Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2014, 13:43   #1
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard OCMW Mechelen: kankerpatienten moeten islamitische hoofddoek opzetten!

Citaat:
Het OCMW van Mechelen heeft nieuwe werkkleding met hoofddoeken gekocht. De uniforme hoofddoeken, die enkel de haren bedekken, moeten vermijden dat er te veel verschillen in hoofddeksels opduiken.


In de woon- en zorgcentra van het OCMW in Mechelen dragen ongeveer vijftien werkneemsters een hoofddoek. Het gaat om bejaardenverzorgsters en schoonmaaksters. Nu er sowieso nieuwe arbeidskledij moest worden aangekocht, besloot de directie om ook uniforme hoofddoeken aan te bieden. "Een tijdje geleden droeg een van onze werkneemsters een hoofddoek. Een collega vroeg zich af of zoiets in onze sector kon. Om een polemiek te vermijden, hebben we beslist om in de nieuwe arbeidskledij ook een hoofddoek te voorzien", zegt directeur van woon- en zorgcentrum De Lisdodde Helga D’hanis.

Volgens OCMW-voorzitter Koen Anciaux (Open Vld) zijn de hoofddoeken niet enkel voor moslima’s bedoeld. "De hoofddoeken kunnen bijvoorbeeld ook worden gebruikt door werknemers die pas chemotherapie hebben ondergaan. Met de uniforme hoofddoeken vermijden we dat de ene een lange hoofddoek tot op de hals draagt en de andere een kortere. Onze werknemers moeten zich neutraal opstellen", let Anciaux uit.
http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/ar...huidtype.dhtml




""De hoofddoeken kunnen bijvoorbeeld ook worden gebruikt door werknemers die pas chemotherapie hebben ondergaan. Met de uniforme hoofddoeken vermijden we dat de ene een lange hoofddoek tot op de hals draagt en de andere een kortere. Onze werknemers moeten zich neutraal opstellen" -----> moet ik hieruit begrijpen dat een kankerpatient zich NIET neutraal opstelt als die zijn haarloos hoofd met 'iets' wil bedekken? En hoe gaan ze dan om met mannelijke kankerpatienten? moeten die ook de islamitische hoofddoek op om zich "neutraal" op te stellen? WAT EEN SCHANDE IS DAT DAAR?

Ik zit hier te beven bij de gedachte dat men kankerpatienten gaat verplichten om een ISLAMITISCHE haatdoek op hun door chemo haarloos hoofd te zetten! dat daar niemand enige commentaar op heeft gegeven in 2010! Werd blijkbaar zoveel mogelijk low key gehouden. Ik ken verschillende mensen die tijdens hun chemokuur probeerden zo positief mogelijk te zijn en hun lijden probeerden onder controle te krijgen door leuke fleurige tulbandjes te dragen. Neen, dat mag niet van mijnheer Anciaux! Dat moeten zwarte islamitische kopvodden worden!

KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 13:47   #2
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Er staat dat ze kunnen, niet moeten, worden gebruikt door chemopatiënten.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 13:47   #3
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Er staat dat ze kunnen, niet moeten, worden gebruikt door chemopatiënten.
ze MOGEN wel geen andere hoofddoeken gebruiken hé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 13:48   #4
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

In Mechelen zit er toch ergens een steekje los.
Misschien iets in het lokaal eten daar ?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 13:49   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/ar...huidtype.dhtml




""De hoofddoeken kunnen bijvoorbeeld ook worden gebruikt door werknemers die pas chemotherapie hebben ondergaan. Met de uniforme hoofddoeken vermijden we dat de ene een lange hoofddoek tot op de hals draagt en de andere een kortere. Onze werknemers moeten zich neutraal opstellen" -----> moet ik hieruit begrijpen dat een kankerpatient zich NIET neutraal opstelt als die zijn haarloos hoofd met 'iets' wil bedekken? En hoe gaan ze dan om met mannelijke kankerpatienten? moeten die ook de islamitische hoofddoek op om zich "neutraal" op te stellen? WAT EEN SCHANDE IS DAT DAAR?

