Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2021, 09:59   #261
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In een conflict is 'niets doen' nooit een optie. Vraag is dan maar weer of Israël echt van elke mug een olifant moet maken. Doseren is duidelijk niet het sterkste punt van het israelisch beleid.



Als een beursgenoteerd bedrijf met luid getoeter in de pers aankondigt dat ze een boycot gaan doorvoeren tegen israel lijkt me dat belangrijk genoeg om de grote middelen boven te halen. Anders zouden er anderen wel eens op soortgelijke ideetjes kunnen komen.

Met Aipac heeft dit niets te zien. Vroeger had israel met de 2 partijen in de VS een band, Netanyahu heeft dat kapotgemaakt en onder Trump verwaterde het tot een relatie enkel nog tussen de GOP en Likud.
De Biden administratie moet nu terug alles heropbouwen.

Er zijn in totaal 35 staten met anti BDS wetgeving, de huidige 12 die er al mee bezig zijn is nog maar de start.
Waar zeg ik dat je 'niets' moet doen?

Op lachwekkende tegenstanders dien je accuraat en humoristisch te reageren. Dat maakt indruk. Maar als jij BDS serieus wil nemen, moet je dat lekker doen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 17:42   #262
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In een conflict is 'niets doen' nooit een optie.
En toch eist u van de Palestijnen dat ze niets doen.
Citaat:
Vraag is dan maar weer of Israël echt van elke mug een olifant moet maken. Doseren is duidelijk niet het sterkste punt van het israelisch beleid.
En zo ook met het toepassen van geweld.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 17:48   #263
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En toch eist u van de Palestijnen dat ze niets doen.
Ik wens dat de Palestijnen hun gezeik ginder houden.
Citaat:
En zo ook met het toepassen van geweld.
Niet genoeg, want het probleem is niet weg.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 18:06   #264
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Ik heb kritiek op de BDS beweging , en ben het hier mee eens :

Finkelstein sloopt de BDS movement : https://www.youtube.com/watch?v=iggdO7C70P8

Hun visie moet ook het erkennen van Israel bevatten.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 18:07   #265
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik wens dat de Palestijnen hun gezeik ginder houden.
sinds wanneer komen ze u lastig vallen?
Citaat:
Niet genoeg, want het probleem is niet weg.
Te veel , want het probleem is niet weg.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 18:18   #266
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En toch eist u van de Palestijnen dat ze niets doen.
Niets ? En eisen ?
Ze maken zelf hun keuzes hee, ofwel voort proberen een verloren conflict alsnog in gang te houden om ondertussen de machtsbasis van Hamas te handhaven. Ofwel het onvermijdelijke onder ogen zien, en doen wat uiteindelijk elke verliezende partij in een conflict doet. Capituleren.


edit : mijn antwoord is enkel toepasselijk op Gaza, excuus voor deze onduidelijkheid. Ik heb het helemaal niet over westbank, en probeer altijd het verschil duidelijk te maken en niet in te gaan in veralgemeningen rond 'de palestijnen' want zo kun je geen focus houden.

Hier was ik dat vergeten
Citaat:
En zo ook met het toepassen van geweld.
Ik vind inderdaad dat de vorige premier veel te lang aarzelde vooraleer hij na een raket of andere kloterij militair hard reageerde. Het huidige kabinet pakt dat veel beter aan. Bennet is geen twijfelaar zoals Netanyahu was.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 23 november 2021 om 18:27.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 18:21   #267
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
sinds wanneer komen ze u lastig vallen?
Niet meer.

Citaat:
Te veel , want het probleem is niet weg.
Dat is uw alternatieve realiteit.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 23:37   #268
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar het zijn stijdende partijen. NGO's strijden om de fondsen.
Ieder die iets wil ondernemen tegen het onrecht heeft geld nodig.
Citaat:
Hun wapens, agitprop, emotionele chantage en cynisme.
De realiteit duidelijk maken is emotionele chantage ! yea right
U ziet liever iedereen in de goot belanden dan hulpverlening of maatregelen tegen Israel om ze uit de goot te halen.

