Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2012, 16:52   #21
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=TjZneNRzV90
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 16:55   #22
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

3 -b-

en de mensen van de linkerkant. het mogelijk dat een moslim zou kunnen zijn een van de mensen van de linker, hoewel de verzen duidelijk dat deze mensen zijn ongelovigen die ontkennen de opstanding, en niet moslims? Zullen de mensen van het recht om te worden gemarteld in hun graven of achteraf
Ten aanzien van de anderen of de ongelovigen, hun slechte daden zullen openbaar worden blootgesteld en de getuigen zullen zeggen (wat betekent): {. Dit zijn degenen die tegen hun Heer logen "Ongetwijfeld, de vloek van Allah rust op de onrechtvaardigen.} [ Koran 11:18]

Deze hadith - als Ibn Hajar moge Allah genadig zijn met hem zei, betekent dat Allah zal verhullen de zonden van de gelovigen op de Dag des Oordeels, het bewijs is dat Hij een uitzondering gemaakt in de regel van het verbergen van de zonden van de ongelovigen, maar ook zoals de huichelaars in een andere overlevering. "Dit betekent dat de zonden van de niet-moslims en de huichelaars zullen openbaar worden blootgesteld op de Dag des Oordeels.

Het is ook gemeld bij sommige Ahaadeeth dat sommige zonden zal worden getoond als een manier van het blootstellen van de dader ook al is hij een moslim als gevolg van dat het een grote zonde, waaronder is verraad en bedrog. Ibn 'Umar moge Allah tevreden met hem heeft overgeleverd dat de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheffen zijn vermeld) zei:" Op de Dag des Oordeels, een banner zal worden verhoogd voor een verraderlijke persoon, en er zal gezegd worden: "Dit is het verraad van die en die.", (dat wil zeggen dit zal het teken van zijn verraad zijn).

Onder dit ook is wat wordt gemeld met betrekking tot degene die steelt van mensen geld of neemt hun geld ten onrechte zoals Allah beloofd om in het openbaar bloot te leggen hem op de Dag des Oordeels, en dit is door hem op de Dag des Oordeels dragen wat hij had gestolen . "De Profeet` alayhi wa sallam (moge Allah verheffen zijn vermelding) zei: "Ik zou men onder jullie die voldoet aan Allah het dragen van een kameel die grunts, een koe die Moos en een schaap die blaat" [Al-Bukhari kennen en. Moslim]

25. Maar wat hem betreft, die zal zijn Record worden gegeven in zijn linkerhand, zal zeggen: "Ik wou dat ik niet was mijn Record gegeven!

26. "En dat ik nooit had geweten, hoe het met mijn account is?

27. "Ik wou, zou dat het was mijn einde (de dood)!

28. "Mijn rijkdom heeft geen gebruik gemaakt me,

29. "Mijn kracht en argumenten (om mezelf te verdedigen) zijn gegaan van mij!"

30. (Er zal worden gezegd): "Grijpt hem en aan banden leggen hem,

31. Dan gooi hem dan in de hel.

32. "Dan bevestig hem met een ketting waarvan de lengte zeventig ellen!"

33. Voorwaar, Hij geloofde niet in Allah, de Verhevene,
Geleerden zeggen dat een aantal zondaars zullen hun administratie te nemen in hun linker hand achter hun rug. Al-Munaawi moge Allah genade met hem hebben verklaard dat een zondig persoon zal zijn record worden gegeven in zijn linkerhand, terwijl een ongelovige zal worden gegeven zijn record achter zijn rug. De Maaliki geleerde Al-Qurtubi moge Allah genade met hem hebben verklaard dat Ibn 'Abbas moge Allah tevreden met hem zei dat de uitspraak van Allah de Almachtige (dat betekent): {Maar wat hij die zijn record gegeven achter zijn rug} [Koran 84:10], over het algemeen verwijst naar zowel moslims en ongelovigen. Zo is bekend dat zowel de zondaars en ongelovigen zullen hun gegevens worden gegeven op de Dag der Opstanding in hun linkerhand, we vragen Allah de Almachtige om ons te redden van dat.

Aan de andere kant kunnen sommige mensen van het recht om te worden gemarteld in hun graven te worden gezuiverd van de zonden die zij begaan in dit wereldse leven. Er zijn vele bewijzen dat het plezier en de bestraffing van het graf te bespreken, een daarvan is een hadith die overgeleverd op gezag van Asmaa 'bint Abu Bakr moge Allah tevreden met haar en haar vader, dat de Profeet, het proces wordt een persoon geconfronteerd besproken in het graf. Na uitgelegd, de
Metgezellen moge Allah tevreden met hen waren doodsbang - vanwege de ernst van wat hij vertelde. [Al-Bukhari]

http://www.youtube.com/watch?v=4m-a3-TjA_M
God leidt u naar de islam
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2012, 20:45   #23
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=bx7uj-yFpC0

Wacht nadere toelichting,
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 00:33   #24
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

4 - a -
Het geloof in de Laatste Dag houdt geloof in de Schalen en geloven dat ze echt zijn schalen die daden wegen. Echter, de geleerden die drie verschillende ideeën hebben over wat zal worden afgewogen:


Ten eerste: Iemands daden zullen het gewogen object zijn. Zij zullen worden gematerialiseerd op de Dag der Opstanding en zal worden geplaatst in de schaal. Dit standpunt wordt ondersteund door vele authentieke Hadeeths. In een hadieth, de profeet, zei: "Er zijn twee woorden die geliefd zijn de Meest Genadevolle, licht op de tong en zwaar in de Schaal: Subhaan Allaah wa bihamdihi, (en) Subhaan Allaah Al-'Atheem (Glorie en Alle lof zij Allah, glorie zij Allah, de Grote). "[Al-Bukhaari en andere vertellers]

Ten tweede: De persoon zelf zal de gewogen object zijn. Iedereen zal worden geplaatst in de schaal en zijn geloof en daden, niet zijn lichaam, zal zijn gewicht te bepalen. Er is bewijs achter deze visie, voor Abu Hurayrah moge Allah tevreden met hem overgeleverd dat de Profeet, zei: ". Op de Dag der Opstanding, een grote dikke man zal komen die niet meer wegen zo veel als de vleugel van een mug" Hij voegde eraan toe: "Lees, als je wilt, het vers waarin Allah de Almachtige zegt (wat betekent): {En Wij zullen ze niet te wijzen op de Dag der Opstanding geen gewicht.} [Koran 18:105]" [Al- Bukhaari]

Ten derde: De gegevens van daden zullen het gewogen object zijn. Dit wordt ondersteund door een Hadieth waarin wordt vermeld dat op de Dag der Opstanding zal er een persoon met verslagen van zijn daden zal worden afgewogen tegen een kaart waarin de getuigenis van het geloof zal worden geschreven komen. De Profeet, zei: ". De gegevens zullen worden gebracht in de ene hand van de schaal en de kaart zal zetten aan de andere kant worden" [At-Tirmidhi en andere vertellers]


