Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 27 januari 2007, 21:30   #101
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je negeert de vraag waarom de joden geen allochtonen worden genoemd in het stukje dat aanhaalt. Het is dit zinnetje hieronder...

(zoals bijvoorbeeld de allochtone jongeren die Joden bekogelden)

Waaruit kun jij opmaken dat deze allochtone jongeren Belgen waren? Dan kun je niet en dat toon je ook niet aan. .

Dat kan ik aantonen omdat ik kameraden heb die bevriend zijn met die kerels.
Als je het nieuws gevolgd had had je ook gezien dat die kerels de Belgische nationaliteit hebben


Citaat:
Wat jij niet snapt is dat met allochtonen helemaal geen Belgen bedoeld worden. Moest je anders kunnen aantonen zou je dat zeker doen. Al was het maar om mij te weerleggen. Maar je doet het niet omdat je niet kan uiteraard.
Ik heb het al 100 x gedaan Paulus.
Kijk nogmaals naar de rapporten over leerachterstand, de allochtonen die Demoor aanvielen, .....


Citaat:
Zowel wikipedia als het woordenboek spreken je tegen, wat betreft de betekenis van het woord 'allochtoon'.
Ja, wikipedia en de gratis versie van het online woordenboek. Betrouwbaar Paulus. Als je niet snapt dat men mensen van de tweede en derde generatie ook allochtoon noemt,snap jij het niet. Ik wel
Citaat:

Jij moet helemaal niks.
Behalve kakken en sterven niets nee.
Citaat:

Maar doen alsof FDM gezegd heeft dat stemrecht in zijn visie afhankelijk zou zijn van afkomst, kan niet door de beugel. Woorden in de mond leggen heet dat.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30
Ik heb geen woorden in de mond gelegd. De Man heeft tijd genoeg gehad om zichzelf te veruidelijken

Citaat:
De waarheid is dat jij het woordje allochtoon niet begrijpt. En dat heb je goed geïllustreerd. Hopelijk begrijp je het nu wel.
99% van de bevolking zal het blijkbaar niet begrijpen dan

Citaat:
Paulus
Kay-gell
__________________
The poster formerly known as kay-gell

Laatst gewijzigd door Kay_ : 27 januari 2007 om 21:31.
Kay_ is offline  
Oud 27 januari 2007, 21:54   #102
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dat kan ik aantonen omdat ik kameraden heb die bevriend zijn met die kerels.
Als je het nieuws gevolgd had had je ook gezien dat die kerels de Belgische nationaliteit hebben
Sterk. Heel sterk (!) Ik heb kameraden die bevriend zijn met die kerels. En die gasten zijn hier dus geboren? Wel dan zijn het geen allochtonen, zo simpel is dat.


Citaat:
Ik heb het al 100 x gedaan Paulus.
Kijk nogmaals naar de rapporten over leerachterstand, de allochtonen die Demoor aanvielen, .....
Neen, dat heb je niet. Nogmaals waarom die leerachterstand? Omdat ze al verschillende generaties onze taal spreken zeker?


Citaat:
Ja, wikipedia en de gratis versie van het online woordenboek. Betrouwbaar Paulus. Als je niet snapt dat men mensen van de tweede en derde generatie ook allochtoon noemt,snap jij het niet. Ik wel
Ik vertrouw in elk geval meer op mijn woordenboek voor de betekenis van woorden als op jouw verklaringen. Wat ik vooral snap is dat mensen zoals jij kinderen en kinderen van kinderen van allochtonen, allochtonen blijft noemen. Dat snap ik intussen ja.

Ik hoop dat jij ook begint te snappen dat dit een totaal verkeerd woordgebruik is.

Citaat:
Behalve kakken en sterven niets nee.
Kakken? Is dat bij u thuis ook het normaal niveau van gesprek, of is dit alleen maar op ons forum?

