Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 augustus 2020, 22:52   #1221
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
u heeft de aanhalingstekens niet gezien, mijn beste
Ge moet den Henri natuurlijk begrijpen...

Als je weet dat hij destijds De Wever verweet dat de bottinnekes waarover hij toen volgens hem burgemeester en dus de verantwoordelijke voor hun gedrag was en die zich destijds hebben vergrepen aan Gunther Jacob in zijn cel...

Het pijnlijke in zijn bewering was dat destijds toen die feiten plaats vonden zijne goede oude rode vriend de Patrick nog de burgemeester van Antwerpen was...

Harder dan Henri destijds kan je niet meemaken wat afgaan in al zijn facetten betreft...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2020, 23:20   #1222
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wat een populistisch gebral

Het klinkt hier net als een volkscafé. Er is geen straffeloosheid, maar de volksjury van op café beslist nu eenmaal niet over schuldig of niet. Een fietsdief kan pas veroordeeld worden na voldoende bewijs. Ooit wisten we nog waarom dat nodig was, nu is blijkbaar een vermoeden voldoende....

Je hebt gelijk Tavek. Een kerel met een waanzinnig verleden laat je na 2 dagen weer vrij en je wacht tot hij 2 flikken de kliniek in slaat. Dat is normaal.

Vandaag 4 club Brugge supporters die allochtonen beginnen lastig vallen. Je zal het meer en meer zien als justitie weigert verantwoordelijkheid te nemen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 15 augustus 2020 om 23:21.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2020, 23:35   #1223
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wat een populistisch gebral

Het klinkt hier net als een volkscafé. Er is geen straffeloosheid, maar de volksjury van op café beslist nu eenmaal niet over schuldig of niet. Een fietsdief kan pas veroordeeld worden na voldoende bewijs. Ooit wisten we nog waarom dat nodig was, nu is blijkbaar een vermoeden voldoende....
Ga uw mond spoelen mijn beste.....

Toen ze bij mijn moeder zaliger destijds voor de tweede keer binnen braken lag daar een opgerookte sigaret op de vensterbank,en in de keuken lag een half opgegeten appel...

Toen ik daar toe kwam en de aanwezige politie daar op attent dat ze hiervan een DNA profiel konden aanmaken kreeg ik simpelweg te horen dat dit
volgens hun niet belangrijk genoeg was om de daders te kunnen identificeren...

Net hetzelfde bij een andere inbraak in mijn famillie waarbij later de gestolen auto na een achtervolging die begon in brussel uiteindelijk na een crash in een weide in londerzeel werd onderschept....

Verklaring van die gastjes die erin zaten afnemen,de spullen die er toen inlagen waren al afkomstig van een andere inbraak,en laat die gasten vervolgens maar vrij...

Toen het proces eraan kwam zaten zij al in het lang en breed terug in hun land van herkomst....

Laatst gewijzigd door Svennies : 15 augustus 2020 om 23:37.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2020, 23:44   #1224
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ga uw mond spoelen mijn beste.....

Toen ze bij mijn moeder zaliger destijds voor de tweede keer binnen braken lag daar een opgerookte sigaret op de vensterbank,en in de keuken lag een half opgegeten appel...

Toen ik daar toe kwam en de aanwezige politie daar op attent dat ze hiervan een DNA profiel konden aanmaken kreeg ik simpelweg te horen dat dit
volgens hun niet belangrijk genoeg was om de daders te kunnen identificeren...

Net hetzelfde bij een andere inbraak in mijn famillie waarbij later de gestolen auto na een achtervolging die begon in brussel uiteindelijk na een crash in een weide in londerzeel werd onderschept....

Verklaring van die gastjes die erin zaten afnemen,de spullen die er toen inlagen waren al afkomstig van een andere inbraak,en laat die gasten vervolgens maar vrij...

Toen het proces eraan kwam zaten zij al in het lang en breed terug in hun land van herkomst....
Toevallig is er bij mijn ouders ook ingebroken. Gaatjesboorders. Men heeft de gaatjes voor DNA geswapped, omdat ze vaak blazen in die gaatjes om de spanen er uit te halen.

En bingo, drie maand later pakten ze ene op en konden ze die linken aan een 16-tal (!)inbraken op die manier, en is hij veroordeeld voor enkele jaren cel.

