Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Bert De Brabandere (CD&V) (forumsessie van 11 aug t.e.m 17 aug)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Bert De Brabandere (CD&V) (forumsessie van 11 aug t.e.m 17 aug) Voorzitter Jong CD&V

 
 
Discussietools
Oud 10 augustus 2008, 13:50   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.096
Standaard Rendementsredeneren

Hoe werkt dat bij CD&V ?

als je bvb een autostrade nodig heb die 20miljard kost en 50miljard tijdswinst/besparing op 10jaar kan opleveren: doe je dat of doe je dat niet ???


als je bvb een kerncentrale kunt zetten die electriciteit produceert aan 0.2euro/kwh enje hebt een windmolen die electriciteit produceert aan 0.8euro/kwh : wat kies je dan ???


als je bvb een informaticaproject wenst in te voeren, en je kunt 2000mensen minder gebruiken in de overheid en het project kost 1Meuro en er is geen begroting voorzien: doe je dat of niet ,??
brother paul is offline  
Oud 14 augustus 2008, 18:57   #2
Bert De Brabandere
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 10 augustus 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Hoe werkt dat bij CD&V ?

als je bvb een autostrade nodig heb die 20miljard kost en 50miljard tijdswinst/besparing op 10jaar kan opleveren: doe je dat of doe je dat niet ???


als je bvb een kerncentrale kunt zetten die electriciteit produceert aan 0.2euro/kwh enje hebt een windmolen die electriciteit produceert aan 0.8euro/kwh : wat kies je dan ???


als je bvb een informaticaproject wenst in te voeren, en je kunt 2000mensen minder gebruiken in de overheid en het project kost 1Meuro en er is geen begroting voorzien: doe je dat of niet ,??
dat snap ik en het is makkelijk om er ja op te antwoorden. toch is het dat niet.

kort een tegenvraagje :

ben je voor of tegen kinderarbeid ? Is nochtans heel goedkoop, heb ik gehoord...

In welke mate moet je rek houden met het milieu ?

Heeft u 10 of 20 jaar terug honderden huizen gekocht ? Nochtans was het algemeen geweten dat de prijzen gingen 'boomen'...

als het verantwoord en haalbaar is, volg ik uw redeneren.
Bert De Brabandere is offline  
Oud 14 augustus 2008, 19:08   #3
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert De Brabandere Bekijk bericht
dat snap ik en het is makkelijk om er ja op te antwoorden. toch is het dat niet.

kort een tegenvraagje :

ben je voor of tegen kinderarbeid ? Is nochtans heel goedkoop, heb ik gehoord...

In welke mate moet je rek houden met het milieu ?

Heeft u 10 of 20 jaar terug honderden huizen gekocht ? Nochtans was het algemeen geweten dat de prijzen gingen 'boomen'...

als het verantwoord en haalbaar is, volg ik uw redeneren.
De vraag is dan wat er "onverantwoord of niet haalbaar" is aan de gegeven voorbeeld. tegenvragen zijn daar immers geen antwoord op.
Sfax is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be