Citaat:
Ik heb geen woorden in de mond gelegd. De Man heeft tijd genoeg gehad om zichzelf te veruidelijken
Je spreekt jezelf tegen vriend. Waarom zou hij zichzelf moeten verduidelijken als jij hem niks in de mond legt?

Trouwens dat doe je wel. Je zegt dat FDM beweert dat de Turk en de Marrokkan wiens ouders hier geboren zijn, zich niet te moeien hebben met onze samenleving. En dat is manifest onwaar!

Je zegt dat om 22:10u op de laatste dag van zijn forumsessie en beweert vervolgens dat hij tijd genoeg kreeg om te reageren. Ge moet maar durven. Ik zal eens leugens over u verspreiden en als je er niet op reageert, betekent dit dat het waar is zeker? Dat is zowat het niveau uw redenering. Mooi is dat.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30


Citaat:
99% van de bevolking zal het blijkbaar niet begrijpen dan
Ik hoop voor jou, beste vriend, dat je nooit de stommiteit begaat om tegen een Turk of een Marrokkaan wiens ouders hier geboren zijn, te zeggen dat hij of zij een allochtoon is. Want als je deze mensen wil beledigen moet je maar juist dat eens doen. En wees maar zeker dat 99% van de bevolking hen nog gelijk zal geven ook.

As temblieft zeg!

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 27 januari 2007, 22:52   #103
Gwijde V. D.
Vreemdeling
 
Gwijde V. D.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 januari 2007
Berichten: 3
Standaard

Beste Mr. de Man,

Als ware meritocraat ben ik radicaal tegen het ridicule hersenspinsel democratie,
dat men maar al te graag opspelt aan de huidige regimes. Wat te betreuren valt uiteraard als men kijkt naar het "volksrepubliek China", dan blijkt al snel dat de term democratie maar al te vaak misbruikt wordt.

Maar goed ik dwaal af, op de vraag of we nu moeten kiezen voor stemrecht of stemplicht lijkt het antwoord me simpel. Steeds minder mensen lijken te geloven in het systeem of weten niets af van het politieke functioneren. Laat deze mensen stemmen en men krijgt een vertekent beeld van wat het volk wil ( wat het volk inhoud laat ik nu even in het midden ). Ik vind het hard om te zeggen maar we hebben hier echt te maken met een domme massa, met een nihil aan politieke kennis. Laat zij die er werkelijk weet van hebben participeren aan het systeem, maar laat de onwetende burger a.u.b met zijn neus uit de zaak van de politieke elite.
Ik opteer hier niet voor een soort dictatuur eerder een elite begeleid door de denktanken.

Aldus allemaal dat terzijde, ik pleit voor Stemrecht
Gwijde V. D. is offline  
Oud 27 januari 2007, 23:35   #104
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Sterk. Heel sterk (!) Ik heb kameraden die bevriend zijn met die kerels. blablabla.
Ja, het is nu eenmaal zo. Als je wil mag je dat altijd eens komen testen. Ik nodig je hier bij uit.

Citaat:
Kakken? Is dat bij u thuis ook het normaal niveau van gesprek, of is dit alleen maar op ons forum?
Het is om te lachen he Paulus. Niet altijd serieus zijn hé. Tis zaterdagavond



Je spreekt jezelf tegen vriend. Waarom zou hij zichzelf moeten verduidelijken als jij hem niks in de mond legt?

Citaat:
Trouwens dat doe je wel. Je zegt dat FDM beweert dat de Turk en de Marrokkan wiens ouders hier geboren zijn, zich niet te moeien hebben met onze samenleving. En dat is manifest onwaar!

Je zegt dat om 22:10u op de laatste dag van zijn forumsessie en beweert vervolgens dat hij tijd genoeg kreeg om te reageren. Ge moet maar durven. Ik zal eens leugens over u verspreiden en als je er niet op reageert, betekent dit dat het waar is zeker? Dat is zowat het niveau uw redenering. Mooi is dat.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30

De man heeft tijd genoeg gehad om te reageren. Hij postte 30 min later nog een reactie, terwijl er al verschillende reacties waren gevolgd. Maar hij liet na meer uitleg te geven.



