Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2019, 17:23   #441
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Maar als vrijgezelle en kinderloze man begrijp je dat niet vermoed ik...
Ja want alle getrouwde mannen met kindjes zijn oh zo graag altijd thuis en altijd trouw aan moeder de vrouw. Geen grotere Heilige dan een getrouwde man met kindjes. Ik ken geen enkele getrouwde man die naast de pot pist. Alleen vrijgezellen hangen de flierefluiter uit
Zeg Tavek gij pakt mij zeker voor een onnozelaar die nooit uit zijn kamer is geweest ?

Gij denkt dat een luxe call girl van 300 euro per uur onder haar klanten veel postbodes heeft zeker

Ken je nog van die fabeltjes ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 februari 2019 om 17:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2019, 21:32   #442
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja want alle getrouwde mannen met kindjes zijn oh zo graag altijd thuis en altijd trouw aan moeder de vrouw. Geen grotere Heilige dan een getrouwde man met kindjes. Ik ken geen enkele getrouwde man die naast de pot pist. Alleen vrijgezellen hangen de flierefluiter uit
Zeg Tavek gij pakt mij zeker voor een onnozelaar die nooit uit zijn kamer is geweest ?

Gij denkt dat een luxe call girl van 300 euro per uur onder haar klanten veel postbodes heeft zeker

Ken je nog van die fabeltjes ?
Toen ik vrijgezel was, vogelde ik ook niet in het rond. Ik heb daar nul komma nul behoefte aan.

Ik zie niet in waarom ik mijn gezin op het spel moet zetten voor een half uurke "plezier" bij een of ander wicht.

Ik weet waarom een collega van mij dat deed: hij had een bijzonder laag zelfbeeld en vrouwen veroveren was compensatie. Dat zijn leven een puinhoop was daardoor met veel alimentatie, dat is een andere zaak.

Dus neen, ik reis niet graag en kom graag thuis bij mijn gezin savonds. Als ge dat niet begrijpt kan ik u enkel zeggen: schade, het is het mooiste in het leven wat er is.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2019, 07:43   #443
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Toen ik vrijgezel was, vogelde ik ook niet in het rond. Ik heb daar nul komma nul behoefte aan.

Ik zie niet in waarom ik mijn gezin op het spel moet zetten voor een half uurke "plezier" bij een of ander wicht.

Ik weet waarom een collega van mij dat deed: hij had een bijzonder laag zelfbeeld en vrouwen veroveren was compensatie. Dat zijn leven een puinhoop was daardoor met veel alimentatie, dat is een andere zaak.

Dus neen, ik reis niet graag en kom graag thuis bij mijn gezin savonds. Als ge dat niet begrijpt kan ik u enkel zeggen: schade, het is voor mij het mooiste in het leven wat er is.
Fijn dat je daar zo over denkt. Echter is dat nogal zeer persoonlijk. Iedereen zoekt automatisch een weg in het leven die het best bij haar of hem past past. Wat voor U een bevredigend leven is is dat nu éénmaal niet voor een ander.
Net daarom stond ik mezelf toe je gezegde wat te corrigeren
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be