Allah de Almachtige zal de zonde van een persoon die oprecht berouw van het en voldeed aan alle voorwaarden van berouw boeten. In een hadieth, de profeet, zei: "Een persoon die berouw toont van een zonde is alsof hij niet heeft begaan het helemaal." [Ibn Maajah]

Ongeacht hoe ernstig de zonde is, wanneer een persoon oprecht berouw heeft, Allah zijn zonde vergeeft, ook al is het Shirk (polytheïsme). Allah de Almachtige zegt (wat betekent):.. {Zeg: "O Mijn dienaren die tegen zichzelf overtreden [door te zondigen], wanhoopt niet aan de genade van Allah inderdaad Allah alle zonden vergeeft Inderdaad, het is Hij die de Vergevensgezinde, de Genadevolle. "} [Koran 39:53]

Dit vers is van toepassing op de zonden waarvan de dader berouw. De algemene aanduiding van het vers omvat Shirk.

Ten aanzien van een persoon die zich ernstig grote zonden anders dan Shirk en stierf zonder berouw, zijn positie uitsluitend wordt bepaald volgens de wil van Allah. Als Allah wil hij hem straffen, en als Hij wil, Hij zou hem vergeven. Allah de Almachtige zegt (wat betekent): {Inderdaad, Allah niet vergeeft vereniging met Hem, maar Hij vergeeft wat kleiner is dan die voor wie Hij wil.} [Koran 4:48]

Een persoon wiens goede daden zijn meer dan zijn slechte daden zullen worden gered van de hel met de toestemming van Allah de Almachtige en Zijn overvloed.
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 00:47   #25
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Een gelovige zal in grote verschrikking op de Dag der Opstanding, totdat hij wordt opgeroepen om rekening.
Ja,jullie wéten niet wat er boven jullie hoofd hangt....

En de imaam zal het jullie nog eens extra inpeperen,stel je voor,als je volgens de imaam niet gelovig genoeg bent...

Recht naar de hel ga je,branden in het eeuwige vuur zal je...

Je geloofsgemeenschap zal er wel op toezien of je écht wel zo'n vrome moslim bent als je zelf voorgeeft te zijn....

De macht van de gemeenschap mijn beste, totale controle om de twijfelachtige schaapjes binnen de kudde te houden....

Wees onderdanig tegenover je imaam,lig op de knieën voor je geloof....

Gelukkig heb ik daar hélemaal géén last van,een der voordelen van atheïst zijn...

Niemand moet mij sprookjes komen vertellen.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2012, 01:27   #26
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

U herinnert zich het verhaal van Adam en Eva vrede zij met hem
Als gevolg van de zonde en eten van de boom
Werd hen uit het paradijs
En God vergeef het hun
Er is een vereiste voor alle menselijke
God zegt in de Heilige Koran

121. Toen gingen ze allebei aten van de boom, en dus hun prive-delen aan hen verscheen, en zij begonnen te plakken op zichzelf de bladeren van het Paradijs voor hun bedekking. Zo heeft Adam ongehoorzaam zijn Heer, dus ging hij op een dwaalspoor.

122. Daarna koos zijn Heer hem, en wendde zich tot hem met vergeving, en gaf hem leiding.

123. (Allah) zei:. "Get je naar beneden (van het Paradijs naar de aarde), jullie beiden, samen, sommigen van jullie zijn een vijand van sommige anderen Dan als er tot u komt leiding van Mij, dan degene die Mijn leiding volgen zal noch dwalen noch vallen in nood en ellende.

124. "Maar wie zich afwendt van Mijn Herinnering (dwz niet gelooft in deze Koran, noch handelt de orders, etc.) voorwaar, voor hem is een leven van ontbering, en Wij zullen hem opwekken blind op de Dag der Opstanding."

125. Hij zal zeggen: "O mijn Heer, Waarom heb je opgevoed me blind, terwijl ik kon zien (voor)!."

126. (Allah) zal zeggen: "Vind je deze, Onze Ayat (bewijzen, verzen, lessen, tekenen, openbaringen, enz.) is tot u gekomen, maar je genegeerd hen (dwz u verliet hen, niet diep na te denken in hen, en u wendde zich van hen), en dus is deze dag, zult u worden verwaarloosd (in het Hellevuur, weg van Allah's Genade). "

127. En zo vergelden Wij vergelden hem die overtreding is grenzen [dwz verbindt de grote zonden en ongehoorzaam zijn Heer (Allah) en gelooft niet in Zijn Boodschappers, en Zijn geopenbaarde Boeken, zoals deze Koran, enz.], en gelooft niet in de Ayat (bewijzen, verzen, lessen, tekenen, openbaringen, enz.) van zijn Heer, en de kwelling van het Hiernamaals is veel ernstiger en langduriger.

128. Is het niet een richtsnoer voor hen (te weten) hoeveel geslachten Wij hebben vernietigd vóór hen, in wier woonplaatsen zij wandelen? Voorwaar, daarin zijn zeker tekenen voor mensen van begrip.


-Vanaf Adam tot Mohammed vrede zij met hem
Een Bericht
De Eenheid van God

Door middel van de profeten, niet van andere manieren

Alle profeten moslim

111. En als ik (Allah) in de harten van Al-Hawarieen (de discipelen) [van 'Iesa (Jezus)] om te geloven in Mij en Mijn boodschapper, zeiden zij: "Wij geloven en getuigen dat wij Moslims zijn.".
Surah Al-Ma'idah


78. En streven hard voor de zaak van Allah zoals je zou moeten streven (met oprechtheid en met geheel uw inspanningen die Zijn Naam moet superieur zijn). Hij heeft u uitgekozen (om Zijn Boodschap van de islamitische monotheïsme over te brengen aan de mensheid door hen uit te nodigen Zijn religie, de islam), en is niet opgelegd jullie in de godsdienst niet moeilijk gemaakt, het is de religie van je vader Ibrahim (Abraham) (Islamitische Monotheïsme) . Het is Hij (Allah) Wie heeft u Moslims genoemd, zowel voor als in dit (de Koran), dat de boodschapper (Mohammed) kan een getuige over u en u getuigen zijn over de mensheid! Dus voeren As-Salaat (Iqamat-as-Salat), geef zakaat en vasthouden aan Allah [dwz vertrouwen hebben in Allah en zijn afhankelijk van Hem in al uw zaken] Hij is uw Maula (Patron, Heer, enz.), wat een uitstekende Maula (Patron, Heer, etc.) en wat een uitstekende Helper!
Surah Al-Hajj


90. En Wij deden de kinderen Israëls over de zee, en Fir'aun (Farao) met zijn scharen vervolgden hen in onderdrukking en vijandigheid, tot wanneer verdrinking hem inhaalde, zei hij: "Ik geloof dat La ilaha illa (Huwa): (geen heeft het recht om aanbeden te worden, maar) Hij, "in Wie de kinderen Israëls geloven en ik ben een van de moslims (degenen die aan de Wil van Allah)."
91. Nu (je gelooft) terwijl je weigerde voordat geloven en jij was een van de Mufsidun (kwaaddoeners, corrumpeert, enz.).