Citaat:
Ik hoop voor jou, beste vriend, dat je nooit de stommiteit begaat om tegen een Turk of een Marrokkaan wiens ouders hier geboren zijn, te zeggen dat hij of zij een allochtoon is. Want als je deze mensen wil beledigen moet je maar juist dat eens doen. En wees maar zeker dat 99% van de bevolking hen nog gelijk zal geven ook.

As temblieft zeg!

Paulus
Paulus, ik heb tal van allochtone vrienden. Zij noemen zichzelf allochtoon, ik noem hen allochtoon, de andere mensen noemen hen allochtoon, de media noemt hen allochtoon....
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 00:02   #105
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ja, het is nu eenmaal zo. Als je wil mag je dat altijd eens komen testen. Ik nodig je hier bij uit.
Tja?! Nu gaan we het krijgen. En als ik niet op je uitnodiging inga, dan heb ik ongelijk zeker. We kennen jou techniek onderhand wel.



Citaat:
Het is om te lachen he Paulus. Niet altijd serieus zijn hé. Tis zaterdagavond
Haahaahaa. Inderdaad. Je hebt gelijk. Onderbroekenhumor is ook humor.

Citaat:
De man heeft tijd genoeg gehad om te reageren. Hij postte 30 min later nog een reactie, terwijl er al verschillende reacties waren gevolgd. Maar hij liet na meer uitleg te geven.
Al had hij nog veel meer dan een paar uur tijd om op tientallen threads te reageren...
Het is niet omdat hij niet op leugens reageert, dat het daarom geen leugens zijn.

Citaat:
Paulus, ik heb tal van allochtone vrienden. Zij noemen zichzelf allochtoon, ik noem hen allochtoon, de andere mensen noemen hen allochtoon, de media noemt hen allochtoon....
Het niet moeilijk dat ze een leerachterstand hebben als niemand hen verbetert. Ik hoop dat ze niet te veel in de media komen. Té is nooit goed.

Het woord allochtoon is niet van toepassing als zij in België geboren zijn. Dat is niet iets dat ik uitvind om mijn het grote gelijk of wat dan ook. Dat is de exacte betekenis in de Nederlandse taal. Zeg maar tegen je vrienden, indien hier geboren, dat zij autochtonen zijn.

Als je het woord niet eens begrijpt is het niet moeilijk om FDM van alles in de mond te leggen. Hij heeft in elk geval niet gezegd dat hij de kinderen, wiens ouders hier geboren zijn, geen inspraak gunt. Dit is wat jij ervan maakt door een verkeerd woordgebruik en door een verkeerde betekenis aan woorden te geven. En dat heb je woordelijk minder dan twee uur voor de afsluiting van de forumsessie gezegd. In België worden geen allochtonen geboren. Alleen maar autochtone Belgen. Hoe kan het ook anders?

En ik ben zeker niet de enige die dit woord correct gebruikt. Ik heb ook een allochtone vriendin en zij op haar beurt allochtone vrienden en vriendinnen. Zij is geadopteerd uit Haïti. Maar o wee als je haar of haar vriendinnen 'een allochtoon' noemt hoor en nochtans is zij dat weldegelijk.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 28 januari 2007 om 00:05.
Paulus is offline  
Oud 28 januari 2007, 09:31   #106
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Tja?! Nu gaan we het krijgen. En als ik niet op je uitnodiging inga, dan heb ik ongelijk zeker. We kennen jou techniek onderhand wel.
Nee, je hebt dan geen ongelijk. Ik zou ook sceptisch staan,dat is volkomen normaal.