Het zullen hier wel andere flikken zijn denk ik zo.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2020, 23:56   #1225
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Toevallig is er bij mijn ouders ook ingebroken. Gaatjesboorders. Men heeft de gaatjes voor DNA geswapped, omdat ze vaak blazen in die gaatjes om de spanen er uit te halen.

En bingo, drie maand later pakten ze ene op en konden ze die linken aan een 16-tal (!)inbraken op die manier, en is hij veroordeeld voor enkele jaren cel.

Het zullen hier wel andere flikken zijn denk ik zo.
Dat kan ook....

Maar het feit blijft dat er op enkele jaren tijd zo'n 10 inbraken bij mijn famillie effectief zijn gebeurd....

Van 9 hebben we nooit nog iets gehoord,en bij de tiende lieten ze de daders gewoon lopen....

Bij mij hebben ze het één keer geprobeerd,ik was toen nog wakker,en mijne goede kameraad eenoog rg ook....

Laatst gewijzigd door Svennies : 15 augustus 2020 om 23:56.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 00:32   #1226
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wat een populistisch gebral

Het klinkt hier net als een volkscafé. Er is geen straffeloosheid, maar de volksjury van op café beslist nu eenmaal niet over schuldig of niet. Een fietsdief kan pas veroordeeld worden na voldoende bewijs. Ooit wisten we nog waarom dat nodig was, nu is blijkbaar een vermoeden voldoende....
geloof je dat nu eigenlijk zelf?

je moet toch al heel wat jaren onder een steen geleefd hebben om te verkondigen dat er geen straffeloosheid heerst in belgie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Toevallig is er bij mijn ouders ook ingebroken. Gaatjesboorders. Men heeft de gaatjes voor DNA geswapped, omdat ze vaak blazen in die gaatjes om de spanen er uit te halen.

En bingo, drie maand later pakten ze ene op en konden ze die linken aan een 16-tal (!)inbraken op die manier, en is hij veroordeeld voor enkele jaren cel.

Het zullen hier wel andere flikken zijn denk ik zo.
en hoeveel tijd heeft hij effectief in de cel gezeten?
waarschijnlijk niet meer dan een paar dagen voorarrest.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 00:37   #1227
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
geloof je dat nu eigenlijk zelf?

je moet toch al heel wat jaren onder een steen geleefd hebben om te verkondigen dat er geen straffeloosheid heerst in belgie.


en hoeveel tijd heeft hij effectief in de cel gezeten?
waarschijnlijk niet meer dan een paar dagen voorarrest.
Gekend voor 16 inbraken.
Bewijs dat er geen straffeloosheid is.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 16 augustus 2020 om 00:41.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 02:47   #1228
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U geeft toch toe dat het extremistische stemmen zijn, alvast een vooruitgang.
Aan uw avatar te oordelen vraag ik me toch af wat jij verstaat onder vooruitgang.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 04:57   #1229
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.799
Standaard

En intussen heeft de Blankenbergse politie vooral werk met mannen van de harde kern van Club Brugge. Die hebben de berichten ook gelezen en gingen net als andere rechtse jongens zelf de zaken komen regelen. Waarop ze dan ambras kregen met een paar Hell's Angels en zelf de overlast werden die ze zeggen te willen tegengaan.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 05:31   #1230
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je hebt gelijk Tavek. Een kerel met een waanzinnig verleden laat je na 2 dagen weer vrij en je wacht tot hij 2 flikken de kliniek in slaat. Dat is normaal.

Vandaag 4 club Brugge supporters die allochtonen beginnen lastig vallen. Je zal het meer en meer zien als justitie weigert verantwoordelijkheid te nemen.
Open grenzen, open blaffers
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 05:32   #1231
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
En intussen heeft de Blankenbergse politie vooral werk met mannen van de harde kern van Club Brugge. Die hebben de berichten ook gelezen en gingen net als andere rechtse jongens zelf de zaken komen regelen. Waarop ze dan ambras kregen met een paar Hell's Angels en zelf de overlast werden die ze zeggen te willen tegengaan.
Maar dat is eigenlijk zoals het hoort. Mijn systeem begint schuchter ingang te vinden