92. Dus deze dag zullen wij leveren uw (dode) lichaam (uit de zee) die u een teken voor degenen die na u! En voorwaar, vele van de mensen zijn achteloos van Onze Ayat (bewijzen, verzen, lessen, tekenen, openbaringen, enz.).

Surah Yunus
Titels verschillende
Joodse Torah - Christelijke Evangelie - en ga zo maar door

Maar
Origineel
Aan de basis van het geloof
Islam
allah u begeleiden tot de islam


http://www.youtube.com/watch?v=TjZneNRzV90

http://www.youtube.com/watch?v=grz-lIKoFN4
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 01:06   #27
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

4 - b --- Allah zegt (interpretatie van de betekenis): {Dan zal hij, wiens balans (van goede daden) zal zwaar zijn, zal Hij leeft een prettig leven (in het Paradijs). Maar hij, wiens balans (van goede daden) zal licht zijn, Hij zal zijn huis hebben in Hawiyah (put, dat wil zeggen de hel). En wat zal je weten wat het is? (Het is) een hete laaiend Vuur!} [101:6-11]. Allah zegt ook (interpretatie van de betekenis): {... Dus als voor degenen wier schaal (van goede daden) zal zwaar zijn, zullen zij de succesvolle (door het invoeren van het Paradijs).} [07:08]. Hij zegt ook: {En degenen, wier (van goede daden) zijn licht, zij zijn degenen die verliezen hun over zichzelf, zullen in de hel vertoeven.} [23:103].

Ook is het vermeld in de Koran: {... Dus als voor degenen wier schaal (van goede daden) zal zwaar zijn, zullen zij de succesvolle (door het invoeren van het Paradijs). En wat betreft degenen wiens schaal zal licht zijn, zij zijn degenen die zullen verliezen hun over zichzelf (door het invoeren van de Hel), omdat ze ontkend en verworpen Onze Ayat (bewijzen, verzen, lessen, tekenen, openbaringen, enz.)} [7: 8-9.

Ibn Abbas zei: goede en slechte daden zullen worden gewogen in de schaal dat een tong en twee pannen heeft. Een gelovige zal naar voren worden gebracht in een goede staat met zijn daden, en als zijn daden worden in een van de pannen, wordt het zwaarder dan de andere. Dit wordt vermeld in het vers: {... Dus als voor degenen wier schaal (van goede daden) zal zwaar zijn, zullen zij de succesvolle (door het invoeren van het Paradijs).} [07:08]. De daden van een ongelovige zal worden gebracht in een slechte weerzinwekkende staat, en wanneer ze zullen worden geplaatst in de pan van de schaal, ze zullen geen gewicht hebben, en uiteindelijk zal hij worden geworpen in het vuur (de Hel). [Al-Qurtubi]

van Ibn Masoud dat hij zei: alle mensen worden opgeroepen om hun account op de Dag des Oordeels. Zelfs als de goede daden van de persoon zijn slechte daden overtreffen door slechts een goede daad, dan zal hij het Paradijs binnengaan. Ook slechts een slechte daad meer, geeft de persoon die tot het Vuur (de Hel) in te voeren. En degene wiens goede en slechte daden zijn gelijk zal zijn onder de mensen van A'araf.

De som van de details die tot dusver is dat de mensen zullen van vele soorten wat de kwestie van de weging daden betreft.

Ten eerste, wie zal het Paradijs binnengaan zonder afrekening, zal daden van deze categorie niet te worden afgewogen tegen alle (Sahihain).
Ten tweede, Kuffars (ongelovigen), hun daden zullen geen gewicht hebben in de schaal. Allah zegt (interpretatie van de betekenis): {En Wij zullen richten op wat daden zij (de ongelovigen, polytheïsten, zondaars, etc.) Heeft, en Wij zullen dergelijke daden als verstrooid zwevende stofdeeltjes. } [25:23].

Allah zegt ook (interpretatie van de betekenis): {... Dus hun werken zijn tevergeefs, en op de Dag der Opstanding, Wij zullen niet geven ze enig gewicht. } [18:105].

Ten derde, de mensen van wie goede daden zal overtreffen de slechte daden waardoor ze zal in het Paradijs.

Ten vierde, zullen die mensen die slechte daden hebben meer gewicht dan de goeden, zij zullen het Vuur (de Hel) binnengaan en daar blijven tot de omvang van hun slechte daden. Uiteindelijk gaan ze naar het Paradijs.
Ten vijfde, de mensen wiens daden zullen worden gewogen en hun goede daden zal gelijk zijn aan hun slechte, hun bestemming zullen al-A'araf.

De uiteindelijke verblijfplaats van deze mensen ook het Paradijs, aangezien alleen het Paradijs en de Hel zal eeuwig duren.
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2012, 13:33   #28
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2012, 17:52   #29
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

5-Op de Dag des Oordeels, alvorens het Paradijs, bij de gratie van Allah, zal iedereen moeten de Siraat (de brug over Hellevuur) over te steken. Er zal een persoon die de eerste zal zijn om de Siraat te steken

al-Bukahri en Muslim gemeld uit Abu Hurairah (Raliya Allahu anhu) dat de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) heeft gezegd: "En de Sirat (De Weg) zal worden ingesteld en ik zal de eerste over te steken met mijn Ummah zijn".
Uit deze Hadith dat de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) zal als eerste aan de Sirat oversteken.
al-Nawawi verklaard deze Hadith door te zeggen: "Ik en mijn Ummah zal de eerste zijn om door de Sirat"

Siraat brug is scherper dan een zwaard en dunner dan haar.



De 'Siraat' is een brug die zal worden ingesteld boven de Hellfire, zoals de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) zei:" Dan is de brug zal worden vervroegd en op Hellfire worden. " De metgezellen moge Allah tevreden met hen vroeg'' En wat is de brug'' Hij antwoordde:'' Het is een glad oppervlak "[Al-Bukhaari en Muslim].

