Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 april 2018, 19:41   #241
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Van zodra er geen raketten, mortiersalvo's en pogingen tot het graven van tunnels meer komen vanuit Gaza zal Israël vanzelf en met overtuiging stoppen met bombardementen van Hamas basissen. Munitie is duur, die zet men enkel in wanneer dat noodzakelijk is.
De gazanen kunnen dan gelukkig zijn aan hun kant van de grens, en de israëli's aan hun kant. In de rest van de wereld werkt het ook zo, dus waarom hier niet ? We moeten tenslotte positief denken nietwaar ? Gazanen zijn toch niet achterlijker dan de rest van de wereld ?
Kom zeg, die raketten komen niet eens aan. Daar hebben de Israëliërs leuke afweersystemen voor.

Verder is dat ook geen excuus voor bijvoorbeeld het doodschieten van een Palestijnse journalist. De 'enige democratie' in het Midden-Oosten zou beter moeten weten.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 19:42   #242
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als men al 'sadistische' objectieven zou hebben lijkt witte fosfor mij toch wel extreem amateuristisch hoor... Napalm is veel efficiënter en goedkoper, en dat gebruiken ze totaal niet. Ik vrees dat je verhaal niet klopt...
Ja, maar bij gebruik van Napalm zou je zelfs uit de kant van de VS een 'nounou' reactie krijgen.

Witte fosfor mag nog net.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 19:45   #243
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Laat er geen misverstand verstaan: ik ben absoluut pro Israel. Het is binnenlands een beschaving waar veel wetenschappelijke ontwikkelingen plaatsvinden. Een plaatje in de bende van het Midden-Oosten.

Maar juist daarom zouden ze ook het goede voorbeeld moeten laten zien als het om dit conflict gaat. Je grenzen beschermen is noodzakelijk, een Palestijnse journalist doodschieten niet. Checkpoints zijn noodzakelijk, Palestijnse opa's en oma's niet doorlaten puur om te treiteren niet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:13   #244
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nee, maar ik zal in elk geval mijn best doen om het meisje in veiligheid te brengen.
Politie bellen en veel misbaar maken. Da's wat ik zou doen. Althans in België.
Maar de situatie is absoluut niet vergelijkbaar.
In dit hypothetisch geval heeft het meisje net na het uitnodigen van de jongens voor een gangbang een bommetje in 1 van die gasten zijn broek gestoken en begint dan te gillen "verkrachting".
Citaat:
Zo zou ik ook graag willen dat Israël zich fatsoenlijk gaat gedragen. De macht ligt vooral bij de VS.
Nog zo ene die de VS onder zijn bed verwacht.
Waarom zoeken de Palestijnen dan ook niet zo'n machtige vriend? De Indiërs of de Chinezen bijvoorbeeld? Bij Egypte en Jordanië zijn geen opties meer, omdat de palestijnen zelf hun mogelijkheden daar verkloot hebben (Jordanïë was tot september 1970 de thuisbasis voor de PLO, tot ze daar de macht probeerden te grijpen) .
En Rusland doet het ding tegenwoordig ook anders.
Citaat:
Maar jij kiest ervoor om apathisch te blijven en enkel autistisch te herhalen 'tja, dat is nu eenmaal de realiteit'.
U mag dat zo zien. En ik ben er eerlijk in. Ik wil die situatie daar wel veranderd zien. Nu is het gewoon verspilling van middelen.
Citaat:
Alsof de realiteit nooit veranderd.
Dan zal u veranderde realiteit vanuit mijn standpunt wel lezen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:18   #245
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Politie bellen en veel misbaar maken. Da's wat ik zou doen. Althans in België.
Maar de situatie is absoluut niet vergelijkbaar.
In dit hypothetisch geval heeft het meisje net na het uitnodigen van de jongens voor een gangbang een bommetje in 1 van die gasten zijn broek gestoken en begint dan te gillen "verkrachting".

Nog zo ene die de VS onder zijn bed verwacht.
Waarom zoeken de Palestijnen dan ook niet zo'n machtige vriend? De Indiërs of de Chinezen bijvoorbeeld? Bij Egypte en Jordanië zijn geen opties meer, omdat de palestijnen zelf hun mogelijkheden daar verkloot hebben (Jordanïë was tot september 1970 de thuisbasis voor de PLO, tot ze daar de macht probeerden te grijpen) .
En Rusland doet het ding tegenwoordig ook anders.

U mag dat zo zien. En ik ben er eerlijk in. Ik wil die situatie daar wel veranderd zien. Nu is het gewoon verspilling van middelen.

Dan zal u veranderde realiteit vanuit mijn standpunt wel lezen.
1: Ok, fair enough.

