Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 17 januari 2007, 14:44   #1
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard Des "Nouveaux-Belges" in Vlaams Nationalistische rangen

Beste,

Sinds kort zijn er bij het Vlaams Belang twee of zelfs meerdere "bruin mannen" actief, ter verdediging van de Vlaamse zaak.

Adoptiepoppen Aisha van Zele en Pieter van Boxel hebben zichzelf al opgewerkt als boegbeelden van het Vlaams Belang in hun gemeente en staan symbool (of zouden dit toch moeten doen) voor de anti-racistische aard van hun partij.

Hoewel ik me als niet-lid niet te moeien heb in de interne keuken van het Vlaams Belang, stel ik me toch enkele vragen bij de contradictorische en eigenlijk ook wel schaamteloze natuur van hun aanwerving.

1. Hoe worden ze gezien door andere Vlaams Belang leden?
Krijgen ze de status van:
* de vreemde eend in de bijt
* de bastaardkinderen van de Vlaamse politiek
* Paria Flandria's
* just-a-tool, voor het halen van meer stemmen en ter indekking voor een eventueel tweede proces. (Je weet maar nooit).

2. Betekent hun aanwezigheid alleen al, geen verkrachting van het eigen-volk-eerst principe?
De plaats die ze innemen op een Vlaams Belang lijst, had even goed ingevuld kunnen worden door, en is een plaats minder voor, de autochtone en eigenlijke Vlaming.
Met hun participatie nemen ze niet alleen politieke mogelijkheden af, ze zorgen er tevens voor dat de echte Vlaming zich weeral eens tevreden moet stellen met een tweederangs of minderwaardige plaats.

De gulheid van het Vlaams Belang ten aanzien van haar allochtone kandidaten kent blijkbaar geen grenzen. Want na het overboord gooien van de volknationalistische gedachte en het eigen-volk-eerst principe, bezondigt de partij haar blijkbaar ook aan het positief discrimineren van haar getaande leden.
Een persoonlijk en warme verwelkoming door en van de partijtop; ostentatief worden gefotografeerd met de voorzitter en andere; een eigen artikel op de website van het Vlaams Belang, Morel en Dewinter; de beste plaatsen op de lijsten; .... een gewone modale Vlaams Belang mandataris, kan er alleen maar van dromen ....

3. Is dit geen belediging aan het adres van de Vlaams Nationale kiezer?
Nu na alle partijen, ook het Vlaams Belang, de volkse eigenheid van de Vlaming verloochent en een iedereen-is-welkom politiek doorvoert, staat de Vlaams Nationalistische kiezer weer in de kou.
Hoe kan het Vlaams Belang haar geloofwaardig maken, hoe kan het Vlaams Belang de kiezer overtuigen dat men staat voor een politiek van "vreemdelingen buiten", indien men er nog niet in slaagt, om de vreemdeling uit zijn eigen partij te houden?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  DSC00490.JPG‎
Bekeken: 475
Grootte:  34,5 KB
ID: 16911  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  HPIM26830.JPG‎
Bekeken: 237
Grootte:  39,3 KB
ID: 16912  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  filipdeman.jpg‎
Bekeken: 199
Grootte:  30,2 KB
ID: 16913  

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Ciccio is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:04   #2
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Deze 2 personen zijn Vlamingen onder de Vlamingen. Zij accepteren onze cultuur en traditie als toekomst. Zij verdedigen ook deze waarden door militant te zijn van de enigste echte Vlaamse Partij.

Deze personen worden niet gezien als vreemde eenden maar als Vlamingen.
Vorenus is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:07   #3
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Deze 2 personen zijn Vlamingen onder de Vlamingen. Zij accepteren onze cultuur en traditie als toekomst. Zij verdedigen ook deze waarden door militant te zijn van de enigste echte Vlaamse Partij.

Deze personen worden niet gezien als vreemde eenden maar als Vlamingen.
vwl dit is een duidelijk antwoord. Maar als FDM die zal zeggen draait hij weer rond de pot. De enige intentie hier van links is om bepaalde uitspraken te ontlokken waarop ze dan lekker kunnen bashen.
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:15   #4
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

In het licht van deze draad is het misschien ook interessant om even te luisteren naar de beweegredenen van één van de betrokkenen zelf:

Citaat:
Als iemand die interesse heeft voor politiek, was ik tot voor kort lid van de VLD- Lokeren. Maar al gauw bleek dat deze partij mij enkel op hun lijst wilde als zogenaamde “stemmenlokker” en dat bovendien hun ideeën en standpunten totaal niet meer verzoenbaar waren met mijn overtuigingen. Wellicht was mijn terughoudendheid of angst om onmiddellijk actief te worden binnen het Vlaams Belang enkel te wijten aan alle vooroordelen die in de media hoog worden gehouden tegen deze partij. Heel onverwachts ontmoette ik Werner Marginet, Vlaams volksvertegenwoordiger voor het Vlaams Belang te Lokeren. Hij regelde voor mij een interview met Filip Dewinter in het kader van een studieopdracht. Ik geef toe dat door de vele vooroordelen en leugens over het Vlaams Belang ik mijn zenuwen voor dit interview amper kon bedwingen en dat omwille van mijn huidskleur en afkomst. Totaal onterecht trouwens want ik was echt enthousiast en gerustgesteld en wonderd over de positieve uitstraling van het Vlaams Belang. Dit zette mij serieus aan het denken. Daarenboven kwam als druppel die de emmer deed overlopen de platte politieke recuperatie door de VLD-kopstukken van de recente moorden in Antwerpen.
http://www.vlaamsbelanglokeren.be/te...kieAisha1.html

Als er een allochtone bij het VB opkomt, is het natuurlijk allemaal hypocriet, stemmenlokkerij en om een serieuze indruk naar buiten toe te geven. Andere, 'serieuze' partijen houden zich hier natuurlijk niet mee bezig, nietwaar?
Zwartengeel is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:26   #5
Scofield
Burger
 
Scofield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
In het licht van deze draad is het misschien ook interessant om even te luisteren naar de beweegredenen van één van de betrokkenen zelf:



http://www.vlaamsbelanglokeren.be/te...kieAisha1.html

Als er een allochtone bij het VB opkomt, is het natuurlijk allemaal hypocriet, stemmenlokkerij en om een serieuze indruk naar buiten toe te geven. Andere, 'serieuze' partijen houden zich hier natuurlijk niet mee bezig, nietwaar?
> Alle partijen hebben uiteraard als standpunt zoveel mogelijk stemmen winnen neem ik aan, het VB evenveel als de democratische partijen.

Maar ik kan mij toch wel voorstellen dat vele VB'ers het er wel moeilijk mee zullen hebben of vergis ik mij hierin?
Scofield is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:32   #6
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scofield Bekijk bericht
> Alle partijen hebben uiteraard als standpunt zoveel mogelijk stemmen winnen neem ik aan, het VB evenveel als de democratische partijen.

Maar ik kan mij toch wel voorstellen dat vele VB'ers het er wel moeilijk mee zullen hebben of vergis ik mij hierin?

Als betalende lid heb er geen problemen mee, net zoals 2 familieleden van mij die VB-mandataris zijn, er geen probleem mee hebben.
Vorenus is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:49   #7
john bell hood
Banneling
 
 
john bell hood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2006
Berichten: 3.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scofield Bekijk bericht
> Alle partijen hebben uiteraard als standpunt zoveel mogelijk stemmen winnen neem ik aan, het VB evenveel als de democratische partijen.

Maar ik kan mij toch wel voorstellen dat vele VB'ers het er wel moeilijk mee zullen hebben of vergis ik mij hierin?
Ik weet dat men ze juridisch niet kan weigeren maar ik neem aanstoot aan de heisa die rond die twee door de partij gemaakt wordt;andere overlopers van meer belang mogen niet op de foto.Discriminatie van echte vlamingen door het VB?
john bell hood is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:44   #8
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Deze 2 personen zijn Vlamingen onder de Vlamingen. Zij accepteren onze cultuur en traditie als toekomst. Zij verdedigen ook deze waarden door militant te zijn van de enigste echte Vlaamse Partij.

Deze personen worden niet gezien als vreemde eenden maar als Vlamingen.
En dat blank Europa dan? Ge weet toch dat blanken genetisch zwak zijn TOV andere rassen?
Bhairav is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:49   #9
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Ik zeg dat klaar en duidelijk, ik ben tegen de komst van vreemdelingen naar het Vlaams Belang. Beiden hebben geen Vlaams bloed door hun aderen stromen. Zoals Cynicus ook terecht opmerkte, moeten we streven naar een overwegend blank Vlaanderen. Ik wil dus een Vlaanderen waar de mensen zonder complexen nog katholiek, blank en trots kunnen zijn op hun Vlaamse afkomst.

Ik heb totaal niets tegen mensen die tot een ander volk, cultuur of ras behoren, maar ze moeten in hun eigen gebieden blijven.

Nu kun je zeggen, het zijn er maar twee. Maar dit is een fout signaal. Immers de partij geeft aan dat vreemdelingen die zich goed integreren of hier geboren zijn, Vlamingen kunnen worden. Zo krijg je een grote volksverhuizing naar hier uiteraard en vreemde kinderen die in Vlaanderen geboren zijn, die worden toch gewoon als Vlaming beschouwd of wat ?

