Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2019, 22:32   #821
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het programma wil een representatieve dwarsdoorsnede van onze maatschappij zijn. Ik vind dat wel een mooi gegeven, maar dan moet het wel correct zijn. Elke allochtoon in dat programma is hardwerkend en vrouwvriendelijk. Dat is natuurlijk onzin. Als je correct wil zijn dien je die allochtonen vrouwen laten afslaan en criminele feiten laten plegen
...laat dat nu de grote leugen zijn die vb en ultra rechts wilt verkopen.
Als het representatief zou zijn zou de grote overmaat dus nette burgers moeten zijn...een enkeling zou men zo mogen voorstellen.

...en krijg nu wat.. bv in familie is dat zo
Eerlijkheidshalve dienen we daarbij te vertellen dat zowat heel het entourage aan karakters in familie wel wat ernstig op de kerfstok heeft
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 22:39   #822
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Een quote uit HLN van 1 okt '19:
Van promoten kan je enkel praten als je daar overmatig reclame voor wilt maken om dat aan de man te brengen.
Hier is dat niet zo het geval daar het reeds 'verkocht' is.

En wat betreft d?*t :
"Ja, kussende meisjes in K3-clip beïnvloeden jonge fans: “Net op die leeftijd leren kindjes: dit is oké”

Daar is maar één ding op te zeggen hé : het is okay en dat mag best op die leeftijd gesteld worden

Uiteraard ben jij het er niet mee eens maar dan zeg jij evenveel als dat ge kindjes op die leeftijd wilt indoctrineren met het idee dat het niet okay zou zijn

Laatst gewijzigd door praha : 6 oktober 2019 om 22:40.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 05:15   #823
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ja ? en ?

Nu nog even aantonen dat het in elkereclame zo is
(bovendien ging het over reclamespots, dacht ik )
Trek uw ogen open. De blanke wordt langzaamaan meer en meer weggefilterd.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 07:57   #824
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het programma wil een representatieve dwarsdoorsnede van onze maatschappij zijn.
ik weet niet of dat de bedoeling is

Stan wil zich laten opnemen en ngo dezelfde dag mag 'm binnen
vent laat zich tot vrouw ombouwen en nu is 'm al met een andere vent aan het aanpappen.
allochtonen die werken
geen doppers
zijt ge ziek krijgt ge de volgende aflevering al alle mogelijke hulp en hulpmiddelen

het echte leven is zo niet hoor
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 22:16   #825
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Trek uw ogen open. De blanke wordt langzaamaan meer en meer weggefilterd.
zeg dat dan gewoon of zet het als onderschrift...heel wat makkelijker dan een nepdiscussie proberen aan te gaan met wat alternatieve waarheden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 11:54   #826
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het wordt ons door de strot geramd. Eenheidsworst. Als dat uw keuze is is dat ok. Dring het echter aan anderen niet op. Wie tussen culturele soortgenoten wil blijven wonen en leven moet dat ook kunnen.
Als ik hoognodig tussen de negers of islamieten wil wonen zal ik naar dergelijk land wel verhuizen.
Wanneer u genoeg verdient hebt lijkt me dat geen probleem!
Ik zie totaal geen probleem is de huidskleur van buren, wel in gedrag. En een werkloze man die zichzelf als technofan ziet kan als buur ook knap vervelend zijn. Echt , u focust op wat er niet toe doet, origine en kleur.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 12:00   #827
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer u genoeg verdient hebt lijkt me dat geen probleem!
Ik zie totaal geen probleem is de huidskleur van buren, wel in gedrag. En een werkloze man die zichzelf als technofan ziet kan als buur ook knap vervelend zijn. Echt , u focust op wat er niet toe doet, origine en kleur.
De kleur hangt nogal eens samen met de culturele gebruiken. Ga het maar eens vragen in Denderleeuw, Aalst, Ninove...waar de "negers" de laatste jaren en masse geland zijn. Denk je dat de plaatselijke bevolking dat aangenaam vindt?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 12:16   #828
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De kleur hangt nogal eens samen met de culturele gebruiken. Ga het maar eens vragen in Denderleeuw, Aalst, Ninove...waar de "negers" de laatste jaren en masse geland zijn. Denk je dat de plaatselijke bevolking dat aangenaam vindt?
Als dat rijke negers zijn zou dat wel eens kunnen. Trouwens in het tehuis bij mijn moeder werken veel zwarte meisjes. Ik hoor de bevolking van dat tehuis daar toch helemaal niet over klagen....integendeel.

In mijn woonblok woont een zwarte vrouw met haar dochter....vriendelijke mensen ....netjes doen geen vlieg kwaad en je hoort ze niet.