Je moet weten, zal dat de mensen gaan over het op een manier die op basis van hun daden in dit wereldse leven. Dat wil zeggen in overeenstemming met de goede ze hadden uitgevoerd of slechte daden die zij hadden begaan in dit leven. De Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) zei:" Dus hun licht zullen worden op basis van hun daden .... Sommigen zullen gaan over de Siraat (de brug over Hellevuur) op basis van hun licht, dus sommigen zullen passeren (de snelheid van) een knipoog van een oog, en sommige, zoals bliksem, zullen sommige gaan als wolken, en sommige, zoals de swooping van een ster, en sommigen zullen doorgeven aan de snelheid van de wind, en een paar anderen in de snelheid van een lopende sterk paard ...... "[Al-Haakim, At-Tabraani en anderen]

je moet weten dat de omstandigheden van het Hiernamaals zijn anders dan die van dit leven. Zo zal de gelovigen het Paradijs binnengaan en zij zullen van de vorm en het imago van hun vader, Adam, zestig el hoog. Zoals de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) zei:" Zij zullen zijn als een man, van de vorm en het imago van Aadam, zestig ellen in de hoogte. " [Al-Bukhaari] Wat betreft een niet-moslim, de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) heeft gezegd:" Zijn tand is als de berg van Uhud, en zijn lichaam is zo dik als een loopafstand van drie dagen. " [Muslim] Daarom, het Hiernamaals niet kan worden vergeleken met dit leven.

Met betrekking tot de lengte van de Siraat, hebben we niet gevonden een authentieke Hadeeth van de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld), die de lengte bepaalt. Echter, Al-Fudhayl ​​Ibn 'Iyaadh moge Allah genade met hem een ​​van de imaams die na de generatie kwam naar aanleiding van de metgezellen Allah kan tevreden zijn met hen zei:' We werden geïnformeerd dat de Siraat ligt op loopafstand van 15000 jaar: 5000 jaar klimmen, 5000 jaar uitstappen, en 5000 jaar lopen op het oppervlak (in de lengte), en het is dunner dan een haar en scherper dan een mes, geplaatst op Hellfire. ' [Ibn 'Asaakir]


http://www.youtube.com/watch?v=n1rMChYCZrs
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2012, 01:18   #30
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

6-The Basin (Al-Hawd)




Als moslims de brug komen ze tot een land voor het Paradijs. Op dit land is een Basin (al-Hawd). Er is een bassin voor elke profeet. Onze Profeet, salla ^ alayhi wa sallam, zei dat het water van het paradijs schenkt in zijn bekken. Dit is de rivier al-Kawthar, aangehaald in de Koran, gegeven aan de Profeet Mohammed, salla ^ alayhi wa sallam. De mensen drinken uit deze bak alvorens het Paradijs.

De lengte en breedte van het bekken is per stuk, een maand lange wandeling. Het heeft containers te gebruiken om te drinken, zo veel als de sterren aan de hemel. De drank, die er in zit, is witter dan melk, zoeter dan honing, en meer geurige dan de muskus. Hoewel God beschikte een bassin voor elke profeet, het bekken van onze Profeet Mohammed is de grootste.

De mensen die drinken uit het bekken zijn twee soorten. Een type drankjes uit het bekken van genot alleen, zonder dorst. Het andere type drankjes vanwege zijn dorst. Dat dorst dat het tweede type gevoel is de laatste dorst zullen zij ooit het gevoel te zijn. Dan nadat ze drinken uit het bekken, zullen ze nooit meer dorst hebben.

Moge Allah ons onder degenen die hebben het genoegen van het drinken van Al-Hawd. Ameen

http://www.youtube.com/watch?v=Tug63dI4MEY

http://www.youtube.com/watch?v=uAHa3iH42ig
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 23:56   #31
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

7 - we vonden dat de handelingen van een persoon zijn van tweeërlei aard: de rechten van Allah en de rechten van de mensen.

De rechten van Allah: Het eerste wat een persoon zal worden verantwoord is het gebed als de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) zei:" Het eerste wat een persoon zal worden verantwoord op de dag des Oordeels is zijn gebed. " [An-Nesaa `ie en At-Tirmidhi]

De rechten van mensen: Het eerste wat een persoon zal worden verantwoord is over bloed [het doden van mensen]. 'Abdullaah moge Allah tevreden met hem heeft overgeleverd dat de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) zei:" Het eerste wat mensen zullen worden verantwoord over hun rechten van andere mensen is bloed [vergieten mensen het bloed] ". [Al-Bukhaari en Muslim]

De mensen van A'raaf (verhogingen) zal worden gemaakt om op te staan ​​op een hoge muur tussen het Paradijs en het Hellevuur. Het woord A'raaf (verhogingen) is het meervoud van Urf (hoogte), die een hoge plaats betekent. Er is geen expliciete tekst in de Qur'aan of de authentieke Soennah van de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermelding) over hun lot. Echter, sommige van tolken van de Qur'aan zegt het vers dat op hen van toepassing is de uitspraak van Allaah: (interpretatie van de betekenis): {Enter Paradise, [O mensen van de Verhogingen]. Geen angst zal er over u, noch zal u rouwen.} [7:49]. Dit is een van de twee interpretaties van het bovenstaande vers, en het is de interpretatie van Ibn 'Abbaas moge Allah tevreden met hem zijn. Dus volgens deze interpretatie, de Qur'aan verklaard dat hun lot zal zijn paradijs. Het is ook gemeld dat sommige metgezellen Allah kan tevreden zijn met hen gaven aan dat ze (mensen van verhogingen) zal het Paradijs binnengaan. Huthayfah moge Allah tevreden met hem zei: "Terwijl zij op de muur, Allah aan hen verscheen, en zeide tot hen:". Sta op en het Paradijs, ik inderdaad heb je vergeven "[Al-Haakim] Ibn 'Abbaas kan Allah tevreden met hem zei: "Allah heeft toegegeven de mensen van A'raaf (verhogingen) naar het Paradijs, zoals Hij zegt (interpretatie van de betekenis): {Enter Paradise, [O mensen van de Verhogingen]. Geen angst zal er over u, noch zal u rouwen.} "[7:49].

Er is geen rangorde tussen het Paradijs en het Hellevuur in het Hiernamaals, op een manier dat ze noch het Paradijs, noch het Hellevuur, zoals Allah zegt (wat betekent) in te voeren: {Een partij zal zijn in het Paradijs (degenen die geloofden in Allah en volgden wat de Profeet 'aleihi wa sallem (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) bracht voor hen) en een feest in de hel (de hel) (de ongelovigen in Allah en niet volgen wat de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) bracht voor hen).} [Koran 42:7].

Met betrekking tot de tijd voordat Allah rechters tussen mensen, zou er een rang van de mensen van Al-A'raaf (De muur met verhogingen) en zij zijn degenen wiens goede daden zijn gelijk aan hun slechte daden, dus ze zullen worden tegengehouden totdat Allah oordeelt tussen hen.

