze "echtelijk ruzie" tussen twee gasten in een café in Antwerpen. De ene was een student, de andere een catcher uit de toenmalige worstelclub aan de Vlaamse/waalse kaai. (waar later de Zilion is gekomen).
De student lag met een gescheurde kaak op de grond. Omdat ik in een groepje zat durfde ik het aan om de flikken te gaan bellen. En toen die later afkwamen om te getuigen, wat de "catcher" ons zwaar had "afgeraden" om te doen.
De man is, onder meer door mijn getuigenis, veroordeeld voor vrijwillige slagen en verwondingen en zat zijn straf uit.
Toen ik een paar jaar later in het holst van de nacht naar huis liep in een doodverlaten straat (de Sint-Laureysstraat in Antwerpen) zag ik hem afkomen uit de andere richting. Zijn geblutste kop en zijn postuur logen er niet om. Ik stak de straat over, om hem te onlopen. Gelukkig liep hij door zonder iets te doen, kennelijk had hij me niet gezien. Toen hij tien meter voorbij me was zei hij spottend "Goeienavond, hé, mijnheer Feremans".
Toen je die man terug tegenkwam, was hij hoogst waarschijnlijk iets nuchterder dan tijdens de caféruzie.
Dat is nog iets: het motief. Wat bezielde die gekken om Jeroen aan te vallen? Was het een overval? Wilden ze hem bestelen? Hebben ze tot zover geweten iets meegenomen?
Waren het junkies die geld nodig hadden voor hun spul en daardoor niet nuchter konden reageren? Gezien de plaats van het delict en het aantal Noordfranse drugstoeristen, zou ik dat niet uitsluiten, want de daders waren Franstalig. Of waren het Vlamingen die Frans spraken, om hun accent niet te verraden en het gerecht op een dwaalspoor te zetten?

Citaat:
De man was blijkbaar niet boos: hij had zijn verdiende loon gehad.
Ik was wel plots heel wat liters zweet armer
Gelukkig zijn sommige mensen nog wel voor rede vatbaar. Ik hoop dat de gekken die dat gedaan hebben, het ook zijn.

Nu ik er aan denk: moesten het Fransen zijn, lijkt het me misschien nuttig om het verhaal ook op Franstalige fora te posten, moest iemand de tekst kunnen vertalen. Misschien dat er aan de andere kant van de grens mensen zijn die de mogelijke daders kennen of iets weten.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 20:19   #49
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
@ Eric en Debbie; ik woon in Wervik en zal met alle plezier mijn voelsprieten eens uitsteken om dit soort smeerlapperij een halt toe te roepen.
Aan de foto te zien ken ik die jongen ergens van.
Bedankt, das heel tof van je.
Dit soort smeerlapperij zou eindelijk eens gedaan moeten zijn.

ps: het verbaasd me niet dat zijn gezicht je bekend voor komt. Jeroen is iemand die enorm graag plezier gaat maken, ook buiten Menen.
(Velen noemen hem trouwens Jeroentje.)

Hier in Menen op de markt zou niemand het moeten wagen om maar een vinger naar hem uit te steken, ze zouden mogen rennen, zeker weten.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 20:27   #50
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard


Citaat:
,,Kan ik nog wel uitgaan?
Menen Mentaal gehandicapte Jeroen afgeranseld na jongerenfuif


