Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2019, 05:47   #61
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

What the hell. Hoe asociaal en kortom ziek zijn de Vlamingen eigenlijk? En dan moeten allochtonen zich eraan assimileren. Ik dacht van niet.
En alle allochtonen zijn misdadigers, verkrachters en profiteurs. (Ik doe precies hetzelfde als wat jij hier doet: veralgemenen.)
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 05:50   #62
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Anderzijds vind ik een dalend geboortecijfer wel goed want minder mensen, wie kan daar nu tegen zijn. De redenen achter het dalende geboortecijfer hebben uiteraard niks met het milieu of andere zaken te maken, het is gewoon een verschijnsel van deze tijd. Daar waar mensen kinderen op de wereld zetten als een religieuze en maatschappelijke plicht zagen zien mensen dit nu eerder als een last en een onzekerheid. De enigen die dit niet zo zien zijn achtergestelde mensen zoals moslims of marginalen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 10:43   #63
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hoeveel kids heb jij ook alweer mr pedolove?

Ik ken eigenlijk niemand die hier zo selectief leest als jij. Je vindt het normaal dat brave vrouwen voor geiten en schapen worden uitgemaakt maar als een homo geperverteerde aap wordt genoemd, lig je al met je gat omhoog van de verontwaardiging. Dus een beetje minder praat aub.
En we gaan nog wat verder...wanneer iemand iets zegt over vrouwen wat je niet bevalt, dan ga je de discussie aan, maar een zin waarin je homo's geperverteerde apen noemt, ook al breng je dit als " vergelijking" geeft enkel uw zieke mening weer over homo's.

Dus graag wat minder " praat" van u!
Want het blijft een open vraag waarom u hier bent, in een land waar homo's ( geperverteerde apen volgens u ) dezelfde rechten hebben als u, mocht ik leven in een land waarbij normen en waarden zo duidelijk afwijken van mijn eigen visie, dan was ik weg. U niet, wat houdt u hier?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 10:44   #64
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Juist ja, en jij vindt jezelf het summum van liefde en wss ook nog slim. Kapotlachen
Wel, blijkbaar merken meer mensen uw van de pot gerukte opmerkingen op!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2019, 10:50   #65
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
En dat moeten allochtonen blijkbaar overnemen. We're not crazy.
Wilt u nu zeggen dat er onder moslims geen mensen zijn die geen binding meer hebben met familie, of vrienden?
Dan zou u natuurlijk gewoon liegen.
Over meisjes, verstoten door familie omdat ze niet wilden trouwen met wat de " familie" voor hen uit zocht, of jongens, op straat gezet omdat ze roken, of op een andere manier de " eer" van pa hebben bezoedeld, daar praten we niet over he?
De vele depressieve vrouwen, gekluisterd aan thuis en gezin, ook iets waar u gene oog voor hebt?
Of de vele mannen, binnen de kortste keren op weg naar druggebruik en criminaliteit, omdat ze via gezinsvorming terecht komen in een wereld die hen afhankelijk maakt van hun vrouw wat de traditionele rolpatronen verstoort, daar horen we jou ook niet over!

Kijk, u behoort tot de groep" als je hoofddoek maar goed zit".

Maar steeds meer vrouwen bedanken daarvoor en vinden wel hun weg in de samenleving, evengoed ouders die moslim zijn, of mannen die het anders willen. Uw " slechte reclame" kunnen die mensen missen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be