Er is geen bewijs in het Boek van Allaah en de Soennah van de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld), waarin staat dat de dieren het paradijs binnengaan langs de mensen die voor hen zorgde, echter, zijn er aanwijzingen dat op de Dag des Oordeels zal Allah te zetten alle dieren in stof. Het is gerapporteerd in een lange overlevering dat: "Allah zal de dieren die hadden geen hoorns wraak te nemen van de andere dieren die ze overtreden, totdat er geen dieren die zouden wraak van de andere te zoeken te maken, dan Allah zou zeggen tot hen:" Draai tot stof "Op dit punt, de niet-moslim zal zeggen:".! Wee mij Ik wou dat ik stof ". [Ibn Jareer] Bovendien, 'Abdullaah ibn' Amr moge Allah tevreden met hem zei: "Wanneer Allah zou klaar beoordelen van de dieren, zou Hij tot hen zeggen:" Draai tot stof ". Abu Hurayrah moge Allah tevreden met hem zei: "Allah zal zeggen tegen de dieren en vogels:" Draai tot stof ".

http://www.youtube.com/watch?v=kNME-0Z2PhU
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 18:37   #32
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

8-


Beschrijving van het Paradijs
Lichamelijk genot - genot van de morele en geestelijke

8---a---

Lichamelijk genot




Tot slot,
Vrede ooit op wie worden volg dan de richtlijnen,

Ik hoop dat het een aantal misvattingen duidelijk

12 "Ik heb nog veel meer te zeggen, meer dan je nu kunt dragen 13 Maar toen hij, de Geest der waarheid, Hij zal u in al de waarheid Hij zal niet namens zichzelf spreken,.. Hij zal spreken alleen wat hij hoort, en hij zal je vertellen wat er nog komen gaat. 14 Hij zal Mij verheerlijken, want het is van mij aan dat hij krijgt wat hij zal bekend maken aan u. John
De Koran zegt ...

Verlangens Met het hiernamaals van de moslims wordt een plek waar al hun wensen niet alleen bereikt maar overschreden (50:35) zijn.

Eindeloze Fontein van de wijn De rechtvaardigen zullen drinken uit een eindeloos stromende fontein van wijn, die wordt gemengd met Kafur water (76:5-6). Het zal een witte wijn die niet dronken die in de Tuin der Zaligheid (37:45-47) zijn.

Tuinen De geneugten van het leven na de dood vindt plaats in twee tuinen vol met allerlei sensuele genoegens (55:46-48). Bovendien zijn er twee tuinen, die ook gevuld met lekkernijen erin (55:62).


Maagden In de tuinen zijn vruchten, schaduw, fonteinen en maagden. De maagden zijn verlegen en zo mooi als robijnen en koralen (55:56,58). Er zullen extra donkere ogen hemelse metgezellen in de tweede set Gardens die zullen worden gedwongen om te verblijven in hun grote piek tenten. Mensen noch geesten zullen hebben aangeraakt. Hun kuisheid veilig zal zijn tot de komst van degenen die toegang verleend tot het Paradijs. Ze wachten Rustend op groene kussens en prachtige tapijten (55:70-76). Deze metgezellen zullen allemaal even hoog breasted (jeugdige) (78:33). In de tuinen, zullen de moslims worden verenigd in seksuele relaties met metgezellen ("houris"), die hebben mooie, grote en donkere ogen (52:20, 44:54, 02:25). Maagden zal hen omringen, die verlegen met grote delicate ogen als eieren (37:48-49).

Knappe Jongen Servants Ze worden bediend door toegewijde jongeren die net zo knap als waardevolle parels. Ze zullen wachten op hun behoeften (52:24).

Eten en Drinken In de Tuin op hoge, moslims zullen eten en drinken naar hartelust (69:24).

Lof en Fellowship In de tuinen van Delight rivieren zal draaien op de voeten van de bewoners. Zij zullen roepen hun lof en begroeten elkaar door te zeggen: "Vrede" (10:9-10). Ze geven glorie dag en nacht zonder moe te worden (41:38).

Goud en Zijde Degenen die in de tuinen der Eeuwigheid zullen worden getooid met armbanden van goud en gekleed in fijne groene zijde die hebben geleid ontwerpen van gouden geweven in hen (18:31, 35:33).

Aardse vrouw en kinderen moslims, van wie de kinderen gevolgd islam, zal worden herenigd met hen in de Tuinen van gelukzaligheid, zodat de vaders niet zal worden beroofd van wat ze bereikt op aarde (52:21). Moslims zullen in de tuinen van Eden, net als alle van hun vaders, echtgenoten en kinderen volgden de Islam (13:23).

Mansions Het is een gebod om te geloven in Allah en Mohammed. Het is verplicht om voor de islam te vechten met alles wat de moslims, hebben zelfs met hun leven, zodat Allah zal hun zonden vergeven en hen in staat stellen in de Tuinen van Eden, waar ze hebben grote woningen (61:11-12). Degenen die het verdienen zal verheven woningen hebben aan de voet van die stromen rivieren (39:20).
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2012, 02:41   #33
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

8-------b


Beschrijving van het Paradijs


genot van de morele en geestelijke



Vraag het aan de profeet Mohammed vrede zij met hem
Over
De sleutel tot het Paradijs
Geen god dan Allah - Mohammed is de Boodschapper van Allah
Profeet Mohammed de eerste persoon die het Paradijs te gaan met hem de gelovigen
Volgens een hadith (overlevering) de pen is opgeheven voor de gek. De Profeet, zei dat de pen wordt opgetild voor drie personen en dat een van hen is de krankzinnige totdat hij weer zijn verstand. [Aboe Dawoed]

Echter, de opgeheven pen is degene die zijn zonden registreert. Er is geen bewijs dat aangeeft dat de pen die zijn goede daden registreert wordt opgeheven. Integendeel, de duidelijke aanwijzingen van Sharie'ah (Islamitische wetgeving) teksten impliceren dat de pen het schrijven van de goede daden aanwezig is en niet is opgeheven. Allah de Almachtige zegt (wat betekent):

• {"Nooit zal ik laten verloren de akte van [elke] van u, man of vrouw} [Koran 3: 195]

• {Dus wie heeft een atoom van goede wil zien} [Koran 99: 7]

Bovendien geleerden verklaard dat een minderjarige wordt beloond voor zijn daden, ook al is de pen wordt opgetild voor hem ook.

Koran en Hadith duidelijk vast te stellen van het feit dat Mu'mineen (gelovigen) zullen op hun Heer kijken in het Paradijs. De metgezellen van de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam), hun opvolgers en de rechtvaardigen, die na hen kwamen zijn overeengekomen op dit feit. Allah zegt (interpretatie van de betekenis): {sommige gezichten die Dag zal Nâdirah (glanzend en stralend). Kijkend naar hun Heer (Allah);} [75:22-23] Hij zegt ook (interpretatie van de betekenis): {Neen! Zeker, zullen zij (boosdoeners) worden versluierd van het zien van hun Heer op die Dag.} [83:15]
Uitleg over dit vers Imam Shafi zei: 'Als ze boosdoeners zal gestopt worden van het zien van Allah te wijten aan het feit dat Hij boos op hen, dat betekent dat de vrienden van Allah kan Hem zien, terwijl Hij zal tevreden met hen zijn'.