Citaat:
Hamas is maar 1 van de islamitische organisaties die de Palestijnse zaak gebruiken.
Ze zijn onderdeel van de Palestijnse zaak, dus dat kan niet.
Citaat:
Mare, die andere islamitische organisaties die in dit conflict betrokken zijn, die hun 10% aandeel in het geweld, zouden ze niet liever die 90% uitvoeren, maar kunnen ze gewoon niet?
Het antwoord op die vraag heeft geen enkele betekenis , en het is niet de realiteit.
Citaat:
Dus vervangt u de realiteit door die van uwzelf?
nee

Citaat:
Een rol die Hamas met glans wil vervullen ten andere.
En precies daar schiet u tekort in uw kennis over Hamas. Ze hebben al zo vaak aangegeven zichzelf op te heffen als er een 2 staten oplossing komt en zo nog meer zaken die niet stroken met uw idee over hen. Hamas bestaat vooral uit het meest rechtse deel van de bevolking die hen steunt of er onderdeel van is.
Citaat:
Welke idioot zou als niet joodse kolonist naar de West Oever willen gaan?
Die zijn er genoeg !
Citaat:
Een belangrijke reden waarom de Palestijnen massaal in de West Oever blijven is omdat ze nergens welkom zijn.
Nee, omdat ze in hun eigen land zijn blijven ze , zo simpel is het. Wat u er van maakt is hylarisch en bevat de aanname dat het gebied van Israel is. Palestijnen op de westoever zijn helemaal niet op zoek naar een land dat ze op wil nemen, waar komt dat idee nu weer vandaan?? ze hebben immers al hun eigen stek.
Citaat:
Prachtig. Laat Israël en de Palestijnen het dan zelf uitvechten. Geen inmenging van buitenaf meer.
Dan vervalt de steun van de VS dus ook! zij zijn de grootste inmenger!


Citaat:
Te weinig is altijd duidelijk.
u gaat er vanuit dat er altijd een oplossing te behalen valt met geweld , dat het alleen even zoeken is naar de juiste hoeveelheid. Wat nu als de oplossing helemaal niet met geweld te bereiken valt ? maar een andere aanpak vereist ? Dat het geweld niet te weinig is , maar gewoon de verkeerde aanpak.
Ondenkbaar in uw ogen kennelijk.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 06:49   #269
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ieder die iets wil ondernemen tegen het onrecht heeft geld nodig.
Nope. Middelen. Geld is gewoon een gemakkelijk "inruilbaar middel".
Citaat:
De realiteit duidelijk maken is emotionele chantage ! yea right
Bij u heeft realiteit een vervaldatum en is dat nogal flexibel.
Citaat:
U ziet liever iedereen in de goot belanden dan hulpverlening of maatregelen tegen Israel om ze uit de goot te halen.
U kent me blijkbaar beter dan ikzelf.
Ik geef al 3 jaar een dakloze immigrant onderdak. En u?
Citaat:
Ze zijn onderdeel van de Palestijnse zaak, dus dat kan niet.
Dus een zaakvoerder kan zijn eigen zaak niet gebruiken?
Citaat:
Het antwoord op die vraag heeft geen enkele betekenis , en het is niet de realiteit.
De realiteit geeft weer dat die Palestijnse vrijheidsstrijders niet de middelen hebben om Israëls mogelijkheden geweld te gebruiken te overtreffen.
Citaat:
En precies daar schiet u tekort in uw kennis over Hamas.
Alsof u het allemaal wel weet, wat er door de geesten van alle hamasleden gaat.
Citaat:
Ze hebben al zo vaak aangegeven zichzelf op te heffen als er een 2 staten oplossing komt en zo nog meer zaken die niet stroken met uw idee over hen.
Hamas doet alsof het de politieke leiding is van Gaza. Ze zouden het eigenlijk ook wel willen zijn over het volledige gebied geclaimed door/voor de Palestijnen -en nog wat meer als het kan-.
En, wie gelooft nu nog een politicus?
Citaat:
Hamas bestaat vooral uit het meest rechtse deel van de bevolking die hen steunt of er onderdeel van is.
Rechts ,akkabah, vies, uitspuwen, nu direct.
Citaat:
Die zijn er genoeg !
Dat hebt u goed gezien.
Citaat:
Nee, omdat ze in hun eigen land zijn blijven ze , zo simpel is het. Wat u er van maakt is hilarisch en bevat de aanname dat het gebied van Israel is.
De Facto, ja.
Citaat:
Palestijnen op de westoever zijn helemaal niet op zoek naar een land dat ze op wil nemen, waar komt dat idee nu weer vandaan?? ze hebben immers al hun eigen stek.
Awel, waarom hebben we dan zo'n grote groepen Palestijnen, tot in Chili toe?
Citaat:
Dan vervalt de steun van de VS dus ook! zij zijn de grootste inmenger!
Als Israël zeker weet dat er geen inmenging van buitenaf meer komt... Dan vermoed ik dat er niet lang een Palestijns vraagstuk meer gaat zijn.
Citaat:
u gaat er vanuit dat er altijd een oplossing te behalen valt met geweld , dat het alleen even zoeken is naar de juiste hoeveelheid. Wat nu als de oplossing helemaal niet met geweld te bereiken valt ? maar een andere aanpak vereist ? Dat het geweld niet te weinig is , maar gewoon de verkeerde aanpak.
Ondenkbaar in uw ogen kennelijk.
Begrijpend lezen is niet uw sterk punt.
Ik schrijf duidelijk , en herhaaldelijk : " Als geweld gebruikt wordt als oplossing voor een probleem, dan moet er genoeg gebruikt worden, anders wordt het probleem alleen maar groter"
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 09:34   #270
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