2: VS onder mijn bed??? ik doe gewoon een feitelijke vaststelling. De steun aan Israel vanuit de VS is onvoorwaardelijk.

En waarom ze dat niet doen? omdat het niet kan. Geen grootmacht dat zijn tijd gaat verdoen aan Palestijnen.

3: Hier kan ik geen touw aan vastknopen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:18   #246
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Kom zeg, die raketten komen niet eens aan
Worden die raketten afgeschoten om niks te raken? En de bermbommen langs het hek om niets te vernielen/te doden? Of de occasionele zelfmoordenaar blaast zichzelf op om een leuk spetterpatroon/kunst te worden.
Ik heb de indruk dat bidden niet veel helpt, of anders, dat allah een boodschap heeft.
Citaat:
Daar hebben de Israëliërs leuke afweersystemen voor.
Werkt beter dan bidden nietwaar.
Citaat:
Verder is dat ook geen excuus voor bijvoorbeeld het doodschieten van een Palestijnse journalist.
Was dat per ongeluk, of om een punt duidelijk te maken?
Citaat:
De 'enige democratie' in het Midden-Oosten zou beter moeten weten.
Ja, Israël hecht nog wat belang aan PR.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:22   #247
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Worden die raketten afgeschoten om niks te raken? En de bermbommen langs het hek om niets te vernielen/te doden? Of de occasionele zelfmoordenaar blaast zichzelf op om een leuk spetterpatroon/kunst te worden.
Ik heb de indruk dat bidden niet veel helpt, of anders, dat allah een boodschap heeft.

Werkt beter dan bidden nietwaar.

Was dat per ongeluk, of om een punt duidelijk te maken?

Ja, Israël hecht nog wat belang aan PR.
1: Uiteraard. Maar als een kind mij slaat dan is zijn/haar doel ook niet om mij geen pijn te doen. Toch zal mijn reactie naar alle waarschijnlijkheid een glimlach zijn. Waarom? gewoon, omdat het geen pijn deed.

2: 3/10 voor je humor.

3: Volgens een twitter bericht van het IDF weten ze waar de kogels landen. Dus heel per ongeluk is het waarschijnlijk niet gegaan.

4: Deed Israel dat maar. Als Israel gaf om PR, dan zouden ze anders handelen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:27   #248
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Ok, fair enough.
Ah. Verbazingwekkend.
Citaat:
2: VS onder mijn bed??? ik doe gewoon een feitelijke vaststelling. De steun aan Israel vanuit de VS is onvoorwaardelijk.
Da's goed werk van de Israëli leiding dan. Zonder de VS had Israël veel zwaarder onder vuur gelegen.
Citaat:
En waarom ze dat niet doen? omdat het niet kan. Geen grootmacht dat zijn tijd gaat verdoen aan Palestijnen.
Oh , en waarom kan dat niet? Och ja, die palestijnen zijn een verwaarloosbaar, doch nuttig groepje in het midden oosten. Ideaal voor Israël om een " beheersbare vijand" te hebben, en voor de Jodenhaters om hun gezeik te bestendigen.
Citaat:
3: Hier kan ik geen touw aan vastknopen.
Ik zal een voorbeeld gebruiken.
Als morgen Hamas een atoombom in Tel Aviv laat ontploffen zal mijn reactie zijn, "als ge geweld wil gebruiken, gebruik genoeg, anders wordt het probleem alleen maar groter."
Oftewel, de realiteit is wat ze is.
Dat ik er gelaten over ben is een ander verhaal. Ik steek eigenlijk al te veel moeite in die situatie. Eigenlijk. Dank u Nietzsche. Het is futiel hier mensen erop te wijzen dat het hele gezeik in die regio door de betrokken leiders gewild is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 8 april 2018 om 20:32.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:32   #249
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Uiteraard. Maar als een kind mij slaat dan is zijn/haar doel ook niet om mij geen pijn te doen. Toch zal mijn reactie naar alle waarschijnlijkheid een glimlach zijn. Waarom? gewoon, omdat het geen pijn deed.
Zelfs een 5 jarige met een kassei kan je ferm verwonden als je niet oplet.
Deze "kinderen" slaan niet met een blote hand, maar gebruiken bommen en raketten, stenen en molotovcocktails.
Citaat:
2: 3/10 voor je humor
Oh, waar is de humor?
Citaat:
3: Volgens een twitter bericht van het IDF weten ze waar de kogels landen. Dus heel per ongeluk is het waarschijnlijk niet gegaan.
Tja, dan is er waarschijnlijk wel een boodschap aan verbonden. Maar ik twijfel eraan dat er veel journalisten zijn die de boodschap doorhebben.
Citaat:
4: Deed Israel dat maar. Als Israel gaf om PR, dan zouden ze anders handelen
.
Als Israël niet om PR zou geven kunnen ze veel groffer uit de hoek komen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:35   #250
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ah. Verbazingwekkend.