Meer hierover:

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=26

Citaat:
Ik sta achter de Blut, Kultur und Bodem gedachte. Ieder volk heeft recht op zijn stukje land, waar ze hun eigen cultuur en religie naar hartelust mogen beleven. Ik vind dat de mensen in de midden-Oosten dat hebben (dus geen VS-bemoeienis), maar wij Vlamingen hebben hier ook recht op. Dus geen Franstalig, Islamitisch of Yankee-cultuurimperialisme en evenmin de grote migratiestromen die de eigenheid van ons volk in gevaar brengt. Vlaanderen is trouwens al dichtbevolkt genoeg, alleen al om ecologische redenen kan Vlaanderen geen nieuwe migratie meer aan. Een goede volksnationalist denkt ook aan de toekomst van onze Vlaamse kinderen.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 januari 2007 om 18:55.
Max van Dietschland is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:53   #10
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Ik zeg dat klaar en duidelijk, ik ben tegen de komst van vreemdelingen naar het Vlaams Belang. Beiden hebben geen Vlaams bloed door hun aderen stromen. Zoals Cynicus ook terecht opmerkte, moeten we streven naar een overwegend blank Vlaanderen. Ik wil dus een Vlaanderen waar de mensen zonder complexen nog katholiek, blank en trots kunnen zijn op hun Vlaamse afkomst.
Waarom? Waarom zouden andere rassen inferieur zijn? Waarom moet Vlaanderen per se blank, en Nederlandstalig? En sinds wanneer zijn Brabanders en Limburgers ook Vlaams? Wilt u die er ook uitzetten? Sorry hoor, maar als u geen greintje tolerantie voor de medemens kunt opbrengen, dan vraag ik me af wat voor persoontje u wel niet bent.
liberalist_NL is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:56   #11
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Waarom? Waarom zouden andere rassen inferieur zijn? Waarom moet Vlaanderen per se blank, en Nederlandstalig? En sinds wanneer zijn Brabanders en Limburgers ook Vlaams? Wilt u die er ook uitzetten? Sorry hoor, maar als u geen greintje tolerantie voor de medemens kunt opbrengen, dan vraag ik me af wat voor persoontje u wel niet bent.
Ik was nog niet klaar met mijn bericht, lees verder aub. En snap de reden waarom er geen migratie meer mogelijk is naar Vlaanderen.

Met nationaal solidaristische groet

Max
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:01   #12
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Ik was nog niet klaar met mijn bericht, lees verder aub. En snap de reden waarom er geen migratie meer mogelijk is naar Vlaanderen.

Met nationaal solidaristische groet

Max
Ik vind immigratie op meerdere gebieden een verrijking. Op deze manier worden, zoals dat eerder in het verleden ook al is gebeurd, goede zaken van andere volkeren en culturen overgenomen, omdat er een betere vorm van communicatie is. Namelijk, vanuit de maatschappij zelf.

Ook het genetische aspect is ten voordele van de mens. Als bijvoorbeeld een Aziate met een Vlaming een kind krijgt, dan heeft dat kind een veel hogere weerstand, een betere gezondheid, en vaak een sterkere lichaamsbouw. Dit is, natuurlijk precies het omgekeerde van een incestueus kind, waarbij de genen zo gelijkend zijn dat het kind een ongezonde toekomst te wachten staat.

Met progressief-liberale groet,

liberalist.
liberalist_NL is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:09   #13
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Bwurk progressief en liberaal, ik gruwel van die woorden, maar soit elk zijn goesting zekers.

Het is inderdaad zo dat de realiteit leert dat in iedere volksgemeeschap een kleine minderheid van immigranten zijn. Zolang deze een heel kleine minderheid blijven is dit niet echt een probleem, als ze zich volledig assimileren. De immigratie in Vlaanderen heeft echter de grenzen van het normale allang achter zich gelaten en vormt een serieus probleem voor de etnische eigenheid en de cultuur van ons volk. Ook vreemdelingen zich zich aangepast hebben aan onze cultuur zijn een probleem, gewoon omdat ze met veel te veel zijn.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 januari 2007 om 19:10.
Max van Dietschland is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:09   #14
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Vreemdelingen horen m.i. NOOIT thuis op een VB-lijst.

Men kan toch niet de migratiepolitiek afkeuren maar tegelijk de producten van deze politiek op een verkiezingslijst gaan zetten ?
PAJOT is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:11   #15
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Deze 2 personen zijn Vlamingen onder de Vlamingen. Zij accepteren onze cultuur en traditie als toekomst. Zij verdedigen ook deze waarden door militant te zijn van de enigste echte Vlaamse Partij.

Deze personen worden niet gezien als vreemde eenden maar als Vlamingen.
kan ik mij enkel maar bij aansluiten.Zij hebben een vlaamse opvoedign genoten en zijn vlaming onder de vlamingen.
Het zijn trouwens helemaal geen migrantene.

oh ja voor de topic starter er zijn nog een pak allochtonenn verkozen voro het VB die vlaming onder de vlamingen zijn.

