Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 november 2004, 15:50   #1
Moi
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2002
Berichten: 827
Standaard moslimterroristen houden van rekenen

Theo van Gogh werd vermoord op 2 november 2004, hetgeen eigenlijk zeer bizar is want:

1) Dit was exact 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn
2) 2 november is in cijfers 11-2, in Europa is 112 het nummer van de hulpdiensten, zoals dit in Amerika 911 is.
3) hij werd gecremeerd op 9 november: 9-11 dus
4) zijn naam bestond uit 11 letters
5) Pim Fortuyn werd vermoord op 6-5: 6+5=11
6) Fortuyn werd 9 dagen voor de verkiezingen vermoord
7) De Twin Towers waren eigenlijk een enorme 11
8 ) Tussen de aanslagen in New York (9-11) en Madrid (3-11) vallen ook precies 911 dagen
9) Men zei dat van Gogh tussen 9h00 en 9h15 vermoord werd, ik denk dat het exact 9h11 was
10) Ook de aanslagen in New York gebeurden rond 9h00 plaatselijke tijd, of was het 9h11?
11) Ook de aanslagen in Madrid waren rond die tijd, ik denk dus 9h11, zou iemand dat kunnen checken?
__________________
Ik ben Limburger, Belg en Europeaan, maar ik woon in Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door Moi : 15 november 2004 om 15:51.
Moi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 16:04   #2
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moi
Theo van Gogh werd vermoord op 2 november 2004, hetgeen eigenlijk zeer bizar is want:

1) Dit was exact 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn
2) 2 november is in cijfers 11-2, in Europa is 112 het nummer van de hulpdiensten, zoals dit in Amerika 911 is.
3) hij werd gecremeerd op 9 november: 9-11 dus
4) zijn naam bestond uit 11 letters
5) Pim Fortuyn werd vermoord op 6-5: 6+5=11
6) Fortuyn werd 9 dagen voor de verkiezingen vermoord
7) De Twin Towers waren eigenlijk een enorme 11
8 ) Tussen de aanslagen in New York (9-11) en Madrid (3-11) vallen ook precies 911 dagen
9) Men zei dat van Gogh tussen 9h00 en 9h15 vermoord werd, ik denk dat het exact 9h11 was
10) Ook de aanslagen in New York gebeurden rond 9h00 plaatselijke tijd, of was het 9h11?
11) Ook de aanslagen in Madrid waren rond die tijd, ik denk dus 9h11, zou iemand dat kunnen checken?
Oh kijk eens aan, het is toch wel 9.11h zeker... ...
































Oops nee, klok staat hier niet juist.
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 16:37   #3
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.190
Standaard

Als ge de letters van Bill Gates een asci waarde geeft en ge telt ze allemaal op komde op 666 ...

(naar het schijnt hé, ... ik heb da nog nie nageteld, ... )

laat het ons op zijn minst bizar noemen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 16:56   #4
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Is 911 niet een soort van Heilige Letter in de Koraan die zovaak mogelijk in gebruik genomen moet worden?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 17:00   #5
Moi
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2002
Berichten: 827
Standaard

Het eerste vliegtuig dat insloeg op 9-11 was vlucht 11 van American Airlines (AA-->11)
De aanslagen op Bali waren 1 jaar, 1 maand en 1 dag na de aanslag in New York (1-1-1)
__________________
Ik ben Limburger, Belg en Europeaan, maar ik woon in Vlaanderen.
Moi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 17:05   #6
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Plus: 911 is het Amerikaanse noodnummer zoals hier de 101 of whatever jullie daar hebben.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 17:08   #7
Moi
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2002
Berichten: 827
Standaard

Ja, 911 is het noodnummer in Amerika, in Europa is dat 112, vandaar dat van Gogh op 11-2 vermoord werd (zie inleiding)
__________________
Ik ben Limburger, Belg en Europeaan, maar ik woon in Vlaanderen.
Moi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 17:14   #8
doggy
Parlementsvoorzitter
 
doggy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2004
Berichten: 2.267
Standaard

nee! nee! de waarheid staat hier:
http://www.anomalousreality.com/ar/1111/wtc11.html



ik heb al l�*ng genoeg van zulke samenzweringstheorietjes.
__________________
goddamn my navel itches
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 17:28   #9
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

ok Moi, ik had er overheen gelezen.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 20:24   #10
Asude
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 november 2004
Locatie: nl
Berichten: 2
Standaard

Het irriteert mij zeer als ik een artikel zie met een kop "moslimteroristen" ik vraag me af of een terorisme een goddienst of een ras of een cultuur heeft wie kan mij bewijzen dat die personen zeer gelovig zijn. als iemand een daad pleegt komt gelijk islam voor...de persoon wordt niet genoemd Rotterdammer of Amsterdamder maar onder een titel Moslim..en als iemand een daad pleeg met eener joodse of christelijke achtergrond wordt daarover niks gezegd en zo ontstaat de discriminatie.
Asude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 20:42   #11
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Oh, zeg dat dan! Ik geloof dat het niet helemaal duidelijk was voor de wereld!