Da's goed wark van de Israëli leiding dan. Zonder de VS had Israël veel zwaarder onder vuur gelegen.

Oh , en waarom kan dat niet? Och ja, die palestijnen zijn een verwaarloosbaar, doch nuttig groepje in het midden oosten. Ideaal voor Israël om een " beheersbare vijand" te hebben, en voor de Jodenhaters om hun gezeik te bestendigen.

Ik zal een voorbeeld gebruiken.
Als morgen Hamas een atoombom in Tel Aviv laat ontploffen zal mijn reactie zijn, "als ge geweld wil gebruiken, gebruik genoeg, anders wordt het probleem alleen maar groter."
Oftewel, de realiteit is wat ze is.
Dat ik er gelaten over ben is een ander verhaal. Ik steek eigenlijk al te veel moeite in die situatie. Eigenlijk. Dank u Nietzsche. Het is futiel hier mensen erop te wijzen dat het hele gezeik in die regio door de betrokken leiders gewild is.
1: Want?

2: Nah, eerder goed werk van de nazi's. Zonder de holocaust was er nooit een Israel geweest.

3: Correct.

4: Er zijn leukere dingen, inderdaad.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:38   #251
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zelfs een 5 jarige met een kassei kan je ferm verwonden als je niet oplet.
Deze "kinderen" slaan niet met een blote hand, maar gebruiken bommen en raketten, stenen en molotovcocktails.

Oh, waar is de humor?

Tja, dan is er waarschijnlijk wel een boodschap aan verbonden. Maar ik twijfel eraan dat er veel journalisten zijn die de boodschap doorhebben.
.
Als Israël niet om PR zou geven kunnen ze veel groffer uit de hoek komen.
1: Die niet aankomen.

2: Ja, die is er niet. Vandaar de 3/10. Een beste vent ben je, maar het licht heb je niet uitgevonden he?

3: De boodschap is: Palestijnen mogen niet aan journalistiek doen aan de grens van Israel. En dat is dan 'de enige democratie in het Midden-Oosten'..

4: Alles kan. Maar ook dit is al niet erg handig.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:55   #252
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Kom zeg, die raketten komen niet eens aan. Daar hebben de Israëliërs leuke afweersystemen voor.

Verder is dat ook geen excuus voor bijvoorbeeld het doodschieten van een Palestijnse journalist. De 'enige democratie' in het Midden-Oosten zou beter moeten weten.
Uiteraard komen die raketten niet aan. Daarvoor hebben ze een systeem ontworpen dat zo goed werkt dat de amerikanen het nu voor eigen gebruik gaan klonen. Maar dat wil niet zeggen dat ze diegene die het toch probeert niet naar de filistijnen moeten bombarderen als retaliatie hee. Het is kwestie om elke aanval disproportioneel te beantwoorden, en dat zonder limiet in de tijd vol te houden. Tijd en demografie doet dan de rest.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 20:58   #253
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uiteraard komen die raketten niet aan. Daarvoor hebben ze een systeem ontworpen dat zo goed werkt dat de amerikanen het nu voor eigen gebruik gaan klonen. Maar dat wil niet zeggen dat ze diegene die het toch probeert niet naar de filistijnen moeten bombarderen als retaliatie hee. Het is kwestie om elke aanval disproportioneel te beantwoorden, en dat zonder limiet in de tijd vol te houden. Tijd en demografie doet dan de rest.
Ja, en dat laatste is dus de onbeschaafdheid die ik graag anders zou willen zien.

Over demografie gesproken: daarvoor moet Israel nog wel waken. Het zijn voor de orthodoxe die fokken als konijnen. Dan ga je nog problemen krijgen qua dienstplicht.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 21:10   #254
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Laat er geen misverstand verstaan: ik ben absoluut pro Israel. Het is binnenlands een beschaving waar veel wetenschappelijke ontwikkelingen plaatsvinden. Een plaatje in de bende van het Midden-Oosten.

Maar juist daarom zouden ze ook het goede voorbeeld moeten laten zien als het om dit conflict gaat. Je grenzen beschermen is noodzakelijk, een Palestijnse journalist doodschieten niet. Checkpoints zijn noodzakelijk, Palestijnse opa's en oma's niet doorlaten puur om te treiteren niet.
Dat zie ik anders. De grens met Gaza moet een pemanent en een hermetisch gegeven worden. Definitief. Israël helpt zelf hun eigen put graven zolang ze nog een crossing openhouden. Import-export moet volledig verschoven worden richting egypte. Enkel als zij elke band definitief doorknippen kan er duidelijkheid ontstaan.