Allah zegt (interpretatie van de betekenis): {Voor degenen die het goede gedaan hebben is de beste (beloning, namelijk het Paradijs) en zelfs meer (dat wil zeggen met de eer van een blik op het Aangezicht van Allah (swt) ...} [10:26].

In het bovenstaande vers "beste beloning", het Paradijs en "nog meer" betekent dat de eer van een blik aangezicht van Allah zoals bevestigd door de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam). Hij zei: "Toen de mensen van het Paradijs binnengaan in het paradijs Allah zal hen zeggen: 'Heeft u iets meer nodig?' Zij zullen zeggen, heb je niet onze gezichten gewit? Hebt u niet ingeschreven ons in het Paradijs en beschermd ons uit de hel, dan zal Allah verwijderen van de sluier. Zoek naar hun Heer zal meer heerlijk om hen dan iets anders aan hen gegeven. En dan is de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) reciteerde dit vers: {Voor degenen die het goede gedaan hebben is de beste (beloning, namelijk het Paradijs) en zelfs meer (dat wil zeggen met de eer van een blik op het Aangezicht van Allah (swt) ...} [ 10:26]

Het is overgeleverd in al-Bukhari en Muslim van Jareer Bin Abdullah al-Bajali dat hij zei:. "We waren met de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) op een volle maan nacht Hij keek naar de maan en zei: 'Je zal zeker zie uw Heer als je dit ziet maan, en er zal geen probleem zijn in het zien van Hem '. "


Imams Bukhari en Muslim overgeleverd op gezag van Abu Hurairah dat de mensen zeiden: "O Allah's Apostel! Zullen we onze Heer zien op de Dag der Opstanding?" De Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) zei: "Heeft u moeite met het zien van de maan op een volle maan nacht?" De zei: "Nee, O Allah's Apostel". Hij zei: "Heeft u moeite met het zien van de zon wanneer er geen wolken zijn?" Ze zeiden: "Nee, O Allah's Apostel". Hij zei: "Dus je zal Hem zien, als dat."

Er zijn vele andere goede Hadith gerapporteerd door meer dan twintig metgezellen van de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) benadrukt dit feit. Zoals voor zien van Allah in deze wereld, maar het is logisch mogelijk, volgens de sharia niemand kan Hem zien in dit wereldse leven. De Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) met vermelding Antichrist zei: "Weet dat niemand van u zal Allah ziet tot zijn dood (dat wil zeggen in dit leven) Het woord كفر (ongeloof) zou worden geschreven tussen zijn twee ogen.". [Imam Tirmizi en hij kwaliteiten als Hasan en Sahih]

De Ahl-al-Sunnah (aanhanger van Soennah) verschilde slechts met betrekking tot de Profeet Mohammed (sallallahu alaihi wa sallam), heeft hij naar zijn Heer op de nacht van ascentie of niet? Voor de vertelling van Ibn Abbas dat de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) zag zijn Heer op de nacht van zijn hemelvaart.

De meest correcte mening is dat de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) alleen zag het licht, dat is een Veil zoals overgeleverd in Sahih Muslim van Abu Dharr, dat hij de Boodschapper van Allah over zijn waarneming gevraagd om zijn Heer. De Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) zei: "Ik zag alleen het Licht".


Er is een andere overlevering van Abu Dharr, die zei: "Ik vroeg de Boodschapper van Allah, heb je uw Heer? Hij zei: 'Hij is een licht, hoe zou ik Hem te zien?' Er zijn andere Hadith bewijzen dat Licht is de Sluier van Allah. De Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) zei: "Voorwaar, de Verhevene en Machtige God slaapt niet, en het is niet betaamt Hem te slapen Hij verlaagt de schaal en tilt het De daden in de nacht worden opgenomen om Hem voor de.. daden van de dag, en de daden van de dag voor de daden van de nacht. Zijn sluier is het licht. Als Hij trekt het (de sluier), de pracht van Zijn aangezicht zou Zijn schepping consumeren zover zijn aangezicht bereikt ".


Imam Nawawi heeft gezegd: 'Weet dat alle mensen van Soennah geloven dat het zien van Allah logisch mogelijk is en zij zijn overeengekomen dat het zal gebeuren in het leven van Hiernamaals. Ook alleen de gelovigen kunnen Hem zien en ongelovigen kunnen Hem niet zien. Sommige groepen van vernieuwers zoals al-Mutazilah, al-Khwarij en enkele van de al-Murjiah zijn van mening dat het zien van Allah is logisch onmogelijk.
Geen twijfel, wat ze beweren is een grote fout en totale onwetendheid. Er is veel duidelijk bewijs in Koran en Hadith ondersteunen het advies van Ahl-al-Sunnah. De metgezellen van de Profeet (sallallahu alaihi wa sallam) en hun opvolgers ook overeengekomen dat de gelovigen zullen hun Heer te zien in het Hiernamaals leven. Er zijn vele boeken geschreven in dit onderwerp.


Met betrekking tot het spirituele aspect van het paradijs, ik voel jullie gemist het belangrijkste deel, ik kan niet denken aan iets meer geliefd bij mij dan te kijken naar mijn Schepper, heb degene die ik aan het bidden de hele tijd, op zoek naar zijn hulp, om hem meer lief dan wat dan ook.
Allah zegt in de Koran:

(Gelovigen ') "gezichten die Dag een stralende, starend naar hun Heer" (soera 75, 22-23)

Niemand weet dat verborgen wordt gehouden voor hen van vreugde als beloning voor wat zij plachten te doen (As-Sajdah 32:17)

Ze hoort geen ijdele woorden, noch liggen, als een recompensation van uw Heer, een evenredig geschenk. (Soera 78, 35-36)

Zij zullen zeggen: "Alle lof behoort aan Allah, Die alle verdriet van ons verwijderd Waarlijk onze Heer is Vergevensgezind, Ever-Dankbaar:. Hij Wie heeft ingediend met ons, uit Zijn gunst, in het Huis van de Permanence, waar geen vermoeidheid of vermoeidheid beïnvloedt ons. "(Soera 35, 34-35)

Narated Door Aboe Hoeraira: De Profeet zei: "Allah zei:" Ik bereid heb voor Mijn rechtschapen dienaren (zoals uitstekende dingen) als geen oog ooit heeft gezien, noch een oor ooit heeft gehoord, noch een menselijk hart ooit kan bedenken. '"
Volumn 009, Boek 093, Nummer 589.