Ik zit hier te beven bij de gedachte dat men kankerpatienten gaat verplichten om een ISLAMITISCHE haatdoek op hun door chemo haarloos hoofd te zetten! dat daar niemand enige commentaar op heeft gegeven in 2010! Werd blijkbaar zoveel mogelijk low key gehouden. Ik ken verschillende mensen die tijdens hun chemokuur probeerden zo positief mogelijk te zijn en hun lijden probeerden onder controle te krijgen door leuke fleurige tulbandjes te dragen. Neen, dat mag niet van mijnheer Anciaux! Dat moeten zwarte islamitische kopvodden worden!

KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS
Het is dan ook een broer van Anciaux (met als voornaam Bert).
Het is dan ook de zoon van Anciaux (met als voornaam Vic).
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 13:55   #6
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Kan men daar dan geen klacht voor neerleggen bij het Inquisitiecentrum?

Alhoewel: ik hoop dat �*lle kankerpatienten die onder anciaux zijn dictatuur vallen, gewoon heel de tijd van hun ziekteproces thuisblijven, en pas gaan werken als hun haar terug gegroeid is!

En d�*n �* la Brigitte Bardot een sjalleke maken van zijn "neutrale" hoofddoek en zo'n beetje schaars gekleed tussen de andere kopvodden gaan poetsen, mèt hoofddoek natuurlijk!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 13:59   #7
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ze MOGEN wel geen andere hoofddoeken gebruiken hé.
Zelfs in die interpretatie, wat is het probleem? Als je als kankerpatiënt een hoofddoek wil dragen, waarom zou een werknemer dan niet kunnen verplichten dat je er een moet dragen aangepast aan het uniform? Kan jij het verschil zien tussen een islamitische hoofddoek en een gewone hoofddoek (bestaat dat verschil wel?). De hoofddoeken in kwestie zijn neutraal zwart, zonder symbolen.

Verder worden ze toch ook niet verboden om een pruik op te zetten.

De hele discussie is toch vrij nutteloos, want ik kan met niet inbeelden dat een kankerpatiënt niet op ziekenkas staat.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 14:02   #8
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Zelfs in die interpretatie, wat is het probleem? Als je als kankerpatiënt een hoofddoek wil dragen, waarom zou een werknemer dan niet kunnen verplichten dat je er een moet dragen aangepast aan het uniform? Kan jij het verschil zien tussen een islamitische hoofddoek en een gewone hoofddoek (bestaat dat verschil wel?). De hoofddoeken in kwestie zijn neutraal zwart, zonder symbolen.

Verder worden ze toch ook niet verboden om een pruik op te zetten.

De hele discussie is toch vrij nutteloos, want ik kan met niet inbeelden dat een kankerpatiënt niet op ziekenkas staat.
ik zie héél goed het verschil tussen een kopvod en een sjalleke! Misschien iets beter uit je doppen kijken anders.

En neen, een kankerpatient ga je niet verplicht om met een zwarte kopvod rond te lopen!

Maar je hebt gelijk: de meeste kankerpatienten zullen niet komen werken tijdens hun behandeling.

Wil je dan misschien eens aan Koentje Anciaux vragen waarom hij deze lijdende bevolkingsgroep als volsgepiste schaamlap gebruikt om zijn kiesvee te plezieren?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 14:08   #9
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik zie héél goed het verschil tussen een kopvod en een sjalleke! Misschien iets beter uit je doppen kijken anders.

En neen, een kankerpatient ga je niet verplicht om met een zwarte kopvod rond te lopen!

Maar je hebt gelijk: de meeste kankerpatienten zullen niet komen werken tijdens hun behandeling.

