Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2006, 12:06   #1
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard Homohaat VB zet zich door.

Volgens homohater en VB'er Philippe Van De Sande zouden de Eurogames er niet komen in juni volgend jaar mocht het VB aan de macht zijn. Hij zegt dat het extravagant en decadent is....

Ook het volgende: wie als holebi Antwerpen wil verkennen hoeft ook niet op de steun van het VB te rekenen. Op een persconferentie in oktober vorig jaar sprak homohater FDW zich uit tegen alle financiële steun van het stadsbestuur aan holebiverenigingen.

En zo kan ik nog doorgaan en dat zal ik doen ook met nog meer citaten van VB homohaters; en oh neen uiteraard wordt er weer gezegd door de homohaters dat ze niets tegen homo's hebben.
Respectlozen zijn het, iemand die gelukkig wil zijn mag ook niet meer volgens als het niet in hun kraampje past.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 12:36   #2
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Er zijn ook cd&v'er,vld'ers,spa'ers enz....die ook niet echt happig zijn op gebied van homo's maar dat terzijde.

Wat ik wilde zeggen was het volgende dat er veel homo's vinden dat die decadente homo parades een negatief beeld geven ivm homo's.
Idien je dit toch wil, wat je volste recht is doet dat dan in privé-club verband of huur een terein af! Waarom moet dat door de straten.
In nederland hebben ze toch ook zo'n feestjes voor jullie geaarden!? Dat
is toch niet zo ver.

Vb'ers zijn veel vedraagzamer tov homo's dan de Moslim gemeenschap

Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 12:43.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 12:41   #3
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Ik heb ook mijn vragen bij sommige zaken maar op die gayparades lopen er heus wel nog homo's rond die niet verkleed zijn hoor maar tja... dan wordt uiteraard "vergeten" hé.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 12:42   #4
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Een homo is ook een mens en die heeft evenveel recht om zich te uiten als iedere andere persoon. Als die graag staat te lekken met een andere kerel op straat is het hun goed recht, en is het aan de omstaanders om daar maar aan te wennen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 12:45   #5
Brecht Laitem
Burger
 
Geregistreerd: 21 februari 2005
Berichten: 130
Standaard

Ik snap niet goed waarom holebi's evenementen als die eurogames steunen. Heel wat holebi's willen een zo normaal mogelijk leven tussen hetro's, en dan komen er daar een paar af met een soort van Olympische spelen voor holebi's. Dit doet de integratie van holebi's absoluut geen goed volgens mij. Het zou naar mijn mening beter zijn dat holebi's zich laten opgaan in de massa ipv expleciet aandacht te willen trekken met parades, spelen, ...
Brecht Laitem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 12:45   #6
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Een homo is ook een mens en die heeft evenveel recht om zich te uiten als iedere andere persoon. Als die graag staat te lekken met een andere kerel op straat is het hun goed recht, en is het aan de omstaanders om daar maar aan te wennen.
Beetje discretie kan nooit geen kwaad, ligt aan de opvoeding natuurlijk.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 12:57   #7
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Waar klagen jullie zo op? Als die mensen praktisch naakt door de straat willen lopen, dansen en zingen, laat hen dan toch eens doen! Hebben jullie daar misschien last van? Kan jullie teerbeminde heilig zieltje dat niet aan?

Openbare ruimte is van iedereen, weet je. Bijgevolg heeft ook iedereen recht om er naar zijn of haar goeddunken gebruik van te maken.

Hypocrieten.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 14:29   #8
Gringo
Partijlid
 
Gringo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Waar klagen jullie zo op? Als die mensen praktisch naakt door de straat willen lopen, dansen en zingen, laat hen dan toch eens doen! Hebben jullie daar misschien last van? Kan jullie teerbeminde heilig zieltje dat niet aan?

Openbare ruimte is van iedereen, weet je. Bijgevolg heeft ook iedereen recht om er naar zijn of haar goeddunken gebruik van te maken.