MENEN - Jeroen Brutin (31) begrijpt het niet. Zaterdagnacht werd hij in het Brouwerspark door vijf Franssprekende jongeren afgeranseld. Zes hechtingen in het hoofd herinneren aan de brutaliteiten. De man durft niet meer uitgaan.
Oscar De Winter
Jeroen Brutin is in Menen door Jan en alleman gekend. De man met een mentale beperking maakt graag met alle mensen een praatje. Hij woont bij zijn ouders Rik Brutin en Chris Vandewalle in de Sluizenkaai. Hij heeft twee broers: Elcerlyck (32) en Pieter (21).
Moeder Chris vertelt wat er tijdens het weekend is gebeurd: ,,Jeroen en Pieter gingen naar een fuif in het Park ter Walle. Om twee uur besloot Jeroen alleen naar huis te gaan. Omdat hij niet altijd afhankelijk wil zijn van zijn jongere broer, vertrok hij alleen. Maar dat bekwam hem slecht. In het Brouwerspark werd hij zonder reden geschopt en geslagen door vijf jongeren. Ze waren niet uit op stelen. Jeroen kon zich van zijn aanvallers ontdoen en zette het op een lopen. Ze zetten de achtervolging, maar in de Bruggestraat dropen ze af.''
Jeroen legde de weg naar huis lopend af. Thuis durfde hij zijn ouders niet wekken. Chris: ,,We hebben hem horen thuiskomen en zijn dan gerust in slaap gevallen. Maar zondagmorgen zagen we zijn bebloed gezicht. Na veel vragen hebben we het gebeuren kunnen reconstrueren. We zijn naar de spoedafdeling gereden, waar de hoofdwonde werd gehecht. We dienden klacht in bij de politie.''
Amok in fuifzaal
Volgens broer Pieter kwamen die nacht vijf Franse jongeren amok maken op de fuif in het Park ter Walle. We konden er een vasthouden tot de politie kwam. Of het dezelfde jongens zijn die onze Jeroen aanvielen, zal het onderzoek allicht duidelijk maken.
Ouder Chris en Rik willen dat Jeroen er overal bij kan horen. ,,We weten dat er geen garantie is voor veiligheid, maar we moesten kiezen tussen Jeroen van dichtbij begeleiden of hem de vrijheid geven die ook de mensen van zijn leeftijd hebben. Maar nu voelt Jeroen zich niet meer veilig. Kan ik nog wel uitgaan in Menen, vraagt hij zich af. Het stelt hem gerust dat wij of zijn broers hem zullen brengen en ophalen. Maar hij vindt het jammer dat er zulke brutale mensen bestaan.''
De ouders komen met het verhaal naar buiten omdat ze willen dat er iets aan wordt gedaan. ,,Misschien moeten beleidsmensen en jongeren samen aan tafel gaan zitten om maatregelen te treffen om de veiligheid van de jongeren te verhogen. Chris Vandewalle: ,,Menen staat bij de jeugd bekend als een onveilige stad. Wij denken dat er veel ouders niet slapen tot hun kinderen weer veilig thuis zijn'', zegt Chris Vandewalle.


Oscar De Winter05/04/2007
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 20:32   #51
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Tja en wat moet ik hier mee,of wat bedoel je Erik?
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 20:42   #52
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Tja en wat moet ik hier mee,of wat bedoel je Erik?
Voor jou is dat wel heel ver weg, jij kan er dus niet veel aan doen. Maar mensen uit deze buurt hopelijk wel, want zo gaat het niet verder. Toen ik mijn zoon met gebroken neus naar het spoed bracht zeiden ze: "dat is zeker de nieuwe trend tijdens het uitgaan? Ik krijg hier niet anders dan in elkaar geklopte jongeren over de vloer."

Het is tijd dat daar iets aan gedaan wordt. En misschien heeft iemand wel gezien wie die gasten waren die tijdens de fuif lastig deden, misschien zijn ze Jeroen wel gevolgd, het is er vlak bij.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 21:29   #53
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Jammer dat een brave, simpele, goedlachse mens als Jeroen zoiets moet overkomen. Ik hoop dat hij er vlug overheen is en zijn uitstapjes er niet zal voor laten.
Dat de daders vlug gevat worden en een gepaste straf krijgen!
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 16:06   #54
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Als ik zo hoor gebeuren er wel veel meer incidenten op die plaats. Misschien kunnen onbemande camera's, goed verstopt tussen de bomen, ervoor zorgen dat daders minder gemakkelijk kunnen ontkomen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 16:10   #55
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Jammer dat een brave, simpele, goedlachse mens als Jeroen zoiets moet overkomen. Ik hoop dat hij er vlug overheen is en zijn uitstapjes er niet zal voor laten.
Dat de daders vlug gevat worden en een gepaste straf krijgen!
hier in België
Das het probleem,tzal snel geseponeerd zijn hoor
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 16:20   #56
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
hier in België
Das het probleem,tzal snel geseponeerd zijn hoor
Zeker als het buitenlanders zijn. Hier spreken ze over Fransen. Ik ben benieuwd of ze nog zouden bekennen en of ze de internationale procedure gaan doorvoeren.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be