Citaat:
Haahaahaa. Inderdaad. Je hebt gelijk. Onderbroekenhumor is ook humor.
Ach, op een zaterdagavond moet alles kunnen. Nu is het zondag,werkdag alweer


Citaat:
Al had hij nog veel meer dan een paar uur tijd om op tientallen threads te reageren...
Het is niet omdat hij niet op leugens reageert, dat het daarom geen leugens zijn.
Ik blijf het verdacht vinden, hij heeft erna nog gereageerd en er waren al verschillende reacties.


Citaat:
Het niet moeilijk dat ze een leerachterstand hebben als niemand hen verbetert. Ik hoop dat ze niet te veel in de media komen. Té is nooit goed.
Iedereen zijn deel he

Citaat:
Het woord allochtoon is niet van toepassing als zij in België geboren zijn. Dat is niet iets dat ik uitvind om mijn het grote gelijk of wat dan ook. Dat is de exacte betekenis in de Nederlandse taal. Zeg maar tegen je vrienden, indien hier geboren, dat zij autochtonen zijn.
Paulus, dit is dezelfde discussie als daarstraks.

Citaat:
Als je het woord niet eens begrijpt is het niet moeilijk om FDM van alles in de mond te leggen. Hij heeft in elk geval niet gezegd dat hij de kinderen, wiens ouders hier geboren zijn, geen inspraak gunt. Dit is wat jij ervan maakt door een verkeerd woordgebruik en door een verkeerde betekenis aan woorden te geven. En dat heb je woordelijk minder dan twee uur voor de afsluiting van de forumsessie gezegd.
Er was genoeg commotie vlak na zijn uitspraak.

Citaat:
In België worden geen allochtonen geboren. Alleen maar autochtone Belgen. Hoe kan het ook anders?
En ik ben zeker niet de enige die dit woord correct gebruikt. Ik heb ook een allochtone vriendin en zij op haar beurt allochtone vrienden en vriendinnen.
Zij is geadopteerd uit Haïti. Maar o wee als je haar of haar vriendinnen 'een allochtoon' noemt hoor en nochtans is zij dat weldegelijk.

Paulus
Kijk daar ligt wel degelijk een verschil, ik heb kameraad die geadopteerd is uit Chili, die noemt zich ook autochtoon.
Maar het is nu eenmaal een feit, dat in de media,politiek, bij de bevolking allochtonen ook mensen van de tweede en derde generatie zijn.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 10:25   #107
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Nee, je hebt dan geen ongelijk. Ik zou ook sceptisch staan,dat is volkomen normaal.
Natuurlijk heb ik geen ongelijk.

Citaat:
Ach, op een zaterdagavond moet alles kunnen. Nu is het zondag,werkdag alweer


Citaat:
Ik blijf het verdacht vinden, hij heeft erna nog gereageerd en er waren al verschillende reacties.
Dat wil toch niks zeggen,...

Citaat:
Iedereen zijn deel he


Citaat:
Paulus, dit is dezelfde discussie als daarstraks.
Natuurlijk is dit nog altijd dezelfde discussie, wat dacht je dan?

Citaat:
Er was genoeg commotie vlak na zijn uitspraak.
Maar dat wil toch niks zeggen? Je moest eens weten wat ze van mij allemaal vertellen... Ik heb er al een paar op mijn negeerlijstje staan. Wil dat dan zeggen dat zij altijd gelijk hebben omdat ik daar niet meer wens op te reageren? Dat is toch volslagen onzin?!

Citaat:
Kijk daar ligt wel degelijk een verschil, ik heb kameraad die geadopteerd is uit Chili, die noemt zich ook autochtoon.
Maar allée, hoe is dat nu toch mogelijk? Als hij hier niet geboren is, dan is hij een allochtoon. Als hij dat nu graag heeft of niet, speelt daarbij geen enkele rol. Dat is nu eenmaal de naam die men geeft aan mensen, die oorspronkelijk van een ander land komen.