Hypocrieten.
Voila. Dat is gesproken. Echte hypocrieten zijn het. Als die jongens een beetje willen rondhuppelen in hun blote flikker met wat pluimen in hun kont, wie kan daar dan in godsnaam iets op tegen hebben. Het is toch alleen maar om wat leut te hebben? Mag het even?
Alleen, liefst op voorhand verwittigen als het kan. Waar en wanneer die feestelijkheden juist plaats hebben. Kwestie van uit de buurt te kunnen blijven dan. Anders is mijn eetlust misschien naar de bom.
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 16:26   #9
Duvel
Partijlid
 
Duvel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 282
Standaard

zijn die flikkers dan toch mietjes dat ze te slap zijn om aan de echte olypische spelen mee te doen ?

of zijn het speciale spelletjes ?

sjakosj slingeren
100 meter op hoge hakken
"zak"lopen
....
Duvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 19:37   #10
gsus
Lokaal Raadslid
 
gsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Vb'ers zijn veel vedraagzamer tov homo's dan de Moslim gemeenschap
Van een dooddoener gesproken!

Moslims eten pasgeboren babytjes als ontbijt en slapen in een kist, we get it! Naast de kwestie!!
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 19:38   #11
gsus
Lokaal Raadslid
 
gsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
zijn die flikkers dan toch mietjes dat ze te slap zijn om aan de echte olypische spelen mee te doen ?

of zijn het speciale spelletjes ?

sjakosj slingeren
100 meter op hoge hakken
"zak"lopen
....
Man, wat ben jij een marginale, onverdraagzame zak stront!
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 19:45   #12
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
zijn die flikkers dan toch mietjes dat ze te slap zijn om aan de echte olypische spelen mee te doen ?

of zijn het speciale spelletjes ?

sjakosj slingeren
100 meter op hoge hakken
"zak"lopen
....
Normaal gezien gebruik ik het "rode driehoekje" niet.. Maar dit is pure provocatie en belediging zonder grond. Misschien moet ik mijn mening eens herzien.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 19:50   #13
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Volgens homohater en VB'er Philippe Van De Sande zouden de Eurogames er niet komen in juni volgend jaar mocht het VB aan de macht zijn. Hij zegt dat het extravagant en decadent is....

Ook het volgende: wie als holebi Antwerpen wil verkennen hoeft ook niet op de steun van het VB te rekenen. Op een persconferentie in oktober vorig jaar sprak homohater FDW zich uit tegen alle financiële steun van het stadsbestuur aan holebiverenigingen.

En zo kan ik nog doorgaan en dat zal ik doen ook met nog meer citaten van VB homohaters; en oh neen uiteraard wordt er weer gezegd door de homohaters dat ze niets tegen homo's hebben.
Respectlozen zijn het, iemand die gelukkig wil zijn mag ook niet meer volgens als het niet in hun kraampje past.
En kunt ge dat eens staven nu met bewijzen aub?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 19:55   #14
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ik heb ook mijn vragen bij sommige zaken maar op die gayparades lopen er heus wel nog homo's rond die niet verkleed zijn hoor maar tja... dan wordt uiteraard "vergeten" hé.
Ik ben geen homohater maar die gayparade daar heb ik geen respect voor en vele homo's zelf ook niet.Dit zijn geen homo's meer maar jeanetten.
In het roos gekleed lopen en noem maar op,ma jongens toch.

Ik ken homo's en die mensen gedragen zich net zoals iedereen.Ze gedragen zich altijd en ze zullen er ook nooit als nichten bijlopen.

Sommige homo's en anderen zoals u zeggen dat het vb volledig tegen homo's zouden zijn vanwege dat ze/we tegen het trouwen zijn en kinderen adopteren?
Wat dan met de vele homo's die de mening hebben dat ze het ook niet vinden kunnen dat bv 2 mannen kinderen adopteren?Daar word dus helemaal geen rekening mee gehouden?
Trouwens;er zitten homo's bij het vlaams belang.Niemand die iets tegen die mensen heeft.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 19:58   #15
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
En kunt ge dat eens staven nu met bewijzen aub?
http://www.qtid.com/news.html?pp=1&newsid=1976
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 20:01   #16
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ben geen homohater maar die gayparade daar heb ik geen respect voor en vele homo's zelf ook niet.Dit zijn geen homo's meer maar jeanetten.
In het roos gekleed lopen en noem maar op,ma jongens toch.