Zij die echter de koran boven onze wetten en onze manier van leven plaatsen zijn niet welkom.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 17 januari 2007 om 19:14.
ilfalco is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:14   #16
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Ik zeg dat klaar en duidelijk, ik ben tegen de komst van vreemdelingen naar het Vlaams Belang. Beiden hebben geen Vlaams bloed door hun aderen stromen. Zoals Cynicus ook terecht opmerkte, moeten we streven naar een overwegend blank Vlaanderen. Ik wil dus een Vlaanderen waar de mensen zonder complexen nog katholiek, blank en trots kunnen zijn op hun Vlaamse afkomst.

Ik heb totaal niets tegen mensen die tot een ander volk, cultuur of ras behoren, maar ze moeten in hun eigen gebieden blijven.

Nu kun je zeggen, het zijn er maar twee. Maar dit is een fout signaal. Immers de partij geeft aan dat vreemdelingen die zich goed integreren of hier geboren zijn, Vlamingen kunnen worden. Zo krijg je een grote volksverhuizing naar hier uiteraard en vreemde kinderen die in Vlaanderen geboren zijn, die worden toch gewoon als Vlaming beschouwd of wat ?

Meer hierover:

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=26
Vlaams bloed is sowiso gemeng bloed.
Het is een mythe dat 'zuiver' bloed. Dat je moest weten bijvoorbeeld hoeveel vlamingen moors bloed in de aderen hebben.
Nee, dat vind ik onzin dat 'blank' , dat is niet de realiteit. Misschien ga je dat nog vinden in een land als Ijsland misschien.

Zelf stem ik ook steeds VB. Waarom ? Omdat het totaal overdreven is hoeveel vreemdelingen hier nu al wonen. Wat nieuw bloed is altijd welkom, dat is goed voor de genen, maar het mag geen invasie worden.
Ook vind ik dat de islam hier geen officieel erkende godsdienst mag zijn, en helemaal niet mag aangemoedigd worden. Let wel, een mens moet vrij zijn in wat hij gelooft. Maar het is toch al lang duidelijk dat de islam geen andere godsdienst naast zich verdraagt. Dat is in deze wereld al genoeg bewezen. Deze godsdienst is ronduit gevaarlijk voor onze toekomst.
Argusx43 is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:16   #17
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Wat nieuw bloed is altijd welkom, dat is goed voor de genen, maar het mag geen invasie worden.
Ook vind ik dat de islam hier geen officieel erkende godsdienst mag zijn, en helemaal niet mag aangemoedigd worden. Let wel, een mens moet vrij zijn in wat hij gelooft. Maar het is toch al lang duidelijk dat de islam geen andere godsdienst naast zich verdraagt. Dat is in deze wereld al genoeg bewezen. Deze godsdienst is ronduit gevaarlijk voor onze toekomst.
je hebt volkomen gelijk. het is momenteel geen invasie maar een tsoenami. het probleem stelt zich vooral bij diegene die de islam aanhangen . Die godsdienst( ideologie) is totaal incompatibel met onze amnier van leven.
ilfalco is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:21   #18
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Vlaams bloed is sowiso gemeng bloed.
Het is een mythe dat 'zuiver' bloed. Dat je moest weten bijvoorbeeld hoeveel vlamingen moors bloed in de aderen hebben.
Nee, dat vind ik onzin dat 'blank' , dat is niet de realiteit. Misschien ga je dat nog vinden in een land als Ijsland misschien.
Lees eens mijn volgende post, een kleine migratie is niet echt een probleem, als zich maar aanpassen, maar de migratiegolf is zo groot dat migratie een probleem vormt ongeacht deze mensen aangepast zijn of niet.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 januari 2007 om 19:22.
Max van Dietschland is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:30   #19
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Maar daarover ging het topic niet. Het is de vraag of vreemdelingen op een VB-lijst mogen staan ? Ik vind dit een verkeerde keuze. Een goed idee zou bvb wel het oprichten zijn van een allochtone steunvereniging aan het Vlaams Belang dat als voorbeeld voor de andere migranten kan dienen. Zo moet men tenminste geen principes verraden en maakt men het programma toch duidelijk.
PAJOT is offline  
Oud 17 januari 2007, 20:31   #20
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Lees eens mijn volgende post, een kleine migratie is niet echt een probleem, als zich maar aanpassen, maar de migratiegolf is zo groot dat migratie een probleem vormt ongeacht deze mensen aangepast zijn of niet.
Zo zie ik het ook. Maar ik begrijp dan niet waarom mensen van vreemde origine ook niet op een VB lijst zouden mogen staan. Zij hebben dat recht. Of zijn er toch racistische overwegingen?

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 17 januari 2007 om 20:32.
Argusx43 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be