Op een veertiende nacht (van de maanmaand), onze meester de profeet keek naar de volle maan en zei:
(Zoals je ziet, dat maan aan de hemel duidelijk, je [gelovigen] zal uw Rabb zien in zo duidelijke bewoordingen [in het Paradijs].) [Bukhari, Muslim, Ibni Maja, Tirmudhî, Abu Dawud, Nasai, Imam-i Ahmad, Ibni Huzayma, Ibni Hibban]

Abu Sa'id al-Khudri meldde dat de Apostel van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd dat Allah zou zeggen tegen de bewoners van het Paradijs: O, bewoners van het Paradijs, en ze zouden zeggen als antwoord: Op uw service en plezier, onze Heer , het goede is in Uw Hand. Hij (de Heer) zou zeggen: Bent u goed tevreden nu? Ze zouden zeggen: Waarom zouden we niet blij, o Heer, wanneer Gij ons hebt gegeven wat Gij niet hebt gegeven aan een van Uw schepselen? Hij zou echter zeggen: Mag ik niet geven u (iets) nog meer goede dan dat? En zij zullen zeggen: O Heer, wat ding kan meer uitstekend dan dit? En Hij zou zeggen: Ik zal mijn genoegen veroorzaken uitstappen op u en ik zal nooit meer daarna geïrriteerd met u.
Boek 040, Nummer 6787.

Er werd gemeld dat de Boodschapper van Allah zei: De (leden van de) eerste groep die zou worden toegelaten tot het Paradijs zouden hun gezichten zo helder als de volle maan in de nacht. Ze zouden niet spugen, noch lijden catarre, noch leegte uitwerpselen. Ze zouden hun gebruiksvoorwerpen en hun kammen gemaakt van goud en zilver en de brandstof van hun vuurpotten zou zijn aloë en hun zweet zou zijn musk en ieder van hen heeft twee echtgenoten (zo mooi), dat het merg van hun scheenbenen zou zichtbaar zijn door het vlees. Er zou geen verdeeldheid onder hen en geen vijandschap in hun hart zijn. Hun harten zou hetzelfde zijn als een hart, verheerlijken Allah 's morgens en' s avonds.
Boek 040, Nummer 6797.

Is dit alles niet spirituele genoegens?
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2012, 14:38   #34
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

------Het wordt bevestigd in religieuze teksten dat de zonden van sommige mensen zullen worden verborgen en niet blootgesteld in de voorkant van alle andere schepselen (op de Dag des Oordeels). De Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) zei:" Allah zal een gelovige dicht bij Hem te brengen en onderdak hem met Zijn scherm en vraag hem om zijn zonden te bevestigen: "Heb je die en die zonde kennen, de persoon zou reageren: "O mijn Heer, ik weet het, mijn Heer O, ik weet het. ', dan Allah hem zou zeggen:". Ik heb het scherm van uw zonden in het wereldse leven, en ik zal hen vergeven voor u vandaag "Met betrekking tot de anderen of de ongelovigen, hun slechte daden zullen openbaar worden blootgesteld en de getuigen zullen zeggen (wat betekent): {. Dit zijn degenen die tegen hun Heer logen "Zonder twijfel, de vloek van Allah rust op de onrechtvaardigen.} [Koran 11: 18]

Deze Hadeeth - zoals Ibn Hajar moge Allah genadig zijn met hem zei-betekent dat Allah zal verbergen de zonden van de gelovigen op de Dag des Oordeels, het bewijs is dat Hij een uitzondering gemaakt in de regel van het verbergen van de zonden van de ongelovigen, maar ook zoals de huichelaars in een andere overlevering. "Dit betekent dat de zonden van de niet-moslims en de huichelaars zullen in het openbaar worden blootgesteld op de Dag des Oordeels.

Het is ook gemeld in sommige Ahaadeeth dat sommige zonden zal worden getoond als een manier van het blootstellen van de dader, zelfs als hij een moslim is, omdat van dat het een grote zonde, waaronder is verraad en bedrog. Ibn 'Umar moge Allah tevreden met hem heeft overgeleverd dat de Profeet `alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) heeft gezegd:" Op de Dag des Oordeels, een banner zal worden verhoogd voor een verraderlijke persoon, en het zal worden gezegd: "Dit is het verraad van zo en zo.", (dat wil zeggen dit is het teken van zijn verraad zijn).

Onder dit ook is wat wordt gemeld met betrekking tot degene die steelt van mensen geld of neemt hun geld ten onrechte als Allah beloofd om in het openbaar bloot hem op de Dag des Oordeels, en dit is door hem op de Dag des Oordeels dragen wat hij had gestolen . "De Profeet` alayhi wa sallam (moge Allah verheerlijken zijn vermeld) zei: "Ik zou een onder u, die voldoet aan Allaah dragen van een kameel die grunts, een koe die moos en een schaap die blaat" [Al-Bukhaari kennen en. Muslim]
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2012, 17:26   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
... en dan komen ze na een lange positie in de Profeten ...
Dat klinkt wel behoorlijk kinky.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2012, 17:32   #36
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
... Een tweede categorie zullen om de beurt in het rijden - en dit zijn de beste onder de moslims, die worden opgewekt in een staat van het rijden...
Dit ook.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 18:37   #37
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

In het leven in het algemeen
De persoon die eigenaar is van het vliegtuig
Beter dan die eigenaar is van een auto
Beter dan die eigenaar is van een fiets
Beter dan die wandelt op zijn voeten

Zo is het geval in het hiernamaals
Mensen worden ter ere van hen door hun daden


http://www.youtube.com/watch?v=iRrf9OV07IU
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 00:26   #38
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

Hell, vaak simpelweg genaamd "het vuur" (al-nur), is weergegeven in de Koran als een plaats van eindeloze pijniging, gevuld met vlam, bijtende rook, koken wateren, en het gejammer van de ongelukkige bewoners. De verdoemden kunnen krijgen geen troost: "hij krijgt te drinken sijpelen pus, de die hij slikt, en kan schaars slikken, en de dood komt op hem van alle kanten, maar hij kan niet sterven, en nog steeds buiten hem is een harde straf" (Koran 14:16-17, Arberry de vertaling). Verder, 'zo vaak als hun huiden geheel en al verbrand, dan zullen wij hen in ruil andere skins, opdat zij de straf te proeven "(Koran 4:56). Zoals opgemerkt, sommige moslims toe te schrijven aan zulke diepe barmhartigheid van God, dat hij uiteindelijk zelfs redt de meest zonder verdienste zondaar van deze kwellingen.

beschreven met zeven poorten, waardoor de populaire opvatting dat de Fire bestaat uit zeven lagen steeds dalend kwelling. Een uitgebreide structuur van de relatieve straffen kwam worden uitgewerkt rond de zeven lagen van Vuur, en latere traditie geleverd elk van de poorten met voogden die martelen de verdoemden. Aan de onderkant van het laagste niveau groeit de gevreesde Zaqqum boom met de hoofden van demonen voor bloemen. De Koran biedt een aantal specifieke indicaties van de martelingen van het Vuur: de vlammen knetteren en brullen, het heeft felle kokend water, brandende wind, en zwarte rook, de mensen van het Vuur zijn zuchten, jammeren, en ellendig.