Ik ken homo's en die mensen gedragen zich net zoals iedereen.Ze gedragen zich altijd en ze zullen er ook nooit als nichten bijlopen.

Sommige homo's en anderen zoals u zeggen dat het vb volledig tegen homo's zouden zijn vanwege dat ze/we tegen het trouwen zijn en kinderen adopteren?
Wat dan met de vele homo's die de mening hebben dat ze het ook niet vinden kunnen dat bv 2 mannen kinderen adopteren?Daar word dus helemaal geen rekening mee gehouden?
Trouwens;er zitten homo's bij het vlaams belang.Niemand die iets tegen die mensen heeft.
De homo's bij het VB daar is mijn mening al langer over geweten, ze doen het hun zelf aan.
En er zijn nog homokoppels die zich vragen stellen bij adoptie.
Maar dat is iets helemaal anders, VB profileert die homohaat in helemaal andere zaken en door soms ook enorm neerslachtig te doen.
Ook bij de bekendmaking van het homohuwelijk was de houding van Frank Vanhecke allesbehalve holebivriendelijk te noemen.
En nog iets: eurogames, gayparade mij zal je daar ook nooit zien omdat het ook niet aan mij besteed is maar verdomme toch, wat doen die mensen mis die daar wel naar toegaan en vergeet niet er zijn daar ook mensen die daar naar toe als niet verkleed hé!!

En over de houding van Marie-Rose "tuttebel" Morel zullen we maar zwijgen zeker; da's pas een hypocriet mens!
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 20:05   #17
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
zijn die flikkers dan toch mietjes dat ze te slap zijn om aan de echte olypische spelen mee te doen ?

of zijn het speciale spelletjes ?

sjakosj slingeren
100 meter op hoge hakken
"zak"lopen
....
Lol, hier zie je nogmaals hoe laag het niveau van het VB is e
Enkel stomme mensen stemmen op het vb
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 20:14   #18
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ik het het artikel eens aandachtig gelezen en ik ken de man niet persoonlijk maar ik zie toch nergens iets van haat hoor.
Hij zegt gewoon het volgende en volgens mij het belangrijkste;Neen, die extravagantie, die decadentie, ik vind dat allemaal niet nodig. Ik heb veel respect voor homo’s maar absoluut niet voor al die decadente, extravagante toestanden.

Ik ben het daar wel mee eens.
En ik vraag mij toch af waarom dat persee nodig is al dat gedoe?
De mensen hebben homo's al meer aanvaard dan vroeger maar door zo'n zaken te doen kom je niet positief over.Dat is mijn gedacht erover.

Op mijn werk zitten er ook homo's en ik heb al zeer goed kunnen babbelen met de mensen,echt toffe mensen maar nogmaals en das mss weer toeval maar ook deze hebben het niet voor dat gedoe zoals een gay parade.Mja,ik kan maar zeggen wat die mensen allemaal tegen mij vertellen natuurlijk.

Homo's zijn er nu eenmaal en we moeten ze aanvaarden zoals ze zijn al ben ik ondanks 28jarige leeftijd ook van mening dat een huwelijk en kinderen tussen man en vrouw zijn.

Dat men tesamen wil gaan wonen en samen wil uitgaan en noem maar op,mij niet gelaten.

En het is ook niet verstandig dat een stad als antwerpen waar vele buitenlanders komen zo een naam krijgt(homostad).

Ik lees de reacties van sommige mensen en sommigen kunnen helemaal niet objectief blijven,de haat druipt er af.Jammer.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 20:14   #19
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Lol, hier zie je nogmaals hoe laag het niveau van het VB is e
Enkel stomme mensen stemmen op het vb
Ik zeg dat van groenen en rooien ook.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 20:15   #20
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Ik vind het juist zeer vreemd dat de homo's blijkbaar maar al te graag hun eigen apartheid creeeren.
Zijn er niet genoeg wedstrijden en spelen voor ALLE mensen.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be