https://www.nbcnews.com/tech/fake-fa...salem-rcna6050

Wanneer je (geo)politieke strategie hysterisch is, krijg je enkel nog steun van irrationele fanatici en nep-accounts. Lekker je beste en meest betrouwbare bondgenoot tegen je in het harnas jagen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 15:45   #271
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

U kent me blijkbaar beter dan ikzelf.
Ik geef al 3 jaar een dakloze immigrant onderdak. En u?
Dat zal best , maar niets uit uw betogen pleit voor hulpverlening aan Palestijnen , eerder het tegendeel.
Citaat:
Dus een zaakvoerder kan zijn eigen zaak niet gebruiken?
In dit geval zeker niet.
Citaat:
De realiteit geeft weer dat die Palestijnse vrijheidsstrijders niet de middelen hebben om Israëls mogelijkheden geweld te gebruiken te overtreffen.
Weer zo'n fucking verschuiving van waar het over ging . U had het over hoe veel geweld hamas zou willen toepassen, een denkbeeldige situatie , een vermeende dreiging.
Citaat:
Alsof u het allemaal wel weet, wat er door de geesten van alle hamasleden gaat.
ik weet welke acties hamas ondernomen heeft.

Citaat:
Awel, waarom hebben we dan zo'n grote groepen Palestijnen, tot in Chili toe?
niet omdat de Palestijnen in de westbank op zoek zijn naar een andere plaats om te leven. Ze worden geforceerd te vertrekken , dat is iets heel anders.

Citaat:
Begrijpend lezen is niet uw sterk punt.
Ik schrijf duidelijk , en herhaaldelijk : " Als geweld gebruikt wordt als oplossing voor een probleem, dan moet er genoeg gebruikt worden, anders wordt het probleem alleen maar groter"
Er wordt in dit conflict geweld gebruikt om problemen op te lossen, en als dat niet lukt kan nog meer geweld de situatie nog slechter maken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 16:04   #272
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niets ? En eisen ?
Ze maken zelf hun keuzes hee, ofwel voort proberen een verloren conflict alsnog in gang te houden om ondertussen de machtsbasis van Hamas te handhaven. Ofwel het onvermijdelijke onder ogen zien, en doen wat uiteindelijk elke verliezende partij in een conflict doet. Capituleren.
U focused wederom weer het hele probleem op Hamas versus Israel , een valse voorstelling .

