Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 5 januari 2015, 16:19   #141
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Laten de partijstatuten van politieke partijen toe dat een politicus anoniem zijn mening verkondigt ?
zoek het zelf op.

En moest je te lui zijn: het antwoord is ja. Of tis te zeggen, daar staat niets over in de statuten.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!



Laatst gewijzigd door Eduard Khil : 5 januari 2015 om 16:19.
Eduard Khil is offline  
Oud 5 januari 2015, 20:45   #142
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Beste deelnemers,

Voor alle zekerheid nogmaals: wanneer u een nick herkent als trollende dubbel die een ban probeert te omzeilen (wat gezien jullie reacties duidelijk het geval was!) gelieve er niet publiekelijk op te reageren.
Het is immers zinloos, want ik knip niet alleen de post van de dubbelnick, maar ook zoveel mogelijk de reacties erop, met de nodige collateral dammage.
Ofwel negeert u hem/haar volkomen, ofwel meldt u het via het driehoekje.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 6 januari 2015, 12:25   #143
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste deelnemers,

Voor alle zekerheid nogmaals: wanneer u een nick herkent als trollende dubbel die een ban probeert te omzeilen (wat gezien jullie reacties duidelijk het geval was!) gelieve er niet publiekelijk op te reageren.
Het is immers zinloos, want ik knip niet alleen de post van de dubbelnick, maar ook zoveel mogelijk de reacties erop, met de nodige collateral dammage.
Ofwel negeert u hem/haar volkomen, ofwel meldt u het via het driehoekje.

Pontifex.
Je zal toch een ander systeem moeten bedenken om dubbelnicks te onderscheppen, want de manier waarop jij het doet lijkt me meer op "dwijlen met de kraan open".
Pericles is offline  
Oud 6 januari 2015, 12:41   #144
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je zal toch een ander systeem moeten bedenken om dubbelnicks te onderscheppen, want de manier waarop jij het doet lijkt me meer op "dwijlen met de kraan open".
Heb je voorstellen?
De trollen zijn echt irritant.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online  
Oud 6 januari 2015, 14:30   #145
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je zal toch een ander systeem moeten bedenken om dubbelnicks te onderscheppen, want de manier waarop jij het doet lijkt me meer op "dwijlen met de kraan open".
Dwijlen? Trololo!

Koppeling maken tussen emailadres en ip dat men gebruikt kan al,helpen. Maar dat zal niet alles oplossen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 6 januari 2015, 14:59   #146
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Heb je voorstellen?
De trollen zijn echt irritant.
zoals ik al eens geschreven heb
laat iedereen een account aanmaken met zijn id kaart, maar nog wel een nic naam gebruiken. probleem opgelost, of het moet zijn dat ge veel familie hebt die er geen graten in zien dat je zijn pas gebruikt om een account aan te maken.


En alleen de beheerder van de site toegang geven tot de ID gegevens. er zou hier nogal een opkuis zijn denk ik van de dubbeltjes.
er zit nu weer een willy559 met *Wij bieden alleen originele hoogwaardige valse paspoorten*,
hollande is offline  
Oud 6 januari 2015, 15:03   #147
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste deelnemers,

Voor alle zekerheid nogmaals: wanneer u een nick herkent als trollende dubbel die een ban probeert te omzeilen (wat gezien jullie reacties duidelijk het geval was!) gelieve er niet publiekelijk op te reageren.
Het is immers zinloos, want ik knip niet alleen de post van de dubbelnick, maar ook zoveel mogelijk de reacties erop, met de nodige collateral dammage.
Ofwel negeert u hem/haar volkomen, ofwel meldt u het via het driehoekje.

Pontifex.
Pontifex. Toch alvast bedankt voor de tijdige tussenkomst.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 6 januari 2015, 15:04   #148
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
er zit nu weer een willy559 met *Wij bieden alleen originele hoogwaardige valse paspoorten*,
Bijna elke dag staat er wel zo iets. Gelukkig, meestal niet lang.
DewareJakob is offline  
Oud 6 januari 2015, 15:20   #149
babel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 juli 2014
Berichten: 723
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
zoals ik al eens geschreven heb
laat iedereen een account aanmaken met zijn id kaart, maar nog wel een nic naam gebruiken. probleem opgelost, of het moet zijn dat ge veel familie hebt die er geen graten in zien dat je zijn pas gebruikt om een account aan te maken.


En alleen de beheerder van de site toegang geven tot de ID gegevens. er zou hier nogal een opkuis zijn denk ik van de dubbeltjes.
er zit nu weer een willy559 met *Wij bieden alleen originele hoogwaardige valse paspoorten*,
Ik vrees dat er veel bonafide deelnemers ook zouden beslissen om te vertrekken, als dat de voorwaarde wordt.
Het moment dat je je ID-kaart moet ter beschikking stellen van een anonieme beheerder wiens bekwaamheid en intenties je niet of nauwelijks kan inschatten, is het moment dat ik geen lid meer ben van die site.
babel is offline  
Oud 6 januari 2015, 15:33   #150
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Heb je voorstellen?
De trollen zijn echt irritant.
Ja. Ik heb een voorstel.