Citaat:
Maar het is nu eenmaal een feit, dat in de media,politiek, bij de bevolking allochtonen ook mensen van de tweede en derde generatie zijn.
Dat zou ik niet gezegd willen hebben. Echt niet. Dat is een totaal verkeerd woordgebruik. Ik heb daar in alle eerlijkheid nooit op gelet, maar dat zal ik nu zeker wel doen.

Feit is en blijft dat FDM, niet gezegd heeft dat kinderen van mensen die hier geboren zijn, geen inspraak krijgen dmv het stemrecht. Dat is de betekenis die jij daaraan geeft vanuit een verkeerd opvatting van de betekenis van het woord.

Ikzelf ben het levende bewijs dat er weldegelijk mensen zijn die de betekenis van het woordje 'allochtoon' kennen. Het is niet omdat jij dat verkeerdelijk gebruikt (tweede en derde generatie) dat iedereen dat doet. In eigen land kunnen geen allochtonen geboren worden. De woorden autochtoon en allochtoon dienen juist om dat verschil aan te tonen.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 januari 2007, 15:12   #108
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Natuurlijk heb ik geen ongelijk.

Ik ook niet

Citaat:
Bwa,vandaag ben ik om 13h gestopt



Citaat:
Dat wil toch niks zeggen,...
Voor mij wel




Citaat:
Natuurlijk is dit nog altijd dezelfde discussie, wat dacht je dan?
Dat we nergens heen gaan.


Citaat:
Maar dat wil toch niks zeggen? Je moest eens weten wat ze van mij allemaal vertellen... Ik heb er al een paar op mijn negeerlijstje staan. Wil dat dan zeggen dat zij altijd gelijk hebben omdat ik daar niet meer wens op te reageren? Dat is toch volslagen onzin?!
Volgens mij besefte de Man goed wat hij zei en reageerde hij daarom niet.


Citaat:

Maar allée, hoe is dat nu toch mogelijk? Als hij hier niet geboren is, dan is hij een allochtoon. Als hij dat nu graag heeft of niet, speelt daarbij geen enkele rol. Dat is nu eenmaal de naam die men geeft aan mensen, die oorspronkelijk van een ander land komen.
Het antwoord hierop zal je wel al kennen ondertussen,zeker?

Citaat:

Dat zou ik niet gezegd willen hebben. Echt niet. Dat is een totaal verkeerd woordgebruik. Ik heb daar in alle eerlijkheid nooit op gelet, maar dat zal ik nu zeker wel doen.
Ik ga er nu ook extra opletten.

Citaat:
Feit is en blijft dat FDM, niet gezegd heeft dat kinderen van mensen die hier geboren zijn, geen inspraak krijgen dmv het stemrecht. Dat is de betekenis die jij daaraan geeft vanuit een verkeerd opvatting van de betekenis van het woord.
Ook hier zal je het antwoord al wel op kennen zeker

Citaat:
Ikzelf ben het levende bewijs dat er weldegelijk mensen zijn die de betekenis van het woordje 'allochtoon' kennen. Het is niet omdat jij dat verkeerdelijk gebruikt (tweede en derde generatie) dat iedereen dat doet. In eigen land kunnen geen allochtonen geboren worden. De woorden autochtoon en allochtoon dienen juist om dat verschil aan te tonen.

Paulus.

Ook hier zal je al weten wat ik ongeveer ga zeggen.

Wat heeft het nog voor nut eigenlijk?
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 16:42   #109
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Volgens mij besefte de Man goed wat hij zei en reageerde hij daarom niet.
Jij hebt geen enkel recht om een eigen interpretatie aan de woorden van FDM te geven. Je zegt "volgens mij", maar dat is verkeerd. je kunt niet zeker weten wat FDM bedoelde als hij dat niet bevestigt of ontkent.

Zeker niet als medeforummers je dat zeggen en encyclopedieen en woordenboeken je tegenspreken wat betreft de betekenis van bepaalde woorden.