Vrij geweld is uiteindelijk de moderator van de maatschappij beslissingen...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 06:05   #1232
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar dat is eigenlijk zoals het hoort. Mijn systeem begint schuchter ingang te vinden

Vrij geweld is uiteindelijk de moderator van de maatschappij beslissingen...
En uw systeem gaat in uw eigen kont bijten want ge zijt dan simpelweg niet met genoeg om de rest van de wereld buiten te houden.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 06:33   #1233
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.283
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
En uw systeem gaat in uw eigen kont bijten want ge zijt dan simpelweg niet met genoeg om de rest van de wereld buiten te houden.
Als Sultan Erdogan zijn baarmoeders Europa instuurt. Oh, da's al gebeurd... En niet door Erdogan, maar door zijn voorgangers. Het fruit is goed rijp aan de bomen aan't hangen. Momenteel figuurlijk. Maar nog een paar druppeltjes, en het wordt letterlijk.

De hamvraag is wel, gaan het bottinnekes of sloefkes gaan zijn , die onder het fruit hangen?

En natuurlijk, gebrek aan mankracht is op te lossen door technologie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 16 augustus 2020 om 06:34.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 06:39   #1234
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als Sultan Erdogan zijn baarmoeders Europa instuurt. Oh, da's al gebeurd... En niet door Erdogan, maar door zijn voorgangers. Het fruit is goed rijp aan de bomen aan't hangen. Momenteel figuurlijk. Maar nog een paar druppeltjes, en het wordt letterlijk.

De hamvraag is wel, gaan het bottinnekes of sloefkes gaan zijn , die onder het fruit hangen?

En natuurlijk, gebrek aan mankracht is op te lossen door technologie.
Erdogan is nog deel van de huidige rechtsorde. Waar Petrikske op doelt is van een heel andere orde. Maar ik geloof dat uw brein dat niet kan bevatten.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 06:46   #1235
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je hebt gelijk Tavek. Een kerel met een waanzinnig verleden laat je na 2 dagen weer vrij en je wacht tot hij 2 flikken de kliniek in slaat. Dat is normaal.

Vandaag 4 club Brugge supporters die allochtonen beginnen lastig vallen. Je zal het meer en meer zien als justitie weigert verantwoordelijkheid te nemen.
Vielen ze allochtonen lastig?
Of was er sprake in een ondertussen "gecorrigeerd" bericht van ruzie met hell's angels?

Ben je wat aan het fantaseren geslagen?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 06:48   #1236
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.836
Standaard

Toen ondergetekende een "jong mannetje" was werd hij feitelijk erg kort gehouden middels onderwijs,jeugdvereniging,werd zelfs even in de gelegenheid gesteld om eens te tonen hoe "stoer" hij wel was middels legerdienst.Het was eigenlijk een getrapt systeem om steeds grotere VERANTWOORDELIJKHEID en BETROUWBAARHEID te demonstreren.Ach,wet hadden niet eens door dat we onder een "systeem" zaten.En zelfs de grootste belhamels in onze klassen zouden er NOOIT aan gedacht hebben om,in bende,op deze manier ergens wat keet te gaan schoppen zonder reden.Zelfs "met reden" was eigenlijk een erg zeldzame gelegenheid want men dreigde geconfronteerd te worden met de Rijkswacht,en dat was niet om mee te lachen....Dit was nochtans een tijd dat alcohol erg rijkelijk vloeide....


Maar vooral mijn OUDERS namen de verantwoordelijkheid over hun zoontjes erg op.Moeder deelde dagdagelijks de lakens uit en o wee als vader ,af en toe,in plaats van na het werk nog even op zijn stukje land te gaan scharrelen eerst even wat "didactische handopleggingen" diende toe te passen....omdat zoontjes niet naar mama wilden luisteren.

Deze methodes,algemeen bij iedereen die ik kende,werden enkele decennia geleden echter "foei"...

Kijk mensen,wee de maatschappij die het niet nodig vindt zijn jonge mannetjes kort aan de band te houden,het kan me niet schelen van welke "afkomst" .......Het is een recept voor een ramp.