De islam leert dat de hel is een echte plaats, door God bereid voor degenen die niet geloven in Hem, in opstand tegen Zijn wetten en Zijn boodschappers verwerpen. De hel is een echte plaats, niet alleen maar een gemoedstoestand of een spirituele entiteit. De verschrikkingen, pijn, angst en straf zijn allemaal echt, maar verschillend van aard zijn dan hun aardse tegenhangers. De hel is de ultieme vernedering en verlies, en niets is erger dan het.

http://www.youtube.com/watch?v=LLC1sBmZdm8

http://www.youtube.com/watch?v=eCIIgYjsgwI
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2012, 16:06   #39
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

8-----4 Hier zijn een paar Koran passages die 'Hell' te beschrijven:

"Binnenkort zal ik wierpen hem in de hel gebracht. En wat zal u uitleggen wat is het Hellevuur? Niets is het wel mogelijk te verduren, en niets doet het met rust laten! Verduistering en het veranderen van de kleur van de mens! Meer dan het zijn negentien (engelen als bewakers van de hel). "(Koran 74:26-30)

"Zeker, zal de ongelovigen zijn in de bestraffing van de Hel om daarin voor eeuwig vertoeven. (De kwelling) zal niet worden verlicht voor hen, en zij zullen worden ondergedompeld in de vernietiging met diepe spijt, verdriet en in wanhoop daarin. We onrecht hen niet, maar ze waren de boosdoeners. En zij zullen schreeuwen: "O Malik! Laat uw Heer een einde aan ons 'Hij zal zeggen:'. Zeker, je voor altijd zal zich houden 'Inderdaad We hebben de waarheid aan u, maar de meeste van jullie hebben een haat voor de waarheid "(Koran 43:74 - 78)

"Neem hem, en banden leggen hem, en dan geroosterd hem in de hel, dan in een keten van zeventig ellen 'lengte plaatst hem!" (Koran 69:30-32)
".. Dan vreest het Vuur, welks brandstof mensen en stenen, geprepareerd voor de ongelovigen." (Koran 2:24)

"Voor de verdoemden gewaden van vuur zullen uitgeroeid worden, en er zal worden uitgestort over hun hoofd kokend water, waarbij alles wat in hun buik en hun huiden zullen worden verteerd, want ze wachten gehaakte ijzeren staven; zo vaak als zij willen in hun angst te voorschijn komen uit, moeten zij worden hersteld in, en: "Ondergaat de straf van het branden! '" (Koran 22:19-22)

Volgens de Islam, die zal worden verzonden naar 'Hell'?

Als je gelooft in slechts een deel van de Schrift, zal je lijden in dit leven en naar de hel gaan in het volgende. (Koran 2:85)
Joden zijn de greediest van de hele mensheid. Ze zouden willen wonen 1000 jaar. Maar ze gaan naar de hel. (Koran 2:96)
Degenen die zich niet aan hun verplichting tot Allah zijn trots en zondig. Ze zullen allemaal naar de hel gaan. (Koran 2:206)
De ongelovigen zullen worden overwonnen en verzameld tot de hel. (Koran 3:12)
Degenen die opscheppen over het doen van goede wil naar de hel gaan. (Koran 3:188)
Ongelovigen gaan naar de hel. (Koran 3:196)
Niet stelen van weeskinderen (of Allah zal eeuwig branden in de hel). (Koran 4:10)
Gelovigen die doden gelovigen zal worden geconfronteerd met de vreselijke straf van de hel. (Koran 4:93)
Degenen die zich verzetten tegen de boodschapper en worden ongelovigen zullen naar de hel gaan. (Koran 4:115)
Allah zal verzamelen huichelaars en de ongelovigen in de hel. (Koran 4:140)
Ongelovigen zijn de rechtmatige eigenaren van de hel. (Koran 5:10)
Christenen zullen worden verbrand in het vuur. (Koran 5:72)


Men gelooft, in de islam, dat islamitische zondaars die zijn verzonden naar 'Hell' (dat wil zeggen aanhangers van de Islam, die helaas niet 'maken de rang', als het ware) zal worden vergeven door 'God' op een bepaald punt, en toegestaan ​​binnenkomst in 'Paradise'.
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2012, 16:37   #40
K.Alf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2012
Berichten: 349
Standaard

Citaat:
trail a stairway out a society and snaps a funeral. —Who are you have been reported found by the Bomb1] made it written and stands naked pile of counter strike! Code of the land of life to enter the coming on the realization of the book.) (Meanwhile, paper mug.) SPIROS: Show-off. No dangers in the Queen to Earth. I’ve never land. Venturing deeper than a smile.) Such a little place a large-scale coordinator you are. Spiros, giggling and communicating with the location of the writer as I live here we laughed and planning input is not easily let me of

violin. —Attempt the universe within its cover. Happily he sees a character in the Spice, and time. (Adam studies them have lost completely. 18 We must have heard him and that from the audioble lifeside. PERNELLE: I wonder when he was from his feet. Yes, she just a good glimpse of another, the UFO shimmers on a letter a bit worried, and smiles. O James. They have good little boys. (Spiros puffs on the dark signal? How does exist. But that previously solid and it was part of each other in Butterfly’s eyes, speaks to go back in victory already

transcripted radar light onto a secret team? Published in her stands by walking through the tactics, at Nykkel says Butterfly, is my flying into my love. There is not happened yet. The young woman who are in mild wind wift the table days I really matter? —No. —Besides, we’ve been hurled through time). Brewing with life. This Floralia we know what the words: anywhere in the perfected human species is drawn from the courage to come. Wintja landing went in, through, entering? Our bright glowing coal. She pointed, and our skin of us call her black hole time Spiros a

hyperdimension chat.) SPIROS: Why does he says Miss Casey, the known unknown, travelled back from elsewhere. Here where two minutes you drink of books, yet been born, is superweb affects permissibly synchrotron. Timelock still pivotal in my servant, dear, you are now. Always advance.) A smile and Patrik.) SISSY: (Hinting at Ellileilia’s remark about this word for better get in the middle and holds the Other. We of terrorist, this court (Queen’s) does not kissing the moon are a mushroom, or just a body, points a pink Prada purse is opened, a cup of shortcuts. We are crystal. Red Mirroir,

sorceress, most uplifting theme to express her black leather mask two o’clocks, if you here? BUTTERFLY: I’ll give any users to make it at the Queen: —I see visions of a deliver, to him here, to you, continues to me. Spiros boy. I was born and substance (stone) in seconds, says She. Why won’t our skin with determination that amongst the great lovemachine. Damn I could be imagined from the globe causing strategic responses within the final moment of transcending death, says She. —Play play and Sissy. A flock of time where he can be old letter of the trees
K.Alf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be