Nu heb ik 'm door: Madrid maart 2004 noemen we Spanjaardenterrorisme. USA 9/11 is Amerikanenterrorisme (nou ja eigenlijk met hulp van duitse saoudi's, of gewoon duitsers zeg maar), Theo Van Gogh was Amsterdammertjesterrorisme, Istanbul was Turkenterrorisme, Djerba was Marokkanenterrorisme, Al Quaida dat is eigenlijk gewoon ingeburgerde allochtonenterrorisme en de top of the bill - de Hamas en de Hezbollah, die zijn ook niet écht islamitisch getint en vooral niet wanneer ze cafés, pizzeria's, autobussen enz met burgers opblazen. Ze doen in hun eigen tijd vast wel aan religie maar dat heeft niks met hun acties te maken, en vooral zeg niet: moslimterreur!

Moslimterreur bestaat niet! Het is slechts een verstandverbijstering van benevelde westerse geesten!

Op Franse, Belgische en Nederlandse televisie ziet men tegenwoordig elke dag debatten over.... ******terreur! Ze vergissen zich allemaal. Terreur ZONDER islam moet het zijn. Gewoon Terror of Life!

Ze zwaaien eigelijk gewoon met de laatste KNAck, dat is niet de KorAN! Dat zien ze gewoon verkeerd. Ze brullen niet Alluahakbhar maar Allemaal naar de Hakkenbar! Dat is die leuke kroeg met al die vrouwen met Hoge Hakken!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 22:10   #12
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asude
Het irriteert mij zeer als ik een artikel zie met een kop "moslimteroristen" ik vraag me af of een terorisme een goddienst of een ras of een cultuur heeft wie kan mij bewijzen dat die personen zeer gelovig zijn. als iemand een daad pleegt komt gelijk islam voor...de persoon wordt niet genoemd Rotterdammer of Amsterdamder maar onder een titel Moslim..en als iemand een daad pleeg met eener joodse of christelijke achtergrond wordt daarover niks gezegd en zo ontstaat de discriminatie.
Wellicht zou het helpen als ze zich zelf niet zo noemden.
Kent gij een Rotterdammer die beweert deel uit te maken van het Christelijk bevrijdingsleger ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2004, 17:58   #13
camaris
Schepen
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 449
Standaard

... om nog maar te zwijgen van de veroordeling van het Vlaams Blok op... 9/11...

Als je de cijfers van 2004 optelt (niet zo moeilijk) krijg je trouwens het huisnummer van de bomma van Filip de Winter.
camaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 12:02   #14
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moi
Theo van Gogh werd vermoord op 2 november 2004, hetgeen eigenlijk zeer bizar is want:

1) Dit was exact 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn
2) 2 november is in cijfers 11-2, in Europa is 112 het nummer van de hulpdiensten, zoals dit in Amerika 911 is.
3) hij werd gecremeerd op 9 november: 9-11 dus
4) zijn naam bestond uit 11 letters
5) Pim Fortuyn werd vermoord op 6-5: 6+5=11
6) Fortuyn werd 9 dagen voor de verkiezingen vermoord
7) De Twin Towers waren eigenlijk een enorme 11
8 ) Tussen de aanslagen in New York (9-11) en Madrid (3-11) vallen ook precies 911 dagen
9) Men zei dat van Gogh tussen 9h00 en 9h15 vermoord werd, ik denk dat het exact 9h11 was
10) Ook de aanslagen in New York gebeurden rond 9h00 plaatselijke tijd, of was het 9h11?
11) Ook de aanslagen in Madrid waren rond die tijd, ik denk dus 9h11, zou iemand dat kunnen checken?
1, 3, 5, 6 en zelfs 9 hebben niks met moslims te maken. (Puntje 9 was toeval, omdat de moordenaar niet kon weten hoelaat Theo ging voorbijkomen op zijn fiets)
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be