Vindt jij de culturele gebruiken van witmensen dan altijd zo hoogstaand ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2019 om 12:22.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 19:36   #829
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De kleur hangt nogal eens samen met de culturele gebruiken. Ga het maar eens vragen in Denderleeuw, Aalst, Ninove...waar de "negers" de laatste jaren en masse geland zijn. Denk je dat de plaatselijke bevolking dat aangenaam vindt?
..ik ga even je eigen woorden erbij halen hé
Citaat:
Het wordt ons door de strot geramd. Eenheidsworst. Als dat uw keuze is is dat ok. Dring het echter aan anderen niet op. Wie tussen culturele soortgenoten wil blijven wonen en leven moet dat ook kunnen.
Als ik hoognodig tussen de negers of islamieten wil wonen zal ik naar dergelijk land wel verhuizen
Dát mes snijdt dus steeds langs twee kanten hé
Uw 'plaatselijke bevolking' is blijkbaar niet meer dan een eufemisme voor een resterend hoopje 'soortgenoten die tussen soortgenoten willen blijven wonen'


Afhankelijk waar valt dat resterend hoopje soms wat groter of kleiner uit.
Denderleeuw, Aalst, Ninove ...ze noemen dat daar niet voor niets de marginale driehoek hé
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 19:43   #830
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als dat rijke negers zijn zou dat wel eens kunnen. Trouwens in het tehuis bij mijn moeder werken veel zwarte meisjes. Ik hoor de bevolking van dat tehuis daar toch helemaal niet over klagen....integendeel.

In mijn woonblok woont een zwarte vrouw met haar dochter....vriendelijke mensen ....netjes doen geen vlieg kwaad en je hoort ze niet.

Vindt jij de culturele gebruiken van witmensen dan altijd zo hoogstaand ?
tjha fred er is wel wat voor te zeggen hé
Nu dat hij zelfs ijne tv niet meer kan opzetten zonder dat er negers, makkaken
,homo's, zoenende tienermeiskes en ...owee 'moderne mannen' door zijn strot geramd worden kan hij zelfs zijn raam niet meer openzetten zonder overspoeld te worden door die zwarte olievlek.

Ach nog even en hij mag naar dat tehuis bij je moeder
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 20:00   #831
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
tjha fred er is wel wat voor te zeggen hé
Nu dat hij zelfs ijne tv niet meer kan opzetten zonder dat er negers, makkaken
,homo's, zoenende tienermeiskes en ...owee 'moderne mannen' door zijn strot geramd worden kan hij zelfs zijn raam niet meer openzetten zonder overspoeld te worden door die zwarte olievlek.

Ach nog even en hij mag naar dat tehuis bij je moeder
Als ge iedereen er gaat uitfilteren zal er niet veel overblijven. Trouwens als ge TV kijkt bestaat er een zapper en er zijn ontelbare posten. Ik geeft toe dat er in mijn buurt weinig anders gekleurden zijn buiten mijn vrouw, maar daar kan ze ook niets aandoen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 20:19   #832
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als ge iedereen er gaat uitfilteren zal er niet veel overblijven. Trouwens als ge TV kijkt bestaat er een zapper en er zijn ontelbare posten. Ik geeft toe dat er in mijn buurt weinig anders gekleurden zijn buiten mijn vrouw, maar daar kan ze ook niets aandoen.
...dat ze is wat meer een bad neemt hé

oepsie
Die kon ik even ni laten, Gipsy...vergeef me
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 21:15   #833
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...dat ze is wat meer een bad neemt hé

oepsie
Die kon ik even ni laten, Gipsy...vergeef me

Ach ik zie niet eens een kleurverschil met anders gekleurden wat ik wel ervaar is hun gedrag zoals moslims bv. Daarin kan ik zeer brutaal counteren en doorgaans hebben ze dan respect. Maar ik vind niet dat het zo ver moet komen. De meeste mensen plooien en ondergaan en dat is een gedroomde positie voor moslims. Niettegenstaande ik een dagje ouder ben en een relatief kalm persoon ben kan ik dan zeer agressief uit de hoek komen. Zoals iedereen ken ik er wel goeie maar dat is ook omdat ik het sein geef met mijn kloten speelt ge niet.

Globaal blijft het een probleemvolk en die goeie maken helaas de slechte niet goed. Historisch sinds de jaren zeventig heeft men hen toegelaten om op ons te laten schijten en dat hebben ze met alle plezier gedaan. De klok nu omdraaien is helaas te laat.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 oktober 2019 om 21:18.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be