Een trol of dubbelnicker zijn pleziertje ontnemen. Zij verliezen de reden van hun forumbestaan als NIEMAND op hen reageert.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 6 januari 2015, 15:58   #151
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja. Ik heb een voorstel.

Een trol of dubbelnicker zijn pleziertje ontnemen. Zij verliezen de reden van hun forumbestaan als NIEMAND op hen reageert.
Probleem is dat men jaren aan een stuk leden met inhoud , soms om bizarre redenen, heeft verbannen terwijl men manifeste trollen jaren aan een stuk hun ding heeft laten doen.
Ik hoop dat ik dat mag zeggen , zonder strafpunten te krijgen, maar de moderatie heeft jaren aan een stuk op niet veel getrokken.
Pericles is offline  
Oud 6 januari 2015, 16:05   #152
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Probleem is dat men jaren aan een stuk leden met inhoud , soms om bizarre redenen, heeft verbannen terwijl men manifeste trollen jaren aan een stuk hun ding heeft laten doen.
Ik hoop dat ik dat mag zeggen , zonder strafpunten te krijgen, maar de moderatie heeft jaren aan een stuk op niet veel getrokken.
De trollen hebben de moderatie steeds om de vingers kunnen draaien. En zoals je stelt, wie zinvol wenst te reageren, en zich al eens ergert aan trol, moet al eens boeten binnen de strijd.

Ik ben voorlopig positief ingesteld tegenover de benadering van Pontifex. Ik hoop dat hij ook iets verwezenlijkt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 6 januari 2015, 17:53   #153
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Probleem is dat men jaren aan een stuk leden met inhoud , soms om bizarre redenen, heeft verbannen terwijl men manifeste trollen jaren aan een stuk hun ding heeft laten doen.
Ik hoop dat ik dat mag zeggen , zonder strafpunten te krijgen, maar de moderatie heeft jaren aan een stuk op niet veel getrokken.
Ik kreeg ooit 4 banpunten omdat ik het onderstaande durfde schrijven in een discussie.


Wat bent u toch klein manneke
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online  
Oud 6 januari 2015, 18:06   #154
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Op pagina 8 van dit topic zijn twee trollen gearriveerd die er nog altijd niet af gebanjerd zijn. Veel geluk Pontifex, maar je hebt een paar opponenenten met olifantengeduld.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 6 januari 2015, 18:15   #155
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik kreeg ooit 4 banpunten omdat ik het onderstaande durfde schrijven in een discussie.


Wat bent u toch klein manneke
Ik ooit eens heel in het begin 16 strafpunten in een draad over Israel toen iemand zei dat de joden beter zichzelf zouden opblazen ik 2 maal antwoordde met "dan verkies ik toch verder bombarderen". gevolgd door een smiley, 2 x 8 strafpunten .
Ik lag er dus bijna definitief af, terwijl uit de context duidelijk was dat het sarcastisch was bedoeld.
Te gek voor woorden.
Pericles is offline  
Oud 6 januari 2015, 18:22   #156
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

ik heb ooit ook nog prijs gehad van akira. Beetje te uitdrukkelijk gezegd hoe we de vakbonden moesten aanpakken bij een bepaalde staking rond dat moment. Al lang niet meer gezien trouwens, akira
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 6 januari 2015, 21:02   #157
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Op pagina 8 van dit topic zijn twee trollen gearriveerd die er nog altijd niet af gebanjerd zijn. Veel geluk Pontifex, maar je hebt een paar opponenenten met olifantengeduld.
Ze zijn er dus af gebanjerd.

Pontifex maakt er dus werk van. Hopelijk geeft hij het niet op anders is dit forum naar de vaantjes.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 6 januari 2015, 21:35   #158
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Het schijnt dat Pontifex een Hollander is... Hoe zo iemand nu een Vlaams-Belgisch forum kan modereren, vraag ik me soms af. Taal- en andere gevoeligheden en zo. Maar goed, ze doen maar.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2015 om 22:04.
Het Oosten is offline  
Oud 6 januari 2015, 22:12   #159
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het schijnt dat Pontifex een Hollander is...
Beste,

Koestert u vooroordelen op basis van afkomst, nationaliteit, of ras?
Dan raad ik u aan om bij het posten op dit forum enige voorzichtigheid in acht te nemen, en nooit aan te sporen tot concrete geweldacties op basis van uw vooringenomenheden.


Citaat:
Hoe zo iemand nu een Vlaams-Belgisch forum kan moderen, vraag ik me soms af. Taal- en andere gevoeligheden en zo.
U hoeft niet bang te zijn.
Ik bezit voldoende taalgevoel om correcte interpretaties te maken wanneer iemand woorden gebruikt die op het eerste zicht niet tot de Nederlandse taalschat behoren.
Zo vermoedde ik dadelijk dat 'moderen' waarschijnlijk de Vlaamse variant van 'modereren' is.



Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 6 januari 2015, 22:19   #160
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het schijnt dat Pontifex een Hollander is... Hoe zo iemand nu een Vlaams-Belgisch forum kan modereren, vraag ik me soms af. Taal- en andere gevoeligheden en zo. Maar goed, ze doen maar.
Genomineerd voor meest stupide post van dit forum.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be