Er is een reden waarom capituleren niet eens aan de orde is, ook niet als hamas dat doet. Vind u het niet vreemd dat het Israel met 1000 keer zo veel slagkracht maar niet in staat is capilulatie af te dwingen??
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 16:07   #273
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat zal best , maar niets uit uw betogen pleit voor hulpverlening aan Palestijnen , eerder het tegendeel.
"De Palestijnen" zitten niet in "mijn groep".
Maar uw betoog is dat iedereen de Palestijnen moet helpen, en dat dat Israël zou vernietigen als staat is lekker meegenomen
Citaat:
In dit geval zeker niet.
Dat weten we dan ook weer. Hamas mag niet verklaren de leiding te hebben in Gaza. Great Greta, euh, Atmosphere heeft dat zo beslist.
Citaat:
Weer zo'n fucking verschuiving van waar het over ging . U had het over hoe veel geweld hamas zou willen toepassen, een denkbeeldige situatie , een vermeende dreiging.
Neen, ik sprak duidelijk over de grotere groep Palestijnse vrijheidsstrijders. Waar Hamas maar een deeltje van is.
Citaat:
ik weet welke acties Hamas ondernomen heeft.
Ongelofelijk effectieve dingen nietwaar. Het meeste succes boeken ze nog steeds in hun strijd tegen verraders die met Israël samenwerken.
Maar eigenlijk is dat voor een andere draad.
Citaat:
Niet omdat de Palestijnen in de Westbank op zoek zijn naar een andere plaats om te leven. Ze worden geforceerd te vertrekken , dat is iets heel anders.
Had de Arabische Liga maar moeten winnen, en Jordanië en Egypte de Palestijnen maar niet aan Israël moeten geven.
Het leven is niet eerlijk, de slechten winnen nog maar eens...
Citaat:
Er wordt in dit conflict geweld gebruikt om problemen op te lossen, en als dat niet lukt kan nog meer geweld de situatie nog slechter maken.
Ik stel dan ook de vraag, waarom gebruikt Israël net genoeg geweld om de situatie gewoon levendig te houden?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 november 2021 om 16:08.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 16:25   #274
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Citaat:
Dat weten we dan ook weer. Hamas mag niet verklaren de leiding te hebben in Gaza. Great Greta, euh, Atmosphere heeft dat zo beslist.
Dat mogen ze best verklaren , maar het klopt natuurlijk niet omdat ze bezet worden en dus geen enkele controle hebben over heel veel zaken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 16:32   #275
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
"De Palestijnen" zitten niet in "mijn groep".
Maar uw betoog is dat iedereen de Palestijnen moet helpen, en dat dat Israël zou vernietigen als staat is lekker meegenomen
Als u de links die ik gaf bekeken had (die met Finkelstein) dan had u begrepen dat ik tegen het vernietigen van Israel ben !!

Het idee dat het stoppen van de blokkade over langere periode , en het stopzetten van de bouw van nieuwe nederzettingen per definitie betekend dat Israel vernietigd zal worden is onzin .

Citaat:
Ik stel dan ook de vraag, waarom gebruikt Israël net genoeg geweld om de situatie gewoon levendig te houden?
Nog meer geweld gaat problemen opleveren op het internationale toneel . En de huidige situatie dient het nederzettingen beleid en zorgt langzaam voor een groter Israel .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2021, 21:53   #276
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Als u de links die ik gaf bekeken had (die met Finkelstein) dan had u begrepen dat ik tegen het vernietigen van Israel ben !!
Dat blijkt niet uit uw directe opmerkingen.
Citaat:
Het idee dat het stoppen van de blokkade over langere periode , en het stopzetten van de bouw van nieuwe nederzettingen per definitie betekend dat Israël vernietigd zal worden is onzin .
Israël zal vernietigd worden.
Citaat:
Nog meer geweld gaat problemen opleveren op het internationale toneel .
Tenzij het in een humanitair pakket kan verstopt worden.
Citaat:
En de huidige situatie dient het nederzettingen beleid en zorgt langzaam voor een groter Israël .
Gefeliciteerd. Dat schrijven Pandareus en ik al een tijdje.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 20:20   #277
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Wat moet er met Hebron gebeuren?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 20:45   #278
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat moet er met Hebron gebeuren?
Geen flauw idee. Verdampen lijkt me een geniaal iets, maar da's niet vriendelijk voor de inwoners.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 21:53   #279
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat moet er met Hebron gebeuren?
Wat Israël eerder met Gaza heeft gedaan : hun kolonisten daar gedwongen weghalen.
Het is grotesk om in een palestijnse stad van +200.000 inwoners een paar honderd joodse kolonisten te laten wonen in een apartheidsregime en onder permanente legerbewaking.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2021, 21:57   #280
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dus, eerst de Joodse kolonisten er weghalen, en dan laten verdampen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be