Noch jij, noch ikzelf kunnen met zekerheid weten wat hij bedoelde. Maar we kunnen wel met zekerheid weten wat hij zei. En hij heeft niet gezegd dat het gaat om kinderen van mensen die hier geboren zijn.

Dat heb jij gedaan.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30
En dat doe je niet.

Dat is woorden in iemands mond leggen die hij niet gezegd heeft.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 januari 2007, 16:51   #110
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Jij hebt geen enkel recht om een eigen interpretatie aan de woorden van FDM te geven. Je zegt "volgens mij", maar dat is verkeerd. je kunt niet zeker weten wat FDM bedoelde als hij dat niet bevestigt of ontkent.

Zeker niet als medeforummers je dat zeggen en encyclopedieen en woordenboeken je tegenspreken wat betreft de betekenis van bepaalde woorden.

Noch jij, noch ikzelf kunnen met zekerheid weten wat hij bedoelde. Maar we kunnen wel met zekerheid weten wat hij zei. En hij heeft niet gezegd dat het gaat om kinderen van mensen die hier geboren zijn.

Dat heb jij gedaan.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30
En dat doe je niet.

Dat is woorden in iemands mond leggen die hij niet gezegd heeft.

Paulus.

Ga even drie pagina's terug en lees dan de drie komende pagina's. Dan weet je wat ik nu zou zeggen
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 18:43   #111
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ga even drie pagina's terug en lees dan de drie komende pagina's. Dan weet je wat ik nu zou zeggen
Je snapt het nog altijd niet hé?!

Stel dat wat FDM zei, door mij gezegd werd; dan zou ik daar zeker niet mee bedoelen, wat jij daarvan maakt.

Namelijk dat je zegt dat FDM beweert dat de Turk en de Marrokkan wiens ouders hier geboren zijn, zich niet te moeien hebben met onze samenleving. En dat is manifest onwaar!
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30

FDM zegt dat hoegenaamd niet.

Daarom mag je dat niet doen. Want het is helemaal niet zeker of FDM bedoelt wat jij daar van maakt. Dat is woorden in de mond van iemand anders leggen. Vind je dat dan niet erg van jezelf? Vind je dat geen erg lage discussiemethode? Ik hoop voor jou dat het jou nooit overkomt.


Het gaat er niet om wat jij denkt dat FDM zegt of bedoelt, want dat kan niemand buiten FDM zelf echt weten. Het gaat erom wat hij echt gezegd heeft.

Maar ja. Een foutje toegeven zit er niet in zeker hé? Liever alles honderd keer herhalen.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 januari 2007, 18:49   #112
deryz
Staatssecretaris
 
deryz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Locatie: Merksem
Berichten: 2.826
Standaard

kay-gell is gewoon een pakske aant zagen :d
__________________
http://www.vlaamseonafhankelijkheid.be/
Petitie voor Vlaanderen!
deryz is offline  
Oud 28 januari 2007, 18:53   #113
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je snapt het nog altijd niet hé?!

Stel dat wat FDM zei, door mij gezegd werd; dan zou ik daar zeker niet mee bedoelen, wat jij daarvan maakt.

Namelijk dat je zegt dat FDM beweert dat de Turk en de Marrokkan wiens ouders hier geboren zijn, zich niet te moeien hebben met onze samenleving. En dat is manifest onwaar!
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30

FDM zegt dat hoegenaamd niet.

Daarom mag je dat niet doen. Want het is helemaal niet zeker of FDM bedoelt wat jij daar van maakt. Dat is woorden in de mond van iemand anders leggen. Vind je dat dan niet erg van jezelf? Vind je dat geen erg lage discussiemethode? Ik hoop voor jou dat het jou nooit overkomt.


Het gaat er niet om wat jij denkt dat FDM zegt of bedoelt, want dat kan niemand buiten FDM zelf echt weten. Het gaat erom wat hij echt gezegd heeft.