Wil je dan misschien eens aan Koentje Anciaux vragen waarom hij deze lijdende bevolkingsgroep als volsgepiste schaamlap gebruikt om zijn kiesvee te plezieren?
U ziet het verschil tussen 2 grote, zwarte, vierkante lappen stof? Het enige onderscheid is misschien de manier van knopen, maar voor zover ik weet zegt het OCMW Mechelen daar niets over.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 14:20   #10
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Interessant dat je ons op de hoogte wil houden van hoe we ons gezicht best reinigen in functie van ons huidtype, circe, maar bestaat er een kans dat je ook een linkje plaatst naar het artikel over die hoofddoeken?

Tot nu toe zie ik niet echt waar het probleem nu juist zit. In jouw titel staat dat het om islamitisch hoofddoeken gaat, maar in de tekst vind ik daar niks van terug. Het lijkt me vooral jouw interpretatie te zijn. Ik zie hier gewoon dat men gezegd heeft: als je iets op je hoofd moet zetten, om welke reden dan ook, moet het dat zijn wat wij als deel van het uniform aanbieden. Niks meer, niks minder. Op basis van wat je hier post, lijkt het me dat je van een minuscule mug weer een joekel van een olifant aan het maken bent...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 14:28   #11
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Interessant dat je ons op de hoogte wil houden van hoe we ons gezicht best reinigen in functie van ons huidtype, circe, maar bestaat er een kans dat je ook een linkje plaatst naar het artikel over die hoofddoeken?

Tot nu toe zie ik niet echt waar het probleem nu juist zit. In jouw titel staat dat het om islamitisch hoofddoeken gaat, maar in de tekst vind ik daar niks van terug. Het lijkt me vooral jouw interpretatie te zijn. Ik zie hier gewoon dat men gezegd heeft: als je iets op je hoofd moet zetten, om welke reden dan ook, moet het dat zijn wat wij als deel van het uniform aanbieden. Niks meer, niks minder. Op basis van wat je hier post, lijkt het me dat je van een minuscule mug weer een joekel van een olifant aan het maken bent...
oops.... sorry. Dit is'm wel : http://www.gva.be/cnt/aid999927/ocmw...-arbeidskledij

en welke normale persoon loopt hier in dit ooit-vlaanderland met een zwarte kopvod rond?
en voor welke normale (niet zieke kankerpatienten) zou anciaux dit extraatje aan het uniform hebben toegevoegd? Voor de Brigitte Bardot adepten? Of omwille van de gewoonte van ons bomma die ook een sjalleke droeg tijdens het werk?
Wel dat hij er dan een rode doek met witte bollen van had gemaakt, de islamofiel!


D�*t is een "neutrale" werkhoofddoek mijnheer Anciaux.

Dit is het NIET :
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 14:40   #12
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Dat is totaal onaanvaardbaar ! Dat die schepen geen twee keer nadenkt voor hij zulke onzin uitkraamt. Als vrijzinnige of christelijke kankerpatiënt ga je toch geen islamitisch symbool op je hoofd binden ? Dat zou pas een schending van de neutraliteit zijn en de vrijheid van levensbeschouwing. En trouwens ook niet respectvol voor de echte moslima's die wel geloven !

Kunnen ze die familie Anciaux niet op een onbewoond eiland droppen ? Beiden doen ze de ene na de andere domme uitspraak of dwaas voorstel (zoals Bert met zijn erfenissen afschaffen). Droopy Bertje leek eindelijk de aftocht te kunnen nemen na niet meer verkozen te zijn, maar hij heeft blijkbaar zo in den h*l van de kleinen Tobback gekropen dat hij een volstrekt nutteloos en duurbetaald postje in de Senaat, het sterfhuis van de democratie, heeft binnengehaald.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 14:47   #13
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
oops.... sorry. Dit is'm wel : http://www.gva.be/cnt/aid999927/ocmw...-arbeidskledij

en welke normale persoon loopt hier in dit ooit-vlaanderland met een zwarte kopvod rond?
en voor welke normale (niet zieke kankerpatienten) zou anciaux dit extraatje aan het uniform hebben toegevoegd? Voor de Brigitte Bardot adepten? Of omwille van de gewoonte van ons bomma die ook een sjalleke droeg tijdens het werk?
Wel dat hij er dan een rode doek met witte bollen van had gemaakt, de islamofiel!