Functioneel bekeken zijn de egyptenaren onnoemelijk veel intelligenter tgo het probleem gaza : zij houden hun deel van de grens als 5 jaar hermetisch gesloten zonder ook maar 1 seconde stil te staan bij de gevolgen daarvan.

En het meest cynische is : de internationale gemeenschap acteert met brio alsof ze dat niet ziet, kijkt de andere kant uit, en protesteert voor de goede vorm maar zonder veel overtuiging dan maar wat tegen israël.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2018, 21:20   #255
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat zie ik anders. De grens met Gaza moet een pemanent en een hermetisch gegeven worden. Definitief. Israël helpt zelf hun eigen put graven zolang ze nog een crossing openhouden. Import-export moet volledig verschoven worden richting egypte. Enkel als zij elke band definitief doorknippen kan er duidelijkheid ontstaan.

Functioneel bekeken zijn de egyptenaren onnoemelijk veel intelligenter tgo het probleem gaza : zij houden hun deel van de grens als 5 jaar hermetisch gesloten zonder ook maar 1 seconde stil te staan bij de gevolgen daarvan.

En het meest cynische is : de internationale gemeenschap acteert met brio alsof ze dat niet ziet, kijkt de andere kant uit, en protesteert voor de goede vorm maar zonder veel overtuiging dan maar wat tegen israël.
Intelligenter of zieker?

Palestijnen zijn ook gewoon mensen. Moeders met kinderen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 04:33   #256
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Van zodra er geen raketten, mortiersalvo's en pogingen tot het graven van tunnels meer komen vanuit Gaza zal Israël vanzelf en met overtuiging stoppen met bombardementen van Hamas basissen. Munitie is duur, die zet men enkel in wanneer dat noodzakelijk is.
De gazanen kunnen dan gelukkig zijn aan hun kant van de grens en de israëli's aan hun kant. In de rest van de wereld werkt het ook zo, dus waarom hier niet? We moeten tenslotte positief denken nietwaar? Gazanen zijn toch niet achterlijker dan de rest van de wereld?
1. Da's nu net het laatste wat de kippakoppen ginder willen. Tip: check de slogan van de Mossad.
2. Dat meen je nu toch zelf niet, he?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 april 2018 om 04:36.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 05:40   #257
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Worden die raketten afgeschoten om niks te raken? En de bermbommen langs het hek om niets te vernielen/te doden? Of de occasionele zelfmoordenaar blaast zichzelf op om een leuk spetterpatroon/kunst te worden.
Ik heb de indruk dat bidden niet veel helpt, of anders, dat allah een boodschap heeft.

Werkt beter dan bidden nietwaar.

Was dat per ongeluk, of om een punt duidelijk te maken?

Ja, Israël hecht nog wat belang aan PR.
Geef es wat vb en van 'occasionele zelfmoordopblazers' de voorbije jaren?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 11:15   #258
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Geef es wat vb en van 'occasionele zelfmoordopblazers' de voorbije jaren?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...uicide_attacks

En natuurlijk, de laatste in die lijst.
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_J...em_bus_bombing

"Te lang geleden" hoor ik Atmospere al roepen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 9 april 2018 om 11:17.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 11:19   #259
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Intelligenter of zieker?
Goedkoper alvast. Egypte moet geen €10K+ speelgoed gebruiken om irritant speelgoed van vrijheidsstrijders tegen te houden.
Citaat:
Palestijnen zijn ook gewoon mensen. Moeders met kinderen.
De vrijheidsstrijders die het leven voor iedereen daar verkloten zijn geen palestijnen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2018, 11:22   #260
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Die niet aankomen.
Tot die 5 jarige eens die kassei vanuit het raam op je onoplettende hoofd laat vallen.
Citaat:
2: Ja, die is er niet. Vandaar de 3/10. Een beste vent ben je, maar het licht heb je niet uitgevonden he?
Effe dat lichtknopje zoeken. Shit, dat zit niet in't midden van mijn tapijt of klaagmuur.
Citaat:
3: De boodschap is: Palestijnen mogen niet aan journalistiek doen aan de grens van Israel. En dat is dan 'de enige democratie in het Midden-Oosten'..
Ik geloof dat u mijn standpunt over democratie al eens gelezen hebt.
Citaat:
4: Alles kan. Maar ook dit is al niet erg handig.
Ergo, Israël moddert maar wat aan, een slap koord tussen internationale relaties en thuisfrontverontwaardiging balancerend.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be