Maar ja. Een foutje toegeven zit er niet in zeker hé? Liever alles honderd keer herhalen.

Paulus.
Hoor hem

En ik geef geen fout toe omdat ik er geen begaan heb. Het is niet omdat jij dat als 'fout' bestempelt wegens eigen belang dat het ook werkelijk fout is he
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 19:52   #114
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Hoor hem

En ik geef geen fout toe omdat ik er geen begaan heb. Het is niet omdat jij dat als 'fout' bestempelt wegens eigen belang dat het ook werkelijk fout is he
Je legt woorden in iemands mond die hij niet gezegd heeft. Dat is weldegelijk een fout.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30

Of je dat nu toegeeft of niet doet niks af van de feiten. Het zegt alleen iets over jou.

Mag ik je ook eens vragen welk belang ik daarbij zou hebben? Ik vind dat nogal belastend. Het is niet ik die iets als fout bestempel. Woorden in iemand mond leggen die hij nooit gezegd heeft, is nu eenmaal een fout. Alle stempels ten spijt.

En op het feit dat je maar blijft doorbomen en schuld ontkennen terwijl ik de bewuste link meegeef als bewijs van wat jij inderdaad in iemands anders mond legt, kan ik alleen maar zeggen:

Foei kay-gell

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 januari 2007, 20:01   #115
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je legt woorden in iemands mond die hij niet gezegd heeft. Dat is weldegelijk een fout.

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30

Of je dat nu toegeeft of niet doet niks af van de feiten. Het zegt alleen iets over jou.

Mag ik je ook eens vragen welk belang ik daarbij zou hebben? Ik vind dat nogal belastend. Het is niet ik die iets als fout bestempel. Woorden in iemand mond leggen die hij nooit gezegd heeft, is nu eenmaal een fout. Alle stempels ten spijt.

En op het feit dat je maar blijft doorbomen en schuld ontkennen terwijl ik de bewuste link meegeef als bewijs van wat jij inderdaad in iemands anders mond legt, kan ik alleen maar zeggen:

Foei kay-gell

Paulus.

Correctie jij vindt dat ik woorden in iemands mond leg, ik heb je al meermaals aangetoond in welke context de Man het woord allochtoon gebruikt.

Ciao Paulus

En stop met dat 'gefoei' je bent mijn moeder niet (hoop ik toch )
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 20:26   #116
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Correctie jij vindt dat ik woorden in iemands mond leg, ik heb je al meermaals aangetoond in welke context de Man het woord allochtoon gebruikt.
Neen dat heb je niet en ik heb je daar telkens weer op gewezen. Het enige wat je gedaan hebt is aangetoond in welke context jij het woord allochtoon gebruikt. Maar dat is wat anders natuurlijk.


Heeft FDM gezegd dat kinderen van Marrokkanen en Turken die hier geboren zijn zich niet mogen moeien? Zoals jij beweert in onderstaand quote?

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30

Neen dat heeft ie niet. En dat heet duidelijk woorden in iemands mond leggen.

Dat is niet alleen een fout, maar dat is bovendien erg laag, laf en achterbaks. Zeker op het einde van een forumsessie, des te meer als je weigert deze fout als fout te erkennen. Ik kan niet geloven dat jij dat een normale manier van discuteren vindt. Zo ja, dan is het meteen duidelijk wat je waard bent als discussieopponent.

Mag ik je toch nog eens vragen welk belang ik erbij zou hebben om het leggen van woorden in iemands mond als fout te bestempelen. Ik vind dat nogal een zware beschuldiging. Je doet net alsof ik niet eerlijk ben, omdat ik er mijn voordeel mee zou doen.

Ik hoef dat niet te nemen. Jij zou dat ook niet doen.