D�*t is een "neutrale" werkhoofddoek mijnheer Anciaux.

Dit is het NIET :
Mijn God jij kan een spieke overdrijven hoor. Dus het moet een bollekesdoek zijn voor het goed is voor jou?

Man man... mug, olifant. Zie dat je geen hartaanval krijgt he
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 14:57   #14
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elite Bekijk bericht
Dan is deze ook neutraal.

nee, dit is duidelijk een islamitische kopvod met daaronder een kap zodat er zeker geen haartje zichtbaar is om mijnheer niet ter plekke en loeierd van een erectie te laten krijgen.

Dat is trouwens geen werkkledij wegens veel te gevaarlijk voor losse uiteinden die in draaiende machines kunnen geraken.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2014 om 14:58.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 15:01   #15
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
U ziet het verschil tussen 2 grote, zwarte, vierkante lappen stof? Het enige onderscheid is misschien de manier van knopen, maar voor zover ik weet zegt het OCMW Mechelen daar niets over.
Wie heeft er nu een sjaal, een gewone zwarte sjaal die gewoon een zwarte vierkante lap stof is? Behalve moslimvrouwen natuurlijk.
Een islamitische hoofddoek en een gewone "inlandse" sjaal zijn niet hetzelfde, hoor!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 15:04   #16
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elite Bekijk bericht
Wat maakt die lap stof islamitisch is en uw getoond model niet-islamtisch?
Tenzij Brigitte Bardot en Grace Kelly een moslima's waren, zie ik het verschil onmiddellijk en op het blote oog! straf hé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 15:06   #17
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elite Bekijk bericht
Dan is deze ook neutraal.

Dit is een voorbeeld van een moslima. En een moslima neemt altijd een islamitisch standpunt in met haar hoofddoek. Daar is niks neutraals aan!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 15:08   #18
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herakles Bekijk bericht
Ja, dat is me wat.
Vrouwen mogen zo weinig mogelijk van zich laten zien, anders zijn de bosmannetjes niet langer in staat om objectief na te denken. Het is o.a. wat dat betreft, toch een vrij achterlijke cultuur.
Toch wel raar dat de promotoren van de kopvodden (ik ben "ontwerpster") dan ineens géén rekening meer moeten houden met het verbod op make-up, het verbod op het epileren van de wenkbrauwen of het verbod op lippenstift? Nog minder wordt er rekening gehouden met de verplicht om hun vrouwelijke vormen zo onder vormeloze lappen stof te steken dat noch hun heupen, noch hun boezem, noch hun taille, noch hun achterwerk zich vanonder die lappen als dusdanig zouden kunnen aftekenen.
Een kopvod met een spannende jeans eronder is dus evenveel stappen naar de hel als géén kopvod. Daaruit blijkt natuurlijk dat de kopvod gewoon de ISlamitische vlag is waarmee ze willen provoceren.

Wat brengt de toekomst? zouden we het teken van onthoofden mogen maken als begroeting van de zoveelste kopvod? Kwestie van haar te herinneren aan waar ze propaganda voor maakt?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 15:30   #19
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Eerst raden ze een hoofddoek aan in bepaalde gevallen en zo gauw iedereen er een beetje gewend is, wordt die hoofddoek verplicht
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2014, 16:43   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Enkel 4 is een normaal gedragen sjaaltje zonder enige bijbedoeling, verplichting of sexuele boodschap.

Maar weet je wat? Vraag eens aan een of andere moslima om haar sjaaltje eens op deze manier te dragen, je zal direct weten of dat "islamitisch genoeg" is of niet.









natuurlijk allemaal minsten zo'n halve eeuw geleden, maar kom binnenkort zitten we toch terug in de middeleeuwen, maakt dus niks uit voor onze moslima's. In de middeleeuwen liepen ze er trouwens exact bij zoals sommige moslima's. Ik denk altijd dat er een paar uit de schilderijen van Memlinc of zo zijn weggelopen.


Ter vergelijking: een kankerpatiente:



got him?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be