ZO kweek je honderduizenden losgeslagen NIETSNUTTEN die op hun 25ste levensjaar feitelijk nog steeds "stoerdoende" asociale PUBERS zullen zijn .....en op hun 40ste nog steeds (hoewel tegen dan fysiek steeds minder in staat om veel kwaad te berokkenen...)....

Onbekwaam ook om produktief samen te werken,dus op geen enkele manier inzetbaar in ....onze economie,en dus voor de rest van hun leven afhankelijk van gescharrel en uitkeringen....

En zo wordt armoede generationeel want kinderen zien het voorbeeld van hun vaders en dreigen ook zo te worden....

Laatst gewijzigd door kelt : 16 augustus 2020 om 06:59.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 06:53   #1237
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Er heerst helemaal geen straffeloosheid voor de brave belastingbetalende simpele Vlaming. Hij zit op een bankje en hij betaalt 250 euro.
Hij drinkt een pintje, rijdt naar huis en wordt gepakt. Keihard, zelfs maar voor 1 pintje teveel.

Maar voor de keikoppen die niets betalen en maar blijven allerhande criminele feiten plegen, is er wel degelijk straffeloosheid.
Wie maar blijft rondrijden zonder rijbewijs of verzekering, kan dit gerust 20 keer doen. Behalve in één arrondissement, en dan nog.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 07:07   #1238
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.283
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Erdogan is nog deel van de huidige rechtsorde. Waar Petrikske op doelt is van een heel andere orde. Maar ik geloof dat uw brein dat niet kan bevatten.
Ik heb de indruk dat uw mensenkennis een paar puntjes aan de verkeerde kant van de lijn zit.

Wat Patrick voorstelt is niet meer dan de natuurlijke orde der dingen , uit verband getrokken door technologie.
En dat beseffen alle mensen met 3 hersencellen die samenwerken
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 07:31   #1239
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat uw mensenkennis een paar puntjes aan de verkeerde kant van de lijn zit.

Wat Patrick voorstelt is niet meer dan de natuurlijke orde der dingen , uit verband getrokken door technologie.
En dat beseffen alle mensen met 3 hersencellen die samenwerken
Waarom dan Erdogan aanhalen? Is uw blik vertroebelt door de Turkse waas die rond mij hangt waardoor twee van uw drie(?) hersencellen uitvallen?
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2020, 07:34   #1240
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Toevallig is er bij mijn ouders ook ingebroken. Gaatjesboorders. Men heeft de gaatjes voor DNA geswapped, omdat ze vaak blazen in die gaatjes om de spanen er uit te halen.

En bingo, drie maand later pakten ze ene op en konden ze die linken aan een 16-tal (!)inbraken op die manier, en is hij veroordeeld voor enkele jaren cel.

Het zullen hier wel andere flikken zijn denk ik zo.
Indertijd werd mijn autoruit ingeslagen.
In de auto lag bloed, dus de dader had zich verwond.
Er lag nog iets in de auto: een briefje van de politie, dat ik mij naar het politiekantoor moest begeven.
Op de bestuurderszetel lag glas, dat heb ik wat weggeborsteld, anders kon ik moeilijk naar het politiekantoor.
Ik moest overigens niet naar het locale politiekantoor, maar naar dat van de hele zone.
Toen ik bij de politie kwam zei men mij dat men eigenlijk wel wist welke jongerenbende dit gedaan had (we spreken hier Zuid-West-Vlaanderen, dus het is hier toch iets minder druk qua jongerenbendes dan in Brussel).
Diezelfde bende had die nacht ook een automaat vernield, en nog wat feiten gepleegd.
Men wist dus wie het gedaan had, in de bloedsporen waren ze niet geïnteresseerd, en ze zeiden er ook bij dat ze er "niets konden aan doen".
Dat ik naar het politiekantoor moest, was puur voor de verzekering.
Het was een firmawagen, dus ik heb daar zelf verder geen kosten aan gehad, maar de manier waarop je als slachtoffer van een misdaad afgewimpeld wordt, en de manier waarop men zelfs bekende daders zomaar ongemoeid laat, vind ik hallucinant.

Het had moeten de auto van de burgemeester zijn, denk ik dan.
Misschien dat ze dan wel in actie geschoten waren...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 16 augustus 2020 om 07:35.
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be