Als ik vind dat je achterbaks bent, dan zeg ik dat in je gezicht, met de reden erbij waarom. Zo kan jij je tenminste nog verdedigen. Maar jij laat valse insinuaties in de lucht hangen, en negeert de vragen die erover gesteld worden. Wat mijn idee over jou alleen maar bevestigt uiteraard.

Jammer natuurlijk.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 januari 2007, 20:53   #117
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Neen dat heb je niet en ik heb je daar telkens weer op gewezen. Het enige wat je gedaan hebt is aangetoond in welke context jij het woord allochtoon gebruikt. Maar dat is wat anders natuurlijk.


Heeft FDM gezegd dat kinderen van Marrokkanen en Turken die hier geboren zijn zich niet mogen moeien? Zoals jij beweert in onderstaand quote?

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30

Neen dat heeft ie niet. En dat heet duidelijk woorden in iemands mond leggen.

Dat is niet alleen een fout, maar dat is bovendien erg laag, laf en achterbaks. Zeker op het einde van een forumsessie, des te meer als je weigert deze fout als fout te erkennen. Ik kan niet geloven dat jij dat een normale manier van discuteren vindt. Zo ja, dan is het meteen duidelijk wat je waard bent als discussieopponent.

Mag ik je toch nog eens vragen welk belang ik erbij zou hebben om het leggen van woorden in iemands mond als fout te bestempelen. Ik vind dat nogal een zware beschuldiging. Je doet net alsof ik niet eerlijk ben, omdat ik er mijn voordeel mee zou doen.

Ik hoef dat niet te nemen. Jij zou dat ook niet doen.

Als ik vind dat je achterbaks bent, dan zeg ik dat in je gezicht, met de reden erbij waarom. Zo kan jij je tenminste nog verdedigen. Maar jij laat valse insinuaties in de lucht hangen, en negeert de vragen die erover gesteld worden. Wat mijn idee over jou alleen maar bevestigt uiteraard.

Jammer natuurlijk.

Paulus.

Paulus het is zover gekomen dat ik niet meer eens de moeite doe om te lezen wat je schrijft.
Ik heb je naar mijn mening al genoeg getoond dat mijn standpunt verdedigt en naar jouw mening was dat niet genoeg.
En toenadering blijkt niet mogelijk. Daar stopt het.

Groetjes
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 21:30   #118
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Paulus het is zover gekomen dat ik niet meer eens de moeite doe om te lezen wat je schrijft.
Ik heb je naar mijn mening al genoeg getoond dat mijn standpunt verdedigt en naar jouw mening was dat niet genoeg.
En toenadering blijkt niet mogelijk. Daar stopt het.

Groetjes
Ik geloof je....

Meteen ook duidelijk wat voor iemand je bent.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 28 januari 2007, 21:48   #119
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik geloof je....
Je moet mij niet geloven, je hebt recht op je eigen mening. Dat respecteer ik.

Citaat:
Meteen ook duidelijk wat voor iemand je bent.

Paulus
Jij blijkbaar niet
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 29 januari 2007, 09:46   #120
Gitte
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2005
Berichten: 4
Standaard stemplicht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik denk dat iedereen begrijpt wat hij bedoelt.
wat mij betreft :
Mag stemrecht of stemplicht. Democratisch!
Naar de stemming te zien aan de kiesbureaus gaat de Belg graag stemmen. Dit is democratisch of niet?
Spijtig genoeg houdt men geen rekening met de uitslag. Niet democratisch?
Voor volgende verkiezing wordt het een CD&v met socialisten en indien oppositie te sterk al gauw de liberalen.
Succespartijen(1 000 000)De Decker en Vlott oppositie bestaan niet.
Een massale ommekeer is onmogelijk. Dat is revolutie; splitsing en het hof buiten. Tot wat dient het van mening te verschillen? Nieuwe tendenzen
Beroepspolitiekers kennen de macht. Zij hebben de media mee.
mgv
gitte
Gitte is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be